PDA

View Full Version : WMC Titelgevecht 93kg Tyrone Spong vs Nathan Corbett 26 juni



iconian
10-04-2009, 13:57
Super gevecht, enorme promotiewaarde dus ze hebben wat geknutseld om het mogelijk te maken: 93kg, muay thai maar zonder ellebogen. 1 van de supergevechten dit jaar

rafi
10-04-2009, 14:13
jammer dat is wel een van de sterkste wapens van corbet.

Richelieu
10-04-2009, 14:26
Super gevecht, enorme promotiewaarde dus ze hebben wat geknutseld om het mogelijk te maken: 93kg, muay thai maar zonder ellebogen. 1 van de supergevechten dit jaar

Als de partij zou doorgaan zonder ellebogen hebben beide heren een gentlemans agreement afgesloten, aangezien alle andere titelpartijen die avond op full MT regels (WMC) zullen worden uitgevochten!

Effective
10-04-2009, 16:47
Zou het echt wel heel gaaf vinden als het toch op full mt rules wordt gezet. Corbet komt dan sowieso veel beter uit de verf denk ik..

bami112
10-04-2009, 17:57
wmc wereld titel zonder elleboog?? lekkere mt titel dan..

boola
10-04-2009, 18:45
super partij maar wel vreemd zonder ellebogen kan daar iemand meer uitleg over geven lijkt me niet aan de kant van corbeth te liggen, is in spong zijn voordeel denk ik maar spong lijkt mij geen type die een gevecht met ellebogen uit de weg gaat

Anderson
10-04-2009, 19:04
Tuurlijk wel Spong houdt niet van verliezen. Met ellebogen vechten is nu vechten om geen snee op te lopen bij het oog zo dat de wedstrijd eindigd door een arts die de wedstrijd niet meer door laat gaan.

Spong weet dat die geen ellebogen man is.

Tony Galento
10-04-2009, 19:46
super partij maar wel vreemd zonder ellebogen kan daar iemand meer uitleg over geven lijkt me niet aan de kant van corbeth te liggen, is in spong zijn voordeel denk ik maar spong lijkt mij geen type die een gevecht met ellebogen uit de weg gaat


Blijkbaar wel.

blackadder
10-04-2009, 20:21
Kan het zijn dat de FEG een stokje heeft gestoken voor de ellebogen?

iconian
10-04-2009, 22:31
Kan het zijn dat de FEG een stokje heeft gestoken voor de ellebogen?

warom zouden ze dat doen, het is gewoon een muay thai event. Lijkt me meer iets tussen de managers van de vechters.

blackadder
10-04-2009, 22:47
warom zouden ze dat doen, het is gewoon een muay thai event. Lijkt me meer iets tussen de managers van de vechters.
Omdat ze misschien niet willen dat een van de toekomstige K-1 sterren het risico neemt te zwaar te worden toegetakelt?
Ik kan mij persoonlijk namelijk eigenlijk ook niet echt voorstellen dat Spong alleen zonder ellebogen tegen Corbett zou willen vechten.

Marchant
10-04-2009, 22:48
wmc wereld titel zonder elleboog?? lekkere mt titel dan..

Net zoiets als basketbal zonder 3 punters......
Net als voetbal zonder hoekschoppen........
Net als curling zonder ijs..........
Net als badminton zonder net.........
Net als sjoelen zonder gaatjes.......
Net als F1 zonder pitspoes.......
Net als darten zonder pijltjes.........
Net als schoonzwemmen zonder badpak........o nee die is wel beter!

Stallion
10-04-2009, 22:56
Kan er eigenlijk niet wakker van liggen dat er gevochten zal worden zonder ellebogen. Sommige doen nu net alsof de hele partij verpest is. Oké, de titel doet zijn naam wat minder eer aan, maar zonder eleebogen is het ook een toppartij.

iconian
11-04-2009, 13:25
komt toch meer onduidelijkheid nu wat van de organisatoren zich laten horen, het is vrijwel zeker dat ze net als vorig jaar Buakaw en Yodsenklai tekenen, die beiden een titelgevecht gaan vechten. Volgende week komen ze met een verklaring over de lineup. Volgens sommigen heeft Corbett zelf bevestigd dat hij op 93 kilo tegen Spong gaat vechten, maar dat over de regels nog geen overeenkomt is. Op de promotiesite staat een hoop reclame voor "the world's greatest fighters" maar niks concreets.

iconian
11-04-2009, 13:29
http://www.istreamyoustream.com/muaythai/

genoemde lineup:

. Steve Wakeling - Yodsaenklai Fairtex
. John Wayne Parr - Buakaw Por. Pramuk
. Nathan ”Carnage” Corbet - Tyrone Spong
. Paul Slowinski - Patrice Calteron
. Clifton Brown - Kaoklai Kaennorsing
. Mosab Amuranee - Andre Crebine
. Anuwat Kaewsamrit - Liam Harrison
. Ryan Simpson - Eugene “Boom Boom” Ekkelboom
. Julie Kitchen - Angie Parr
. Marco Pique - Jabar Ashukerof

Maar met de k1 max en andere toernooien lijkt me dit veel te mooi om waar te zijn, Als spong vs corbett doorgaat is het voor mij al voldoende.

dontmindme
11-04-2009, 13:34
Omdat ze misschien niet willen dat een van de toekomstige K-1 sterren het risico neemt te zwaar te worden toegetakelt?
Ik kan mij persoonlijk namelijk eigenlijk ook niet echt voorstellen dat Spong alleen zonder ellebogen tegen Corbett zou willen vechten.


tegen kaoklai ging het op het laatste moment ook niet meer door op volle muay thai regels, dus het het kan wel degenlijk

Jeru
11-04-2009, 13:39
Dit gala is zo dik! Niet normaal.

dontmindme
11-04-2009, 13:43
Dit gala is zo dik! Niet normaal.


hier kunnen aardig wat promotors een puntje aanzuigen inderdaad