PDA

View Full Version : Chute boxe dood??



123trisweat
06-04-2009, 00:02
vloeken in de kerk ik weet het maar is de chute box spirit gone?

maar heb net ninja rua bekeken en dat zag er niet goed uit. Net als zijn broer leek wel "gassed". Nou ja, Ik hoor het wel

goro
06-04-2009, 09:45
Als je je school verlaat...

Sendur
06-04-2009, 09:53
de hele brazilian spirit is gone :(

Vitor Belfort
06-04-2009, 10:53
Ninja zit toch ook al een tijd niet meer bij Chute Boxe?

kooivechter
06-04-2009, 12:00
vloeken in de kerk ik weet het maar is de chute box spirit gone?

maar heb net ninja rua bekeken en dat zag er niet goed uit. Net als zijn broer leek wel "gassed". Nou ja, Ik hoor het wel

ninja was altijd snel gassed. ook in z'n partijen bij strike force

Il Loco
06-04-2009, 12:05
vloeken in de kerk ik weet het maar is de chute box spirit gone?

maar heb net ninja rua bekeken en dat zag er niet goed uit. Net als zijn broer leek wel "gassed". Nou ja, Ik hoor het wel


Ze trainen allebei al een hele tijd niet meer bij chute boxe. Mischien is dat juist wel het probleem.;)

TOON
06-04-2009, 12:37
ze zijn beide geen schim meer van hoe ze ooit in Pride vochten....zat weer met verbazing te kijken dit weekend....echt zonde....
dan vraag je je idd af waarom ze ooit weggegaan zijn bij chute box!!

kooivechter
06-04-2009, 14:08
ze zijn beide geen schim meer van hoe ze ooit in Pride vochten....zat weer met verbazing te kijken dit weekend....echt zonde....
dan vraag je je idd af waarom ze ooit weggegaan zijn bij chute box!!

of juist wel een schim van wat ze vroeger waren

Anderson
06-04-2009, 14:46
Het ging al niet goed toen Landi met ruzie[mocht niet meer Ninja geen trainings les mee geven] vertrok Landi was de trainer van Ninja. Daarna ging het snel berg afwaarts met Ninja. Chute lieten hem stikken en gingen verder met z'n broertje dat pakte wel goed.

Maar daar door was er geen belangstelling meer voor Anderson. Anderson voelde zich bedrogen en vertrok wat goed uitpakte.

dreamone
06-04-2009, 15:53
Het ging al niet goed toen Landi met ruzie[mocht niet meer Ninja geen trainings les mee geven] vertrok Landi was de trainer van Ninja. Daarna ging het snel berg afwaarts met Ninja. Chute lieten hem stikken en gingen verder met z'n broertje dat pakte wel goed.

Maar daar door was er geen belangstelling meer voor Anderson. Anderson voelde zich bedrogen en vertrok wat goed uitpakte.

Thanks.. Je verhaal maakt alles zo duidelijk..