PDA

View Full Version : SKILLZ FIGHTWEAR



Mickey
08-04-2009, 18:20
Afgelopen Glory kwam ik een van Mixfight.nl haar meest oudgediende veteranen tegen: Iwan666! Ik kwam er al snel achter dat Iwan niet stil heeft gezeten en momenteel druk doende is met een eigen kledinglabel specifiek voor de MMA-fans! Ik hem daarom gevraagd eens wat meer te vertellen over SKILLZ FIGHTWEAR..

http://img14.imageshack.us/img14/2610/skillziwan.jpg

SKILLZ FIGHTWEAR is een merk geregistreerd door het in Nederland gevestigde DE GROOT EN SCHLEE SPORTSWEAR. (DG&S Sportswear) Wij zijn mensen met dezelfde passie als jou, namelijk sport en dan met name het MMA.
Daarom houden we ons niet alleen bezig met de productie en verkoop van fightwear maar ook bijvoorbeeld met de sponsoring van opkomende talenten in het MMA. Verder doen we ook veel research op de mat. Met andere woorden: wij ontwikkelen fightwear aan de hand van de wensen van onze gebruikers.

Sporten als MMA zijn ontzettend populair aan het worden en in landen als Japan en Amerika zijn deze al behoorlijk “mainstream” aan het worden. Nederland is ook langzaam deze kant op aan het gaan en een grote toekomst voor deze tak van sport is dan ook te voorspellen. Met de merchandise is het hier helaas niet zo goed gesteld. Het weinige wat er te krijgen is voor MMA is komt voornamelijk uit het buitenland, zoals Japan, Brazilie en Amerika. Er zijn enkele winkels die deze spullen importeren maar helaas is de prijs daar ook naar. Veelal is deze vrij hoog en word de dollarprijs gewoon veranderd in de europrijs.

De enige oplossing die men heeft is het zelf te bestellen via internet. Dit breng enige risico’s met zich mee. Naast alle ongemakken van verkeerde artikelen/maten/etc en leveringen (al dan niet) is er natuurlijk ook het probleem van een creditkaart die veel mensen niet hebben of niet willen gebruiken. Met de SKILLZ Fightwear lijn hopen wij daar verandering in te brengen. Vandaag bestellen is morgen in huis! Check it out @ SkillzFightWear® - Welkom (http://www.skillzfightwear.com/)

http://img14.imageshack.us/img14/9127/skillziwan2.jpg

the boxer
08-04-2009, 18:35
Veel succes!

RisingSun
08-04-2009, 18:39
Goed initiatief!
Ik had eigenlijk een andere naam verwacht, bijv:"Cameltoe Fightgear".
Site staat zo te zien nog helemaal in de kinderschoenen kwa aanbod. Heb hem iig bij mn favorieten gezet en zal met regelmaat eens een kijkje nemen!
Succes!

Jeru
08-04-2009, 19:23
Leuk spul, maar helaas nog maar weinig keus...

Iwan
08-04-2009, 20:08
Goed initiatief!
Ik had eigenlijk een andere naam verwacht, bijv:"Cameltoe Fightgear".
Site staat zo te zien nog helemaal in de kinderschoenen kwa aanbod. Heb hem iig bij mn favorieten gezet en zal met regelmaat eens een kijkje nemen!
Succes!

:blush:

Klopt, we willen alles zelf produceren en dus moeten we onderaan de ladder beginnen.
Bedankt voor je reactie!

Iwan
08-04-2009, 20:09
Leuk spul, maar helaas nog maar weinig keus...

Je hebt helemaal gelijk dat er nog weinig keus is. Maar daar werken we hard aan!

Hendy
08-04-2009, 20:13
Dope !
Denk dat hier best wel een leuke handel inzit.. ff een paar bekende vechters strikken die het wel willen dragen.. dan moet het goed komen :)

Tony
08-04-2009, 20:15
Top iwan...may the force be with you :)

Iwan
08-04-2009, 20:22
Dankjewel voor de reacties mannen!
Overigens doe ik het niet alleen hoor.
Forumbroeder The Skindo werkt er net zo hard aan mee!

Wheelie
08-04-2009, 20:24
Succes gappie ;)

Iwan
08-04-2009, 20:26
Succes gappie ;)

Dankjewel Kevin!!

sikkwitttet
08-04-2009, 20:35
oke mooi, als het goed spul voor betaalbare euries heeft. count me in. vind veel van die dingen veel te duur. en heb geen creditcard, dus kan ook vaak niet op ami sites kopen.

chief108
08-04-2009, 20:35
go cameltoe fightware go!!!

succes gozer

barbara
08-04-2009, 20:35
Heel veel succes toegewenst, vind het zeker een goed initiatief!!

Misschien een leuk idee om ook wat producten voor dames aan te bieden? Want die zijn helemaal bijna nergens te vinden :(


En als jullie nog een leuke vechter zoeken om te sponsoren :whistling:....

sikkwitttet
08-04-2009, 20:38
shit barbara je bent mij net voor.
ik zoek ook nog een merk dat mij veel geld wil geven.

Kim
08-04-2009, 20:42
Er is idd nog niet veel keus maar daar wordt hard aan gewerkt. En aangezien deze jongens geen miljonair zijn zou ik zeggen, bestel een shirtje dan hebben ze wat cash om verder te produceren ;) Het is echt top kwaliteit.

check ook: Www.skillzfightwear.com - Hyves.nl (http://skillzfightwear.hyves.nl)

barbara
08-04-2009, 20:49
shit barbara je bent mij net voor.
ik zoek ook nog een merk dat mij veel geld wil geven.

Tja als arme student moet je wat he :whistling:

lunatic
08-04-2009, 20:57
Ziet er goed uit.
Succes ermee!!

De man van 14K
08-04-2009, 21:03
veel succes, als je creatieve bedrukkingen op je shirts wil moet je op dit topic zijn.
Vervolgens vinden we ze dan zo leuk dat jij ze weer verkoopt.
Vervolgens lopen wij weer op gala's en zien ander mensen ons er dan weer mee die ze dan ook weer kopen.
cirkeltjerond ;)

Richelieu
08-04-2009, 21:27
veel succes, als je creatieve bedrukkingen op je shirts wil moet je op dit topic zijn.
Vervolgens vinden we ze dan zo leuk dat jij ze weer verkoopt.
Vervolgens lopen wij weer op gala's en zien ander mensen ons er dan weer mee die ze dan ook weer kopen.
cirkeltjerond ;)

Mischien is een designcontest wel een goed idee. Website is duidelijk, maar nog wel weinig keuze.

Justinian
08-04-2009, 22:46
Ziet er goed en veelbelovend uit Iwan, succes!

danial
08-04-2009, 23:14
Succes, Gaat goed komen

Khanom Thom
08-04-2009, 23:23
Top Tuan! Succes...

ashi76
08-04-2009, 23:31
Mooi spul.
Ik hoop dat het een succes wordt Iwan ! :thup:

sikkwitttet
08-04-2009, 23:43
Tja als arme student moet je wat he :whistling:

ja maar deze student is maar vechter geworden om de huur te kunnen betalen:fp:
hehehe de buit delen dan:whistling:

Necrodamus
09-04-2009, 00:00
Shirts zijn zeker goede kwaliteit (wordt wekelijks getest op de mat) en niet duur, plus het logo en design zijn origineel qua steelo...nu op naar de hoody´s en andere kledingstukken.

TheSkindo
09-04-2009, 08:58
Yep, we zijn erg druk bezig met shorts....:-)
Bedankt allemaal voor de positieve response!

Iwan
09-04-2009, 09:45
@ Barbara: er is inderdaad weinig dames fightwear voor hande, maar de markt daarvoor is dan ook bijzonder klein. Misschien iets voor de toekomst.
@ Richeleu: Designcontest is inderdaad een goed idee. Bedankt voor de tip!
@ iedereen: bedankt voor de reacties!!!

Paganstars
09-04-2009, 10:02
Nice Iwan en Skindo... Succes! Btw al een ETA voor de shorts?

Marco
09-04-2009, 10:36
Succes Iwan en Skindo !:thup:

Iwan
09-04-2009, 10:40
Nice Iwan en Skindo... Succes! Btw al een ETA voor de shorts?

Eerste modellen zijn gisteren binnengekomen.
Nu moeten we ze nog even laten mishandelen in de ring/kooi en op de mat om de kwaliteit te testen.
Ik denk dat over een week of 4 de eerste shorts bedrukt gaan worden.

kickboxer1987
09-04-2009, 12:06
Goed iniatief! Hou ons op de hoogte wanneer nieuwe producten en collecties beschikbaar komen.

Vooral het sponseren van nieuw talent is een positieve zaak!

Paganstars
09-04-2009, 12:24
Nice iwan! Pm mmaar als ze online staan... Btw newsletter geen idee?

RocknRolla
14-04-2009, 10:58
Supervet Iwan en Brian! De shirtjes zijn super mooi en goed initiatief we gaan Nederland op de kaart zetten. Veel succes.

Iwan
14-04-2009, 11:36
Supervet Iwan en Brian! De shirtjes zijn super mooi en goed initiatief we gaan Nederland op de kaart zetten. Veel succes.

Hahaha, bedankt voor je enthousiaste reactie, heel leuk!
We gaan zeker onze best doen.

@Paganstars: nieuwsbrief is inderdaad een goed idee.
Even kijken hoe ik dat moet gaan aanpakken.
Bedankt voor de tip.

crocop
14-04-2009, 16:06
Hoe testen jullie het dan? En wat gebeurt er met de resultaten.. want het zijn gewone t-shirts toch? groeten

dirk5
14-04-2009, 16:11
Hoe testen jullie het dan? En wat gebeurt er met de resultaten.. want het zijn gewone t-shirts toch? groeten

Het heet fightwear dus zal wel degelijk tegen een stootje kunnen. Ik denk dat ze met shirts en broekjes gewoon wat trainingen doen, wanneer iets eerder scheurt of slijt dan andere fightwear laat de kwaliteit te wensen over.

is meer in de mom van geen rotzooi verkopen denk en dat is een goeie zaak!

Ronald
14-04-2009, 17:03
Succes Iwan en Skindo. De vormgeving van de naam is in ieder geval lekker herkenbaar :)

Garcia
14-04-2009, 17:20
Ziet er top uit Iwan!! Veel succes en we houden de site in de gaten :)

Iwan
14-04-2009, 18:26
Hoe testen jullie het dan? En wat gebeurt er met de resultaten.. want het zijn gewone t-shirts toch? groeten

Je vraag is volkomen terecht.
Voordat we een product in gebruik nemen vragen we diverse vechters ze te dragen tijdens trainingen.
Het gebeurt dan wel eens dat shirts na 3 trainingen helemaal uitgerekt of beschadigd zijn. Die worden het dan dus niet.
Zo zijn we tot de keuze van deze shirts gekomen.

De fightshort waar we nu mee bezig zijn wordt morgen als proefmodel bedrukt, en omdat ie mijn maat is ga ik hem dan 6 keer per week misbruiken. ;)
Zo proberen we tot een product te komen wat in ieder geval beantwoord aan onze eigen kwaliteitseisen.
Produceren kan dus wel eens wat lang duren naar onze zin, maar eenmaal zover staan we 100% achter de kwaliteit.

Mr 1 Leg
15-04-2009, 00:35
Ziet er goed en veelbelovend uit Iwan, succes!x2 veel succes iwan.:thup:

thedragon
16-04-2009, 13:01
no junk its the real deal !!!!

beste kerel !!!

thedragon
16-04-2009, 13:10
Hoe testen jullie het dan? En wat gebeurt er met de resultaten.. want het zijn gewone t-shirts toch? groeten
:twak: dit is het levende bewijs dat ze goed misbruikt worden en nog steeds goed dienst doen:twak::thup: