PDA

View Full Version : VOORSTEL VOOR IT'S SHOWTIME GALA ARENA



MrLoverrr
03-04-2009, 11:06
05/13/2006 vocht Naouaf benazzouz tegen Bjorn breggy in de halve finale van de K1 europa GP in de amsterdam arena. Hij stond dik voor in de 1ste ronde en had breggy 8 tellen gegeven met zijn befaamde iron leg!
Helaas kreeg hij in 2de ronde 2maal een goeie knie op zijn lever en ribbe en verloor.
Ik zag op it'sshowtime site dat BreggY nog geen tegenstander heeft!
WAAROM GEEN REMATCH TUSSEN DEZE 2???

SIMON RUTZ REGEL HET AUB!

KO GEGARANDEERD!:thup:

Nathan
03-04-2009, 12:13
Breggy vs Hesdy lijkt me een top partij!!!!!!

simtekf1
03-04-2009, 16:06
Ja of Bregy tegen Zimmerman.
Jammer dat Zimmerman alleen al moet vechten.

Mr 1 Leg
03-04-2009, 16:30
Ja of Bregy tegen Zimmerman.
Jammer dat Zimmerman alleen al moet vechten.x2 jammer next time mischien ;)

De man van 14K
03-04-2009, 16:50
Waarom niet al die tegenstanders tegen iemand anders dan tegen Breggy?

marcelt
03-04-2009, 16:51
Bregy staat met TBA als Showtime vechter zijnde. En idd. zet hem tegen Hesdy!

sikkwitttet
03-04-2009, 17:15
Waarom niet al die tegenstanders tegen iemand anders dan tegen Breggy?


omdat breggy het wel brengt. en van mikes gym adam is. beetje thuis wedstrijd. mmaar win or lose, hij brengt wel een vette wedstrijd. gehakt wordt er dan altijd

lopez86
03-04-2009, 17:33
omdat breggy het wel brengt. en van mikes gym adam is. beetje thuis wedstrijd. mmaar win or lose, hij brengt wel een vette wedstrijd. gehakt wordt er dan altijd

x2000
Liever Breggy dan Hesdy.

sikkwitttet
03-04-2009, 19:59
ik weet eigelijk niks van die hesdy. dus daar zeg ik niks over. maar jah breggy. kom op. win or lose. publiek staat altijd op de banken.(sinds jaar of 2-3 pas vind ik) dus in de periode dat hij bij ....... kwam trainen. of het daar aan licht geen idee. maar vind hem steeds vetter vechten.

Illest
03-04-2009, 20:53
:cool2:

het is gewoon een kwelling deze man te moeten zien vechten...vre-se-lijk!

Simon Rutz zet 'm telkens op de line-up terwijl veel mensen 'm liever niet zien vechten...niks disrespectvol naar Breggy toe, maar op basis waarvan staat hij in hemelsnaam in de A'dam Arena?? Wat presteert ie momenteel ??

Niks! Hij staat er enkel omdat ie bij Mike traint....en dat is simpelweg niet fair tegenover andere vechters..

doe mij dan maar Balrak (die laatst nog een zwaargewicht-toernooi wist te winnen of Gerges die 3 ronden lang tegen Schilt stond..

Deze jongens verdienen het veel meer!

redjuh
03-04-2009, 21:02
bregy vs herman (idols) mma regels.... Herman op omoplata

Lee Hottie # 1 fan
03-04-2009, 21:15
:cool2:

het is gewoon een kwelling deze man te moeten zien vechten...vre-se-lijk!

Simon Rutz zet 'm telkens op de line-up terwijl veel mensen 'm liever niet zien vechten...niks disrespectvol naar Breggy toe, maar op basis waarvan staat hij in hemelsnaam in de A'dam Arena?? Wat presteert ie momenteel ??

Niks! Hij staat er enkel omdat ie bij Mike traint....en dat is simpelweg niet fair tegenover andere vechters..

doe mij dan maar Balrak (die laatst nog een zwaargewicht-toernooi wist te winnen of Gerges die 3 ronden lang tegen Schilt stond..

Deze jongens verdienen het veel meer!

x2

redjuh
03-04-2009, 21:28
balrak was idd altijd een topper op de 2h2h gala's in r-dam (komt ie immers vandaan). al was zijn laatste pot tegen venetiaan wel onterecht in zijn voordeel uitgevallen...

enfin wat te denken van een Balrak - Venetiaan rematch??? wel 5 rondes aub.

laat bregy aub niet vechten, maar een deelnemen aan de 'prize-giving'; dan kunnen we allemaal ff een minuut fluiten en hoeven we er niet naar te kijken

marcelt
04-04-2009, 09:15
Breggy - zimmerman was erg tof vorig jaar!

NielsN
04-04-2009, 09:30
De rematch Zimmerman-Breggy stond toch al voor dat GG event?

Ik vind Breggy niet een hele mooie vechter, maar wel hard. En sommige partijen van hem waren erg spectaculair.