PDA

View Full Version : Mirko Cro Cop: ‘Stop giving me advice to quit!;’ Eyes Dream 9 return



Tony
14-04-2009, 18:59
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/04/mirkocrocop.jpg (http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/04/mirkocrocop.jpg)
Props: MMACube.com (http://www.mmacube.com/index.php?option=com_content&view=article&id=266:mirko-qcro-copq-filipovi-maybe-on-dream-9-card&catid=34:mma&Itemid=102) (via NovaTV.hr (http://www.novatv.hr/net/))
Quoteworthy:

“I’m in a final stage of my career. I don’t know if that means I have three, five, 10 or 15 fights left, but I know one thing for sure … this is going to be the most productive part of my career. I’ve resolved in my head things that were bothering me. I had to answer the question do I still want to train so hard every day. And now I’m certain that I do. It’s not about the money anymore. I’ve made enough money throughout my career. I realized I don’t know how to live without fighting. And people who ask me why don’t I end my career with 35 years…well, maybe they didn’t have anything in their lives they were devoted to 100 percent. I’m just asking them to try to understand me, I can’t live without fighting. So please people, stop giving me advice to quit! I know one thing now, One day when I stop fighting — a part of me will certainly die. My recovery is going better than any doctor expected. I believe my first fight could be on DREAM 9.”
Pride FC 2006 Open Weight Grand Prix winner Mirko “Cro Cop” Filipovic (24-6-2) — who is recovering from knee surgery following his technical knockout win over Hong Man Choi at Field’s Dynamite!! on New Year’s Eve — indicates he could have plans to return at Dream 9, which is scheduled for the Yokohama Arena in Yokohama, Japan, on May 26. The 34-year-old Croatian striker has fallen on hard times since his tournament-winning performance two years ago, losing two of five fights and looking listless in the process. No potential opponent was mentioned in the interview; however, it appears that Filipovic is ready to once again take on all comers. Is one last epic swan song on the horizon or has the sport passed him by?

Tony
14-04-2009, 19:00
Ik zeg.... WAR CROCOP!!!

TOON
14-04-2009, 19:02
ik zeg: STOPPEN!!
gaat niks meer worden met CC.....helaas.....maar hij heeft me te vaak teleurgesteld de afgelopen partijen....vond het helemaal niks meer...

Peete
14-04-2009, 20:06
Mirco moet gewoon ff flink aan de bak en nog een paar mooie partijen neerzetten.
Ik wil hem nog een keer zien vechten live, en hem dan deze keer zien winnen!

dontmindme
14-04-2009, 20:16
ik zeg: STOPPEN!!
gaat niks meer worden met CC.....helaas.....maar hij heeft me te vaak teleurgesteld de afgelopen partijen....vond het helemaal niks meer...


[QUOTE]
And now I’m certain that I do. It’s not about the money anymore. I’ve made enough money throughout my career. I realized I don’t know how to live without fighting. And people who ask me why don’t I end my career with 35 years…well, maybe they didn’t have anything in their lives they were devoted to 100 percent. I’m just asking them to try to understand me, I can’t live without fighting.



als hij eerlijk is en ik bedoel dan naar zichzelf toe, zie ik hem nog wel een paar jaar meegaan.

ik hoop dat hij alsnog een rematch aanneemt tegen Alistair, dan zijn alle fabeltjes weer uit de lucht.
uitslag van die partij maakt me niet veel uit, al hoop ik dat Crocop wint


war Crocop

Garcia
14-04-2009, 20:19
Ik gun deze beste man nog een paar goede knalpartijen waar hij weer even de oude CC zal zijn. Laten we hopen dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren voordat hij stopt.

dirk5
14-04-2009, 20:53
Ik verkoop mijn ziel aan de duivel om nog 1 maal die left High kick te zien.

War Crocop!!!

dontmindme
14-04-2009, 21:02
Ik verkoop mijn ziel aan de duivel om nog 1 maal die left High kick te zien.

War Crocop!!!

reps

el bastardo
14-04-2009, 21:05
Ik hoop zo dat r nog n paar knal partijen in de beste man zitten! Hopelijk heeft ie dit keer echt de dingen op n rijtje. Ik gun t m wel!

TOON
14-04-2009, 21:10
Ik hoop zo dat r nog n paar knal partijen in de beste man zitten! Hopelijk heeft ie dit keer echt de dingen op n rijtje. Ik gun t m wel!

ik help het je hopen, hoop het zelf ook natuurlijk, maar ik heb er een hard hoofd in....ben ontzettend fan van crocop, maar wel van de crocop die in Pride vocht, kan niet zeggen dat ik daarna van zn partijen genoten heb.....hij hoeft mij echt niet te bewijzen dat ie een topper is, dat is gewoon een feit, maar hij moet mij echt bewijzen in zn eerstvolgende partij dat dat heilige vuur er weer is, want het leek er toch niet op dat ie met plezier in de ring stond de afgelopen tijd...zijn woorden in dit interview zijn veelbelovend maar das vaker zo geweest...

sikkwitttet
14-04-2009, 21:11
gunde het hem, maar nee. maar wie weet. was toch tijdje geleden zoiets als de veterane league. dat ie daar maar mee gaat doen. lekker tegen oosterbaan

iconian
14-04-2009, 21:24
sinds Pride is hij niet meer dominant geweest in zn gevechten, mma'ers gaan sowieso minder lang mee dan k1'ers

Katsujinken
14-04-2009, 21:42
Al verliest ie nog 15 partijen, van mij mag hij blijven knokken. Ik zal altijd een fan van 'm zijn. Ik heb die hele obsessie in de MMA wereld voor winnen nooit begrepen; het gaat erom dat je partij geeft en een waardige tegenstander bent. Nou, dat zie ik 'm nog wel een paar jaar volhouden.

kooivechter
14-04-2009, 21:50
sinds Pride is hij niet meer dominant geweest in zn gevechten, mma'ers gaan sowieso minder lang mee dan k1'ers

dat is trouwens wel een goede stelling: gaan kickboksers of mma vechters langer mee. heb juist het gevoel dat mma vechters op latere leeftijd vaak ook nog goed kunnen zijn, terwijl je dat met kickboksers minder ziet. Ik heb wel het idee dat je met mma niet zoveel partijen kunt draaine als met kickbokse

In crocop geloof ik niet meer in, die verhalen van hem heb ik te vaak gehoord. Terwijl ik vroeger wel een crocop fan was. Als hij moest vechten stond ik aan de buis gekluisterd. Maar de Crocop van toen vond ik geweldig om naar te kijken. Die fighting spirit en aanvalsdrift die is er helemaal niet meer. Ik denk ook niet meer dat het terug komt, als je dat eenmaaal kwijt bent, die honger om te vechten

PD_EC
14-04-2009, 22:36
war crocop hoop dat hij nog een keer gaat knallen

YoMarK
14-04-2009, 22:39
Hopelijk is hij mentaal weer sterk, want dat ontbrak een beetje.

The Bulldog
14-04-2009, 23:35
CC on top woehaa

Djani
15-04-2009, 08:04
Hij heeft lang genoeg kunnen voelen hoe het is om niet meer te kunnen vechten, dus laten we maar hopen dat hij goed realiseert dat hij niet lang meer heeft. Maar ik twijfel niet aan zijn potentie, hij kan het nog wel als hij maar wil.

nicolas the red
15-04-2009, 11:28
denk ook dat mma vechters langer meegaan dan k-1 vechters, zij incasseren veel minder

chief108
15-04-2009, 12:00
war crocop!!!

Mule-Kick
15-04-2009, 12:06
Ik verkoop mijn ziel aan de duivel om nog 1 maal die left High kick te zien.

War Crocop!!!

x2

Ik hoop echt dat ie nog een aantal wedstrijden zn oude vorm kan benaderen. War Crocop!

sikkwitttet
15-04-2009, 14:33
verbaas mij steeds over die fan base van cc. hij was zeker vet in the days. maar maakte het gewoon al zo lang niet meer waar. amazing that support

el bastardo
15-04-2009, 15:21
verbaas mij steeds over die fan base van cc. hij was zeker vet in the days. maar maakte het gewoon al zo lang niet meer waar. amazing that support
Als iemand heel aantrekkelijk vecht en gerespecteerd wordt om zijn prestaties, dan lijkt het me eigenlijk niet meer dan logisch dat men hoopt op een herhaling van die prestaties als het ff wat minder is gegaan...

goro
15-04-2009, 15:30
Als iemand heel aantrekkelijk vecht en gerespecteerd wordt om zijn prestaties, dan lijkt het me eigenlijk niet meer dan logisch dat men hoopt op een herhaling van die prestaties als het ff wat minder is gegaan...
WAR Wanderlei!!!

Tony
15-04-2009, 15:42
Als iemand heel aantrekkelijk vecht en gerespecteerd wordt om zijn prestaties, dan lijkt het me eigenlijk niet meer dan logisch dat men hoopt op een herhaling van die prestaties als het ff wat minder is gegaan...

mooie woorden van een lelijke vent




:lol:

sikkwitttet
15-04-2009, 16:06
oke get it. maar dan nog. maar ik vind grondvechters spectaculairder, dus ik was vaak fan van zijn tegenstanders, daar wringt de schoen denk ik.

De man van 14K
15-04-2009, 16:48
Ik zeg.... WAR CROCOP!!!


CROCOP!!!!
http://i59.photobucket.com/albums/g318/offthetee21/bandwagon.jpg

Tony
15-04-2009, 17:03
Yihaaaaoooo

I'm on :)

Wie spant de os en de ezel voor de bandwagon?

el bastardo
15-04-2009, 17:16
mooie woorden van een lelijke vent




:lol:
Gelukkig heb jij mooie knieën...:cool2:

chief108
15-04-2009, 17:18
all aboard!!!!

http://awaitingrain.typepad.com/photos/uncategorized/2008/03/01/bandwagon.jpg

el bastardo
15-04-2009, 17:19
oke get it. maar dan nog. maar ik vind grondvechters spectaculairder, dus ik was vaak fan van zijn tegenstanders, daar wringt de schoen denk ik.
Daar kan ik inkomen. ;) Kwestie van smaak ook. Persoonlijk kan ik van beide erg genieten. Zowel een goeie grondvechter als een stand up vechter. Cro Cop behoort toch wel tot een van mn favorieten als het gaat om het stand up gedeelte. En zo te lezen is dat voor meerdere mensen zo. Vandaar de hoop dat ie er nog een aantal van zulke partijen uitperst.