PDA

View Full Version : Dana White/Fedor.. met de neus op de feiten



Tony
17-04-2009, 14:21
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/07/fedorafflictionpic.jpg
Carmichael Dave and UFC President Dana White go at it in this interview: (http://www.carmichaeldave.com/index.php?option=com_content&view=article&id=79:a-carmichael-dave-exclusive-dana-white-on-fedor-emelianenko&catid=36:mma)

Carmichael Dave: You really need to stop with this Fedor stuff. Jeez …
Dana White: Stop what? He is far from the pound-for-pound best in the world!

Carmichael Dave: Dana, the dude (Emelianenko) has never lost (ed. note: other than a cut stoppage early in his career that was later avenged with a first round TKO)….If you signed him tomorrow, you’d be swinging on those nuts … come on!
Dana White: You have to consistently fight the best in the world in order to get my respect.

Carmichael Dave: He consistently beat three UFC heavyweight champions’ asses: Noguiera twice, Andrei Arlovski and Tim Sylvia.
Dana White: Nog was a long time ago. Sylvia wasn’t even close to great and Arlovski has no chin.

Carmichael Dave: The fans want this guy in the UFC more than anything. You’re tired of the “Fedor is great” shit. Why not just bend and make it happen?
Dana White: Oh yeah, it’s only up to me if he’s in the UFC? All you dopes need to realize he’s under contract with someone else. It’s up to HIM to do a deal, not me. I have been trying, Lorenzo (Fertitta, co-owner of the UFC) has been trying. We’ve been trying ever since we bought Pride.

Carmichael Dave: Yeah, but you refuse to waive that crazy Zuffa contract shit. No Sambo, the champion’s clause (a clause in which a fighter’s contract automatically renews for one more fight as long as they hold a UFC belt) etc. True or false? Look, he has one more fight with Affliction I believe. Why not do a one fight deal at least?
Dana White: That’s right. When you’re fighting in the Big Show, there can be no other bullshit. He will get paid an assload of money to fight, and he needs to be available. We can’t be sitting around waiting for him to fight in some Sambo show.
Read the the interview in its entirety right here (http://www.carmichaeldave.com/index.php?option=com_content&view=article&id=79:a-carmichael-dave-exclusive-dana-white-on-fedor-emelianenko&catid=36:mma). It’s a doozy.

Sendur
17-04-2009, 14:28
FUCKING SIGN HEM DAN EN LAAT HEM VECHTEN TEGEN DE BESTE!!!!!!!!!

Tony
17-04-2009, 14:28
Dana White: Nog was a long time ago. Sylvia wasn’t even close to great and Arlovski has no chin.


Wat een stumperd toch... die Dana...

PinPoint
17-04-2009, 14:32
Wie is de beste dan?

Ik denk dat er vast een reden is dat Fedor niet in de UFC vecht.....maar welke dat nou is. Anders had ie er allang gevochten.

Tony
17-04-2009, 14:35
grootste reden is (naar het schijnt) de clausule met Sambo verbod.

RayOmac
17-04-2009, 14:39
Reps voor Dana

Remco
17-04-2009, 14:56
Ik snap beide standpunten en zie niet hoe ze verenigd gaan worden. Fedor is echter de winnaar, want die blijft zich bewijzen tegen (voormalige) uithangborden van de UFC. De UFC rest niets meer dan Fedor te negeren en liefst: te ontkennen.

