PDA

View Full Version : Fight For Delight PBP



Mickey
11-04-2009, 20:02
Vanuit Almelo verzorgen we vandaag een PBP van Fight For Delight!
(Kleine shout out aan Mr Pain van de buren die me op het idee bracht mn mobiele flatfee internet hiervoor te misbruiken!)

Het gala is iets later begonnen als gepland, maar we gaan nu eindelijk beginnen. Het gala word georganiseerd door Stephen Cooke, beter bekend als Dragon Tail!

De eerste partij van de avond word gevochten door Malik Kysho (Mini Forum Broerder) tegen Jason Spittael.

Mickey
11-04-2009, 20:03
Ronde 1: IS fel over een weer knokken warbij Malik iets lijkt te domineren. Halverwege de ronde slaat Malik de helm van zn tegenstandertje scheef. Beide vechtertjes gaan er vol gas in. Ik loop ondertussen gehoor beschadiging van Maliks moeder die achter me staat te schreeuwen.

Mickey
11-04-2009, 20:06
R2: Malik weet een aantal bijzonder goed geplaatste highkicks te plaatsen.Hij domineert R2

Mickey
11-04-2009, 20:08
In r3 Domineert Malik verder en weet JAson een paar maal te werpen. Malik WOP.

chief108
11-04-2009, 20:09
thnx Mickey!

Mickey
11-04-2009, 20:10
2e Partij van de avond: Julian Timisela van Muay Boran Gym vs Mike Mulder van Muay Thai Hoogeveen

Mickey
11-04-2009, 20:14
Julian vecht scherp en meet zijn stoten goed uit. Raakt zijn tegenstander per ongeluk in het kruis. Tegenstander kan door!

Mickey
11-04-2009, 20:14
Mike plaatst 2 goede knieen op het lichaam van Julian. Beide vechters doen het goed. Veel clinchwerk.

Mickey
11-04-2009, 20:17
Ronde 2: Wederom veel clinch werk. Julian weet Mike 1x 8 tellen te laten nemen, maar is nu de ontvangde partij van een knie in zijn kruis. Ook hij kan gelukkig doorvechten.
Julian staat voor op punten.

Mickey
11-04-2009, 20:18
Lekker.. Ze hangen in de touwen aan mijn kant en ik krijg net lading zweet over mn keyboard na een goed geplaatste stoot.. Goddamnit.

Mickey
11-04-2009, 20:19
R3 gaat ook weer lekker over en weer. Het is een leuke pot om te zien en beide geven en nemen.

Mickey
11-04-2009, 20:20
Ik hoor net dat de 8 tellen voor herstel waren.

Mickey
11-04-2009, 20:20
Uitkomst is onbeslist!

Mickey
11-04-2009, 20:21
Partij 3 is Arev Tasirmaz vs Deborah Doubli

Mickey
11-04-2009, 20:26
R1: Felle pot. Beide dames stormen op elkaar af. Het oogt soms een beetje onbenullig. Maar de trappen en stoten die zitten, zitten er GOED op. Geen duidelijk overwicht van 1 van de 2.

Mickey
11-04-2009, 20:29
R2: De blauwe hoek (Deborah) vecht nu met iets meer beleid en weet een aantal punten te scoren. Rood (Arev) blijft echter verbeten van zich afslaan, maar vecht beduidend minder tactisch.

Mickey
11-04-2009, 20:32
R3: Arev begint tekenen van vermoeidheid te tonen. Deborah probeert hier op de te kapatiliseren en zet veel druk. Ze weet echter geen beslissing te forceren.
Germaine "The Iron Lady" rijkt de prijs uit..

Wop: Deborah Double van Oosterbaan Gym

Mickey
11-04-2009, 20:32
Partij 4: Tim Laan, SC Komen VS Johni de Smedt, The Bulldogs Belgie

Mickey
11-04-2009, 20:36
Voor een N-klasse partij is dit een verbazingwekkend technische partij om te zien. Blauw probeert in zijn enthousiasme zijn tegenstander te suplexen. Scheids komt op tijd tussen beiden. Ziet er GOED uit.

Mickey
11-04-2009, 20:39
Ronde 2 gaat ook mooi over en weer! Directes, hooks en lowkicks wisselen elkaar in hoog tempo af. Beide vechters houden het tempo hoog en lijken nog fit!

Mickey
11-04-2009, 20:42
R3: Rood weet zijn tegenstander goed af te houden met voorwaatse trappen en lowkicks binnenkant been. Hier pakt ie wat puntjes mee.

Blauw pakt teveel afstand tegen een te lange tegenstander. Met dat ik het tik beseft ie het zich geloof ik, want hij kruipt nu goed in.

Einde Ronde!

Rood WOP!

Mickey
11-04-2009, 20:43
Partij 5: Jessica Lijkendijk, MT Hoogeveen vs Melissa Wilmink, Divago Gym

micha
11-04-2009, 20:44
Thanks mickmeister.

ik kan er helaas niet bij zijn maar ik denk dat Breda goed vertegenwoordigd is om Benjy aan te moedigen

Mickey
11-04-2009, 20:46
Blauw (Jessica) opent bijzonder sterk met een serie knieen en voorwaartse trappen. Rood countert echter wel consequent met lowkicks.

Mickey
11-04-2009, 20:47
Thanks mickmeister.

ik kan er helaas niet bij zijn maar ik denk dat Breda goed vertegenwoordigd is om Benjy aan te moedigen

De Golden Glory Shirtjes zie je veel lopen inderdaad! ;)

Mickey
11-04-2009, 20:49
Jessica lijkt te domineren met sterk knie werk en afhoudtrappen. Melissa blijft echter consequent lowkicks gooien. Deze lijken niet heel hard te zijn, maar het zijn wel punten.
Beide dames ogen nu iets vermoeid en het tempo zakt.

Jessica heeft dr dekking nu laag hangen aan het eind van de ronde.

Mickey
11-04-2009, 20:52
R3 Jessica opent wederom erg FEL en begint nu ook wat meer te lowkicken. Melissa probeert nu met mawashis naar het hoofd te scoren. Jessica is zichtbaar vermoeid maar weet toch een aantal goeie stoten te landen. Beide dames zijn op nu.

Wop: Blauwe Hoek! (Jessica)

Mickey
11-04-2009, 20:55
Partij 6: Fikret van den Doel, Scorpio Gym vs Yousef Chabrani, Chabrani Gym

Yousef krijgt minpunten voor het opkomen met Eye of the Tiger. ;)
Vette opkomst van Fikret daarintegen.. :D Ik zeg: ik heb een favoriet.

Mickey
11-04-2009, 20:58
R1: Knallende start!!! Blauw (Yousef) slaat Rood binnen 15 seconden aan! Partij hervat! Dit gaat echt snoeihard over en weer! Rood WEER 8 tellen tegen! Hij baalt zichtbaar!

Winnaar door TKO Yousef!

Mickey
11-04-2009, 21:00
Partij 7: Dion van Giessel, Angelo Gym vs Harald Koot, Team Schilt

Mickey
11-04-2009, 21:04
R1: Dion is een stukje langer als zijn tegenstander en maakt hier GOED gebruik van. Mooie combinaties en harde lowkicks.. Ziet er bijzonder goed uit. Harald is duidelijk opzoek naar een oplossing maar gaat teveel achteruit, hetgeen niet handig is tegen lange tegenstanders.. (Trust me..)

Einde r1! Dion pakt deze ronde duidelijk.

Mickey
11-04-2009, 21:05
Tussen 2 haakjes.. Paspoes zou zich hier vanavond bijzonder goed hebben vermaakt. De rondemissjes lijken me echt iets voor hem.

Mickey
11-04-2009, 21:07
R2: Dion gaat verder met de zelfde strategie en deze werkt goed. Hij plaatst na een combinatie een bijzonder harde highkick. Harald heeft er duidelijk moeite mee en weet zich er niet echt raad mee, maar blokt goed en countert vaak wel scherp.

Dion begint nu duidelijk iets vermoeid te raken.

Mickey
11-04-2009, 21:09
R3: Dion jaagt achter Harald aan door de ring en land veel lowkicks. Harald krijgt 8 tellen tegen. De hoek gooit een handoek in de ring. WTKO Dion van Giessel. Erg mooie pot!

Mickey
11-04-2009, 21:12
De vaart zit er lekker in!

Partij 8: Thomass Poortman, Scorpio Gym vs. Maarten van de Hende, The Bulldogs, Belgie. Thomass heeft duidelijk aanhang in de zaal zitten..

Mickey
11-04-2009, 21:16
Interessante groene outfit van Thomas Poortman!

R1: Thomas ziet er bijzonder sterk en afgetraind uit. Hij slaat zijn tegenstander dan ook onmiddelijk in de eerste slagenwisseling aan! Deze laat zich hier echter duidelijk niet door uit het veld slaan en geeft gas terug.

Tempo zakt iets. Thomas weet weet een aantal stoten goed te laten landen. Einde R1.

Mickey
11-04-2009, 21:19
R2: Maarten heeft zichzelf duidelijk in de kraag gevat en begint fel. Thomas gaat hier in mee en doet er nog een schepje bovenop. Deze ronde lijkt redelijk gelijk op te gaan!

Er wordt nu over en weer geknied en Maarten lijkt de ronde naar zich toe te trekken. Hij gooit nu Tobias Krone Kroeghoeken TM en Thomas lijkt wat overdonderd, maar countert wel.

Deze ronde gaat voor mijn gevoel naar Maarten.

Mickey
11-04-2009, 21:22
R3: Beslissende ronde! Thomas gooit veel knieen. Maarten blijft naar voren lopen. Thomas stapt telkens goed uit de lijn en draait goed weg. Thomas zet nu in voor de laatste eindsprint en gooit veel technieken. Maarten laat het een beetje gebeuren maar dekt wel goed af. Einde Ronde! Forumbroeder Fireblade stond overigens in de hoek bij Thomas!

WOP: Rood!

Mickey
11-04-2009, 21:22
Partij 9: Onder Ural, Body Gym vs. Ferry Suitela, SC Komen

Mickey
11-04-2009, 21:31
R1: Erg aftastende ronde waarbij weinig spectaculaire acties worden gezet.

Mickey
11-04-2009, 21:32
r2: OMG! De ronde is nog niet begonnen of Onder raakt Ferry vol op zijn gelaat. Deze gaat gestrekt tegen het canvas en is eventjes compleet weg.

WKO: Onder Ural!

Mickey
11-04-2009, 21:33
Dit was overigens de eerste B-klasse partij van de avond.

Mickey
11-04-2009, 21:34
Owwww! Wacht ff! Ferry ging neer op een knie in zijn gezicht. Dit mag niet bij een B-klasse partij. Onder word dus gediskwalificeerd! Ferry krijgt de winst.

Mickey
11-04-2009, 21:37
Partij 10: Piet Doorje, FS Matchmaking vs Andrush Assoyan, The Bulldogs Belgie

Mickey
11-04-2009, 21:45
R1 + R2: beide Vechters tasten elkaar erg af. De acties zijn wat behoudend en voorals nog is het wel een technische partij, maar niet een heel erg interessante pot om te zien..

Mickey
11-04-2009, 21:47
R3: Het tempo gaat nu wat omhoog en Piet land een aantal mooie combinaties. Hij zoekt echter wel vaak de clinch op en maakt hierbij telkens iets wat wel wat weg heeft van een MMA shoot.

Andrush is echter beter en werpen en neemt ze een aantal keer over in een worp.
Piet houd er een redelijk onorthodoxe stijl op na, maar het wertk op een of andere manier goed.

Mickey
11-04-2009, 21:50
R4: Andrush is een taaie en neemt een aantal combinaties, maar begint nu terug te knokken. Hij werpt Piet eenvoudig. Piet moet nu een aantal maal in de achteruit en Andrush weet een paar mooie stoten te plaatsen. Piet vecht nu wat afwachtend en zoekt veel de clinch op.

Mickey
11-04-2009, 21:55
R5: Tempo ligt nu lekker hoog. Andrush maakt een mooie gesprongen trap die helaas mist. en vecht agressief nu. Duidelijk een dieseltje die gast. Piet neutraliseert dit door te clinchen. Vraag me af of ie een MMA achtergrond heeft.

Overigens normalitair kan ik me er niet zo aan storen, maar de hoek van Piet geeft toch wel bijzonder inspirerend coaching. Erg vermakelijk om naar te luisteren.

Partij is voorbij. Nogmaals: technische pot, maar niet heel erg spectaculair.

Uitkomst: Onbeslist.

Mickey
11-04-2009, 21:57
Partij 11: Tomasz Sarara, TBOTE vs. Lorenz Gavier, Patriots Belgie
Dit is een A-klasse Partij.

De dikke nudist
11-04-2009, 21:58
Tussen 2 haakjes.. Paspoes zou zich hier vanavond bijzonder goed hebben vermaakt. De rondemissjes lijken me echt iets voor hem.

Shemales?

Mickey
11-04-2009, 22:03
R1: De partij begint op een lekker tempo. Er worden over en weer mooie combinaties gegeven. Tomasz weet een mooie leverstoot te plaatsen, maar Lorenz countert deze onmiddelijk hard met een hook.

Lorenz maakt ook veelvuldig gebruik van de gevreesde Tobias Krone Methodologie. In short: Veel kroeghoeken / haymakers! Eentje land er dan ook en Tomasz krijgt 8 tellen.

Mickey
11-04-2009, 22:04
Shemales?

Ietwat sletterig uitgedoste dames in weinig verhullende outfits. Hij wist die deernes altijd zo subtiel op de gevoelige plaat te vangen.

Mickey
11-04-2009, 22:08
R2: Tomasc heeft besloten dat Lorenz zijn strategie geen verkeerde is en hij begint ook met het gooien van haymakers. Dit kan nooit lang goed gaan zo. 1 gaat er zodadelijk neer.

Met dat ik het tik lijkeb beide heren zich dit ook te beseffen en ze schakelen terug naar iets tactischer vechten.

Ringside zitten blijkt zn nadelen te hebben want Daniel (Forumbroeder, Scheids en Jurylid hier vanavond) en ik worden getrakteerd op een fijne lading zweet van een afgeketste stoot. Damnit.

Het tempo zakt iets af. Einde Ronde.

Mickey
11-04-2009, 22:13
R3: Deze ronde lijkt Lorenz beter in zn spel te komen. Hij combineert goed en weet zelfs met een goed getimde lowkick binnenkant been zijn tegenstander ten val te brengen. Tevens weet hij wederom een goeie leverstoot te plaatsen. Tomasc lijkt nu wat in zn achteruit te gaan vechten. Hij oogt vermoeid en zn dekking hangt laag.

Lorenz ruikt nu bloed en zet de aanval vol in op het lichaam. Tomasc trapt verkeerd en je hoort hem steunen van de pijn terwijl zijn teen lijkt dubbel te klappen. Hij vecht echter onverstoord verder.

Einde partij. Ik vind de uitslag lastig te bepalen. Ik gok op Lorenz.
En idd! WOP: Lorenz!

Mickey
11-04-2009, 22:14
Partij 12: Levon Akopian, SuperPro Knights vs. Moohammed Medhar, Plaza Fightteam
A-klasse partij. Hierna is er pauze.

Mickey
11-04-2009, 22:22
R1: Het is direct go-time! Alle combinaties worden gegooid alsof hun levens er van afhangen. Direct volle actie dus!

Levon gooit hele harde knieen en deze worden direct beantworod met harde stotencombinaties van Mohammed. Ziet er goed uit.
Levon heeft mooie opstoten tussen de dekking door. Mohammed gooit snelle combinaties van 3-4 technieken achter elkaar. Levon aast op de leverstoot.

Mickey
11-04-2009, 22:27
R2: Meer van het zelfde. Hoewel dat wat negatief klinkt wellicht, is het dat niet. De combinaties vliegen beide vechters om de oren, hoewel Mo er meer lijkt te gooien. Levon dekt nu wat meer af. De hele ronde veel acties..

Aan het eind van de ronde zijn er wat woorden tussen LEvon en de hoek van Mo. Waarop Levon de discussie redelijk snel afkapt met een "Fuck you tooooo".. Erg vermakelijk om te zien.

Mickey
11-04-2009, 22:31
R3: Beide vechters bestoken elkaar met lowkicks. Mo komt door met een voorwaarste op het gezicht en begint te versnellen. Het gaat er weer hard op. Danial en ik ontdekken net iets raars in de vechstijl van Mo. Na elke combinatie lijkt hij even naar links te kijken bij de 2e stoot. Erg grappig als je er op gaat letten. Het lijkt hem echter niet te hinderen bij het gooien van de knieen zoals ie nu doet.

Hij heeft LEvon nu in de hoek en jaagt hem achterna. Het publiek achter me gaat redelijk los op het moment.

Mo trekt deze ronde duidelijk naar zich toe. Spectaculaire partij!

Mickey
11-04-2009, 22:35
R4: Tempo iets lager bij aanvang. Levon maakt een rare actie een vliegt de hoek van Mo in en komt daar hard ten val. Het publiek leeft mee..

De stotenwisselingen gaan over en weer. Mo dekt goed af en countert onmiddelijk aan het einde van elke combinatie. Levon probeert het nu met knieen en highkicks.

Mo maakt een combinatie van 3 lowkicks achter elkaar. Vet!

Mickey
11-04-2009, 22:40
R5: Mo begint uitzonderlijk sterk met een openingscombinatie van 7 stoten en trappen. Levon heeft zijn dekking telkens wel op de juiste plaats. Het publiek leeft goed mee!

Lowkick scheen tegen scheen moment met een doffe klak. Yikes. Klonk pijnlijk.

Spinning kick gevolgd door linkerhoek van Mo. Mooi uitgevoerd. 2,3 knieen achter elkaar. Mo domineert deze ronde duidelijk.

Mo heeft Levon in de touwen en blijft snoeiharde rechter directes gooien..
Sterk einde van Mo.

WOP: Mohammed.

Mickey
11-04-2009, 22:41
Pauze!!! BRB!

Daarna gaan we verder met Daryll de Koster van Scorpio Gym vs. Omer Dipi, Body Gym
Stay Tuned Folks!

De dikke nudist
11-04-2009, 22:44
Goeie pbp, ouwe.

PD_EC
11-04-2009, 23:04
Goeie pbp, ouwe.

x2:thup:

Mickey
11-04-2009, 23:22
En daar zijn we weer! De pauze liep ff wat uit!
Partij 13: Daryll de Koster van Scorpio Gym vs. Omer Dipi, Body Gym

R1 + R2 heb ik helaas gemist omdat Khanom Thom en ik ff een verassing voor onze Forumbroeders aan het regelen waren! daarover later meer!

R3: Daryll oogt vermoeid en maakt lome trage stootbewegingen maar jaagt wel achter de aanzienlijk kortere Omer Dipi aan. Beide vechters zijn constant in de weer en de stoten gaan over en weer, al lijkt het wat in slomotion te gaan.

Uitkomst: Onbeslist!

Mickey
11-04-2009, 23:24
Partij 14: Jerel Valmont, Body Gym vs. Diamand Morava, MT Hoogeveen

Mickey
11-04-2009, 23:27
R1: Hoewel Jerel iets langer is als Diamand zet laatst genoemde goed druk. Jerel weet hem echter aan het eind van de ronde goed aan te slaan, maar Diamand weet hier zich net het vege lijf te redden door snel de clinch in te duiken..

Goeie eerste ronde..

Mickey
11-04-2009, 23:30
R2: Start erg wild, Diamand komt onbenullig in met zn dekking naar beneden. Jerel vecht beduidend slimmer en bewerkt de benen van Diamand met knieen vanuit de clinch. Diamand loopt op een directe van Jerel en heeft er duidelijk last van. Er vind een schermutseling plaats door de ring en de partij heeft een beetje een rommelig gevoel.

Net op de bel slaat Jerel Diamand vol in het gelaat met een rechterhook en Diamand bungelt door de touwen naar buiten.. Letterlijk SAVED BY THE BELL!

Mickey
11-04-2009, 23:33
R3: ... Er is geen Ronde 3.
De hoek van Diamand besluit dat ze de partij opgeven.

door naar de volgende pot!

Partij 15 Gerrit Beumer, Scorpio Gym vs. Gijs van Telling, MT Hoogveen
Gerrit is duidelijk een publiekslieveling hier.. Hahah vette opkomst!

Mickey
11-04-2009, 23:36
R1: Gerrit begint zn partij met een mooie takedown.
Dit is echter muaythai, dus wellicht niet de beste keuze als opening.

Beide vechters clinchen veel.. Gijs weet echter een paar mooie trappen te plaatsen. Gerrit countert echter telkens goed en zijn publiek staat nu liedjes te zingen.

Rommelige 1e ronde..

Mickey
11-04-2009, 23:42
R2: Gerrit begint door zijn tegenstander om de nek te vliegen, hem met 1 arm beet te houden en met zijn andere arm hem herhaaldelijk in het gezicht te slaan. Opzich geen bijster elegante techniek, maar het oogt efficient.

Beide vechters belagen elkaar met diverse combinaties, maar geen van beiden lijkt lekker in zn spel te komen. Soms heb je dat met stijlen die gewoon niet mooi combineren. Gerrit ziet er in ieder geval gemotiveerd uit.

R3: Gijs probeert nu met zijn lengte te werken door veel voorwaartste trappen te gooien. Dit lijkt hem een paar punten op te leveren. Gerrit probeert de afstand weer te over bruggen en stormt op Gijs af. Dit tot groot vermaak van zijn fans. Hij loopt hierbij echter wel een aantal trappen op zijn hoofd op.

Einde ronde 3
Ik ben bang dat Gerrit deze pot niet pakt.

WOP: Gijs! Blauwe hoek!

Mickey
11-04-2009, 23:44
Partij 16: Jeftha Hempel, Chabrani Gym vs. Samson Samsonjan, Budo Aykac

LMAO! Deze opkomst is echt hilarisch. Samson, die qua haardracht duidelijk is geinspireerd door zijn legendarische naamgenoot, maakt een ware show van zijn opkomst.. Tikkeltje over the top wellicht, maar het voegt wel toe aan de sfeer.

HUNTER
11-04-2009, 23:47
lol @ de tobias krone methodiek.

Goed bezig mickey!

Mickey
11-04-2009, 23:48
R1: Samson neemt het voortouw en opent met een goeie voorwaartse en inside lowkick. Er volgt een clinch. Na de break volgt een herhaling van deze stappen en Samson begint systematisch het been van zijn tegenstander te bewerken met lowkicks.

Ik kan me niet anders als afvragen of vechten met zon coupe praktisch is.. maar het lijkt hem tot op dit moment nog niet te hinderen.

Einde R1. Wat mij betreft voor Samson.

Mickey
11-04-2009, 23:50
R2: Jeftha zet onmiddelijk een offensief in en geeft goed gas. Samson countert de aanval en neemt hem over. Jeftha laat zich echter niet ontmoedigen en blijft gaan en gooit harde stoten. Samson heeft zijn dekking gevaarlijk laag hangen. Zou te maken kunnen hebben met de teakwondo achtergrond van zijn Sensei weet Danial te melden.

Ronde voorbij. Ging wat mij betreft gelijk op.

Mickey
11-04-2009, 23:55
R3: Beide beginnen aftastend, Jeftha scoort met 2 goeie lowkicks. Beide raken elkaar over en weer met redelijk wilde combinaties op hoofd en lichaam. Samson raakt goed met een lowkick die Jeftha naar achter doet vallen. Samson blijft nu punten scoren op het been.

Tenzij mn ervaring me compleet in de steek laat gaat de beslissing naar Samson.
En inderdaad! WOP Samson. Die nu als de showman die hij is blij staat te doen in de hoek waar het publiek zit..

Mickey
11-04-2009, 23:55
lol.. de opkomt van de volgende vechter is aan de gang en Samson is still at it in de ring. This is hilarious..

Mickey
11-04-2009, 23:57
Mooi. Hij is weg.

Partij 17: Ara Matheros, Scorpio Gym vs. Najeh Indroui, The Bulldogs, Belgie

Mickey
12-04-2009, 00:01
Vette opkomst van Ara..

R1: Ara begint met een verpletterende combinatie op het lichaam en benen! Tering!
Wat een scherpte zit er in de combinaties die deze jongen gooit zeg.
Zijn tegenstander lijkt een beetje overdonderd. Ik hoop dat hij dit tempo kan vasthouden.

Zijn tegenstander begint nu ook een paar puntjes te snoepen.
Maar Ara neemt alles over en countert snoeihard op de benen. Dit ziet er pijnlijk uit.

R1 duidelijk voor Ara.

Mickey
12-04-2009, 00:04
R2: Ara zet Najeh onmiddelijk in de hoek en unleashed een serie combinaties die Najeh in een dubbele dekking dwingt. Onderwijl blijft Najeh lowkicks incasseren op zijn been. Dit houd ie niet nog een ronde vol op deze manier.

Keer op keer weet Ara zijn lowkicks te plaatsen. Ze zien er pijnlijk uit. Najeh heeft er geen goede repliek op. Elke lowkick is gewoon raak. Ik begin ze zelf te voelen joh. De knie van Najeh is helemaal dik.. die gast loopt morgen raar. Dat kan niet anders.

Mickey
12-04-2009, 00:06
R3: Najeh trekt onmiddelijk zn zere been op als Ara een lowkick geeft en Ara zet doodleuk de trap door op Najeh zijn stand been.. Vervolgens gooit hij er nog 2 overheen en Najeh besluit dat het wel mooi is geweest zo.. Knieschijven ga je missen, blijkbaar.

WTKO: Ara!

Mickey
12-04-2009, 00:07
Partij 18: Rick Jansen, Muay Boran vs. Jan Cor Tel, Team Schilt

Mickey
12-04-2009, 00:13
R1: Rick opent met een scherpe lowkick. Beide vechters tasten elkaar een beetje af. Jan weet Rick te werpen. Beide vechters scoren met lowkicks. Jan gooit een scherpe knie, maar Rick weet deze goed te blokken.

Rick gooit harde lowkicks. Jan countert met een goed geplaatste voorwaartse. Rick combineert goed! Ik zeg dat Rick de ronde heeft gewonnen, maar Danial ziet dit helaas net ff anders..

Mickey
12-04-2009, 00:15
R2: Rick zijn hoek (o.a. Forumbroeders: Khanom Thom en the Underdog) instrueert hem beter te luisteren naar hun instructies. Er volgen combinatie uitwisselingen over en weer en zowel Rick als Jan pakken puntjes met lowkicks en goed geplaatste body shots.

Jan weet een aanval van Rick goed te counteren met een rechter hoek die goed lijkt te zitten.

Einde Ronde. Ging gelijk op.

Mickey
12-04-2009, 00:18
R3: De ronde begint spectaculair en Jan drijft Rick de touwen in. Deze countert echter hard terug en draait de rollen vervoglens om. Rick heeft een scherpe high kick die hij nu goed inzet. Jan komt door met goeie stoten. Rick komt door met een mooie levertrap!

Er volgt wat clinchwerk en een paar knieen naar het lichaam van Rick. De ronde gaat over en weer. Allebei de vechters zien er gedreven en fit uit. En ze zetten zich vol in.

Einde Ronde! Ik vind hem lastig.. Een onbeslist zou me niet verbazen.

Mickey
12-04-2009, 00:20
En jawel.. Onbeslist!
Mooie pot om te zien!

TOON
12-04-2009, 00:20
thanks mickey! eindelijk weer eens een ouderwetse pbp!!

Mickey
12-04-2009, 00:22
Volgende match:

Gerben Lubbelinkhog, Scorpio Gym vs. Daley de Haan, Oosterbaan Gym.
Gerben is Forumbroeder Fireblade. Voor zijn partij sprak ik hem nog even.. Zijn tegenstander is een stuk langer als hij is, maar hij maakte zich hier geen zorgen over!

Mickey
12-04-2009, 00:23
Hierna nog 4 partijen trouwens..

Mickey
12-04-2009, 00:25
R1: Daley begint met jabs en voorwaarste trappen.. Gerben doet echter wat ie moet doen en houd de afstand kort. Gerben gaat een aantal keer in dubbele dekking staan. Dat is wel tricky bij een langere tegenstander en Daley maakt hier ook gebruik van.

De stoten van Daley komen niet door, maar de lowkciks scoren wel punten.
Gerben komt dan plots scherp in met stoten en Daley eet leer! Hij blijft echter overeind en Gerben jaagt hem achterna van hoek naar hoek. Daley is een taaie..

Mooie ronde!

Mickey
12-04-2009, 00:29
R2: Gerben trekt direct hard van leer en begint te boksen met Daley. Ze staan op halve afstand en wisselen harde slagen uit. Telkens lijkt het of Daley aangeslagen raakt, maar hij weet zich toch telkens te redden. Daley zn hoek ziet dit ook en wil dat Daley zn afstand benut..

Gerben neutraliseert dus het lengte verschil perfect. Daley kan zo zijn ding niet doen.
Einde R2.

Valt me nu trouwens pas op dat de Scorpio Vechters met een broekje lopen met het logo van de buren en ons logo op de achterkant! Thx Stephen ;) (En Ja $unny dat had je me al een keer verteld.. :P )

Mickey
12-04-2009, 00:32
R3: De ronde begint wild en Daley moet even zijn hoek in voor een snelle controle. De partij kan gelukkig worden hervat..

Eeeeen... dr zit bloed op mn scherm.. Daley bloed dus blijkbaar..

Daley bloed heftig uit zn neus.. Gerben ruikt dit (pun intended) en gaat nu vol achter Daley aan. Superman punch! Rechter directe! Super! De partij word weer even stil gezet, maar Daley wil niet opgeven..

Gerben aast op een KO! Maar dan gaat de bel! Einde partij!
Ik ben ff het bloed van mn laptop wassen..

Brb..

Mickey
12-04-2009, 00:32
Ow. Gerben Wop in case you wondered.

Mickey
12-04-2009, 00:35
Partij 20: Mattia Hempel, Chabrani Gym vs Abdel Bouazza, The Bulldogs, Belgie

Mickey
12-04-2009, 00:41
R1: Het gevecht begint lekker uptempo en er gaan stoten en trap technieken over en weer. Mattia domineert echter duidelijk en kort in de eerste ronde weet hij Abdel neer te slaan op zijn lichaam. Deze staat niet meer op binnen de 10 seconden en het is einde partij!

WTKO: Matia Hempel.

Zouffi (die nu ff naast me zit) weet overigens wel raad als het gaat om de aanpak van rondemisjes, zo vertrouwd ie me net toe.

Mickey
12-04-2009, 00:43
Partij 21: Garik Sarkisjan, Scorpio Gym vs. Jaap Muys, Cool Gym.

mama
12-04-2009, 00:51
Je bent goed bezig mickey!!! wraps heb je zeker verdiend

Mickey
12-04-2009, 00:52
Garik neemt flink zijn tijd voor zn opkomst! Wel een vette opkomst. Duidelijk een thuiswedstrijd voor hem! Zn tegenstander lijkt er niet van onder de indruk en lift lekker mee op de rush.

R1: Partij begint met de eerste echte staredown die ik heb gezien deze avond! Dit word lachen. Jaap begint dan ook hard en zet vol de aanval in. Garik stapt slim uit de lijn en countert hard. Garik gooit een mooie draaitrap die Jaap goed ontwijkt.

Garik heeft nogal lange armen en hij prikt plots door Jaap zn dekking heen en volgt met een mooie lowkick. Blijkbaar zit er een gat in Jaap zn dekking want Garik kan het truckje nog een keer uithalen. Jaap begint nu echter ook lowkicks uit te delen.
Beide vechters gaan over en weer op de benen nu.

Jaap laat zn dekking nogal zakken bij het lowkicken, maar komt dan plots met een onverwachtse high kick die Garik net mist.

Goeie 1e Ronde.

Mickey
12-04-2009, 00:56
R2: Zelfde spel als R1. Beide vechters geven elkaar om en om lowkicks. Dan counter Garik plots een lowkick met zon halve linker directe opstoot. Deze zit er goed op. Jaap schrikt ff maar is verder okay.

Dan countert Jaapl plots een aanval van Garik met een rechter hook die net mist.
Deze ronde is wat saai, maar dan vernselt Garik plots en gooit er een snelle combinatie uit die Jaap verrast. Er vind wat gestoei plaats en Garik komt ten val en het momentum van de aanval is weg.

Garik blijft door de dekking van Jaap heenprikken en treft plots snoeihard met een rechter directe. Jaap bloed nu uit zn neus.

Einde ronde 2.

Mickey
12-04-2009, 00:58
R3: Ronde 3 begint heel onverwacht! Garik loopt vol op een stoot van Jaap.. Hij gaat neer en is helemaal aangeslagen. Hij probeert nog overeind te komen, maar je ziet duidelijk dat ie moeite heeft met rechtop blijven staan.

Het lukt hem dan ook niet om voldoende te herstellen om de partij voort te kunnen zetten! Onverwacht einde van deze partij, maar een mooi uitgevoerde stoot met goeie timing van Jaap.

Mickey
12-04-2009, 00:59
Voorlaatste partij!
Partij 22: Harut Grigor, The Bulldogs vs. Farid Riffi, Yamato Gym

ashi76
12-04-2009, 01:02
Goed bezig Fox !!! :thup:

Mickey
12-04-2009, 01:05
Harut heeft fans! En dat is te horen!

Mickey
12-04-2009, 01:07
R1: Het is duidelijk dat dit A-klasse is! Alles gaat er snoeihard aan toe!
Harut weet zn tegenstander in de touwen te drijven en slaat hem na een super snelle combo tegen het canvas!

Farid hersteld echter snel en de partij gaat door..
Voor toch zeker 10 seconden, want daarna slaat Harut hem direct weer neer..
Einde oefening! Mooie partij!

Mickey
12-04-2009, 01:08
En dan zijn we aangekomen bij de laatste partij van de avond!
Partij 23: Atty Gol, TBOTE vs Kleine MO, FC Van Dams.

Mickey
12-04-2009, 01:10
Kleine Mo heeft duidelijk GEEN fans in de zaal..
Hij wordt gek genoeg verwelkomd met boe geroep.

-edit: spelling check door de grammar nazi naast me.. ;)

marcelt
12-04-2009, 01:11
Kunnen de uitslagen later nog eens bijeen gezet worden?

Mickey
12-04-2009, 01:13
Opkomst Atty Gol is insane. Zaal staat op zn kop.

Mickey
12-04-2009, 01:14
@ Marcelt: Ieder keyboard is inprincipe uitgerust met een CTRL toets en een C en V toets.. Dus ik zou zeggen: wie de schoen passe.. :P

Richelieu
12-04-2009, 01:17
Ietwat sletterig uitgedoste dames in weinig verhullende outfits. Hij wist die deernes altijd zo subtiel op de gevoelige plaat te vangen.

Van deze dames zullen de galabezoekers nog veel te zien kijgen, trust me..;)

Mickey
12-04-2009, 01:18
R1: Atty zet onmiddelijk de aanval in met een aantal stevige trappen. Mo lijkt niet onder de indruk en countert, maar incasseert meer.

Het publiek is duidelijk op hand van Atty.

De uitwisselingen gaan over en weer, maar Atty lijkt meer te scoren als/dan/whatever Mo. De lowkicks worden over en weer geruild en Mo zet Atty vast in de touwen en gooit een paar knieen op de benen.

Atty begint nu de lowkicks van Mo te blokken. Er vind een nogal rare clinch plaats aan het eind van de ronde waarbij Mo Atty lijkt te willen optillen.

Mickey
12-04-2009, 01:18
Mo lijkt een snee onder zn oog te hebben..

Jeru
12-04-2009, 01:19
Lekker bezig Mickey!
Ben ik wel even blij dat ik bij Fightclub zat anders werd het een latertje :D

Mickey
12-04-2009, 01:19
Van deze dames zullen de galabezoekers nog veel te zien kijgen, trust me..;)

De dames van Creative Model Agency hebben Mixfight al uitgenodigd om eens een interviewtje te komen houden!

Mickey
12-04-2009, 01:23
R2: Ronde 2 begint explosief en beide vechters gaan hard tegen elkaar in. Mo weet Atty ten val te brengen, maar struikelt zelf ook mee. Als dit MMA was geweest was ik onder de indruk geweest.. :P

De snee onder Mo zn oog is nu duidelijk zichtbaar en Atty werkt duidelijk meer op het hoofd nu. Mo niveleert dit door de clinch op te zoeken.

Dan trapt Atty plots met een hele snelle voorwaartse vol op Mo zijn gezicht! Perfect uitgevoerd! Mo lijkt hier niet van onder de indruk. Mo krijgt vervolgens het been van Atty te pakken en werpt hem hard achter over. Atty betaald Mo direct daarna met gelijke munt terug. Het tempo ligt lekker hoor en het geluid van botsende schenen doet me zo af en toe in elkaar krimpen van plaatsvervangende pijn.

Dan aan het einde van ronde weet Atty Mo net bij het klinken van de bel te raken. Mo gaat zwaar aangeslagen neer en moet naar zn hoek worden teruggedragen.

Mickey
12-04-2009, 01:24
Mo zit nog steeds in de hoek op zn knieen. Hij heeft er last van.
Het publiek begint zich een beetje te bemoeien met hetgeen zich in de ring afspeelt.
Ik hoor: "Hey Remy Bonjanksy, kap es met toneel spelen" achter me worden geschreeuwd.

Mickey
12-04-2009, 01:24
Mo heeft echt een ongelovelijk dikke bult onder zn linker oog.

Mickey
12-04-2009, 01:25
Mocht ik zodadelijk ff niet meer posten, zit ik onder mn tafel hier te wachten tot de vechtpartij voorbij is..

Jeru
12-04-2009, 01:29
Thanks mickmeister.

ik kan er helaas niet bij zijn maar ik denk dat Breda goed vertegenwoordigd is om Benjy aan te moedigen

Dan zitten ze mooi verkeerd, want die vocht in Amsterdam :lol:

Mickey
12-04-2009, 01:30
Tom Wesselink stapt nu ff de ring in om een en ander uit te leggen. Publiek reageert er goed op! Volgende was er aan de hand: Kleine Mo heeft schijnbaar de bel wel gehoord en Atty niet. Dus Mo had zn dekking laten zakken bij het horen van de bel en Atty maakte zn combinatie af. Atty word dus helaas geDQed. Hij domineerde de pot wel zwaar. Mo zelf is er duidelijk ook niet gelukkig mee.

Het leek er heel even op dat het ietwat beladen zou eindigen, echter het publiek neemt het opzich wel goed op. Een klein beetje een domper, maar een beetje vechtsportfan gaat zeker tevreden naar huis!

Bedankt allemaal! Het verslag met fotos komt snel online!

De dikke nudist
12-04-2009, 01:40
Toppertje.

Ztreetfighter
12-04-2009, 01:58
Complimenten voor je werk Mickey, leuk om je een keer van dichtbij aan het werk te zien. Top verslagen! Tot het volgende event :-)

ARMENIA
12-04-2009, 03:24
R1: Het is duidelijk dat dit A-klasse is! Alles gaat er snoeihard aan toe!
Harut weet zn tegenstander in de touwen te drijven en slaat hem na een super snelle combo tegen het canvas!

Farid hersteld echter snel en de partij gaat door..
Voor toch zeker 10 seconden, want daarna slaat Harut hem direct weer neer..
Einde oefening! Mooie partij!

En hoe!! pff was echt onder de indruk van die Harut...

jordamn
12-04-2009, 03:53
Ben nog niet zo lang geleden teruggekomen van het Almelose-vechtsportgala. Petje af voor de organisatie. Naar mijn belevenis leek alles wel goed geregeld. Ik vond het erg sfeervol, sommige vechters hadden enorm veel fans en vooral Armeniers waren duidelijk aanwezig. Ik heb zeker wel een paar knallende partijen gezien! Ik vond die Ara erg lekker vechten, Garek... jammer!
Ik heb overigens -tig keer moeten kijken naar de beelden van Kleine Mo vs Atty Gol om ervan overtuigd te worden of de knie nu voor, tijdens of na de bel kwam. Mijn bevinding, jammergenoeg voor Gol kwam de knie na de bel op het jukbeen van Mo. Maar zeker niet express, Gol was gewoon nog bezig om zijn serie af te maken en hoorde de bel gewoon niet gaan. Knie, knie en dan nog een knie na de bel. "Dus Mo had zn dekking laten zakken bij het horen van de bel", ik geloof niet dat dat aan de hand was.

Khanom Thom
12-04-2009, 10:53
Mickmans bedankt!

jan sensei kyokushin
12-04-2009, 11:18
Van deze dames zullen de galabezoekers nog veel te zien kijgen, trust me..;) osu ze zaten voor ons :)en wij kregen een uitnodiging kaartje er bij lol

osu

jan sensei kyokushin
12-04-2009, 11:20
Osu Micke bedankt het is mooi om het nog even na telezen op het forum dat jij mij niet herkende ;) lol




Osu Dragotail bedankt voor de gastvrijheid het was een prachtig mooi gala in een ontspannende sfeer in een bom volle sporthal ik schat 1000 vechtsportliefhebbers die allen hebben genoten van Top partijen een groot Compliment voor je Team werk en organisatie

Respect !!!


jan osu
______________

Fr3ddy
12-04-2009, 12:57
Wat een kut manier om te "winnen"..
Zonde, want de partij was al over voordat Onder en ik er een echte wedstrijd van hebben kunnen maken. Shit happens :S

jan sensei kyokushin
12-04-2009, 13:06
Wat een kut manier om te "winnen"..
Zonde, want de partij was al over voordat Onder en ik er een echte wedstrijd van hebben kunnen maken. Shit happens :S Osu Fr3ddy ja dat is zo maar het was een verboden handeling dus diskwalisatie volgt wees blij dat je er niks aan overhield volgende Partij ga je er weer voor en zonder blesure,s :)
Respect !!

jan osu

Khanom Thom
12-04-2009, 13:17
Wat een kut manier om te "winnen"..
Zonde, want de partij was al over voordat Onder en ik er een echte wedstrijd van hebben kunnen maken. Shit happens :S

Yep zonde... het ging zo snel dat ik aan mijn buurman moest vragen wat er precies gebeurde. Hij zei; "hij ging neer op een rechtse directe"... bleek dus een 'verboden' knie te zijn. ;)
Zonde, jullie waren zeker aan elkaar gewaagd!

Ik zeg; rematch, asap!

danial
12-04-2009, 17:20
Leuke gala met veel bekenden en MF-members

The Bulldog
12-04-2009, 20:16
Danial , ik vond je opvallend goed scheidsen...allemaal mt partijen....ipv mma...echt een aanwinst in mijn ogen...

was top avond...onze mannen hebben goed geknokt...alle 2 onbeslist, maar leuk gevochten...

en idd veel bekenden...erug gezellig...

Ellen
12-04-2009, 20:41
Vond het een goed georganiseerd gala, dus schouderklop voor DT en iedereen van Scorpio Gym! Leuke sfeer, alleen WARM!!! Weer een aantal forumbroeders/zusters gezien :-)

Balen dat de partij van Jaleesa Alfons niet doorging, was erg benieuwd naar die match!

Wanneer is de volgende editie van Fight for Delight?

angelo
12-04-2009, 22:46
Danial , ik vond je opvallend goed scheidsen...allemaal mt partijen....ipv mma...echt een aanwinst in mijn ogen...

was top avond...onze mannen hebben goed geknokt...alle 2 onbeslist, maar leuk gevochten...

en idd veel bekenden...erug gezellig...


Ik vond danial matig scheidsen... helemaal bij onze partij....
Beetje sloom en partijdig... ik weet het niet, misschien ben ik de enige die dat zag..? ;-)
"Prince of Persia" tot over 10 dagen... en trainen (pak deji ook even aan...)!!!!!!!!!

Angelo

The Bulldog
12-04-2009, 23:08
Ik vond danial matig scheidsen... helemaal bij onze partij....
Beetje sloom en partijdig... ik weet het niet, misschien ben ik de enige die dat zag..? ;-)
"Prince of Persia" tot over 10 dagen... en trainen (pak deji ook even aan...)!!!!!!!!!

Angelo

hehehe sloom
nee herken ik niet en partijdig....tja....dan zal ik dat ook wel geweest zijn...

je pupil vocht echt top...wat een klasse verschil met zijn tegenstander...

Fighters Delight
12-04-2009, 23:19
Mickey, bedankt voor het verslag en AP alvast bedankt voor de foto's. Vechters en trainers/verzorgers bedankt voor jullie bijdrage aan een mooi gala.
Door de organisatie te helpen heb ik kunnen ervaren hoe het achter de schermen is, gestress in het juryhok, vechters gesproken voor hun partij....erg leuk.
Hoop dat de fans er ook van hebben genoten!!

Dragon Tail
12-04-2009, 23:28
Mickey bedankt voor het verslag met vleugjes humor.
Was leuk om het terug te lezen..echte elke letter, heus.

Scheids Danial was top in het MT. Goede aanwinst.

Heb fotografe AP ook ontmoet.

En miss Fighters Delight ;) , zeer veel waardering voor je inzet achter de schermen en zelfs het opruimen tot na middernacht.

Ben blij te horen dat het publiek het een leuk gala vond.

MF bedankt en hopelijk tot een volgende keer.

bladetrinity
13-04-2009, 09:14
Volgende match:

Gerben Lubbelinkhog, Scorpio Gym vs. Daley de Haan, Oosterbaan Gym.
Gerben is Forumbroeder Fireblade. Voor zijn partij sprak ik hem nog even.. Zijn tegenstander is een stuk langer als hij is, maar hij maakte zich hier geen zorgen over!


Het was leuk om je weer even te spreken!! Het is alleen wel Gerwin Lubbelinkhof en forum broeder bladetrinity maar no hard feelings ;).

Verder super verslag:) reps!!

Ook respect voor mij tegenstander!!!

En je zij dat je binnenkort nog een keer weer mee kwam trainen ik spreek je dan.

ICON
13-04-2009, 11:28
Het was leuk om je weer even te spreken!! Het is alleen wel Gerwin Lubbelinkhof en forum broeder bladetrinity maar no hard feelings ;).

Verder super verslag:) reps!!

Ook respect voor mij tegenstander!!!

En je zij dat je binnenkort nog een keer weer mee kwam trainen ik spreek je dan.


fireblade traint bij pardoel

Pennywise
13-04-2009, 13:20
Ronde 1: IS fel over een weer knokken warbij Malik iets lijkt te domineren. Halverwege de ronde slaat Malik de helm van zn tegenstandertje scheef. Beide vechtertjes gaan er vol gas in. Ik loop ondertussen gehoor beschadiging van Maliks moeder die achter me staat te schreeuwen.

En niet alleen van Maliks moeder ;) :D

danial
13-04-2009, 13:40
Ik vond danial matig scheidsen... helemaal bij onze partij....
Beetje sloom en partijdig... ik weet het niet, misschien ben ik de enige die dat zag..? ;-)
"Prince of Persia" tot over 10 dagen... en trainen (pak deji ook even aan...)!!!!!!!!!

Angelo

LOL@Angelo
Hoop dat het gaat regenen in Thailand als je er bent, hahaha
Geniet van uw vakantie


Danial , ik vond je opvallend goed scheidsen...allemaal mt partijen....ipv mma...echt een aanwinst in mijn ogen...
Thanks vriend, Was leuk en ervaring rijker
Vond het mooi, hoe je de jongens ging opfokken.

@dragontail, Leuke gala en we zijn er volgende jaar weer bij

jan sensei kyokushin
13-04-2009, 15:21
Osu Danial ik vond dat je het goed doet alle begin is moeilijk je krijg steeds meer ervaring in het scheidsen en met punten geven enz ,zo zijn ze allemaal begonnen je weet wat ik tegen je zei van kijken leer je veel ;) van die doorgewinterde scheids :)mooi zo door gaan gozer .
Respect !!!

jan osu

danial
13-04-2009, 15:51
Osu Danial ik vond dat je het goed doet alle begin is moeilijk je krijg steeds meer ervaring in het scheidsen en met punten geven enz ,zo zijn ze allemaal begonnen je weet wat ik tegen je zei van kijken leer je veel ;) van die doorgewinterde scheids :)mooi zo door gaan gozer .
Respect !!!

jan osu

Osu, was ook leuk om je gesproken te hebben.
Hopelijk tot snels en bedankt voor de tips;)