PDA

View Full Version : UFC Quick Quote: Chuck Liddell will execute Shogun Rua if he gasses at UFC 97



Tony
15-04-2009, 18:15
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/04/chuck_liddell_death.jpg

“A lot of people are blowing Shogun’s fight with Mark Coleman out of proportion. He was coming off an injury and he gassed early on in his first fight back. He was still out of shape, probably didn’t go as hard as he should have in camp, but I don’t think that will be the case in this fight. I am expecting, counting on him, to show up in great shape … That being said, I am going to execute Shogun Rua if he gasses in this fight…”
Former light heavyweight champion Chuck Liddell in an interview with MMA HQ (http://www.mmahq.com/2009/04/14/chuck-liddell-confident-he-will-get-one-last-crack-at-ufc-gold/) downplays the poor performance turned in by Mauricio “Shogun” Rua against Mark Coleman at UFC 93 back in January. “Iceman” is preparing for the Shogun that terrorized the last days of PRIDE and expects a dominating win over Rua to propel him into one last run at championship glory, which all begins with their 205-pound war at UFC 97: “Redemption” on April 18 in Montreal, Quebec.

Tony
15-04-2009, 18:16
War Liddell...

shogum hervind zijn ritme heus nog wel... maar ik gun ouwe chuckie deze toch wel hoor.

Vitor Belfort
15-04-2009, 18:47
War Liddell...

shogum hervind zijn ritme heus nog wel... maar ik gun ouwe chuckie deze toch wel hoor.

Ik denk toch dat Chuck een stuk meer crediet heeft bij de UFC dan Shogun.... Een verliespartij van Shogun zou wel eens zijn einde bij deze organisatie kunnen betekenen. Chuck is, alhoewel nu een stuk minder, gewoon UFC......die kegelen ze er niet zo snel uit!

el bastardo
15-04-2009, 19:05
Ben het met Chuck eens. Als Shogun net zo gassed als tegen Coleman, dan gaat ie eraan. Al ga ik ervan uit dat Shogun er wel van geleerd heeft...

Tony
15-04-2009, 19:42
Ik denk toch dat Chuck een stuk meer crediet heeft bij de UFC dan Shogun.... Een verliespartij van Shogun zou wel eens zijn einde bij deze organisatie kunnen betekenen. Chuck is, alhoewel nu een stuk minder, gewoon UFC......die kegelen ze er niet zo snel uit!

Dana White had gezegd dat als Chuck niet héél erg overtuigend zou winnen van Shogun dat het dan evengoed exit is.... puur om Chuck tegen zichzelf in bescherming te nemen (maar Dana zegt wel meer)

Remco
16-04-2009, 11:35
Goed statement van Chuck, heel respectvol maar tegelijkertijd verontrustend voor Shogun en leuk voor de fans!

Ik denk dat Shogun minder kans heeft op een KO met een stoot dan Evans en Rampage hadden. Dat gevaar is wat mij betreft dus minder aanwezig en ik verwacht dat de pot meer op Chuck-Wandy zal lijken.

sikkwitttet
16-04-2009, 14:14
Goed statement van Chuck, heel respectvol maar tegelijkertijd verontrustend voor Shogun en leuk voor de fans!

Ik denk dat Shogun minder kans heeft op een KO met een stoot dan Evans en Rampage hadden. Dat gevaar is wat mij betreft dus minder aanwezig en ik verwacht dat de pot meer op Chuck-Wandy zal lijken.

x2

alleen denk ik dat het toch nog wel eens naar grond kan gaan, en dan saai terug op krachten komen voor beiden. en dan weer jab boxen staand

Chico
16-04-2009, 14:51
in die quote van chuck zit wel veel respect richting shogun... had ik niet echt verwacht..

Alfa1984
16-04-2009, 15:41
lastig,shogun is imo completer dan chuck maar zit zeker niet meer in zijn prime.
denk dat shogun tegen een stoot aan gaat lopen in de latere minuten.

Mule-Kick
16-04-2009, 15:48
Ik ben benieuwd naar deze partij, gun het ze beide en hoop dat ze allbei hun oude vorm weer weten te benaderen. Hoop iig dat ze beide een vette partij laten zien en dat dit niet uitloopt op een geweldig anticlimax tussen twee vechters die perse niet willen verliezen.

PD_EC
16-04-2009, 18:57
war chuck hoop op een mooie partij

Mr 1 Leg
17-04-2009, 07:58
war chuck hoop op een mooie partijx2 BIG KO FOUR CHUCK.hoop ik maar ik heb er vertrouwen in ;)