PDA

View Full Version : BJJ Limburg Open 2009



Mickey
14-04-2009, 13:11
http://img4.imageshack.us/img4/9761/flyerweb09.jpg

Mr 1 Leg
14-04-2009, 13:41
ik ben er zeker bij top heb er zin in.:thup:

Tony
14-04-2009, 14:37
Als ik kan dan kom ik die dag ff langs om te kijken :)
altijd leuk om nog wat oude bekenden te spreken.

NielsN
14-04-2009, 14:50
Ik ga er zeker proberen bij te zijn...

Wes
14-04-2009, 17:22
ik ben er zeker bij top heb er zin in.:thup:
ik ben ook van de partij :)
greetzzzzzzzzzzzzz wes:thup:

ijsblok
14-04-2009, 20:28
waar ligt houthalen?? Ver van Nederland?

Jeru
14-04-2009, 20:37
waar ligt houthalen?? Ver van Nederland?

143 km van Utrecht

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=utrecht&daddr=houthalen,+belgi%C3%AB&hl=nl&geocode=&mra=ls&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.241256,14.238281&ie=UTF8&t=h&z=9

ijsblok
14-04-2009, 20:45
mmmm nogal ver dus. Ik sla denk ik over.

the boxer
14-04-2009, 22:41
pfff zelfde dag als K1

Mr 1 Leg
15-04-2009, 00:01
ik ben ook van de partij :)
greetzzzzzzzzzzzzz wes:thup:cool weske see you there.ps kom je niet naar staredown kijken ik moet vechten beesje.we zitten samen in de zelfde pool we gaan er voor 16 mei.:thup:;)

JP
15-04-2009, 14:44
present.

en 140km om een competitie te draaien is toch nie zo veel? of toch?

FightingDutchman
15-04-2009, 15:07
140km om een competitie te draaien is toch nie zo veel? of toch?

Ben van de partij!

En wat betreft de afstand, je moet dr wat voor over hebben he ;)

Mule-Kick
15-04-2009, 16:45
32.2 km oftwel 22 minuten voor mij :D Nog een voordeel van wonen in Limburg ;) Denk dat ik wel ff kom kijken

cremo
15-04-2009, 18:16
Mule-kick meedoen is de boodschap!!!

Heren (en Dames), zoveel wedstrijden met een gi zijn er nu ook weer niet! Daarenboven rijden wij van Team Bad Boys naar elke wedstrijd in Nederland! Amsterdam is bijv. 2,5 uur rijden! Nu als er iemand ergens hulp nodig ( vervoer van station tot de wedstrijd) heeft dan laat maar iets weten via onze website! Bad Boys JJ (http://www.grappling.be)

Wat wij als organisatie ook verzekeren is zoals de voorgaande jaren: op tijd beginnen, ervaren scheidsrechters en vooral op een redelijk uur gedaan hebben! Vorig jaar hebben we 113 vechters van 11.00 tot 16.00u verwerkt!! We verwachten weliswaar meer vechters dit jaar maar daarom staat er ook een ge-olied team klaar om dit alles in goed banen te leiden!!

Tel daarbij ook nog eens de prijzen op die er te winnen zijn dan kan het eigenlijk niet mis lopen!! Zowel de witte klassen als de blauwe klassen als de elite kunnen mooie prijzen behalen! Gaande van kimono´s tot geld! Als je op tijd inschrijft blijft ook het startgeld binnen de perken! Wat men niet kan zeggen van andere wedstrijden!!

Greetz

renamer
15-04-2009, 20:07
was vorig haar top.. ben zeker weer van de partij

Mr 1 Leg
17-04-2009, 07:07
Ben van de partij!

En wat betreft de afstand, je moet dr wat voor over hebben he ;)groot gelijk man ik heb er ook al wat kilometers op zitten en ik ben altijd blij daarna dat ik ben gegaan.

JP
17-04-2009, 10:30
groot gelijk man ik heb er ook al wat kilometers op zitten en ik ben altijd blij daarna dat ik ben gegaan.

same here. arnhem, amsterdam, oss, londen, parijs, er zijn jammer genoeg nog te weinig GI competities in de buurt dus vind ik het altijd de moeite om naar een of de andere compet te rijden. Support the scene.

Mr 1 Leg
17-04-2009, 21:24
same here. arnhem, amsterdam, oss, londen, parijs, er zijn jammer genoeg nog te weinig GI competities in de buurt dus vind ik het altijd de moeite om naar een of de andere compet te rijden. Support the scene.ik ook amsterdam ede oss parijs keulen ik heb dat er wel voor over jp binnekort mischien wat meer in de buurt hoop ik.hoop doet leven grtz :thup:

cremo
22-04-2009, 00:04
Welke teams komen er? Met name een vraag of de hogere gordels komen? Ik heb al reacties opgevangen dat er een groot aantal paarse gordels en hoger komen meedoen! Dus een kans om je op een hoger niveau te meten! Een plus want dat brengt onze geliefde bjj sport weer naar een hoger level!! Tot nu toe zijn de hogere elite klassen nooit goed bezet geweest op toernooien in de lage landen. Vandaar deze oproep!!

Wie gaat er naar de mundials in Brazilie of USA?? (Er zijn meerder federaties!!) Want ons toernooi is naar mijn mening het voorlaatste in de serie of aanloop naar de wereldkampioenschappen! Dus zeker een goede voorbereiding!!

Greetz

Bad Boys JJ (http://www.grappling.be)

Mr 1 Leg
22-04-2009, 07:33
wat zijn de gewichts klasses aub.

Vision
22-04-2009, 08:01
Alle info over het tornooi en gewichtsklasses vind je hier terug:

http://www.grappling.be/eng/limburgopen09.html

:)

BBC
22-04-2009, 08:48
Damn, damn, damn! Nog steeds in revalidatie. Maar zal zeker m'n team aansporen om met zoveel mogelijkte komen. We hebben 4 nieuwe purple belts die wel eens willen meedoen met de big boys.

