PDA

View Full Version : De la Hoya beëindigt loopbaan



Wiseguy
15-04-2009, 00:31
LOS ANGELES - Oscar de la Hoya beëindigt zijn loopbaan. De 36-jarige 'golden boy' van het boksen heeft dat dinsdag laten weten.

http://media.nu.nl/m/m1bzs4sa10u6.jpg
De la Hoya behaalde tien wereldtitels in zes verschillende gewichtsklassen. De Amerikaan won in zijn carrière 39 partijen, waarvan dertig met een knock-out.
Slechts zes keer werd hem een nederlaag toegebracht. De la Hoya was al enige tijd bezig met zijn afscheid.







Bron: http://www.nu.nl/sport/1948719/bokser-de-la-hoya-beeindigt-loopbaan.html

Einde van een tijdperk

Tsuki
15-04-2009, 00:51
je hoorde het hem na de partij zeggen tegen roach ............ i dont have it any more ..........

blazin.arr0w::::
15-04-2009, 01:17
Ah jammer, maar misschien werd het tijd.

Wiseguy
15-04-2009, 01:20
Financieel hoeven we in ieder geval geen medelijde met hem te hebben. Wat werd hij gehyped.

Jani
15-04-2009, 19:19
goede zet van hem..

hij is nu nog gezond en hij heeft een schitterende carriere gehad,
en hij doet nog steeds hele goede dingen voor het boksen buiten de ring...

Tribute
YouTube - Oscar De La Hoya Tribute (http://www.youtube.com/watch?v=LZU3OyIhCkg&feature=related)

Moussa
15-04-2009, 19:21
Als hij verstandig met zijn geld weet om te gaan, hoeven we binnenkort geen come-back te verwachten.

Jani
15-04-2009, 19:33
Als hij verstandig met zijn geld weet om te gaan, hoeven we binnenkort geen come-back te verwachten.


Oscar stikt van het geld,en zijn Golden boy promotie is op dit moment de beste promotie,met top boksers als bijvoorbeeld Marquez,Mosley en Hopkins.

hij word nog veel rijker de aankomende jaren,zonder zelf te boksen..

TheHagueBoxer
15-04-2009, 20:04
Oscar stikt van het geld,en zijn Golden boy promotie is op dit moment de beste promotie,met top boksers als bijvoorbeeld Marquez,Mosley en Hopkins.

hij word nog veel rijker de aankomende jaren,zonder zelf te boksen..

idd en hij heeft echt belachelijk veel geld verdient met mayweather en pacquiao gevecht... misschien wel tegen de 100 miljoen van alleen die 2 gevechten... als er 1 ding is waar hij zich geen zorgen om hoeft te maken is het geld

maarja blij dat hij kapt ik hoef hem echt niet meer te zien vechten nu

T15Boxing
15-04-2009, 23:26
Ik had hem liever zien stoppen na zn gevecht tegen Mayweather. Laatste 2 gevechten waren pijnlijk te zien, dus jammer dat het zo moet eindigen. Hij verdient veel respect. Hij vocht alle toppers van zijn tijd en heeft veel voor Boksen gedaan. Goodbye champ.

Bobson
15-04-2009, 23:42
Einde van een mooi tijdperk. Eén van de weinige boksers die me wist te boeien.

Octavius
16-04-2009, 01:05
Boxing's Golden Boy might have lost his May fight (by a decision) with Floyd Mayweather, but he won the battle, banking a record $43 million for 36 minutes of ring time. The fight saw more than De La Hoya's face being smashed—several records were also broken, including gate receipts for a boxing event ($19 million), pay-per-view audience (2.2 million), pay-per-view revenues ($120 million) and number of viewing countries (176). Career revenues for De La Hoya's 18 pay-per-view battles now total $612 million.

Oscar is slim genoeg om verstandig met zijn geld om te gaan. Goldenboy Promotions doet het goed. Verder investeerd hij ook in MMA. Nee het gaan geen bokser zijn die ooit nog moet boksen voor zijn geld.

Wiseguy
16-04-2009, 01:10
43 miljoen. Teeeeeeeering voor dat bedrag ga ik met fedor de ring in laat staan tegen Mayweather. MMA loopt nog achter qua payouts.

T15Boxing
16-04-2009, 19:56
43 miljoen. Teeeeeeeering voor dat bedrag ga ik met fedor de ring in laat staan tegen Mayweather. MMA loopt nog achter qua payouts.

Daarom heet het 'prize fighting':)