PDA

View Full Version : Crocop.. hoe denken jullie over hem?



Tony
15-04-2009, 18:11
Crocop zit niet echt in zijn prime kunnen we wel stellen... Sinds het winnen van de Open Weight GP van Pride is het redelijk bergaf gegaan.. zowel mentaal als fysiek.

Een grote groep liefhebbers staat als een rots achter hem (zoals ik).. Anderen hebben hem echt afgeschreven...

dus hoe denk jij over he?

NielsN
15-04-2009, 18:25
Anders: Erg goede vechter. Nooit nummer 1 geworden. En dat zal ook wel niet meer gebeuren.

Ik heb meer met andere vechters (Fedor, Aoki, Vov, Yvel, GSP, Anderson, Big Nog, etc.), maar CC is ook erg goed...

Fr3ddy
15-04-2009, 18:26
Streepjes staan hem niet

el bastardo
15-04-2009, 19:02
Is tijden lang een favo vechter van me geweest, en nog zou ik graag de cro cop van weleer nog zien! Maar ik ben er heel erg bang voor dat hij over zijn piek heen is. Desalnietemin blijft het een goeie vechter.

Wheelie
15-04-2009, 19:34
Ik vond hem altijd een goede vechter, maar het komt er niet uit de laatste tijd.

Angelco
15-04-2009, 19:40
WAR CC!

Effective
15-04-2009, 19:58
War Crocop!!!!

De dikke nudist
15-04-2009, 20:02
Krokop is een duvelse rakker.

dirk5
15-04-2009, 20:08
Crocop in Pride tijd is een van de redenen dat ik mma ben gaan kijken dus ik zeg:

WAR CROCOP!!! in voor en tegenspoed

Ook al is ie niet meer wat ie geweest is mijn cheers heeft ie, en ik hoop echt nog ooit zijn left high kick te mogen zien.

Guile
15-04-2009, 20:14
...iedere vechter zit wel eens in een neerwaarste spiraal, met tegenslagen. De beste vechters weten zich daar letterlijk uit te knokken. War Cro Cop!

Hij wordt dit jaar 35, bij de ene vechter tellen de jaren meer dan bij de andere vechter. Denk dat ie het niet meer gaat brengen, helaas. Kan wel iedere keer van alles roepen in de media, maar 2 verliespartijen en een nc tegen Overeem waren hem als ie echt goed was nooit gebeurd. Althans niet op deze (kansloze) manier.

Wel jammer. Die build up voor die partij tegen Fedor, voor mij één van de mooiste periodes uit het MMA, zo niet de mooiste.

TOON
15-04-2009, 20:33
Wel jammer. Die build up voor die partij tegen Fedor, voor mij één van de mooiste periodes uit het MMA, zo niet de mooiste.

x100! zal ik nooit meer vergeten, was echt een supertijd....met een superieure Fedor en een zegereeks van crocop die maar door bleef gaan waardoor je steeds meer spanning kreeg of ie dan toch die duvelse fedor zou kunnen verslaan....

zn GP 2006 tour was ook supervet....daarna is het voor mij misgegaan....zie het niet meer gebeuren, maar het is en blijft een van mijn all-time favorites!

(net als Saku.....die kan nog tien partijen op rij verliezen, maar hij is en blijft een grootheid in het MMA!)

Mule-Kick
15-04-2009, 20:34
Ik vrees er stiekem een beetje voor maar toch..... WAR CROCOP!!

dontmindme
15-04-2009, 21:49
gun m alles behalve een overwiining op Fedor

Jeru
15-04-2009, 21:57
Ik gun het hem zeker. Mooie carrière en altijd toppartijen, maar begin nu toch een klein beetje te vrezen.... al hoop ik het niet.

sjaakie'tje
15-04-2009, 22:14
Keek er altijd wel naar uit om hem te zien vechten. Mentaal lijkt hij wel niet zo sterk, je ziet al meteen de bui hangen als een partij niet loopt zoals hij wil in het begin en hij het wat moeilijk, dan verliest hij ook.

Bobson
15-04-2009, 23:35
Crocop heeft ons in de loop der jaren getrakteerd op prachtige partijen. Hij verdient dan ook veel respect. Maar elke carriere is een keer voorbij, en ik verwacht dan ook geen hoogstandjes meer. Dan zie ik hem liever stoppen dan te lang doorgaan.

wrestler_nl
15-04-2009, 23:52
cro cop is en blijft een HELD!!!!!
WAR CRO COP 4 EVER...
ik zou het echt vet vinden als hij nog een paar vechters ko trapt

Jochem
16-04-2009, 00:37
Anders: Goeie topper, maar altijd te 1dimensionaal gebleven.

kooivechter
16-04-2009, 00:50
genoeg over hem gezegd denk ik alwel. het was een topper geweldig om naar te kijken, alleen hij moet wel stoppen anders zou het z'n status teniet doen. Dat zou zonde zijn, zijn tijd is echt geweest.

Remco
16-04-2009, 11:31
Ik heb genoten van zijn strakke trap en stootwerk, maar heb me ook altijd gestoord aan de negativiteit die hij om zich heeft hangen. Die negativiteit lijkt het uiteindelijk van hem gewonnen te hebben.

Fyodor
16-04-2009, 11:32
x100! zal ik nooit meer vergeten, was echt een supertijd....met een superieure Fedor en een zegereeks van crocop die maar door bleef gaan waardoor je steeds meer spanning kreeg of ie dan toch die duvelse fedor zou kunnen verslaan....


Dat was mijn mooiste MMA ervaring tot nu toe. In die tijd waren de Pride shows nog niet zo snel online gezet en ik kon toen pas 's avonds laat het single gevecht downloaden en kijken. Dus zondagavond laat gekeken en ik heb bijna gedurende het hele gevecht zitten trillen van de spanning. Was namelijk erg voor Fedor. Pas in de 2e ronde kalmeerde ik en werd duidelijk dat Fedor CroCop wel zou verslaan. Maar dat gevecht was echt top toen! :thup:

Vincentino
16-04-2009, 11:33
He will come back!!!

Anderson
16-04-2009, 12:02
Ik wil maar een ding hij moet terug naar de k1.

Paganstars
16-04-2009, 12:33
Cc heeft voor mij afgedaan... Hij was ooit een topper die zich kon meten met de beste, maar na die KO tegen gonzaga is hij hard berg afwaarts gegaan. Verlies (NC) tegen Ali redelijk terecht maar, wederom je merkte dat die KO er nog hard in zat. Ik ben bang dat CC nooit meer zijn oude vorm zal terug vinden. Het beste voor hem imo is gewoon focussen op zijn politieke carriere.

superfreak
16-04-2009, 13:02
zijn partij tegen Wanderlei Silva was te erg. Die vergeet ik niet meer. Leuke vechter om naar te kijken.

Terug naar de K1.. zou zomaar kunnen. hij zou er nog wel een paar ko slaan kan ik je vertellen.

iconian
16-04-2009, 13:20
lid van het parlement van kroatie, misschien iets voor sem schilt om het hier ook te proberen.

el mustafa
16-04-2009, 16:48
hij is de enige die zowel in k1 als mma , de absolute top heeft bereikt.
ik ben er zeker van dat hij terug komt op topniveau , maar hij moet tegen goede jongens vechten zoals (couture , liddel , lesnar ,nogueira en uiteindelijk terug fedor) dat is hij op zijn best en krijgen we de echte crocop te zien .

chief108
17-04-2009, 09:18
WAR CROCOP!!!!

'nuff said :p

Mr 1 Leg
17-04-2009, 10:31
Ik gun het hem zeker. Mooie carrière en altijd toppartijen, maar begin nu toch een klein beetje te vrezen.... al hoop ik het niet.x2