Suc6!

Mr 1 Leg
22-04-2009, 10:09
Alle info over het tornooi en gewichtsklasses vind je hier terug:

http://www.grappling.be/eng/limburgopen09.html

:)thanks vision voor de info top.ik ben er zeker bij :thup:

JP
22-04-2009, 11:10
Ik ga naar de WK in Long Beach USA dus zijn de Limburg open samen met de spartakiades in Brussel de perfecte voorbereiding voor mij.

ijsblok
22-04-2009, 11:18
present.

en 140km om een competitie te draaien is toch nie zo veel? of toch?

tis voor mij zo'n 200 km vanaf rotterdam. Maar jullie hebben wel een beetje gelijk, je moet er wat voor overhebben. Ik zal eens informeren of er nog meer mensen van mijn team interesse hebben. En wellicht zijn er nog meer lieden van het forum omg rotterdam die met de auto gaan en benzinekosten willen delen?

FightingDutchman
22-04-2009, 11:44
Ik ga naar de WK in Long Beach USA dus zijn de Limburg open samen met de spartakiades in Brussel de perfecte voorbereiding voor mij.

Cool! Welke band en gewicht doe je mee dan?

200 km is overigens wel te doen qua afstand.... Dat is het van Maastricht naar Amsterdam ook ongeveer. Gewoon 4 man in de auto, prima te doen!

JP
22-04-2009, 11:49
Cool! Welke band en gewicht doe je mee dan?


Ik ben nog wit en doe mee in -88 kg. Ik train nu precies al 12 maanden en had ook meegedaan aan de EK in Lisabon waar ik net naast een halve finale greep (6 - 5 op punten verloren in de derde ronde tegen de huidige kampioen) Maar ja, ik zie het meer als een pak ervaring dat je naar huis meeneemt. En dan kan ik nog harder werken voor de volgende competitie.

Vision
22-04-2009, 19:10
We hebben nu ook een pagina op facebook :)

http://www.facebook.com/home.php?#/event.php?eid=98882675411&ref=nf

Kunnen jullie al je niet-vechtende vrienden ook uitnodigen om te komen supporteren ;)

cremo
27-04-2009, 21:51
Reminder!!!

Solar
27-04-2009, 22:51
was vorig haar top.. ben zeker weer van de partij

Mooi, ik ben er ook zeker bij.
49 km...

Perfectteamcindy
28-04-2009, 14:29
Ja ja,
ME LIKE!!!
Onze Frans en ik zullen er zijn op de Limburg open :-)
En misschien nog wel een paar andere team perfecters... Ik zal er eens naar informeren :-)

Groetjes

Mr 1 Leg
28-04-2009, 17:28
Ja ja,
ME LIKE!!!
Onze Frans en ik zullen er zijn op de Limburg open :-)
En misschien nog wel een paar andere team perfecters... Ik zal er eens naar informeren :-)

Groetjesik ben er zeker bij cindy altijd leuk om bjj te doen blijven gaan is de boodschap.grtz franky :thup:;):D

ijsblok
28-04-2009, 20:11
ik ben eigenlijk toch wel een beetje overgehaald door de mensen hier. Heb me zojuist ingeschreven :).

Perfectteamcindy
28-04-2009, 20:25
:thup::thup::thup:
Nu hopen dat er ook veel dames komen ;)

Mack
28-04-2009, 23:08
ik ben eigenlijk toch wel een beetje overgehaald door de mensen hier. Heb me zojuist ingeschreven :).

Followed your lead.

Even kijken wat 2 maanden BJJ me op gaat leveren :D

ijsblok
04-05-2009, 11:47
Weet iemand iets van het toernooi systeem trouwens? Single knock out? double knock out system of poulesysteem?

Perfectteamcindy
04-05-2009, 13:50
Weet iemand iets van het toernooi systeem trouwens? Single knock out? double knock out system of poulesysteem?
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar... En zijn er al veel inschrijvingen?

cremo
04-05-2009, 14:44
Het wordt een KO-systeem! We passen natuurlijk de groepen en klassen aan om iedereen zoveel mogelijk te laten vechten!! Over de inschrijvingen heb ik geen nauwkeurige informatie! Info volgt!!

Greetz

cremo
04-05-2009, 14:45
Single KO is de bedoeling maar we zullen zien of we een double kunnen invoeren!!
Greetz

Vision
04-05-2009, 14:56
De inschrijvingen beginnen momenteel goed binnen te lopen.
Het is nog te vroeg om hier cijfers op te gaan plakken aangezien het tornooi pas binnen 2 weken is.
Bij bjj-tornooien komen de meeste inschrijvingen meestal de laatste dagen binnen :)

Perfectteamcindy
04-05-2009, 14:57
De inschrijvingen beginnen momenteel goed binnen te lopen.
Het is nog te vroeg om hier cijfers op te gaan plakken aangezien het tornooi pas binnen 2 weken is.
Bij bjj-tornooien komen de meeste inschrijvingen meestal de laatste dagen binnen :)
Goed Ik duim voor veel dames :thup:

ijsblok
04-05-2009, 15:58
De inschrijvingen beginnen momenteel goed binnen te lopen.
Het is nog te vroeg om hier cijfers op te gaan plakken aangezien het tornooi pas binnen 2 weken is.
Bij bjj-tornooien komen de meeste inschrijvingen meestal de laatste dagen binnen :)
Dan ga ik er zomaar vanuit dat ik bij de eerste 50 inschrijvingen zit en dus dat gratis shirt binnen heb :)

sebastiaan
04-05-2009, 16:08
Ik had me al ingeschreven,maar ik kan helaas toch niet:S
Mezelf nog ff uitschrijven..Zonde,eerst volgende is dan weer ede vrees ik.

Mack
04-05-2009, 16:41
Dan ga ik er zomaar vanuit dat ik bij de eerste 50 inschrijvingen zit en dus dat gratis shirt binnen heb :)

Daar ga ik ook maar vanuit dan :D

Wel balen dat je in principe na 1 verloren wedstrijd al 250 km terug kunt rijden :S
Dan maar proberen niet te verliezen

FightingDutchman
04-05-2009, 17:17
Daar ga ik ook maar vanuit dan :D

Wel balen dat je in principe na 1 verloren wedstrijd al 250 km terug kunt rijden :S
Dan maar proberen niet te verliezen


Haha dat heb ik ook al gehad... Is inderdaad balen maar toch leer je ook daar weer van!

Vision
05-05-2009, 14:00
Je hoeft niet na 1 partij al naar huis te rijden... er is ook nog de open klasse :)
Je kan dus altijd minimum 2 partijen vechten :D

FightingDutchman
05-05-2009, 18:00
Je hoeft niet na 1 partij al naar huis te rijden... er is ook nog de open klasse :)
Je kan dus altijd minimum 2 partijen vechten :D

Kijk aan ;) Super toch!

Perfectteamcindy
05-05-2009, 21:17
Voila, ikzelf en enkele teamgenoten zijn ingeschreven :-)

ijsblok
10-05-2009, 13:25
Krijg je trouwens nog een bevestiging van inschrijving of is dat niet nodig??

Groundwork
10-05-2009, 15:05
Inschrijven op de dag zelf zal niet mogelijk zijn veronderstel ik ?
Soms best irritant want ik moet verlof zien te regelen op het werk :D

Vision
10-05-2009, 22:36
Nee, je krijgt geen bevestigingsmail dat je bent ingeschreven. Dit is niet nodig, alle inschrijvingen komen binnen als je het formulier gebruikt hebt.

Je kan je op de dag zelf nog inschrijven, maar dan kost het je wel 5€ meer.

de 50 gratis tshirts zijn voorzien voor de eerste 50 mensen die op 16 mei hun inschrijving betalen ;)

Het is ook toegelaten om op 16 mei cadeautjes mee te brengen, niet om me om te kopen maar het is die dag ook nog eens mijn verjaardag :D

Groundwork
10-05-2009, 22:46
Ah das wel praktisch da ik dan nog kan inschrijven, mss da ik dan nog kan kome als ik wa uren fso kan ruilen :D

cremo
12-05-2009, 23:43
Nog maar een paar dagen om in te schrijven!!!

Greetz

Perfectteamcindy
14-05-2009, 09:32
Heb er al weer twee terug moeten uitschrijven jammer genoeg. Maar we zijn toch nog zeker met 4 man van Team perfect...
Hoop dat er veel volk gaat zijn!

Vision
14-05-2009, 12:41
Vandaag is de laatste dag van de voorinschrijvingen. Vannacht om 00:00 verdwijnt het inschrijvingsformulier van onze website (http://www.grappling.be).
Je kan je dan wel nog inschrijvingen zaterdag op de wedstrijd zelf maar dan kost het je 25€.
Dus wie van zin is mee te vechten zaterdag kan zich best vandaag nog inschrijven via onze site (http://www.grappling.be). Dan kost het je slechts 20€.
Een besparing van 5€ :)

Mr 1 Leg
14-05-2009, 17:28
jaja noch 2 daagjes en we kunnen rollen ik zal blij zijn ik vecht de 1ste keer in blauw mee ik ben benieuwd yiaaaaaaaaaaaa :thup:

mSudoo
15-05-2009, 00:28
Een vraagje aan de organisatie,

Het is voor mij de eerste keer dat ik deelneem aan een BJJ-toernooi. Hoe zit het met familie/vrienden die ik meeneem, die willen kijken. Zitten hier, zoals bijvoorbeeld bij kickboksgala's, entreekosten aan verbonden?

Ik heb op de site gelezen dat de witte banders zich kunnen inschrijven tot 10.30 uur. Hoe laat zullen daarna de eerste partijen zijn?

Alvast bedankt en tot zaterdag!

Vision
15-05-2009, 06:08
De entreekosten voor toeschouwers zijn volledig gratis.
Je familie en vrienden hoeven dus niets te betalen om je in actie te zien ;)

De fights starten om 11u.
Ik ben dit blijkbaar vergeten op de infopagina (http://www.grappling.be/eng/limburgopen09.html) te vermelden :blush:

Vision
15-05-2009, 17:05
Ben vandaag ook de tshirts gaan ophalen.
Dit zijn de gratis tshirts die de deelnemers gaan ontvangen bij hun inschrijving morgenvroeg :)

Voorkant:

http://img33.imageshack.us/img33/3205/tshirt2.jpg


Achterkant:

http://img51.imageshack.us/img51/8127/tshirt1g.jpg


De kreuken er uit strijken moeten ze zelf maar doen... ;)


Voor de laatbeslissers, jullie kunnen je nog inschrijven morgenvroeg op het tornooi zelf.

Perfectteamcindy
15-05-2009, 22:09
Morgen ist zover,...
haha hou maar een t-shirt voor mij apart he ;-)

Lumpinigym
16-05-2009, 00:45
De entreekosten voor toeschouwers zijn volledig gratis.
Je familie en vrienden hoeven dus niets te betalen om je in actie te zien ;)

De fights starten om 11u.
Ik ben dit blijkbaar vergeten op de infopagina (http://www.grappling.be/eng/limburgopen09.html) te vermelden :blush:

Op de poster staat dat de entree tot 14.00 20,- is en daarna 25,- dus toch entree.

groetjes,

Stephan

Mr 1 Leg
16-05-2009, 05:43
Morgen ist zover,...
haha hou maar een t-shirt voor mij apart he ;-)x2:thup:

Vision
16-05-2009, 06:37
Op de poster staat dat de entree tot 14.00 20,- is en daarna 25,- dus toch entree.

groetjes,

Stephan
Dit staat nergens op de poster.
De vechters die willen meedoen betalen 20€ als ze voor de 14de mei inschreven.
De vechters die vandaag, op het tornooi nog inschrijven betalen 25€.



