PDA

View Full Version : UITSLAGEN voorprogramma Amsterdam Fight Club gala 11-04-'09



*WMTA*
11-04-2009, 19:41
http://i29.photobucket.com/albums/c277/qtiepie/WMTA/UITSLAGENvoorprogrammaAmsterdamFigh.jpg

Dennuz
11-04-2009, 19:44
Thnx... Maar ben wel benieuwd, wat voor niet correcte kleding droegen ze dan?? Eigen shirts ipv shirts met de sponsoren erop ofzo?

dontmindme
11-04-2009, 19:58
thnx for the up date

*WMTA*
11-04-2009, 20:42
Hier vind u de WMTA, Gedragsregels, Ring-etiquette en beknopte regels (http://wmta.hyves.nl/forum/3091317/FBjE/WMTA_Gedragsregels_Ring_etiquette_en_beknopte_rege ls/?pageid=AMRR6R5UFW8WOOSCG).

Kleding en uitrusting
Een originele thaiboksbroek, dames mogen er onder een legging dragen. Enkelsokken zijn toegestaan. Bokshandschoen worden door de bond verstrekt, deze worden voor de wedstrijd aangeleverd door de organisatie. Hoofdkap en beenbeschermers zijn bij de Jeugd klasse (t/m 15 jaar) verplicht, hoofdkap en beenbeschermers dienen zelf meegenomen te worden door de deelnemer! Hand en voetbandages dienen uitsluitend en alleen ter preventie van blessures. De hand en voetbandages worden gekeurd door een official. Bandages en tape elders dan handen moeten gekeurd zijn door de ringarts. Mond- en kruisbeschermer zijn verplicht. Vaseline is alleen toegestaan in het gezicht rondom de ogen. Het dragen van sieraden en piercings in vechtuitrusting is niet toegestaan. De coach en verzorgers dragen gepaste (uniforme) sportkleding.

HUNTER
11-04-2009, 21:40
thnx!!!

lekker van Danny, ondanks zn drukke baan toch nog kunnen trainen en ook gewonnen!! Super

*WMTA*
11-04-2009, 23:28
http://i29.photobucket.com/albums/c277/qtiepie/WMTA/UITSLAGENhoofdprogrammaAmsterdamFig.jpg

mama
12-04-2009, 00:47
wat hadden ze dan aan wat niet correct was?
beetje vaag

mama
12-04-2009, 00:49
Cool Francios!!!!

HUNTER
12-04-2009, 00:50
wow

hron het toernooi gewonnen. wow

marcelt
12-04-2009, 01:04
Het was een leuk gala met een hoop goede gevechten. Bijna alle toptrainers (de Amsterdamse en Royers) van Nederland liepen er rond. Ik had een redelijk goede plek alhoewel de camera-arm wel soms in mijn beeld was.
Fernando Groenhart is broertje van en het ging eerst gelijk op . toen kwam hij door met een knie en had zo de sleutel tot de wedstrijd gevonden en raakte tegenstander Houssein later nog een paar keer goed.
Rodney Glunder deed zijn werk goed en dwong zijn tegenstander tot opgave.
Mosab Amrani was echt een klasse beter dan zijn tegenstander, maar deze hield wel goed vol. Mosab ging twee rondes te keer, maar in ronde 3 kon tegenstander Ruben Narain goed terugkomen. Mosab won wel gewoon. Ruben heeft de eerste 2 rondes heel veel stoten weggeslikt. De laatste ronde (waren er maar 3) raakte Mosab niet veel meer.
Mutlu Karabulut vs Ricardo vd Bos duurde erg kort (30 sec. ?) Ricardo ging volop in de aanval en Mutlu raakte al vrij snel aangeslagen en kreeg 8 tellen. Ricardo zette zijn aanval voort en de handdoek vloog de ring in. Zag Ricardo maar kort aan het werk , maar hij kan wel wat gaan betekenen in zwaargewichtland. Hij heeft een tijd in Thailand gevochten en getraind als ik het goed begrijp en traint nu onder meester trainer Jan Plas. Maar was misschien te kort om dit te beoordelen.
Amir Zedaya vocht een mooie wedstrijd tegen Jamie de Vries Amir had de meer krachtige technieken en Jamie betere trappen en snelheid , maar Amir domineerde wel en scoorde wat meer.
Mootje Khamal vs Hassan Ait Bassou oftewel jonge tegen ervaren garde. Wedstrijd van de avond wat mij betreft. De technieken flitsten over en weer. Mootje had maling aan de ervaring en status van Hassan en kwam vaker door , maar beide vechters hebben prachtig gevochten en Mo won terecht.
Aussie vs Wehaj King (Thailand)
Aussie ging eerst ook op zijn Thais vechten, maar op een gegeven moment begon hij toch wel te zien dat onze Thaise vriend zijn handen wel erg laag had en begon hem vaker op zijn hoofd te raken totdat hij hem helemaal plat sloeg. De enige echt KO vd avond. Prachtige vechter Aussie. De Beverwijkse supporters vlogen na de overwinning de wielerbaan over naar het vip-vak.

Het Toernooi


Braddock Silva vs Brian Douwes
Brian probeert het zoals altijd met harde stoten en af en toe een low kick te winnen. Het is een degelijke maar saaie vechter. Braddock vind ik wat leuker om te zien vechten en hij trapte ook meer en beter. Na drie rondes kon ik geen winnaar aanwijzen, maar de jury ook niet. In de extra ronde bleek Brian er doorheen te zitten, naar verluid is het ook geen trainingsbeest. Brian kwam er niet veel meer aan te pas en Braddock won terecht.

Benji Zimmerman vs Thomas Hron
Benji heeft een heldenopkomst met ijsberenvestje en rokje. Over correcter kleding gesproken ??? Maar dit alles mag niet baten. Benji komt vanaf het begin alleen met enkelvoudige technieken, wat wel bijzonder is voor een pupil van Royers. De Tjech Hron combineert goed en trapt makkelijk en gaat daar drie rondes mee door. Benji begint voor het eind van ronde een al met hangen en lijkt een conditieprobleem te hebben. Beetje vreemd voor iemand die aan een toernooi meedoet. De Bredase aanhang waar ik middenin zit verlaat teleurgesteld het gala.

Braddock Silva vs Thomas Hron

Mooi hard gevecht dat over en weer gaat. Hron combineert wat meer en ik dacht dat hij ook al wat meer scoorde, maar na drie rondes krijgen we een extra ronde (stond al in het script?). Hierin laat Hron zien het toernooi het liefst te willen winnen en scoort duidelijk meer dan Braddock. Ik wil Thomas wel wat meer zien optreden. Googlede net en zag dat hij al eerder toernooien won.

Mixfight en Glen bedankt voor de kaartjes!!! Het was erg de moeite waard!

Richelieu
12-04-2009, 01:13
wat hadden ze dan aan wat niet correct was?
beetje vaag

Meer dan terecht in mijn ogen! Het moet maar eens afgelopen zijn met die spijkerbroeken en zwembroeken bende op gala's!

Qtie-Pie
12-04-2009, 01:15
wat hadden ze dan aan wat niet correct was?
beetje vaagDe coach en verzorgers droegen geen van allen gepaste (uniforme <---- met name dit ontbrak) sportkleding. Hierop zijn de heren aangesproken en gewaarschuwd. Dit zal ook blijken uit de foto's die genomen zijn door Ben, Mustafa en Harmen. Weet niet of Harmen van deze bewuste partijen daadwerkelijk foto's heeft gemaakt, begreep dat hij naar het seminar van Peter Aerts was geweest en later arriveerde in het Velodrome.

Richelieu
12-04-2009, 01:18
De coach en verzorgers droegen geen van allen gepaste (uniforme <---- met name dit ontbrak) sportkleding. Hierop zijn de heren aangesproken en gewaarschuwd. Dit zal ook blijken uit de foto's die genomen zijn door Ben, Mustafa en Harmen. Weet niet of Harmen van deze bewuste partijen daadwerkelijk foto's heeft gemaakt, begreep dat hij naar het seminar van Peter Aerts was geweest en later arriveerde in het Velodrome.

Correct..:D We zijn inmiddels ermee bezig. Het fotoverslag van Amsterdam FightClub moet over een uurtje of twee online komen.

Qtie-Pie
12-04-2009, 01:20
Correct..:D We zijn inmiddels ermee bezig. Het fotoverslag van Amsterdam FightClub moet over een uurtje of twee online komen.Helemaal goed.... Ik nu richting "tante Bedje van de Lakenstraat". Zie het verslag morgen :thup: Trusten!

Jeru
12-04-2009, 01:21
Was zeker een leuk gala. Lekker op tijd klaar ook. Tekst staat inmiddels klaar en de foto's gaan ook niet lang meer duren.
Jij ook bedankt voor jouw verslagje Marcel!

marcelt
12-04-2009, 01:23
Graag gedaan, vind het altijd leuk e.e.a. voor mezelf nog eens door te nemen en het dan hier te delen.

JeMalleMoer
12-04-2009, 02:00
Ricardo staat nog onder mejiro gym in het lijstje. Hij heeft inmiddels alweer 2 gyms versleten.

Richelieu
12-04-2009, 02:03
Ricardo staat nog onder mejiro gym in het lijstje. Hij heeft inmiddels alweer 2 gyms versleten.

Hij kwam vanavond uit voor Team JP (Jan Plas)