PDA

View Full Version : Chuck Liddell vs Maurico Shogun Rua



Fasada
16-04-2009, 22:35
Dit is toch voor mij de partij van a.s. zaterdag, beide heren MOETEN winnen om nog in beeld te komen voor een titleshot. Dana White heeft zelfs gezegd dat Liddell met pensioen moet wanneer hij deze verliest en Shogun heeft nog niet kunnen laten zien wat hij in Pride liet zien.

Op sherdog denkt iedereen dat Chuck dit met gemak gaat winnen, ik zelf denk hier anders over en wil zelfs zo ver gaan dat ik voor Shogun ben om de oude Pride tijden te laten herleven. Het is dus voor mij een soort UFC vs Pride en moet eerlijk zijn dat Pride toch altijd mij voorkeur heeft ;)

Maar nu, hoe denken wij over deze partij?

wrestler_nl
16-04-2009, 22:40
ik gun het ze beide wel , maar toch hoop ik stiekem dat Shogun wint...
Hij heeft nog niet veel kunnen laten zien in de ufc , daarentegen heeft liddell bijna alles wel bereikt in ufc...maar als rua gassed zoals hij deed in de coleman fight dan is het snel over....
Rua via decision

Tony
16-04-2009, 22:45
Liddell op KO

Wiseguy
16-04-2009, 22:50
Shogun wint dmv highkick

kooivechter
16-04-2009, 22:55
chuck wint dmv polsklem

Jeru
16-04-2009, 23:03
Ik blijft toch hopen op Shogun, maar ik vrees het ergste.

De man van 14K
16-04-2009, 23:21
Shogun FTW (hoop ik)

sikkwitttet
16-04-2009, 23:30
saaie, jab partij. shogun gassed. gaat voor foute shoot. chuck komt onder hem. en beiden nemen adem. zal chuck vs wanderlei partij worden.

go chuck, met je pensje

Fasada
17-04-2009, 01:46
Vond de partij Silva vs Chuck niet eens zo gek, leuke pot.. Hoop dat deze pot net zo wordt alleen moet nu shogun winnen

Mr 1 Leg
17-04-2009, 07:29
Liddell op KOx2

PD_EC
17-04-2009, 07:50
liddell

El Bambino
17-04-2009, 09:05
Dit is het einde voor Chuck zijn carriere!!
Shogun op KO :whistling:

Mr 1 Leg
17-04-2009, 10:26
Dit is het einde voor Chuck zijn carriere!!
Shogun op KO :whistling:we zullen zien ;)

Emilio
17-04-2009, 13:43
Chuck will land his big right hand.

Pepe the Ice-Murderer
17-04-2009, 13:49
Chuck is Coleman niet, en Shogun heeft nu toch al wat meer tijd gehad om terug in een vechtersroutine te geraken. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Shogun zo nonchalant gaat vechten als tegen Coleman.

Ik gun het Chuck, maar ik hoop op Shogun. Chuck heeft een prachtige carriėre (gehad?), Shogun zou, als hij het slim aanpakt, nog enkele jaren aan de top kunnen meedraaien. Maar eerst moet ie terug naar die top geraken.

Hopelijk wordt een mooie staande slachtpartij.

raveboy
17-04-2009, 14:06
Ik denk Chuck.
Chuck heeft zo'n harde kop dat ie alleen hoeft op te passen voor een stoot / trap zoals Evans had, en die zie ik niet zou gauw uit Shogun komen, zelfs in zijn Pride tijd had ie niet zo'n stoot dat ie een Chuck kan KO'en volgens mij.
Shogun kan nog zoveel combinaties maken als ie wil, Chuck hoeft zoals Kaas bijvoorbeeld de helft niet eens te blokken en alleen te letten op zijn eigen stoot.
Chuck zal ook niet zo snel moe worden, omdat hij gewoon alleen af en toe stoot, dus denk dat Shogun wat moeier zal worden naarmate de tijd doortikt. Hij zal filnk moeten blijven bewegen en kan niet zomaar blijven staan tegen een Chuck.
Alleen in de eerste anderhalve ronde geef ik Shogun wat kans.

Remco
17-04-2009, 14:59
Shogun mag van mij alleen winnen als ie dat indrukwekkend doet. Als ie weer vecht zoals tegen Coleman mag Chuck de trekker overhalen. Het liefst zie ik een partij waarin beide vechters bewijzen dat ze er nog toe doen en die de opmaat kan vormen voor meer spektakel. Heel blij ben ik namelijk niet met vechters als Rampage en Evans. Go Machida!