Zoals ik enkele posts boven de jouwe al schreef:
Entree voor de toeschouwers is gratis.

123trisweat
16-05-2009, 14:16
twittert er iemand??? vanuit de zaal wel te verstaan

Perfectteamcindy
16-05-2009, 20:55
Het was een tof tornooi, goede sfeer... TOF!
groeten team perfect :-)

123trisweat
16-05-2009, 20:57
vids, tweets ??

Team agua results???

Lumpinigym
16-05-2009, 21:14
Dit staat nergens op de poster.
De vechters die willen meedoen betalen 20€ als ze voor de 14de mei inschreven.
De vechters die vandaag, op het tornooi nog inschrijven betalen 25€.



Zoals ik enkele posts boven de jouwe al schreef:
Entree voor de toeschouwers is gratis.

Min excuses helemaal verkeerd gelezen.

Groetjes,

Stephan

PerfectTeam
16-05-2009, 21:26
Perfect BJJ Team heeft het best aardig gedaan. 4 medailles, waaronder 2 zilveren bij de blauwe banden, eentje voor Franky Mr One Leg Van Hove en eentje voor Jurgen Goemans. Maar liefst 2 gouden medailles voor Cindy Dandois, eentje in de blauwe banden en eentje in de open cat voor vrouwen. Nice job everyone en we zijn blij dat Cindy terug op dreef is.

sanmiguel
16-05-2009, 23:47
Wel proficiat aan Badboy team voor de PRACHTIG organisatie! ECHT TOP!!! Was leuk en gezellig tornooie! Niks aan te zeggen!
Voor Yaware:
Modde Wesley: 1ste -70kg Blauw
Verdonck Jean-Francois: 3de -94kg Wit
Greetz,
Miguel

Tony
16-05-2009, 23:54
Wat hebben de mannen van Badboys gedaan?

(vooral benieuwd naar dennis van wegberg... weet iemand wat ie gepresteerd heeft (of heeft ie niet meegedaan?)

Kenny, Bart, Dennis, Sandro... wat hebben jullie gemaakt?

Vision
17-05-2009, 06:28
Bedankt voor de leuke reacties :)
Er zijn een paar dingen een beetje verkeerd gelopen maar nu weten we weer welke punten we moeten verbeteren naar volgend jaar toe.

Dennis van Wegberg heeft Open Blauw gewonnen als ik me niet vergis.
Bart heeft de hele dag op de mat gestaan als ref en niet gevochten.
Ikzelf(Kenny) heb ook niet meegevochten, veel te druk gehad...
Sandro was er niet en Dennis Wong heeft meegedaan maar ik weet niet wat hij gedaan heeft.

Ik ben jammer genoeg voor het einde al moeten vertrekken omdat ik nog moest gaan werken, heb dus de uitslagenlijst aan iemand moeten geven.
Van zodra ik de uitslagen terug heb post ik ze hier.

Proficiat aan alle deelnemers! :thup:

Mr 1 Leg
17-05-2009, 08:04
Perfect BJJ Team heeft het best aardig gedaan. 4 medailles, waaronder 2 zilveren bij de blauwe banden, eentje voor Franky Mr One Leg Van Hove en eentje voor Jurgen Goemans. Maar liefst 2 gouden medailles voor Cindy Dandois, eentje in de blauwe banden en eentje in de open cat voor vrouwen. Nice job everyone en we zijn blij dat Cindy terug op dreef is.thanks coach het was een super bjj gala nice job bartje.goeie organisatie en de sfeer super toffe gasten en publiek en een medaille bij om mijn kindjes trots te maken op hun papa 2de plaats 1ste keer dat ik in blauwe band bjj vechte.weske ik ben blij dat ik tegen jou de finale heb gevochten respect en de grtz aan team yaware.ons cindyke heeft het weer super goe gedaan en minas ook beest goed gevochten papadatos.:thup:

Zanshin
17-05-2009, 08:19
Gisteren weer een een leuke dag gehad, mooie partijen gezien. Mijn (Henk Heneweer Team Agua/Kaishin) partij verliep niet zo best. Ik stond tegen Willem Peeters (Gracie Barra/Pardoel Sports), tijdens de partij trok ik blijkbaar iets te hard aan mijn been, waardoor mijn knie een "plop" geluid maakte en ik niet verder kon vechten, ik baalde als een stekker. Zo een partij moeten stoppen is niet de manier waarop ik gehoopt had.


Willem Peeters, gefeliciteerd met je 2 1e plekken, top!!!

Verder iedereen gefeliciteerd met hun behaalde resultaten.

Grtz.

Mr 1 Leg
17-05-2009, 08:45
Gisteren weer een een leuke dag gehad, mooie partijen gezien. Mijn (Henk Heneweer Team Agua/Kaishin) partij verliep niet zo best. Ik stond tegen Willem Peeters (Gracie Barra/Pardoel Sports), tijdens de partij trok ik blijkbaar iets te hard aan mijn been, waardoor mijn knie een "plop" geluid maakte en ik niet verder kon vechten, ik baalde als een stekker. Zo een partij moeten stoppen is niet de manier waarop ik gehoopt had.


Willem Peeters, gefeliciteerd met je 2 1e plekken, top!!!

Verder iedereen gefeliciteerd met hun behaalde resultaten.

Grtz.veel sterkte henk grtz franky.

