PDA

View Full Version : Marat Grigorian vs Tarik Mokhtar in Arena



luc
13-04-2009, 21:06
Weer een knappe partij erbij in Arena amsterdam, zij het dan in het voorprogramma.
Een van Belgies grootste opkomende talenten tegen Tarik, die al traint vanaf zijn 13 jaar, en algemeen beschouwd wordt als een van de beste opkomende Nederlanders.
Wat denken jullie? wie loopt er met de winst weg??

A.F.
13-04-2009, 21:17
nou....

niet de belg natuurlijk

luc
13-04-2009, 21:44
Marat is een van de meest technische "nieuwe" talenten. Is ook zeer tactisch. Mooi om naar te kijken. Partij is een aanwinst voor de Arena.
....denk dat ik nu even voor de zuiderburen ben, al doet dat heel veel pijn.

Mooi compliment naar ons toe.
Simon verraste me ook met deze match, hij spaart zijn eigen vechter(Marat) niet, en zet hem tegen Tarik ,die gekend staat om zijn ,,ko,, status.
Tarik vecht al vanaf zijn 13e jaar, dus....ringervaring!
Wordt knappe partij , waarin het publiek zeker de winnaar wordt.
Wat ook mooi is in deze partij, is dat Fred Royers oog in oog staat met Daniella Somers.
Daniella's eerste reactie was dan ook: als hij bij Fred Royers zit, dan wordt het sowieso een moeilijke wedstrijd !
Ik denk dat het fifty/fifty wordt.

Mr 1 Leg
13-04-2009, 22:41
nou....

niet de belg natuurlijkMARAT GAAT HEM SLOPEN HAHAHA SORRY FLIPPER ik heb met hem en noch andere vechters vanmorgend noch een condietie training gehad en geloof me DIE BELG IS NOCH MAAR 17 jaar oud en trapt tarik de ring uit believe me we zullen zien ik wens tarik veel succes in ieder geval BELGIEUM RULES ;) onderschat niemand dit gaat knallen die wedstrijd

Mr 1 Leg
13-04-2009, 22:42
Marat is een van de meest technische "nieuwe" talenten. Is ook zeer tactisch. Mooi om naar te kijken. Partij is een aanwinst voor de Arena.
....denk dat ik nu even voor de zuiderburen ben, al doet dat heel veel pijn.DANK JE WEL ROY TOP :thup:

the boxer
13-04-2009, 23:03
Weer een knappe partij erbij in Arena amsterdam, zij het dan in het voorprogramma.
Een van Belgies grootste opkomende talenten tegen Tarik, die al traint vanaf zijn 13 jaar, en algemeen beschouwd wordt als een van de beste opkomende Nederlanders.
Wat denken jullie? wie loopt er met de winst weg??


Superpartij!! Ik kijk er naar uit! :thup:

grtz

Stijn

A.F.
14-04-2009, 00:02
ik gooi er nog maar even een oude vertrouwde in....

ik weet wie de winnaar is van deze partij....








het publiek.... ;)

The Bulldog
14-04-2009, 01:06
Tarik bij hele vette highlight KO...

ARMENIA
14-04-2009, 01:43
MARAT GAAT HEM SLOPEN HAHAHA SORRY FLIPPER ik heb met hem en noch andere vechters vanmorgend noch een condietie training gehad en geloof me DIE BELG IS NOCH MAAR 17 jaar oud en trapt tarik de ring uit believe me we zullen zien ik wens tarik veel succes in ieder geval BELGIEUM RULES ;) onderschat niemand dit gaat knallen die wedstrijd

What? is hij nog maar 17? Hoe oud is harut dan?

luc
14-04-2009, 02:53
What? is hij nog maar 17? Hoe oud is harut dan?

Harut is 20 jaar oud

luc
14-04-2009, 02:54
Superpartij!! Ik kijk er naar uit! :thup:

grtz

Stijn


We hebben toch al 4 Belgen binnengesmokkeld in Arena Stijn.

Marat Grigorian, Kreshnik Rustemi, Murat Direkci, En Hassan El Hamzaoui