PDA

View Full Version : Wie mag er wanneer tegen Fedor vechten (discussie)



redjuh
08-04-2009, 15:10
ik wil graag beginnen met wanneer je NIET tegen fedor mag vechten:
- na een winstpartij die je als underdog bent ingegaan. De UBERdog fedor, vecht alleen maar tegen topdogs, en die had je al ff moeten zijn.
- als je toevallig ook en/of iets makkelijker van 1 van Fedors slachtoffers had gewonnen.
- als je denkt dat je een betere vechter bent
- als je een zwakte van fedor denkt te hebben gevonden en denkt die te kunnen uitbuiten
- als je nooit een titel in 1 van de 2 grote organisaties hebt gehad
- als je denkt dat je het 'beter' zou doen dan een voorganger
- als je een Nederlander bent (de 3 nederlandse topzwaargewichten Hardonk, Overeem en Yvel... Overeem spuit en heeft veel te vaak verloren, zelfde geldt voor Yvel, Hardonk moet in de UFC eerst doorontwikkelen. Bovendien hebben overeem en yvel al geroepen dat ze het willen, denken hem ook nog te kunnen pakken waarschijnlijk, dus dat zijn al 2 van de belangrijkste criteria waaraan ze voldoen, om NIET TE MOGEN!)

Dan even naar wat mogelijke kandidaten:
Randy Couture - die zal eerst weer tegen een andere topvechter moeten winnen, want hij vecht en wint niet consistent genoeg. echter wegens de entertainmentwaarde mag het op zich wel, maar niet als eerste.

cro-cop - die zal eerst zeker 2 hele goede gasten moeten kloppen en als ie dan zijn ballen weer bij justi heeft teruggevraagd, wellicht.

mir,nog en brock zullen onderling nog zeker een paar x moeten rellen, het liefst met arlovski erbij. dan kijken we later wel.

De ENIGE die zonder schroom en gene, ECHT tegen Fedor mag en MOET vechten is: JOSH BARNETT. DE FOKKING ENIGE die het recht heeft.
Hij is nederig, hij is fokking goed en heeft zich zwaar bewezen.

ik heb gezegd...

Judas
08-04-2009, 15:14
Met de uitkomst van je prachtige formule ben ik het helemaal eens...

NielsN
08-04-2009, 15:14
Maar ja. Wat als Barnett geweest is?

redjuh
08-04-2009, 15:16
Maar ja. Wat als Barnett geweest is?

dan wil of iedereen tegen barnett, of niemand durft meer (behalve rickson gracie:whistling:)

HUNTER
08-04-2009, 15:21
hahaha

dan moet Kron nog maar even trainen. Nee ik dank dat Barnett of Ali O. de meeste kans maken. Hoewel ik nog moet zien of Ali O. Monson of bijvoorbeeld Lesnar of Mir kan pakken. Zo jammer dat niet alle toppers meer bij Pride zaten... net als vroeger

En wellicht kan Ishii iets over een paar jaar.

Maar vooralsnog is Barnett de top contender. Al denk ik niet dat hij veel in te brengen heeft

Ralph
08-04-2009, 15:23
Ik ben het helemaal met je eens, Rooie! Barnett moet gewoon nu. De rest heeft niet veel te zoeken tegen Fedor (of het nog niet echt verdiend). Ben alleen bang dat Barnett niet meteen erg staat te springen om tegen zijn vriend Fedor te knokken. En Fedor moet gewoon lekker vaak knokken, want wie weet hoe lang het nog duurt voordat hij het voor gezien houdt... Dus wat dat betreft zou ik het ook wel top vinden als hij een paar non-title fights zou doen tegen attractieve tegenstanders. En dan komen mannen als Alistair Overeem, Crocop, Yvel, Couture, Monson, Sergei, etc. wel in aanmerking. En mocht één van deze vechters er in slagen Fedor te verslaan, dan is Fedor niet meteen zijn titel kwijt aan iemand die die titel niet echt verdiend heeft (zoals Brock Lesnar in de UFC).

redjuh
08-04-2009, 15:38
persoonlijk ben ik bang dat barnett zo'n beetje de grootste kans heeft om van fedor te winnen dan wie ook.
het gaat overigens niet om die titel, maar om de imo ongeslagen legacy van Fedor

sikkwitttet
08-04-2009, 15:39
ja sluit mij aan bij bovenstaande meningen

Wiseguy
08-04-2009, 15:41
Barnett
Mir ( als hij van Lesnar wint)

dirk5
08-04-2009, 16:00
alleen valt heel je theorie als een kaarten huis in elkaar:

Volgensmij is de partij Fedor-Barnett al vaak mogelijk geweest maar heeft nog nooit plaats gevonden, waarom?

Barnett durft niet en wil niet, en zal altijd naar een oplossing zoeken om Fedor uit de weg te gaan.

Let op mijn woorden: Partij Fedor-Barnett zal NOOIT plaats vinden (wat natuurlijk zeer jammer is)

chief108
08-04-2009, 16:03
Fedor moet gewoon vaker vechten
laat hem iedereen maar vermorzelen

Wiseguy
08-04-2009, 16:06
Ik weet het niet meer hoor. Ik had het toch wel even benauwd tegen arlovski.

chief108
08-04-2009, 16:21
ja joh?

mafff...
beetje meer vertrouwen in Fedor de volgende keer hoor...

Anderson
08-04-2009, 16:29
Ik ben het bijna overal mee eens maar Couture alsjeblieft Evans, Liddel en Jackson maken 10 keer meer kans dan deze oude man.

redjuh
08-04-2009, 16:33
tja dat moest gewoon voor de kijkers en voor eventuele volgende vechters die dan nog vrijwillig de ring instappen tegen hem. net als tegen hunt, of tegen coleman 1 waarbij hij ff bleef zitten, tegen randleman zich ff laten gooien, nu met arlovski zo van oke oke laat die jongen maar ff, tot het moment van auw me pens... nu ist over. jongleren met cro cop en nogueira, zijn mening over vette blobs even uiten tegen zuluzinho, tim sylvia even de mond laten houden met ze praatjes etc etc etc
hij vertelt gewoon wat ie ervan vind met zijn partijen.

ik denk dat ie mn nog en cc gewoon niet mag. hij dacht zeker van weet je wat, ik ik gun ze niet dat ze naderhand kunnen lullen over een lucky punch ofzo en tot die ko was ik beter-bullshit, nee ik verneder je 20 minuten, dan kun je gewoon je smoel houden en weer gaan trainen of naar de ufc om het daar te proberen.

sikkwitttet
08-04-2009, 16:39
eeuhm redje, je doet als of fedor een kunstenaar in de ring is, die nadenkt over zijn volgende punch. wat dat voor inpact op het publiek kan laten maken. met deze punch wilde ik de pijn van hongerend afrika uitdrukken. en deze sweep vind ik zo mooi, omdat als je het tegen een negatief licht aan houd het zo goed de waanzinnigheid van oorlog uitdrukt.


man die gast die vecht gewoon.klaar

Paganstars
08-04-2009, 16:41
Ik zeg dat pendekar Ray de grote HW contender is en dat hij tegen Fedor moet!

Paganstars
08-04-2009, 16:41
En anders Benny "the deadfighter"

chief108
08-04-2009, 16:44
vind dat Red een prachtige analyse heeft gemaakt :p

welkom terug rooie!!!

NielsN
08-04-2009, 16:44
eeuhm redje, je doet als of fedor een kunstenaar in de ring is, die nadenkt over zijn volgende punch. wat dat voor inpact op het publiek kan laten maken. met deze punch wilde ik de pijn van hongerend afrika uitdrukken. en deze sweep vind ik zo mooi, omdat als je het tegen een negatief licht aan houd het zo goed de waanzinnigheid van oorlog uitdrukt.


man die gast die vecht gewoon.klaar

:lol: True.