Perfectteamcindy
17-05-2009, 11:14
Zijn er foto`s en worden die online gezet? Zelf ni veel tijd gehad om er te trekken jammer genoeg!
groetjes

Mr 1 Leg
17-05-2009, 11:41
Zijn er foto`s en worden die online gezet? Zelf ni veel tijd gehad om er te trekken jammer genoeg!
groetjesdie komen er wel aan cindyke ik ben ook benieuwd naar de fotos nogmaals proficiat beest.;)

nicolas the red
17-05-2009, 13:35
Wat hebben de mannen van Badboys gedaan?

(vooral benieuwd naar dennis van wegberg... weet iemand wat ie gepresteerd heeft (of heeft ie niet meegedaan?)

Kenny, Bart, Dennis, Sandro... wat hebben jullie gemaakt?
dennis wong 1ste blauw -94

Strange Cutbean
17-05-2009, 17:55
Wie hadden de prijs voor het beste team?
Ik zat in de Arena dus kon er (niet écht helaas, maar toch) niet bij zijn.

FightingDutchman
17-05-2009, 18:01
Wie hadden de prijs voor het beste team?
Ik zat in de Arena dus kon er (niet écht helaas, maar toch) niet bij zijn.

Prijs voor het beste team is naar Yamasaki gegaan. De prijs voor beste technische vechter is naar een witte bander van team Agua gegaan waarvan ik de naam even kwijt ben.

Ik heb me overigens prima geamuseerd! Was een leuk toernooi, zeker de prijzen in de open gewichtklasses waren de moeite waard....!

Ik weet niet of er nog foto's ofzo van op deze site komen maar dat zou super zijn!

Zanshin
17-05-2009, 18:51
Thanks, Franky.

Mark105
17-05-2009, 21:43
Zijn alle uitslagen nog ergens te vinden?

Perfectteamcindy
18-05-2009, 06:38
Zijn alle uitslagen nog ergens te vinden?
Jep, is er een lijst die gepost gaat worden ofzo?

NielsN
18-05-2009, 11:22
Niets? Ook geen foto's?

@Zanshin: ai, ik heb em gehoord, die knal in je knie. Beterschap!
@Franky: tof om je een keer live aan het werk te zien! Ik was erg onder de indruk!

Mr 1 Leg
18-05-2009, 12:52
Niets? Ook geen foto's?

@Zanshin: ai, ik heb em gehoord, die knal in je knie. Beterschap!
@Franky: tof om je een keer live aan het werk te zien! Ik was erg onder de indruk!thanks nielsN het was wel even geleden met gi aan dat was even terug aanpassen maar enorm leuk.grtz

goro
18-05-2009, 13:08
dennis wong 1ste blauw -94
En Exit?

Zanshin
18-05-2009, 13:17
Thanks Niels, ik hoop dat mijn knie weer snel hersteld zodat ik weer snel mee kan draaien met toernooien.
Grtz.

Perfectteamcindy
18-05-2009, 13:18
En Exit?
Van exit was bruno derde in de open, en Suzanne tweede en Adinda eerste :)

nicolas the red
18-05-2009, 13:47
bruno idd 3de in open blauw

ik zelve 2de in blauw +/- 94 kg

tevens een poging in open paars gewaagd, en wie krijg ik als eerste tegenstander? willem peeters... great

goro
18-05-2009, 14:03
Van exit was bruno derde in de open, en Suzanne tweede en Adinda eerste :)


bruno idd 3de in open blauw

ik zelve 2de in blauw +/- 94 kg

tevens een poging in open paars gewaagd, en wie krijg ik als eerste tegenstander? willem peeters... great

Merci,

Geen Tweeling, Wim of de Robert?

breen07
18-05-2009, 14:09
Amai, team perfect is goe op dreef zeg!
Proficiat Cindy, Jurgen en Franky!

Grtz

Bert

Perfectteamcindy
18-05-2009, 14:19
Amai, team perfect is goe op dreef zeg!
Proficiat Cindy, Jurgen en Franky!

Grtz

Bert
Thanx :-)
We gaan er terug voor he,...
zien waar we raken:thup:

sanmiguel
18-05-2009, 14:20
Foto's van Yaware:
Flickr: YAWARE's Photostream (http://www.flickr.com/photos/yaware)

Greetz,
Miguel

nicolas the red
18-05-2009, 15:05
Merci,

Geen Tweeling, Wim of de Robert?

nope - buitenland, werk, blessure, feesten, ... :)

Perfectteamcindy
18-05-2009, 15:19
nope - buitenland, werk, blessure, feesten, ... :)
Ja zeg hoe zit da met de blessure van Wim? Gaat hij lang out zijn?:confused:

nicolas the red
18-05-2009, 16:33
ik heb gehoord elleboog ontwricht dus denk niet dat dat op een weekje genezen is :)

Vision
19-05-2009, 21:12
Hier ben ik dan eindelijk met de volledige uitslagen :)

MEN

White belts

-70 kg
1.Danny Hoyer (Gracie Barra Maastricht)
2.Dominic Vansimpsen (Team Topfighter)
3.Lapino Plechk (The Unit)

-76 kg
1.Cleberson Cobato (Yamasaki)
2.Daan Westra (Gracie Barra Maastricht)
3.Jorgo Cokinakis (Bad Boys JJ)

-82,3 kg
1.Tayron Chavaro (Team Agua)
2.Mesut Demirtas (Yamasaki)
3.Bart Aerts (Yamasaki)

-88,3 kg
1.Melin Vansuijdam (Team Agua)
2.Thomas Klaps (Exit)
3.Wout Westra (Gracie Barra Maastricht)

-94,3 kg
1.Eddy de Waert (UCT/ Team Agua)
2.Marc Van Kessel (Gracie Barra Eindhoven)
3.Jean-François Verdoncq (Yaware)

+94,3 kg
1.Bas van der Wolk (Yamasaki)
2.Niels Nijsingh (Yamasaki)
3.Eelco Schippers (Team Agua)

Bleu belts

-70 kg
1.Wesley Modde (Yaware)
2.Franky Vanhove (Team Perfect)
3.Wouter Vanloffelt (Bad Boys JJ)

-76 kg
1.Andy Siebert (Team Agua)
2.J-P Selleslagh (No-Chao)
3.Tom Bindels (Bad Boys JJ)

-82,3 kg
1.Peter Cox (Yamasaki)
2.Jurgen Goemans (Team Perfect)
3.Dennis Vanwegberg(Bad Boys JJ)

-88,3 kg
1.Bart Albers (Gracie Barra Eindhoven)
2.Lars De Bree (Yamasaki)
3.Leo Noordergraaf (Yamasaki)

-/+ 94 kg
1.Dennis Wong (Yamasaki)
2.Nicolas Malfeyt (Exit)
3.Wouter Deryckere (Challenge Roeselare)

Elite

-80 kg
1.Jordy Depeute (Gracie Barra Maastricht)
2.Thomas Hoffmann (The Unit)

+80 kg
1.Willem Peters (Gracie Barra Eindhoven)
2.Johan Deschamps (Hybrid Dojo)
3.Davy Baute (The Unit)

White Open
1.Robin Veeneman (Sequana)
2.Wout Westra (Team Agua)
3.Chango Eersel (Team Agua)

Bleu Open
1.Dennis Vanwegberg (Bad Boys JJ)
2.Sebasitaan Geijtebeek (Yamasaki)
3.Bruno Charvet (Exit)

Elite Open
1.Willem Peter (Gracie Barra Eindhoven)
2.Davy Baute (The Unit)
3.Jordy Peute (Gracie Barra Maastricht)

WOMEN

White belts

-63 kg
1.Adinda Jansen (Exit)
2.Anke Müller (Akita Dojo)
3.Brechje Jacobs (Gracie Barra Eindhoven)

Bleu belts

+63 kg
1.Cindy Dandois (Team Perfect)
2.Susan Joossens (Exit)
3.Marjolein Groenen (Gracie Barra)

Open
1.Cindy Dandois (Team Perfect)
2.Anke Müller (Akita Dojo)
3.Susan Joossens (Exit)

Best Team: Yamasaki

Best technical fighter: Tayron Chavaro (Team Agua)

Zanshin
19-05-2009, 23:18
Hoi Kenny,

Melvin komt ook uit voor Kaishin

-88,3 kg white belt
Melvin van Suijdam (Team Agua/Kaishin)

Grtz.

FightingDutchman
20-05-2009, 09:26
Stond nog een klein foutje in; Wout Westra komt uit voor Gracie Barra, stond bij z'n eigen gewicht wel correct maar bij open klasse niet.... En heb Jordy z'n naam ff gecorrigeerd ;)

Heb de dingetjes ff aangepast, thanx voor de volledige lijst!


MEN

White belts

-70 kg
1.Danny Hoyer (Gracie Barra Maastricht)
2.Dominic Vansimpsen (Team Topfighter)
3.Lapino Plechk (The Unit)

-76 kg
1.Cleberson Cobato (Yamasaki)
2.Daan Westra (Gracie Barra Maastricht)
3.Jorgo Cokinakis (Bad Boys JJ)

-82,3 kg
1.Tayron Chavaro (Team Agua)
2.Mesut Demirtas (Yamasaki)
3.Bart Aerts (Yamasaki)

-88,3 kg
1.Melin Vansuijdam (Team Agua/Kaishin)
2.Thomas Klaps (Exit)
3.Wout Westra (Gracie Barra Maastricht)

-94,3 kg
1.Eddy de Waert (UCT/ Team Agua)
2.Marc Van Kessel (Gracie Barra Eindhoven)
3.Jean-François Verdoncq (Yaware)

+94,3 kg
1.Bas van der Wolk (Yamasaki)
2.Niels Nijsingh (Yamasaki)
3.Eelco Schippers (Team Agua)

Bleu belts

-70 kg
1.Wesley Modde (Yaware)
2.Franky Vanhove (Team Perfect)
3.Wouter Vanloffelt (Bad Boys JJ)

-76 kg
1.Andy Siebert (Team Agua)
2.J-P Selleslagh (No-Chao)
3.Tom Bindels (Bad Boys JJ)

-82,3 kg
1.Peter Cox (Yamasaki)
2.Jurgen Goemans (Team Perfect)
3.Dennis Vanwegberg(Bad Boys JJ)

-88,3 kg
1.Bart Albers (Gracie Barra Eindhoven)
2.Lars De Bree (Yamasaki)
3.Leo Noordergraaf (Yamasaki)

-/+ 94 kg
1.Dennis Wong (Yamasaki)
2.Nicolas Malfeyt (Exit)
3.Wouter Deryckere (Challenge Roeselare)

Elite

-80 kg
1.Jordy Peute (Gracie Barra Maastricht)
2.Thomas Hoffmann (The Unit)

+80 kg
1.Willem Peters (Gracie Barra Eindhoven)
2.Johan Deschamps (Hybrid Dojo)
3.Davy Baute (The Unit)

White Open
1.Robin Veeneman (Sequana)
2.Wout Westra (Gracie Barra Maastricht)
3.Chango Eersel (Team Agua)

Bleu Open
1.Dennis Vanwegberg (Bad Boys JJ)
2.Sebasitaan Geijtebeek (Yamasaki)
3.Bruno Charvet (Exit)

Elite Open
1.Willem Peter (Gracie Barra Eindhoven)
2.Davy Baute (The Unit)
3.Jordy Peute (Gracie Barra Maastricht)

WOMEN

White belts

-63 kg
1.Adinda Jansen (Exit)
2.Anke Müller (Akita Dojo)
3.Brechje Jacobs (Gracie Barra Eindhoven)

Bleu belts

+63 kg
1.Cindy Dandois (Team Perfect)
2.Susan Joossens (Exit)
3.Marjolein Groenen (Gracie Barra)

Open
1.Cindy Dandois (Team Perfect)
2.Anke Müller (Akita Dojo)
3.Susan Joossens (Exit)

Best Team: Yamasaki

Best technical fighter: Tayron Chavaro (Team Agua)

Tony
20-05-2009, 09:30
Heel netjes van Dennis van Wegberg dat ie de open klasse Blue gewonnen heeft. Sinds wanneer is hij eigenlijk een blue belt?

cremo
20-05-2009, 11:33
Tony,
Dennis is een blue belt sinds november 2008! Hij heeft enkel zijn klasse verloren omdat zijn vriendin er was! Daardoor was hij natuurlijk te zenuwachtig. Zij moest weg zodat hij dus vrij spel had voor de open!! :-)
Greetz

Hanuman
20-05-2009, 12:14
Bij white Open #1 is het Robin Venneman en niet veeneman, ach ja is maar detail maar toch ;) Ik en JP beiden in de top 4 bij white open class, niet slecht voor een clubje dat nog maar een goed jaar bezig is!!

Het was een leuk toernooi, coole mensen en prachtige prijzen natuurlijk :) Ben er volgende keer zeker weer bij als ik kan !

Yamato Damashii
20-05-2009, 12:15
Tony,
Dennis is een blue belt sinds november 2008! Hij heeft enkel zijn klasse verloren omdat zijn vriendin er was! Daardoor was hij natuurlijk te zenuwachtig. Zij moest weg zodat hij dus vrij spel had voor de open!! :-)
Greetz


Dennis heeft goed gevochten. Ik ben een stukje zwaarder maar kon er niet van profiteren. Volgende keer beter.

Nogmaals proficiat Dennis!

Gr. Sebastiaan

Perfectteamcindy
20-05-2009, 17:46
Heeft er iemend fotootjes getrokken?

Jochem
20-05-2009, 20:21
Hmz, Heeft Gracie Barra niet de teamprijs? Volgens mij hebben we toch echt de meeste punten binnengehaald. We zijn namelijk 1 team (moge duidelijk zijn...) we eindigen alleen altijd met de plaats waar we leskrijgen.

Vision
20-05-2009, 21:58
Als jullie willen uitkomen als 1 team moeten jullie je inschrijven als 1 team: Gracie Barra.
Nu hebben we in mijn ogen 3 verschillende teams op de lijst staan: Gracie Barra, Gracie Barra Eindhoven, Gracie Barra Maastricht.
Jammer voor die teamprijs natuurlijk, maar volgende keer wat betere afspraken maken tussen jullie clubs ;)

Jochem
20-05-2009, 23:29
Als jullie willen uitkomen als 1 team moeten jullie je inschrijven als 1 team: Gracie Barra.
Nu hebben we in mijn ogen 3 verschillende teams op de lijst staan: Gracie Barra, Gracie Barra Eindhoven, Gracie Barra Maastricht.
Jammer voor die teamprijs natuurlijk, maar volgende keer wat betere afspraken maken tussen jullie clubs ;)

Ik zag het, officieel zijn we het team "gracie barra" en dan / "[leslocatie]". Niet gedacht dat we dan niet meer in aanmerking voor de teamprijs kwamen, is de eerste keer dat dit gebeurt. Maar ja, ik snap jullie ook wel, als je dat niet vertelt wordt weet je dat niet. (meerdere locaties is toch geen probleem an sich?)

Vision
21-05-2009, 11:19
Maar op welk moment moet je dan de grens gaan leggen?
Stel dat er volgend tornooi ook nog mensen van Gracie Barra Cavairinha en Gracie Humaita gaan meedoen...
Moet dit dan ook nog als 1 team geteld worden?
Er zijn ook een aantal mensen die 2 teamnamen erbij zetten, vb. Team Agua / Kaishin. Geef je dan de punten aan Team Agua of aan Kaishin?

De manier waarop we de teampunten geteld hebben lijkt me de meest eerlijke en is ook de manier waarop het cbjj ze telt.

Ik vermoed dat Gracie Barra nog wel genoeg teambekers zal verdienen in de toekomst :)

Jochem
21-05-2009, 13:18
Maar op welk moment moet je dan de grens gaan leggen?
Stel dat er volgend tornooi ook nog mensen van Gracie Barra Cavairinha en Gracie Humaita gaan meedoen...
Moet dit dan ook nog als 1 team geteld worden?
Er zijn ook een aantal mensen die 2 teamnamen erbij zetten, vb. Team Agua / Kaishin. Geef je dan de punten aan Team Agua of aan Kaishin?

De manier waarop we de teampunten geteld hebben lijkt me de meest eerlijke en is ook de manier waarop het cbjj ze telt.

Ik vermoed dat Gracie Barra nog wel genoeg teambekers zal verdienen in de toekomst :)

Nee niet als 1 team, want dat is niet ons team ;). Ik snap je punt wel. Het is alleen balen, omdat Yamasaki ook meerdere locaties heeft, en team agua ook. Volgens mij zijn wij in de echte zin nog het meest 1 team, maar ik ben natuurlijk "licht" bevooroordeeld :D.

Maar dan moeten we volgende keer dus even vantevoren kortsluiten dat we 1 team zijn. Dat het officieel niet zo werkt door er een achtervoegel achter te zetten wist ik niet. Het viel me alleen op toen ik de prijzen zag, dat wij de meeste hebben opgehaald. Live and learn!

Perfectteamcindy
21-05-2009, 13:30
Team perfect en hybrid trainen ook samen. Is dat dan ook een team?

NielsN
21-05-2009, 13:47
Nee niet als 1 team, want dat is niet ons team ;). Ik snap je punt wel. Het is alleen balen, omdat Yamasaki ook meerdere locaties heeft, en team agua ook. Volgens mij zijn wij in de echte zin nog het meest 1 team, maar ik ben natuurlijk "licht" bevooroordeeld :D.

Maar dan moeten we volgende keer dus even vantevoren kortsluiten dat we 1 team zijn. Dat het officieel niet zo werkt door er een achtervoegel achter te zetten wist ik niet. Het viel me alleen op toen ik de prijzen zag, dat wij de meeste hebben opgehaald. Live and learn!

Ik vind het op zich wel een interessante discussie. Denk dat het het meeste heeft te maken zou moeten hebben met wie de (hoofd)coach is. Als 1 coach vechters begeleid die op meerdere locaties vechten, dan zou ik zeggen dat het door mag gaan voor 1 team.

Want locatie is natuurlijk niet alles. Veel mensen trainen op verschillende locaties, bij hetzelfde team. Ik zie degenen van mijn team op andere locaties dan ook echt wel als teamgenoten (al was het maar omdat we idd vaker samen trainen)...

Maar het is een lastige discussie... Je zal denk ik altijd grijze gebieden houden. Uiteindelijk gaat het er om welke naam de vechter op wil geven, denk ik.

Maar ik ben maar een noob op dit gebied. :blush:

Jochem
21-05-2009, 13:49
Team perfect en hybrid trainen ook samen. Is dat dan ook een team?

zeg jij het maar. Zie jij de mensen met wie je traint als teamgenoten? Ik namelijk wel.

Wes
21-05-2009, 13:51
@ franky proficat met de 2 de plaats in blauw jongen !!!!!
je bent geen makelijk tegen stander !!!! :D en ik moest echt opletten wat ik deed en heb mij niet van mijn meest bewegelijke kant laten zien in de partij tegen jou :blush:

casca grossa
21-05-2009, 17:31
Nee niet als 1 team, want dat is niet ons team ;). Ik snap je punt wel. Het is alleen balen, omdat Yamasaki ook meerdere locaties heeft, en team agua ook. Volgens mij zijn wij in de echte zin nog het meest 1 team, maar ik ben natuurlijk "licht" bevooroordeeld :D.

Maar dan moeten we volgende keer dus even vantevoren kortsluiten dat we 1 team zijn. Dat het officieel niet zo werkt door er een achtervoegel achter te zetten wist ik niet. Het viel me alleen op toen ik de prijzen zag, dat wij de meeste hebben opgehaald. Live and learn!

Moet je mij maar eens vertellen waarom jullie meer 1 team zjn dan bv Yamasaki?
Ben het wel met je eens dat jullie voor de puntetelling 1 team horen te zijn, maar dan wel inderdaad onder een naam 'Gracie barra".

Jochem
21-05-2009, 19:21
Moet je mij maar eens vertellen waarom jullie meer 1 team zjn dan bv Yamasaki?
Ben het wel met je eens dat jullie voor de puntetelling 1 team horen te zijn, maar dan wel inderdaad onder een naam 'Gracie barra".

Zoals ik al zei, ik ben bevooroordeeld. Ik vind ons het beste, hechtste, leukste, coolste en minst lelijke team in de bjj scene. Zoals neem ik aan dat iedereen dat van zijn eigen team vind. Dont take it personally, het is geen kritiek naar andere teams. We zullen eens overleggen hoe dat te doen bij inschrijvingen, als we zo prijzen gaan mislopen door er de stad achter te zetten, is dat het niet echt waard.

casca grossa
21-05-2009, 19:27
Zoals ik al zei, ik ben bevooroordeeld. Ik vind ons het beste, hechtste, leukste, coolste en minst lelijke team in de bjj scene. Zoals neem ik aan dat iedereen dat van zijn eigen team vind. Dont take it personally, het is geen kritiek naar andere teams. We zullen eens overleggen hoe dat te doen bij inschrijvingen, als we zo prijzen gaan mislopen door er de stad achter te zetten, is dat het niet echt waard.

je bedoeld zeker 'het meest lelijke' team! ;)

Mr 1 Leg
21-05-2009, 19:54
@ franky proficat met de 2 de plaats in blauw jongen !!!!!
je bent geen makelijk tegen stander !!!! :D en ik moest echt opletten wat ik deed en heb mij niet van mijn meest bewegelijke kant laten zien in de partij tegen jou :blush:wes geen probleem beest ik snap dat wel maar ik vindt er wel iets op hahahaha in ede komen we mekaar terug tegen het is een eer om tegen jou te vechten zoals we voor de wedstrijd hebben gezegd wij gaan de finale vechten en dat is dan ook gebeurd ik ben blij met mijn 2de plaats en ik gun je de 1ste plaats je was gewoon beter simpel je bent een super coole gast en een goede vriend van mij in mijn ogen dan he hahahaha we gaan noch heel veel tegen mekaar staan en je zult mij noch wel pakken maar ik ben een sportiefe jongen en ik kan tegen mijn verlies RESPECT en duim voor mij morgen wes voor upcoming glory ik ben er klaar voor grtz aan heel yawere team van mij kleine pitbull hahahaha :thup::D

Vision
21-05-2009, 20:41
Ik vind ons het beste, hechtste, leukste, coolste en minst lelijke team in de bjj scene.

LOL, op de Brabant Open II een beker toevoegen voor de "Mister BJJ" verkiezing, hahaha :D

En alle vrouwen aanwezig in de zaal krijgen een stemformulier bij het binnenkomen van de zaal ;)

Perfectteamcindy
21-05-2009, 21:16
zeg jij het maar. Zie jij de mensen met wie je traint als teamgenoten? Ik namelijk wel.
Ik ook, da ist hem juist, misschien fusioneren we wel echt in d e toekomst :thup: