PDA

View Full Version : M-1 Training & Selectie a.s. zaterdag



remco pardoel
14-04-2009, 11:24
Aanstaande zaterdag om 12.00 uur is er op een NIEUWE locatie een M-1 training en we willen een tweede selectie ronde houden om een aantal gaten te kunnen opvullen.

Wij streven er naar om 4 personen per gewicht te willen hebben

In sommige gewichtsklasses hebben we een tekort en sommige vallen weg. Daar willen we graag op inspringen als M-1 zijnde.
We krijgen regelmatig aanvragen vanuit het buitenland voor gala's en willen daar graag ook Nederlandse MMA sporters mee kunnen helpen.

de training wordt gehouden in:
Sloterweg 1043c / Continental Gym
1066CC Amsterdam

De dojo is gevestigd in de loods naast de kantine van de voetbalvereniging Sloten/Rivalen op Sportpark Sloten. De ingang is te bereiken via de kantine van de voetbalvereniging.

De bedoeling is dat de vaste thuisbasis wordt voor de M-1

Meldt je even aan als je komt trainen.

Met vriendelijke groet,

Remco Pardoel / Ben Dandois / Patrick de Witte / Apy Echteld

breen07
14-04-2009, 11:48
Hoi Remco, welke gewichten hebt u nog nodig en wat zijn de exacte vereisten???

Osu

remco pardoel
14-04-2009, 11:57
Gewoon komen trainen en we zien daar wel of we plaats hebben. Ik kan vanaf een mail niet zien wat je nivo is. en misschien hebben we plaats in het volgende of het daar opvolgende seizoen.

Het belangrijkste is dat we 4 mensen per gewicht kunnen krijgen.

breen07
14-04-2009, 12:56
Gewoon komen trainen en we zien daar wel of we plaats hebben. Ik kan vanaf een mail niet zien wat je nivo is. en misschien hebben we plaats in het volgende of het daar opvolgende seizoen.

Het belangrijkste is dat we 4 mensen per gewicht kunnen krijgen.

Hoi Remco, bedankt voor je snelle antwoord, zal ik zeker komen doen!

Osu

lunatic
14-04-2009, 18:05
nice, denk dat ik ook ff langs kom

Defan
14-04-2009, 21:27
zoeken jullie nog tot 70 kg?

ICON
14-04-2009, 23:00
zoeken jullie nog tot 70 kg?



uhm....

Gewoon komen trainen en we zien daar wel of we plaats hebben. Ik kan vanaf een mail niet zien wat je nivo is. en misschien hebben we plaats in het volgende of het daar opvolgende seizoen.

Het belangrijkste is dat we 4 mensen per gewicht kunnen krijgen.

patinie
15-04-2009, 00:45
heren Vechters .

Als eerste wil ik jullie mee delen dat we voor de M-1 Challenge nog en vechter zoeken om op 9 mei te kunnen schitteren in Sau Paulo , Brazillie dit zal zijn op en gewicht van -84 KG .
als je je droom waar wil maken en kans wil maken om met ons en 5 andere teams op het vliegtuig te stappen kom dan zaterdag naar de open training en laat zien wat je in huis heb , dus als je tijd en zin heb kom langs , dit geld tevens voor iedereen die deze training wil mee maken .

met vriendelijke groet .

Patrick de Witte M-1

Mr 1 Leg
15-04-2009, 01:05
heren Vechters .

Als eerste wil ik jullie mee delen dat we voor de M-1 Challenge nog en vechter zoeken om op 9 mei te kunnen schitteren in Sau Paulo , Brazillie dit zal zijn op en gewicht van -84 KG .
als je je droom waar wil maken en kans wil maken om met ons en 5 andere teams op het vliegtuig te stappen kom dan zaterdag naar de open training en laat zien wat je in huis heb , dus als je tijd en zin heb kom langs , dit geld tevens voor iedereen die deze training wil mee maken .

met vriendelijke groet .

Patrick de Witte M-1cool partrick ik denk dat ik kom zaterdag ik ga ook even aan ben en tommy vragen altijd top trainingen de M-1.thanks voor de info.

thedragon
16-04-2009, 14:13
heren Vechters .

Als eerste wil ik jullie mee delen dat we voor de M-1 Challenge nog en vechter zoeken om op 9 mei te kunnen schitteren in Sau Paulo , Brazillie dit zal zijn op en gewicht van -84 KG .
als je je droom waar wil maken en kans wil maken om met ons en 5 andere teams op het vliegtuig te stappen kom dan zaterdag naar de open training en laat zien wat je in huis heb , dus als je tijd en zin heb kom langs , dit geld tevens voor iedereen die deze training wil mee maken .

met vriendelijke groet .

Patrick de Witte M-1

thedragon
16-04-2009, 14:14
heren Vechters .

Als eerste wil ik jullie mee delen dat we voor de M-1 Challenge nog en vechter zoeken om op 9 mei te kunnen schitteren in Sau Paulo , Brazillie dit zal zijn op en gewicht van -84 KG .
als je je droom waar wil maken en kans wil maken om met ons en 5 andere teams op het vliegtuig te stappen kom dan zaterdag naar de open training en laat zien wat je in huis heb , dus als je tijd en zin heb kom langs , dit geld tevens voor iedereen die deze training wil mee maken .

met vriendelijke groet .

Patrick de Witte M-1
ik ben er ook nog of gaat het voor mij niet ?
sta op 83 kg en sta op nummer 2 voor m1 ik hoor niks enkel dat ik niet word gevraagd ?

mvg the dragon

Mr 1 Leg
16-04-2009, 17:53
ik ben er ook nog of gaat het voor mij niet ?
sta op 83 kg en sta op nummer 2 voor m1 ik hoor niks enkel dat ik niet word gevraagd ?

mvg the dragonkurtje alles ok daar this met de franky.zeg bel eens even met de ben en informeer is want het is toch jou gewicht RESPECT MY FREND :thup: neem zeker contact op dat is iets voor jou beest :thup:

thedragon
16-04-2009, 18:55
kurtje alles ok daar this met de franky.zeg bel eens even met de ben en informeer is want het is toch jou gewicht RESPECT MY FREND :thup: neem zeker contact op dat is iets voor jou beest :thup:
re was kontakt opgenomen maar blijkbaar willen ze me toch niet meenemen ach ja er zijn genoeg partijen !!!

one leg killer rules respect:twak:

danial
17-04-2009, 00:04
Het gaat er om dat je blijft trainen bij M1.
Remco heeft wel genoeg verstand van zaken, Ik zou zeggen blijf trainen en het komt goed.

Mr 1 Leg
17-04-2009, 01:01
re was kontakt opgenomen maar blijkbaar willen ze me toch niet meenemen ach ja er zijn genoeg partijen !!!

one leg killer rules respect:twak:thanks kurt er zijn zeker partijen genoeg ik zie je volgende week zondag wel he dragon ik voel me super en heb hard getraind meer zeg ik niet 1been of ni we gaan er voor.;)

Marco (scheids)
17-04-2009, 08:01
Misschien willen ze zekerheid Kurt omdat je de 25ste ook al vecht op de DOC ? ik zeg ook maar wat hoor ... lol

remco pardoel
17-04-2009, 12:05
In de klasse -84 hebben we de twee volgende problemen:
Raymond vecht in Ede, Dat is ook zijn goed recht en ik kan begrijpen dat hij heel graag in zijn hometown wil knokken. maar.....we hebben afgesproken met iedereen dat je minimaal vier weken voor een M-1 evenement niet mee kan / mag doen aan wedstrijden. Vliegtickets zijn duur en we hebben ons ook te houden aan onze regels en het risico om iemand mee te nemen die geblesseerd is, is gewoon iets dat we niet willen lopen.

Kurt heeft ook de keuze gemaakt om in Ede aan te treden en Kurt was enige tijd geleden betrapt op doping, aangezien er hele strenge tests zijn, (De mannen die mee naar VS zijn geweest kunnen dat beamen), moeten we Kurt zo wie zo een periode achter houden.

Gary
17-04-2009, 13:00
Ik kom iig meetrainen, wie weet....

sikkwitttet
17-04-2009, 13:20
ja gary wie weet. wie weet betrappen ze jou nou ook eens eindelijk op doping

Gary
17-04-2009, 13:22
ja gary wie weet. wie weet betrappen ze jou nou ook eens eindelijk op doping

Het is mn rode haar laurens die mij mn 'gingerstrength' geeft :)

sikkwitttet
17-04-2009, 13:30
hehehehe. hoe zei cartman het, freckles, red hair and light skin= ginger people have no soul.
DAYWALKER, go gary. ik ga zaterdag eens lekker niksen en eens proberen wat te gaan leren.ultime voorbereiding op ede:whistling:

thedragon
17-04-2009, 13:40
In de klasse -84 hebben we de twee volgende problemen:
Raymond vecht in Ede, Dat is ook zijn goed recht en ik kan begrijpen dat hij heel graag in zijn hometown wil knokken. maar.....we hebben afgesproken met iedereen dat je minimaal vier weken voor een M-1 evenement niet mee kan / mag doen aan wedstrijden. Vliegtickets zijn duur en we hebben ons ook te houden aan onze regels en het risico om iemand mee te nemen die geblesseerd is, is gewoon iets dat we niet willen lopen.

Kurt heeft ook de keuze gemaakt om in Ede aan te treden en Kurt was enige tijd geleden betrapt op doping, aangezien er hele strenge tests zijn, (De mannen die mee naar VS zijn geweest kunnen dat beamen), moeten we Kurt zo wie zo een periode achter houden.

Bij het intreden van het team heeft iedereen een bloedtest moeten moeten inleveren en hieruit is duidelijk op te maken dat ik niks in men bloed heb zitten !
Ten tweede prioriteit was m1 ! dus ik wou ede laten vallen om mee te gaan naar brazilie maar er is gewoon niks gevraagd !!!
Wat ik heb vernomen is dat er al een keuze vast staat om iemand van musashi mee te nemen terwijl deze nog niet bij het team zat ?

M1 staat voor mij op nummer 1 maar ik krijg niet de kans om mezelf te bewijzen !!!

Gary
17-04-2009, 13:49
Bij het intreden van het team heeft iedereen een bloedtest moeten moeten inleveren en hieruit is duidelijk op te maken dat ik niks in men bloed heb zitten !
Ten tweede prioriteit was m1 ! dus ik wou ede laten vallen om mee te gaan naar brazilie maar er is gewoon niks gevraagd !!!
Wat ik heb vernomen is dat er al een keuze vast staat om iemand van musashi mee te nemen terwijl deze nog niet bij het team zat ?

M1 staat voor mij op nummer 1 maar ik krijg niet de kans om mezelf te bewijzen !!!

Ben trouwens benieuwd waar m1 in nederland op test? Kan me voorstellen dat er veel nickdiaz gevallen zijn als jem e snapt ;D

sikkwitttet
17-04-2009, 17:17
ik waarschuwde je nog gary
nog reden om even m1 te laten voor andere hehe

Gary
17-04-2009, 17:28
ik waarschuwde je nog gary
nog reden om even m1 te laten voor andere hehe

ik sloop je man :D

A.F.
17-04-2009, 17:37
guys...

get a room

sikkwitttet
17-04-2009, 19:17
hehe

remco pardoel
18-04-2009, 19:22
Mijne heren:
we hebben de volgende keuze gezamelijk gemaakt in de klasse -84.
Wij hebben moeten kiezen uit de mensen die aanwezig waren en de keuze was gevallen op Danny Smit.

Verder waren er enkele nieuwe gezichten en we mochten ook wat oud mma'ers verwelkomen die op de weg terug naar de ring / kooi zijn.

Gegard Mousasi was er ook en heeft met veel mensen een potje gerold en gestoeid.

Respect voor Danial die desondanks een uur langer moest reizen wegens het leed dat file heet gewoon is mee komen trainen voor de resterende 40 minuten.

De volgende training staat op 16 mei gepland in Amsterdam

danial
18-04-2009, 21:04
M1 (met name Remco) bedankt voor de training.

We zouden om 11.20 aankomen, het werd 13uur (ongeluk op de weg + file)
Toch lekker getraind en 16 mei zijn we er weer bij.

ps. iemand mail of telefoon van Gegard mousasi?? Hij zou het aan mij gegeven maar ik vergat het later,

PerfectTeam
19-04-2009, 14:24
Mijne heren:
we hebben de volgende keuze gezamelijk gemaakt in de klasse -84.
Wij hebben moeten kiezen uit de mensen die aanwezig waren en de keuze was gevallen op Danny Smit.

Verder waren er enkele nieuwe gezichten en we mochten ook wat oud mma'ers verwelkomen die op de weg terug naar de ring / kooi zijn.

Gegard Mousasi was er ook en heeft met veel mensen een potje gerold en gestoeid.

Respect voor Danial die desondanks een uur langer moest reizen wegens het leed dat file heet gewoon is mee komen trainen voor de resterende 40 minuten.

De volgende training staat op 16 mei gepland in Amsterdam

Leuk op een Bert Kops product erbij te hebben. :D