PDA

View Full Version : vechters gezocht voor 23 mei (katwijk)



IJsbrand
17-04-2009, 11:19
23 mei Katwijk

Voor het gala op 23 mei in Katwijk ben ik nog op zoek naar:

B 76
C 76
C 71
dames C 63

Daarnaast nog wel ruimte voor N en jeugd
BVD
IJsbrand

mail: [email protected]
tel: 06-13425713

IJsbrand
21-04-2009, 20:29
B76 en C 71 zijn voorzien.

nog een C 76 en dames C 63 die naar Katwijk wil komen?

Perfectteamcindy
21-04-2009, 20:33
Sorry, maar ik denk ni dak c-partijen ga mogen doen he ;-)
En 63? Ik vrees ni dak daar ga raken.
Maar bij ons in de club traint nog wel een meiske rond da gewicht. denk da die momenteel 62kilo ofzo weegt. Vanessa De Waele!
Maar neem es een kijkje en neem contact op met mijne broer ofzo :-)
www.bendandois.be (http://www.bendandois.be)

groetjes Cindy

ijsblok
21-04-2009, 22:18
Sorry, maar ik denk ni dak c-partijen ga mogen doen he ;-)
En 63? Ik vrees ni dak daar ga raken.
Maar bij ons in de club traint nog wel een meiske rond da gewicht. denk da die momenteel 62kilo ofzo weegt. Vanessa De Waele!
Maar neem es een kijkje en neem contact op met mijne broer ofzo :-)
www.bendandois.be (http://www.bendandois.be)

groetjes Cindy

waarom zou jij geen c-partij mogen doen? Ik vind dat jij ondanks je judo en mma kwaliteiten best een kickboks c partij mag draaien ,daar ben je toch helemaal niet ervaren in?

brittje-x
13-05-2009, 15:19
Vind het wel raar dat vanessa in nederland wel thaiboks wil vechten nu word ze zelfs getipt voor een c partij... maar tegen mij wil jullie trainer haar niet plaatsen ben speciaal een klasse hoger gegaan omdat ik anders geen partij vond zeer raar...

Tizy
13-05-2009, 15:26
**zo hoor je er niets over en zo lees je het in 2 topics **

Ik heb Vanessa dr partij in Hilversum mogen bekijken in een N partij die zij d.m.v. opgave heeft verloren... heeft zij hierna nog een KB partij gedraaid waardoor ze gepromoveerd is naar de C klasse Cindy?

brittje-x
13-05-2009, 15:45
Ik vind het maar wat vaag. Ik heb mijn N partijen gedraait in nederland en ik kan je vertellen dat het niveau daar toch wat hoger is + zonder bescherming... Waarom word die partij in belgie dan geweigerd met als reden doet geen thaiboks enkel MMA ? Vind het wel jammer ... Mocht ze toch C gaan :D ik ben beschikbaar

Perfectteamcindy
13-05-2009, 17:51
waarom zou jij geen c-partij mogen doen? Ik vind dat jij ondanks je judo en mma kwaliteiten best een kickboks c partij mag draaien ,daar ben je toch helemaal niet ervaren in?
Sorry ik wist ni dat het over kickboks ging:twak: dom van mij... En daar bak ik idd ni veel van :whistling: