PDA

View Full Version : Strike Force nu al een succes ...........



Jamila
10-04-2009, 20:54
Strike Force gaat zijn show houden 11-4-'09 in HP Pavilion San Jose, CA met de hoofdpartij Frank Shamrock vs. Nick Diaz, de tickesale ligt nu al op 14.000 ( tickets ) alleen de gate is al een succes. Vroeger moest Strike Force het alleen van de gate hebben en nu hebben ze er ook nog een top tv deal bij, buiten dat er ondehandeld wordt met GG zijn ook Tito Ortiz en Andrei Arlovski aan de onderhandelings tafel uitgenodigd. Strike Force is hotttttttttttttt.

Gr, Jamila:thup:

marcelt
11-04-2009, 00:31
laat me raden.

Zeker zo hot dat GG er ook wel wil vechten ......

A.F.
11-04-2009, 00:39
*gaaaaaaaaaap* ik wAs al moe .... Maar dit was toch echt het bedtijdverhaaltje.....

Thnx

Tony
11-04-2009, 00:40
Ach het hele gebeuren met GG is in deze context even niet belangrijk..

Ik zie alleen maar het feit dat een professionele MMA organisatie bezig is met meer bestaansrecht te opbouwen... Dit kan alleen maar positief uitwerken door de gezonde rivaliteit/concurrentie met de andere organisaties (ufc/dream/affliction etc)

De sport blijft continu groeien...
Ik kan daar alleen maar blij van worden.

micha
11-04-2009, 10:51
stikeforce wordt groter en groter.

Jamila
11-04-2009, 12:59
Ach het hele gebeuren met GG is in deze context even niet belangrijk..

Ik zie alleen maar het feit dat een professionele MMA organisatie bezig is met meer bestaansrecht te opbouwen... Dit kan alleen maar positief uitwerken door de gezonde rivaliteit/concurrentie met de andere organisaties (ufc/dream/affliction etc)

De sport blijft continu groeien...
Ik kan daar alleen maar blij van worden.


Kijk misschien is het voor jou niet belangrijk maar tot nu toe vochten er geen Nederlandse vechters in Strike Force, dus buiten dat Strike force groeiende is, is het wel voor een fan als ik en ook andere fans heel erg fijn dat er ook Nederlandse vechters gaan vechten. Dat jij als GG- Haterrrrrrrrrrr het minder vind dat GG hier zijn aandeel in heeft, is heel erg jammer. Ik ben blij dat GG de deuren opent voor andere Nederlandse vechters Strikersssssssssss.

Succes voor alle goeie Nederlandse MMA vechtersss....


Gr, Jamila:thup:

dontmindme
11-04-2009, 13:08
Kijk misschien is het voor jou niet belangrijk maar tot nu toe vochten er geen Nederlandse vechters in Strike Force, dus buiten dat Strike force groeiende is, is het wel voor een fan als ik en ook andere fans heel erg fijn dat er ook Nederlandse vechters gaan vechten. Dat jij als GG- Haterrrrrrrrrrr het minder vind dat GG hier zijn aandeel in heeft, is heel erg jammer. Ik ben blij dat GG de deuren opent voor andere Nederlandse vechters Strikersssssssssss.

Succes voor alle goeie Nederlandse MMA vechtersss....


Gr, Jamila:thup:


heb me lang ingehouden spinnekut, maar je bent gewoon dommer en asocialer dan ik had gedacht, dat mensen gg haten komt door jou zielige vertoning.
ik hoop dat je wordt geband.


ps tyfushoer
je hebt danwel informatie maar dat weegt op niet tegen bonnie st claire iq gehalte

marcelt
11-04-2009, 13:09
Kijk misschien is het voor jou niet belangrijk maar tot nu toe vochten er geen Nederlandse vechters in Strike Force, dus buiten dat Strike force groeiende is, is het wel voor een fan als ik en ook andere fans heel erg fijn dat er ook Nederlandse vechters gaan vechten.
Gr, Jamila:thup:

Is Alistair Overeem niet Nederlands? :whistling:

Jeru
11-04-2009, 13:15
Kijk misschien is het voor jou niet belangrijk maar tot nu toe vochten er geen Nederlandse vechters in Strike Force...


Is Alistair Overeem niet Nederlands? :whistling:

Alistair heeft er inderdaad al 2 keer gevochten.

marcelt
11-04-2009, 14:40
heb me lang ingehouden spinnekut, maar je bent gewoon dommer en asocialer dan ik had gedacht, dat mensen gg haten komt door jou zielige vertoning.
ik hoop dat je wordt geband.
ps tyfushoer
je hebt danwel informatie maar dat weegt op niet tegen bonnie st claire iq gehalte

Ik snap dat je je ergert, maar je hoeft niet te gaan schelden. Dat komt ook zeer triest over. Ook Mixfight komt dommer over met scheldposts !

TOON
11-04-2009, 16:16
gewoon even tot tien tellen...of in jamila's geval....even achter je pc vandaan, effe naar de sportschool en dan een reply typen....doe ik iedere keer en het helpt...soort van anger management....en je leeft een stuk gezonder (thanks jamila!!)

ik vind het leuk dat strikeforce aan de weg aan het timmeren is, maar het moge duidelijk zijn dat jamila strikeforce de hemel in prijst met maar een reden, en dat is omdat GG vechters er straks hun kunsten kunnen vertonen....wat op zich ook heel fijn is! ook voor de het nederlandse MMA-exportproduct... maar ja, je kunt bananen ook niet recht praten ook al probeer je het nog zo erg...

dus @dontmindme: gewoon negeren die posts....is beter voor je bloeddruk....proberen die positieve dingetjes eruit te pikken.....

NielsN
11-04-2009, 16:57
@dontmindme: Ik weet niet precies waar dit over gaat, omdat ik Jamila op ignore heb gezet: dat kan ik iedereen aanraden! Ik dacht dat dat niet zou uitmaken, dat ik dan toch nieuwsgierig zou worden, maar dat is dus niet zo... En het 'nieuws', ach dat verneem ik wel uit de reacties, is vaak ook eenvoudiger te begrijpen. Gewoon doen, echt erg prettig.

Zo, nu een terasje. :)

el bastardo
11-04-2009, 17:08
Jamila, t is tof om af en toe nuttige info te krijgen rondom GG. In deze context kan t echter zo zijn dat r mensen zijn die andere belangrijke info halen uit jouw post, waarbij het kan zijn dat dit los staat van GG. Het feit dat Strikeforce aant groeien is bijvoorbeeld. Leuk dat dit samen gaat met GG, mr als r mensen zijn, als Tony, die vinden dat t feit dat GG hierbij niet de belangrijkste zaak is, dan zou je dat ook kunnen respecteren. Door r op deze manier mee om te gaan is het vragen om zulke reacties. Al heb ik t idee dat jij hier immuun vr bent.
Mr genoeg aandacht vr jou. Het is n goede zaak dat Strikeforce groeit! En tof dat GG hier in meegaat.

dontmindme
11-04-2009, 19:05
@dontmindme: Ik weet niet precies waar dit over gaat, omdat ik Jamila op ignore heb gezet: dat kan ik iedereen aanraden! Ik dacht dat dat niet zou uitmaken, dat ik dan toch nieuwsgierig zou worden, maar dat is dus niet zo... En het 'nieuws', ach dat verneem ik wel uit de reacties, is vaak ook eenvoudiger te begrijpen. Gewoon doen, echt erg prettig.

Zo, nu een terasje. :)


t was de kater die zich even liet horen, ik kan haar best negeren, dat is het punt niet.
het feit dat er in haar post gg boventoon voert maakt niks uit, maar ze kan gewoon geen respect opbrengen voor andere mensen .
maar inderdaad ze gaat gewoon op ignore

Wheelie
11-04-2009, 19:20
Ik snap dat je je ergert, maar je hoeft niet te gaan schelden. Dat komt ook zeer triest over. Ook Mixfight komt dommer over met scheldposts !
Marcelt heeft gelijk, niet schelden aub ;)

Jamila
11-04-2009, 19:58
heb me lang ingehouden spinnekut, maar je bent gewoon dommer en asocialer dan ik had gedacht, dat mensen gg haten komt door jou zielige vertoning.
ik hoop dat je wordt geband.


ps tyfushoer
je hebt danwel informatie maar dat weegt op niet tegen bonnie st claire iq gehalte

Heb jij met die band van jou je reet afgeveegd? omdat ie bruin is. Een bruine band krijg je volgens mij toch omdat je al een hele lange tijd post. Jij zou wel moeten weten dat je die taal niet mag gebruiken onder elkaar. Doe dat voortaan lekker in de pittt dan hebben de anderen en ik ook geen last van je.


Gr, Jamila:thup:

lipke
11-04-2009, 19:59
don't mind him!!
:twak:

chief108
11-04-2009, 19:59
war strike force!!!

er moet meer geknokt worden!

chief108
11-04-2009, 20:00
Heb jij met die band van jou je reet afgeveegd? omdat ie bruin is. Een bruine band krijg je volgens mij toch omdat je al een hele lange tijd post. Jij zou wel moeten weten dat je die taal niet mag gebruiken onder elkaar. Doe dat voortaan lekker in de pittt dan hebben de anderen en ik ook geen last van je.


Gr, Jamila:thup:


Marcelt heeft gelijk, niet schelden aub ;)

:rolleyes:
that goes both ways...

dontmindme
11-04-2009, 20:06
om mijn reet af te vegen koop ik elke dag rings magazine, en daar scheur ik een bladzijde uit.
jij mag raden welke dat is

micha
11-04-2009, 20:36
heb me lang ingehouden spinnekut, maar je bent gewoon dommer en asocialer dan ik had gedacht, dat mensen gg haten komt door jou zielige vertoning.
ik hoop dat je wordt geband.


ps tyfushoer
je hebt danwel informatie maar dat weegt op niet tegen bonnie st claire iq gehalte


ik zou me een beetje inhouden als ik jou was we zitten hier niet in de pit.:twak:


zet haar dan op ignore. echt triest om zo te reageren. wat een gezeur zeg. als je zo een hekel aan haar hebt lees het toch niet. of bepaal jij soms wie hier wat mag zeggen en wie niet.

Jamila
11-04-2009, 21:28
om mijn reet af te vegen koop ik elke dag rings magazine, en daar scheur ik een bladzijde uit.
jij mag raden welke dat is

Ten eerste is het een maand blad meneer IQ en ten tweede denk ik dat jij het niet eens kan betalen, dus zul je gewoon bij het ouwe ruwe toilet papier moeten houden.

Koning keizer admiraal popla gebruiken ze allemaal.
( je zal wel de GG blz. bedoelen ) zieligggggggggggggggggggg.

Voor de serieuse mensen Cyborg was 7 pounds te zwaar. Het blijft jammer dat Marloes niet tegen haar gematch staat volgende keer beter. Marloes krijgt haar contract.
Gr, Jamila:thup:

TOON
11-04-2009, 21:38
Ten eerste is het een maand blad meneer IQ

@jamila...ook al komt het blad een keer in de maand uit...je kunt het gewoon iedere dag kopen als je wilt en kunt....misses IQ

@dontmindme: het lijkt erop dat je tegen een wespennest heb geschopt ;)
succes ermee....hehehehehe

BJJrajawali
11-04-2009, 21:44
GG zou Jamila helemaal pila ook moeten bannen!

Mensen gaan Jamila gelijk zien aan GG en dat is niet best....
Als je z'n fan bent van GG zou ik me anders op gaan stellen als ik jou was, jamila helemaal pila. Of stoppen met mixfight.... Je bezorgd je geliefde GG op deze manier geen dienst......

De dikke nudist
11-04-2009, 21:52
om mijn reet af te vegen koop ik elke dag rings magazine, en daar scheur ik een bladzijde uit.
jij mag raden welke dat is

lol, ik proef het vergif.:lol:

ICON
12-04-2009, 01:32
zet haar dan op ignore. echt triest om zo te reageren. wat een gezeur zeg. als je zo een hekel aan haar hebt lees het toch niet. of bepaal jij soms wie hier wat mag zeggen en wie niet.


ff serieus... kan dat??? waarom zeggen jullie dat niet eerder!?! waar zit die knop?

chief108
12-04-2009, 01:44
www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/profile.php?do=ignorelist)

daar dus, gewoon in je user CP

dontmindme
12-04-2009, 06:54
ik zou me een beetje inhouden als ik jou was we zitten hier niet in de pit.:twak:


zet haar dan op ignore. echt triest om zo te reageren. wat een gezeur zeg. als je zo een hekel aan haar hebt lees het toch niet. of bepaal jij soms wie hier wat mag zeggen en wie niet.

volgens mij heb ik ouders die mij kunnen corrigeren, verder is er niemand op deze bol van wie ik dit pik

dontmindme
12-04-2009, 07:27
ontopic: hoe meer organisaties de te beter

Jamila
12-04-2009, 12:57
De laatste berichten zijn dat het echt een top gala was met alleen maar K.O's. Voor Bas Rutten had het twee kanten, zijn jongen vocht de fight of night maar, zijn jongen ging wel zelf K.O. Cyborg liet een ongelofelijke dominantie zien, het wordt hard trainen voor Marloes want, het gaat een moeilijke partij worden voor haar. Fabricio Werdum liet aan Alistair weten dat hij nu al klaar was om te vechten tegen Alistair en dat hij zijn andere arm zou submitten. Al met al was het een groot spektakel en waren alle tickets tot aan 15.000 man uitverkocht.


Gr, Jamila:thup:

micha
12-04-2009, 13:51
volgens mij heb ik ouders die mij kunnen corrigeren, verder is er niemand op deze bol van wie ik dit pik

hoe oud ben jij?

dontmindme
12-04-2009, 13:58
hoe oud ben jij?

hoezo?


is er een leeftijd waarop je ouders hun gezag(daarmee bedoel ik respect die ze krijgen) kwijtraken?


niet waar ik vandaan kom.

micha
12-04-2009, 19:13
je moet je naam veranderen want die klopt zo niet

lopez86
12-04-2009, 19:45
:D lol @ spinnekut

wrestler_nl
12-04-2009, 22:22
nice ik hoop dat overeem tegen werdum gaat vechten....
ik hoop dan dat werdum wint via submission....NICE!

Punk in drublic
13-04-2009, 01:51
Al tijden hou ik me in. Omdat ik vind dat ik als.. weinig poster niet veel in de melk te brokkelen heb. Maar ik kom hier nu al echt heel erg lang. Uit de tijd dat we zelfs nog anders heten. Maar nog nooit heb ik me zo geërgerd aan iemand op het forum als aan onze J. Ik kan haar naam niet eens schrijven.
Goudeerlijk, ik was altijd een groot fan van alles wat met GG te maken had. Maar dankzij haar inbreng begin ik gewoon een T..hekel te krijgen aan alles wat met GG te maken heeft.
Ik wil bij deze een oproep doen aan de mensen van GG. Stop dit akelige mens.
En als dat niet lukt... aan de Mods en Admins van dit geweldige forum. Breng een einde aan de tweespalt.Stop deze ellende.
Het komt ons fantastische forum niet ten goede en het komt de nederlandse vechtsport niet ten goede. Laat dit alsjeblieft eindelijk stoppen.

De strijd tussen Bas en de kabouter heb ik altijd vermakelijk gevonden. Maar dit is hemeltergend. Werkelijk ik schaam me voor dit soort draadjes. En nogmaals ik begrijp best dat het moeilijk is om in te grijpen. J houd zich redelijk aan de regels. Maar dit kan zo niet verder. Ik wordt er doodziek van.

Oh en ja, ook ik vond dat SF weer een topgala heeft neergezet. All heeft daar al een titel en hoop dat hij hem gaat verdedigen. Tegen Werdum? Top. Maar kan dit soort nieuws ook een keer zonder de GG hype.

Sorry. My 2 cents.

Roover
13-04-2009, 02:11
heb me lang ingehouden spinnekut, ...

Volgens mij is het 'spinnenkut', dus met tussen-n.

De regel is immers: 'Schrijf een -n- als het eerste deel van de samenstelling een zelfstandig naamwoord is dat uitsluitend een meervoud op -(e)n heeft'.

De uitzondering 'het eerste deel is een dierennaam en het tweede deel is een plantkundige aanduiding' lijkt me niet van toepassing, evenmin als 'het eerste deel is een lichaamsdeel en het geheel is een versteende samenstelling'.

De zelfbenoemde volksschrijver Gerard Reve zei ooit over een vrouw wier handelen en voorkomen hem niet bevielen: 'Ze moesten een kinderwagen vol spinnen haar kutwerk binnenrijden'.

Mooi beeld heb ik dat altijd gevonden.

Jamila
13-04-2009, 13:51
Al tijden hou ik me in. Omdat ik vind dat ik als.. weinig poster niet veel in de melk te brokkelen heb. Maar ik kom hier nu al echt heel erg lang. Uit de tijd dat we zelfs nog anders heten. Maar nog nooit heb ik me zo geërgerd aan iemand op het forum als aan onze J. Ik kan haar naam niet eens schrijven.
Goudeerlijk, ik was altijd een groot fan van alles wat met GG te maken had. Maar dankzij haar inbreng begin ik gewoon een T..hekel te krijgen aan alles wat met GG te maken heeft.
Ik wil bij deze een oproep doen aan de mensen van GG. Stop dit akelige mens.
En als dat niet lukt... aan de Mods en Admins van dit geweldige forum. Breng een einde aan de tweespalt.Stop deze ellende.
Het komt ons fantastische forum niet ten goede en het komt de nederlandse vechtsport niet ten goede. Laat dit alsjeblieft eindelijk stoppen.

De strijd tussen Bas en de kabouter heb ik altijd vermakelijk gevonden. Maar dit is hemeltergend. Werkelijk ik schaam me voor dit soort draadjes. En nogmaals ik begrijp best dat het moeilijk is om in te grijpen. J houd zich redelijk aan de regels. Maar dit kan zo niet verder. Ik wordt er doodziek van.

Oh en ja, ook ik vond dat SF weer een topgala heeft neergezet. All heeft daar al een titel en hoop dat hij hem gaat verdedigen. Tegen Werdum? Top. Maar kan dit soort nieuws ook een keer zonder de GG hype.

Sorry. My 2 cents.


Nou ik heb je stukje gelezen en het ontroerd mij, vanavond ga ik is even heel goed nadenken hoe ik mezelf kan beteren. Wacht even ik pak even een zakdoekje want, ik ben er echt stuk van. Hoe dan ook GG- fan blijf ik sowieso, dus de dingen die ik post zullen altijd een rood-geel tintje hebben.

Gr, Jamila:thup:

Tony
13-04-2009, 15:30
Kijk misschien is het voor jou niet belangrijk maar tot nu toe vochten er geen Nederlandse vechters in Strike Force, dus buiten dat Strike force groeiende is, is het wel voor een fan als ik en ook andere fans heel erg fijn dat er ook Nederlandse vechters gaan vechten. Dat jij als GG- Haterrrrrrrrrrr het minder vind dat GG hier zijn aandeel in heeft, is heel erg jammer. Ik ben blij dat GG de deuren opent voor andere Nederlandse vechters Strikersssssssssss.

Succes voor alle goeie Nederlandse MMA vechtersss....


Gr, Jamila:thup:

Exit Jamila voor mij... Leer eens lezen....

Ik nam het verdomme voor je op..

Je post hier een bericht... sommige beginnen een anti GG reactie te posten. Ik gaf met mijn post juist aan dat dit bericht los moet worden gezien van de hele GG/Jamila discussie.. Daarbij gaf ik dus aan dat ik jouw post als zijnde goed nieuws zag....

Heb ik je toch verkeerd ingeschat...

Oh enne.. voor als het wat uitmaakt..

IK ben dus GEEN GG Hater.... Ik zou wel gek zijn... Sterker nog.. Ik ben zelfs heel erg VOOR GG... Want hun zijn toch DE toppers op nederlands MMA (en k1 gebied)

Powerrrrr
13-04-2009, 15:32
Wat een onzin als ik dit allemaal lees zeg!!!

Ik vind jamilla's post altijd hardstikke leuk om te lezen........

weet je wat ik juist zielig als je een meisje voor hoer uit maakt als je niet meer uit je woorden kunt komen hiero........dan ben je een echte man hoor!!!

jamila wijffie...ga lekker zo door....GG mag er trots op zijn om zo'n trouwe aanhanger te hebben......

Powerrrrr

Jarno
13-04-2009, 16:39
Dit hele gedoe van Jamila vs de rest en de rest vs Jamila...

http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10062/SiskoAnimated.gif

marcelt
13-04-2009, 17:13
Wat triest is ook dit topic weer een voor/tegen Jamila/GG topic geworden . Wat de mods en admins ook proberen:crying:

Il Loco
13-04-2009, 18:57
Ik ga met betreffende het hele Jamilla gedoe niet druk maken, want in tegenstelling tot sommige andere berichten van haar, vind ik dat ze de laatste dingen toch wat beter weet te brengen. Want ze toont ook respect in haar laatste posts voor mensen die niks met GG van doen hebben.

Maar goed, on topic:

Strikeforce timmert echt heel hard aan de weg, ze hebben echt een aantal toppers onder contract. En als de samenwerking met DREAM doorgaat, hebben ze in mijn ogen ook een betere LW divisie dan de UFC, dat zou dan dus betekenen dat we Alvarez, Hansen, Aoki, Calvacante enz.. bij strikeforce in aktie kunnen gaan zien. Ik kijk er echt naar uit.

En ik ben benieuwd hoe de toekomst eruit zal zien, maar 1 ding is duidelijk, MMA groeit echt ongeloofelijk hard.

En laten we ons als fans/liefhebbers beter niet storen aan elkaar, of voetbal clubjes gedrag gaan vertonen, maar laten we als een groep achter de sport staan, ongeacht van welke gym je bent, welke stad enz..

Jamila
13-04-2009, 19:14
Exit Jamila voor mij... Leer eens lezen....

Ik nam het verdomme voor je op..

Je post hier een bericht... sommige beginnen een anti GG reactie te posten. Ik gaf met mijn post juist aan dat dit bericht los moet worden gezien van de hele GG/Jamila discussie.. Daarbij gaf ik dus aan dat ik jouw post als zijnde goed nieuws zag....

Heb ik je toch verkeerd ingeschat...

Oh enne.. voor als het wat uitmaakt..

IK ben dus GEEN GG Hater.... Ik zou wel gek zijn... Sterker nog.. Ik ben zelfs heel erg VOOR GG... Want hun zijn toch DE toppers op nederlands MMA (en k1 gebied)


Tony misschien had ik je post verkeerd gelezen en zag ik 't als een aanval maar mijn oprechte excuses hiervoor.

Laten we hopen dat SF zo blijft groeien en dat ook Nederlandse vechters de kans krijgen daar te vechten. ( dat is wat ik wilde zeggen in mijn post )


Gr, Jamila:thup:

Tsuki
13-04-2009, 19:15
ik ben net lekker wezen skeeleren, ben weer helemaal zen. Ik denk dat sommige van jullie gewoon te veel tijd hier door brengen.

kijk naar boven .......... want daar komt het licht vandaan ...............

A.F.
13-04-2009, 19:22
ik ben net lekker wezen skeeleren, ben weer helemaal zen. Ik denk dat sommige van jullie gewoon te veel tijd hier door brengen.

kijk naar boven .......... want daar komt het licht vandaan ...............

ik heb laatst een goede tip van een vriend van mij gekregen...

SBS 6 - David Maasbach - Home (http://www.davidmaasbach.nl)

Luister naar de man... en hervind de rust in jezelf...

Tony
13-04-2009, 20:10
Tony misschien had ik je post verkeerd gelezen en zag ik 't als een aanval maar mijn oprechte excuses hiervoor.

Laten we hopen dat SF zo blijft groeien en dat ook Nederlandse vechters de kans krijgen daar te vechten. ( dat is wat ik wilde zeggen in mijn post )


Gr, Jamila:thup:

Vooruit dan...

No harm done

micha
13-04-2009, 20:59
strikeforce gaat helemaal de goede kant op. langzaam opgebouwd met een hele boel ervaring. Affliction werd in 1 x uit de grond gestampt en dan heb je geen goede opbouw. Ik denk dat strikeforce een leuke concurent wordt voor de UFC.

TOON
13-04-2009, 21:08
strikeforce gaat helemaal de goede kant op. langzaam opgebouwd met een hele boel ervaring. Affliction werd in 1 x uit de grond gestampt en dan heb je geen goede opbouw. Ik denk dat strikeforce een leuke concurent wordt voor de UFC.

ik hoop het!!! zou beter voor iedereen zijn als UFC een serieuze tegenspeler zou krijgen!

Jamila
13-04-2009, 21:16
Ik denk dat ik wel leuk nieuws heb Alistair is als terug uit de U.S. en Martijn de Jong is morgen terug. Het nieuws is dat Scott Cocker nog steeds gecharmeert is van het kickboxen en daarom ook een aantal kickbox gala's in de U.S. wil gaan doen voor CBS.

Gr, Jamila:thup:

TOON
13-04-2009, 21:21
Ik denk dat ik wel leuk nieuws heb Alistair is als terug uit de U.S. en Martijn de Jong is morgen terug. Het nieuws is dat Scott Cocker nog steeds gecharmeert is van het kickboxen en daarom ook een aantal kickbox gala's in de U.S. wil gaan doen voor CBS.

Gr, Jamila:thup:

dat zou helemaal mooi zijn!!!

nyqsoft
13-04-2009, 21:57
Originally Posted by Punk in drublic http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=724135#post724135)
Al tijden hou ik me in. Omdat ik vind dat ik als.. weinig poster niet veel in de melk te brokkelen heb. Maar ik kom hier nu al echt heel erg lang. Uit de tijd dat we zelfs nog anders heten. Maar nog nooit heb ik me zo geërgerd aan iemand op het forum als aan onze J. Ik kan haar naam niet eens schrijven.
Goudeerlijk, ik was altijd een groot fan van alles wat met GG te maken had. Maar dankzij haar inbreng begin ik gewoon een T..hekel te krijgen aan alles wat met GG te maken heeft.
Ik wil bij deze een oproep doen aan de mensen van GG. Stop dit akelige mens.
En als dat niet lukt... aan de Mods en Admins van dit geweldige forum. Breng een einde aan de tweespalt.Stop deze ellende.
Het komt ons fantastische forum niet ten goede en het komt de nederlandse vechtsport niet ten goede. Laat dit alsjeblieft eindelijk stoppen.

De strijd tussen Bas en de kabouter heb ik altijd vermakelijk gevonden. Maar dit is hemeltergend. Werkelijk ik schaam me voor dit soort draadjes. En nogmaals ik begrijp best dat het moeilijk is om in te grijpen. J houd zich redelijk aan de regels. Maar dit kan zo niet verder. Ik wordt er doodziek van.

Oh en ja, ook ik vond dat SF weer een topgala heeft neergezet. All heeft daar al een titel en hoop dat hij hem gaat verdedigen. Tegen Werdum? Top. Maar kan dit soort nieuws ook een keer zonder de GG hype.

Sorry. My 2 cents.


Nou ik heb je stukje gelezen en het ontroerd mij, vanavond ga ik is even heel goed nadenken hoe ik mezelf kan beteren. Wacht even ik pak even een zakdoekje want, ik ben er echt stuk van. Hoe dan ook GG- fan blijf ik sowieso, dus de dingen die ik post zullen altijd een rood-geel tintje hebben.

Gr, Jamila:thup:

Tjonge, tjonge, die "man van 2 cents" heeft gewoon een probleem. Wij zijn juist blij met de berichtgeving van Jamila. Dat daar een tintje sympathie voor GG is, vind ik de normaalste zaak van de wereld.
Mijn aanbeveling is dan ook een bezoek aan de de psycholoog, stort je hart maar bij hem leeg, misschien kun je daarna de posts gewoon weer lezen. Mocht het niet lukken, lees haar post dan gewoon niet

greetz :cool2: NyqSoft

OldNicky
13-04-2009, 22:50
Strike Force gaat zijn show houden 11-4-'09 in HP Pavilion San Jose, CA met de hoofdpartij Frank Shamrock vs. Nick Diaz, de tickesale ligt nu al op 14.000 ( tickets ) alleen de gate is al een succes. Vroeger moest Strike Force het alleen van de gate hebben en nu hebben ze er ook nog een top tv deal bij, buiten dat er ondehandeld wordt met GG zijn ook Tito Ortiz en Andrei Arlovski aan de onderhandelings tafel uitgenodigd. Strike Force is hotttttttttttttt.

Gr, Jamila:thup:

Yes super, MMA wordt steeds professioneler en met deze manier van zaken doen, kunnen veel clubs aan hun bestaansrecht werken. Dit is gewoon toppie en bovendien krijg je met concurrentie te maken en een portie gezonde rivaliteit. Dit komt dan de kwaliteit ten goede.

Groetjes :pimp: OldNicky

Shooto Holland
14-04-2009, 00:46
Sta op het punt om in te stappen weer terug naar NL. Is een heel interessant bezoek geweest. MMA is huge in Amerika. Strikeforce heeft een super deal met Showtime en CBS (veel beter dan dat EliteXC had) en gaan met 16 shows dit jaar het helemaal maken.

Ik verwacht dat ze binnen 16 maanden ook naar een PPV model toewerken, wat natuurlijk ook weer heel goed is voor de sporters.. Maar voorals nog kunnen de Amerikanen eerst gratis genieten van mooie MMA partijen. Vermoed dat Tito Ortiz, Arlovski, Werdum en nog veel meer toppers binnen nu en een paar weken zullen tekenen bij SF (en dan natuurlijk nog maar te zwijgen over onze eigen jongens en meisjes..).

Strikeforce promoot al 23 jaar, zowel kickboxing (incl K1 USA) als MMA en zal er nog lang bij zijn vermoed ik (unlike Bodog, IFL, EliteXC en Affliction om maar een paar te noemen). Het vermoeden van insiders is dat ze binnen 3 jaar net zo groot zijn als de UFC als ze zo doorgaan!

Wij van GG hebben er iig zin in!!

We houden jullie op de hoogte.

Moet nu instappen anders mis ik (weer) mijn vlucht!

Osu,

Martijn

micha
14-04-2009, 07:20
Sta op het punt om in te stappen weer terug naar NL. Is een heel interessant bezoek geweest. MMA is huge in Amerika. Strikeforce heeft een super deal met Showtime en CBS (veel beter dan dat EliteXC had) en gaan met 16 shows dit jaar het helemaal maken.

Ik verwacht dat ze binnen 16 maanden ook naar een PPV model toewerken, wat natuurlijk ook weer heel goed is voor de sporters.. Maar voorals nog kunnen de Amerikanen eerst gratis genieten van mooie MMA partijen. Vermoed dat Tito Ortiz, Arlovski, Werdum en nog veel meer toppers binnen nu en een paar weken zullen tekenen bij SF (en dan natuurlijk nog maar te zwijgen over onze eigen jongens en meisjes..).

Strikeforce promoot al 23 jaar, zowel kickboxing (incl K1 USA) als MMA en zal er nog lang bij zijn vermoed ik (unlike Bodog, IFL, EliteXC en Affliction om maar een paar te noemen). Het vermoeden van insiders is dat ze binnen 3 jaar net zo groot zijn als de UFC als ze zo doorgaan!

Wij van GG hebben er iig zin in!!

We houden jullie op de hoogte.

Moet nu instappen anders mis ik (weer) mijn vlucht!

Osu,

Martijn



thanks man

OldNicky
14-04-2009, 14:24
Hey Martijn,

Thanks for info and have a good flight back to the Netherlands and of course a happy landing

Greetz :pimp: OldNicky

crocop
14-04-2009, 17:03
is jamila een lekker wijf?
zoja mag ze posten wat ze wil van me.
anders moet ze idd beter opletten hoor.

iemand pics van haar? :pimp:

Tony
14-04-2009, 17:19
Goeie binnenkomer Crocop :lol:

A.F.
14-04-2009, 17:29
Hey Martijn,

Thanks for info and have a good flight back to the Netherlands and of course a happy landing

Greetz :pimp: OldNicky

staat dat interessant ?? een post in het nederlands ... en 2 posts verder in het engels lullen?

Mr 1 Leg
14-04-2009, 17:38
Goeie binnenkomer Crocop :lol:x2 lol :lol:

dontmindme
14-04-2009, 19:43
indeed reps are earned

A.F.
14-04-2009, 20:09
......Is dat nou een Mikro Cro Cop pop in je avatar?

ben je blind ofzo????

dat is Cor Nuitjes!

Jamila
14-04-2009, 21:54
Hey martijn super dat je terug bent, de motivatie in het team zal wel hoog zijn nu ze weten dat Scott aan het eind van de maand een deal komt maken. Misschien zou Scott wel een intervieuw willen doen met mixfight zou wel iets voor kevin zijn.

crocop hoe zie jij er eigenlijk uit ben jij wel lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr?


Gr, Jamila:thup:

chief108
14-04-2009, 22:01
Misschien zou Scott wel een intervieuw willen doen met mixfight zou wel iets voor kevin zijn.

kijk...
dat zijn nu wel goede plannen

make it happen GGirl...