PDA

View Full Version : Supergooi



Simsonkdodenhaag
10-04-2009, 10:00
Tijdens de Europese Kampioenschappen van 2009 vrijestijl worstelen.

2 toplanden Ukraine versus Rusland op 4:40min een gigantische 5punts gooi.

Super

http://www.youtube.com/watch?v=aPR8NS_qm2Q&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ethewrestlingtalk%2Ecom%2Fi nternational%2Dwrestling%2F23030%2Deuropean%2Dcham pionship%2D2009%2Da%2D4%2Ehtml&feature=player_embedded

the boxer
10-04-2009, 10:20
Nice!!
Die gast staat ook weer gewoon recht alsof er niets geweest is!

Simsonkdodenhaag
10-04-2009, 11:37
Nice!!
Die gast staat ook weer gewoon recht alsof er niets geweest is!
een echte worstelaar he:D

Nee ik denk dat hij denkt: hmmm hoe ga ik nu 5 punten terugpakken, onmogelijk.

Je ziet zn tegenstander ook rustig naar het midden lopen terwijl ze door konden knokken.

Bij zo een slam heb je een ongeschreven pauze:lol:

wrestler_nl
10-04-2009, 13:34
mooie worp inderdaad...thnx

sikkwitttet
10-04-2009, 15:15
woaw

schurem
10-04-2009, 18:09
erg mooi, ziet er uit als een leuk spelletje :)
Hoe werken de regels precies? Want ik zie nu en dan dingen niet gebeuren waar ik ze wel zou verwachten, en dingen wel gebeuren die je dan weer niet verwacht.
Zo gaat de rus op een gegeven ogenblik (tegen het einde) plat op zijn buik liggen. Is dat niet vragen om een rear-naked?
En waarom shoot die ukrainer niet bruut hard voor een mount? hij kan meerdere malen ogenschijnlijk vrij makkelijk bij de knieholten van zijn tegenstander, Maar hij heeft blijkbaar een goede reden daar geen misbruik van te maken.

YoMarK
10-04-2009, 18:38
Is dat niet vragen om een rear-naked?
:lol:
Dat is net zoiets als tijdens een judowedstrijd iemand keihard op z'n bek slaan.

Simsonkdodenhaag
11-04-2009, 13:14
erg mooi, ziet er uit als een leuk spelletje :)
Hoe werken de regels precies? Want ik zie nu en dan dingen niet gebeuren waar ik ze wel zou verwachten, en dingen wel gebeuren die je dan weer niet verwacht.
Zo gaat de rus op een gegeven ogenblik (tegen het einde) plat op zijn buik liggen. Is dat niet vragen om een rear-naked?
En waarom shoot die ukrainer niet bruut hard voor een mount? hij kan meerdere malen ogenschijnlijk vrij makkelijk bij de knieholten van zijn tegenstander, Maar hij heeft blijkbaar een goede reden daar geen misbruik van te maken.


Jij bent dus zo een ruglegger. Die alle tijd van de wereld heeft en lekker met zn benen wijd op zn rug legt hahah.

Ff googlen op puntensysteem van freestyle wrestling barry...


Makkelijk bij de knieholten?? Dat heet jarenlang drillen. Je weet dat hij komt en toch zit hij erbij.