Mack
17-04-2009, 14:59
Joe Rogan zei het een keer goed in een interview: 'White gaat geen vechter hypen die niet voor de UFC vecht.'

chief108
17-04-2009, 15:04
geinig interview hoor...

renamer
17-04-2009, 15:09
ik wou dat ik dana het een en ander ff aan zijn verstand kan praten... helaas durft niemand echt tegen hem in te gaan wan als je hem tegen hebt kan je je carriere wel op je buik schrijven

Mickey
17-04-2009, 15:15
Ik geef Dana ook groot gelijk. Hij pakt het zakelijk slim aan.

kooivechter
17-04-2009, 15:23
het blijft een drama hoor die dana white met z'n grote bek. en dan moeten we wel aan de buis gekluisterd zijn voor chuck lidell 'the legend' die het mma heeft opgebouwd, en fedor die niemand een reet interesseert volgens Dana. Chuck zei al van dat hij daar helemaal niks van weet dat dit eventueel z'n laatste gevecht zou zijn, terwijl dana het alweer uitkraamt. Die man spreekt zichzelf zo tegen, gefrustreerd mannetje is het maar. slechte ambassadeur voor de sport. snap ook niet dat de Fertitta broeders er een keer flauw van worden.

dirk5
17-04-2009, 15:24
Het blijft een arrogante zak met grootheidswaanzin en tunnelvisie...

Chico
17-04-2009, 16:03
White heeft echt issues...

zakelijk gezien is wat hij doet het beste.. maar hoe hij het doet niet..

Garcia
17-04-2009, 16:08
Dana heeft goede argumenten zakelijk gezien, ik snap zijn standpunt dan dus ook, maar vind het wel jammer dat Fedor in de UFC waarschijnlijk niet gaat gebeuren op korte termijn.

Fyodor
17-04-2009, 16:16
Carmichael Dave: He consistently beat three UFC heavyweight champions’ asses: Noguiera twice, Andrei Arlovski and Tim Sylvia.
Dana White: Nog was a long time ago. Sylvia wasn’t even close to great and Arlovski has no chin.

Wat een clown is het toch ook he :lol:

Hij valt z'n voormalige UFC champs wel heel makkelijk af. Als Randy van Fedor zal gaan verliezen (als ze vechten) dan is Randy ineens oud. Als Fedor van Brock wint, dan is het omdat Brock nog onervaren is enz....

Later zegt de interviewer dat hij Coleman (2x) is vergeten, maar het moet sowieso 5 UFC heavyweight champions zijn: Randleman was er ook één.

Maar goed, zakelijk gezien begrijp ik het wel. Hij kan hem niet binnenhalen, dan maar zo gal gaan spuwen. Hoewel er 2 behoorlijke eisen van Fedor's camp bij zaten (een stadion in Rusland en heel veel andere vechters van de Red Devil Sports Club die ook in de UFC moeten).

Chico
17-04-2009, 16:35
Hoewel er 2 behoorlijke eisen van Fedor's camp bij zaten (een stadion in Rusland en heel veel andere vechters van de Red Devil Sports Club die ook in de UFC moeten).
zover ik begreep ging het niet om een stadion maar om dat ze een keer een ufc evenement in rusland houden...

en dat ze wat red devils in de ufc willen hebben is best logisch... andere mentaliteit denk ik...

en die sambo clausule van dana slaat nergens op... meeste van zijn vechters doen ook bjj toernooien en/of adcc

Mule-Kick
17-04-2009, 17:03
Dana lult uit zn nek, hij is bang dat sambo toernooien Fedor gaan verhinderen vaak te vechten voor UFC. Maar hoe vaak verdedigen de meeste UFC champs hun titel nou helemaal. BJ heeft zn titel vorig jaar mei voor het laatst verdedigd tegen Sherk!

sikkwitttet
17-04-2009, 17:07
jaaa wat valt er over dana te zeggen?
enigste in deze sport die niet zelf de meppen eet in een wedstrijd. grof geld verdient over de rug van andere. beledigd niet ufc vechters of gasten die ff een kut periode bij ufc hebben en hij komt er steeds mee weg ook. iedereen vind hij of goofy of lachen met hem.
ik weet het niet. zal wel blij zijn als ie weg is. hij word dalijk groter dan de sport zelf(hoopt ie)

dontmindme
17-04-2009, 17:33
Wie is de beste dan?

Ik denk dat er vast een reden is dat Fedor niet in de UFC vecht.....maar welke dat nou is. