PDA

View Full Version : Uitslagen Battle of the South 7



el bastardo
12-04-2009, 11:48
Heeft iemand al uitslagen? Ik kon helaas niet gaan gisteren.

FightingDutchman
12-04-2009, 12:54
Was een leuk gala gisteren, goed opgezet en leuke partijen. Het waren er een stuk of 22 dus ik weet niet alles meer maar ik denk dat ik de meeste MMA partijen (en sommige thaiboks partijen) nog wel weet:

MMA: Danny Hoyer vs Vitali Walter(Guillotine Choke ronde 1)
MMA: John de Wilde vs AC Antonia (Americana ronde 1)
TB: Maria Verheijen vs Marianka Bestebreur (WOP)
Boksen: Gevork vs Mustapha Stini (WOP)
MMA: Robin Dutry vs Nbo Ndundu (ref stoppage ronde 2)
MMA: Ben Boekee vs Gevor Hovnannisyan (WOP na extra ronde)
MMA: Dave Dormans vs Fabio Malino (Tapout to strikes ronde 1)
TB: Martizarda Hersisia vs Meral Can (DQ knie naar het hoofd)
MMA: Nillis Korfer vs Achmed Abudar (RnC ronde 1)
MMA: Kevin Goodliff vs Michael Kuiper (WOP)
TB: Nick Gerritsen vs Shaun Waltmans (Opgave tegenstander)
TB: Jeffrey Overeem vs Allesio (WOP)
TB: Ben Terken vs Ranaldo Bloxs (WOP)

Winnaar uiteraard vet gedrukt.

shaulin zjeke
12-04-2009, 12:59
Weet niet alle uitslagen uit mn hoofd, maar Danny Hoyer, Dave Dormans, Nilles Korvers, AC Antonia hebben allen op submission gewonnen, Ben Boeke heeft op punten gewonnen, Moreno Janssen, Jos Horsh en Shaun Waltmans hebben op ko gewonnen, Maria Verheijen heeft op punten gewonnen. De andere uitslagen weet ik even niet zo snel. Was een super gala met mooie partijen en alles was weer super georganiseert. Hoyer's promotions, bedankt voor de super avond, we hebben genoten.

cobra
12-04-2009, 13:18
Foto's van de gevechten zijn opgestuurd naar Harmen dus ze zullen spoedig zichtbaar zijn.


Ush

el bastardo
12-04-2009, 14:16
Tnx! Proficiat Dan, Dave en Ben. (weet niet of er nog meer mensen op dit forum meelezen)

Jetli
12-04-2009, 14:25
hahaha je moet je schamen kerel...

el bastardo
12-04-2009, 14:30
hahaha je moet je schamen kerel...
Omdat ik jou ken? Of omdat ik er niet was?

the boxer
12-04-2009, 22:22
Harmen, waar blijven die pics??? ;)

Richelieu
12-04-2009, 22:34
Harmen, waar blijven die pics??? ;)

Nog even geduld Boxer, even Peter R de Vries aan het kijken. Vannacht zal ik de foto's van Jos wel even plaatsen.

the boxer
12-04-2009, 22:35
Nog even geduld Boxer, even Peter R de Vries aan het kijken. Vannacht zal ik de foto's van Jos wel even plaatsen.

thx!!!!

ben046
12-04-2009, 22:53
Bedankt Boris. De foto's staan ook al op de website van the battle of the south:
Battle of the south het vechtsport gala van het zuiden, kickboksen, mma, grappling, worstelen,taijiquan, qigong,selfdefence,boksen,k1,limburg,wfca,kickboxi ng,k1 max,rumble,ringsport,heerlen, overheem,befitshop,befitstore,voedingssupplementen ,amateur,karate,fighttalk,mixfight,impact-store,weblimburg,impact,sittard,hoyersgym, sporthal, debiessen,biessen. (http://www.battleofthesouth.nl)

the boxer
12-04-2009, 23:03
Aaah super Ben! :thup:

topfighter
12-04-2009, 23:55
http://www.michaelkuiper.org/battle7.html

ijsblok
13-04-2009, 18:05
Thanks, leuke filmpjes! Michael Kuiper is erg goed bezig zeg! Was denk ik als zijn 5e partij ofzo?? En alles gewonnen geloof ik.. Top!