Maar het was een mooie theorie...

redjuh
08-04-2009, 17:16
eeuhm redje, je doet als of fedor een kunstenaar in de ring is, die nadenkt over zijn volgende punch. wat dat voor inpact op het publiek kan laten maken. met deze punch wilde ik de pijn van hongerend afrika uitdrukken. en deze sweep vind ik zo mooi, omdat als je het tegen een negatief licht aan houd het zo goed de waanzinnigheid van oorlog uitdrukt.


man die gast die vecht gewoon.klaar

dude je begrijpt me. fedor is gewoon de beste die er nu is, maar ik denk vnl doordat de organisatie waarvoor hij nu vecht en zijn redelijk instabiele management, hij qua vechten toegankelijk lijkt voor pancakes. wat ik met de post bedoel waar jij het over hebt, is dat die gasten geen idee hebben waar ze staan. en waarschijnlijk nog dom genoeg zijn, om alsje die post in een filmpje verwrkt, commentaar van bas rutten erbij doen (voice over) en de cirkeltjes van jan van halst erin verwerkt, ze het nog geloven ook.

redjuh
08-04-2009, 17:19
nu ik er trouwens over nadenk... als Mir dat motorongeluk niet had gehad, zou hij met gemak van die pe de pano en vera gewonnen hebben. wellicht dat hij wel iemand geweest was die net zo'n hegemonie zou gehad kunnen hebben als fedor.

Tony
08-04-2009, 17:22
Als mijn oma wieltjes had was ze een karretje geweest....

als als als

(maar idd, je hebt een punt)

redjuh
08-04-2009, 17:26
Als mijn oma wieltjes had was ze een karretje geweest....

als als als

(maar idd, je hebt een punt)

ja ik zit te denken aan een complete zwaargewicht die fedoresk zou kunnen (hebben) roeleren. de enige die ik zo ff bedenken kan is toch mir, en helemaal als ie dat ongeluk niet had gehad... dan denk ik dat zelfs fedor eraan zou zijn gegaan

TOON
08-04-2009, 18:07
redjeh heeft gelijk....de enige die op dit moment 'fedor'-waardig is is Barnett...geen discussie over mogelijk IMHO...

en couture...?? heb die hype nooit begrepen, maar goed das een hele andere discussie...

Tony
08-04-2009, 18:15
Barnett is ook mijn #1 contender... maar toch denk ik weer vaak aan (kuch*mma-math*kuch) Crocop die de vloer aanveegde met Barnett (staande) en diezelfde Crocop werd in zijn prime staande gedomineerd door Fedor..

NielsN
08-04-2009, 18:27
Barnett is ook mijn #1 contender... maar toch denk ik weer vaak aan (kuch*mma-math*kuch) Crocop die de vloer aanveegde met Barnett (staande) en diezelfde Crocop werd in zijn prime staande gedomineerd door Fedor..

Dus moet hij het op de grond proberen, toch?

Tony
08-04-2009, 19:10
dat zou wel mijn advies aan barnett zijn ja :lol:


(maar denk dat barnett dat zelf ook wel weet)

Tsuki
08-04-2009, 19:16
wat zal ik blij zijn als fedor een keer klappen krijgt zeg, dan hebben we dit gezeur ook weer gehad ................

redjuh
08-04-2009, 19:24
wat zal ik blij zijn als fedor een keer klappen krijgt zeg, dan hebben we dit gezeur ook weer gehad ................

sorry ik ben gestopt, gaat niet gebeuren

Tsuki
08-04-2009, 19:34
sorry ik ben gestopt, gaat niet gebeuren


wandy zou ook nooit verliezen ...............

el bastardo
08-04-2009, 20:15
Barnett idd als eerste. Mir zou ik ook wel tegen Fedor willen zien, al is het maar om Dana de mond te snoeren. Ook Alistair, nadat hij van een aantal andere mensen van naam heeft gewonnen (die partij tegen Werdum zou een mooi begin zijn) zou ik graag tegen Fedor zien.

payap
08-04-2009, 21:46
http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/Affliction/x11.jpg

kney
08-04-2009, 22:48
Dus moet hij het op de grond proberen, toch?

Ik denk toch dat Fedor op grond ook meer kans maakt omwille van zijn explosieve ground n pound.. niet?

NielsN
09-04-2009, 00:06
Ik denk toch dat Fedor op grond ook meer kans maakt omwille van zijn explosieve ground n pound.. niet?

Denk het geloof ik ook, hoewel ik dat al wat lastiger te voorspellen vind...

Maar ja, als we vechters gaan zoeken die favoriet zijn tegen Fedor, zijn we snel uitgepraat. :lol:

Mr 1 Leg
09-04-2009, 07:54
BARNETT.simpel vindt ik.;)

Chico
09-04-2009, 09:49
tja dat moest gewoon voor de kijkers en voor eventuele volgende vechters die dan nog vrijwillig de ring instappen tegen hem. net als tegen hunt, of tegen coleman 1 waarbij hij ff bleef zitten, tegen randleman zich ff laten gooien, nu met arlovski zo van oke oke laat die jongen maar ff, tot het moment van auw me pens... nu ist over. jongleren met cro cop en nogueira, zijn mening over vette blobs even uiten tegen zuluzinho, tim sylvia even de mond laten houden met ze praatjes etc etc etc
hij vertelt gewoon wat ie ervan vind met zijn partijen.

ik denk dat ie mn nog en cc gewoon niet mag. hij dacht zeker van weet je wat, ik ik gun ze niet dat ze naderhand kunnen lullen over een lucky punch ofzo en tot die ko was ik beter-bullshit, nee ik verneder je 20 minuten, dan kun je gewoon je smoel houden en weer gaan trainen of naar de ufc om het daar te proberen.


:lol: hahahaha reps

Paganstars
09-04-2009, 09:57
Om ff serieus erop in te gaan. Ik denk dat Barnett de enige is (misschien Mir als hij zijn oude vorm vindt) die de hegemonie van Fedor kan breken. De rest (lesnar, couture etc) mag er nog niet eens aan gaan denken om tegen Fedor te gaan staan! Anyways, hier in Nederland potentieel genoeg, maar nog niet bewezen tegen de top 5 contenders, en missen de kracht, snelheid en ervaring om tegen Fedor ook maar enige kans te maken. Dus gezien de stats; Barnett (heel misschien Mir). Maar buiten dat vind ik wel dat Barnett op dit moment in zijn prime zit en dat hij de #1 is atm. Daarbij hebben we toch eigenlijk al lang niets meer echt waardig gezien van Fedor!

A.F.
09-04-2009, 10:15
ik denk dat Pendekar Ray de enige serieuze tegenstander is ....

Paganstars
09-04-2009, 10:24
Ja maar wat ik begreep is dat pendekar ray gepensioneerd is ( maar ik had hem al aangedragen flipper)

Paco
09-04-2009, 10:58
Mssch is het tijd voor meerdere tegenstanders tegelijk?

chief108
09-04-2009, 11:36
Paco heeft een punt...
zou het wel wat interessanter maken idd

Cave
09-04-2009, 11:42
Ik leg hiermee waarschijnlijk mijn eigen kop op het hakblok maar ik denk zelf dat... Lesnar toch de beste kans maakt.

Ik zie Mir niet als kansloos om tegen Fedor te vechten maar tot nu toe ben ik simpelweg niet onder de indruk van de stand up game van Mir. Wat hij doet, doet Fedor simpelweg beter (sneller en agressiever, sterk clinchwerk en goede upperbody takedowns).

Barnett zal net als vrijwel alle tegenstanders van Fedor niet om kunnen gaan met de druk die Fedor staande zal zetten. Clinchen en een upperbody takedown maken zie ik Barnett niet doen, het is simpelweg niet handig om dit te doen tegen een kleinere tegenstander die hier juist zijn 'bread 'n butter' van heeft gemaakt.
Shoot Barnett in voor een takedown dan kan hij nog weleens van een koude kermis thuiskomen; Coleman (in mijn ogen een betere worstelaar dan Barnett) had hier ook niet al te veel succes mee.

De enige manier waarop Barnett en Fedor naar de grond gaan is op het moment dat Fedor dat wil.

Lesnar maakt wat mij betreft de meeste aanspraak op een gevecht tegen Fedor. Tot ik zie dat Brock niet goed om kan gaan met het incasseren van wat wangvledders denk ik dat hij het grootste gevaar voor Fedor vormt: zeer sterke worstelaar, explosief, oersterk en hij lijkt snel te leren. Brocks zwakke punten zijn volgens mij zijn submission-defence en waarschijnlijk zijn uithoudingsvermogen dus op dat punt denk ik dat hij het gaat verliezen.

el bastardo
09-04-2009, 11:49
Brock zal op Hong Man Choi style gesubt worden. Zal zijn gewicht in de strijd gooien, maar z'n been of arm weggeven...

En Coleman een betere worstelaar dan Barnett... Tja, toen hij nog geen rollator nodig had in de ring misschien. Zijn laatste partijen waren triest, terwijl Barnett nog steeds indruk maakt.

A.F.
09-04-2009, 12:42
Ja maar wat ik begreep is dat pendekar ray gepensioneerd is ( maar ik had hem al aangedragen flipper)

lolzilla...was te lui om de topic helemaal door te lezen .... ;)

Paganstars
09-04-2009, 12:48
@ lesnar bandwagon. Up yours... Lesnar ain't got shit on Fedor.

http://kuvaton.com/kuvei/wwf.jpg

Emilio
09-04-2009, 14:33
Ik heb gek genoeg ook het idee dat Lesnar het klusje zou kunnen klaren.

Groter, sterker en de juiste mindset. volgens mij verliezen veel vechters al voor de wedstrijd omdat ze zo onder de indruk zijn van Fedor.
Als Brock een goede submissiondefense weet te ontwikkelen dan kan hij het ver schoppen.

De man van 14K
09-04-2009, 14:47
@ lesnar bandwagon. Up yours... Lesnar ain't got shit on Fedor.

http://kuvaton.com/kuvei/wwf.jpg


goeie afbeelding.:thup:

Wheelie
09-04-2009, 14:54
Barnett is eigenlijk de enige optie op dit moment, hij zit bij dezelfde organisatie en is een top 3 vechter.
Mir, CroCop, Noguiera of Lesnar zitten bij de UFC en mogen niet voor een andere organisatie vechten en ik zie Fedor niet bij de UFC tekenen.
Tegen Randy Couture hoeft voor mij ook niet meer.

Als Barnett niet wil of kan dan is er maar een man die tegen Fedor opgewassen is: Kimbo !!!! ;)

dontmindme
09-04-2009, 15:34
Ik denk toch dat Fedor op grond ook meer kans maakt omwille van zijn explosieve ground n pound.. niet?


zou ik ook graag weer een keertje willen zien, Fedor op ground n pound

oliebol
09-04-2009, 15:47
Ik denk dat Hairobservator Fedor flink zou slopen :p

Garcia
09-04-2009, 15:54
Barnett verdient het meest een kans tegen Fedor.

Tony
09-04-2009, 15:55
zou ik ook graag weer een keertje willen zien, Fedor op ground n pound

Soort van Fedor-Goodridge revival :D

leks
10-04-2009, 14:50
Als je wat tegen Fedor hebt is dat dan niet meteen een autoban op MF?

Kunnen we dat anders niet invoeren, volgens mij ben je dan niet geschikt... ;)

redjuh
10-04-2009, 15:31
Als je wat tegen Fedor hebt is dat dan niet meteen een autoban op MF?

Kunnen we dat anders niet invoeren, volgens mij ben je dan niet geschikt... ;)

ik heb wel wat tegen hem... dat hij niet Fred emmelink heet en uit nederland komt

iconian
10-04-2009, 16:05
melvin manhoef,
natuurlijk is fedor in alles beter, maar een klap van manhoef overleeft zelfs hij niet

leks
10-04-2009, 16:12
Prima jongens het is immers een vrij land.

Mod, pronto, 2 autobans :lol:

boola
10-04-2009, 17:59
ik wil yvel tegen fedor yvel heeft zich net als de meeste vechters in al die jaren ook wel bewezen en ik zie toch liever een nederlander tegen fedor en hij heeft net als andere vechters een kleine kans om te winnen al is het maar een hele kleine kans

Tony Galento
10-04-2009, 18:43
Barnett is eigenlijk de enige optie op dit moment, hij zit bij dezelfde organisatie en is een top 3 vechter.
Mir, CroCop, Noguiera of Lesnar zitten bij de UFC en mogen niet voor een andere organisatie vechten en ik zie Fedor niet bij de UFC tekenen.
Tegen Randy Couture hoeft voor mij ook niet meer.

Als Barnett niet wil of kan dan is er maar een man die tegen Fedor opgewassen is: Kimbo !!!! ;)


Barnett is top twee.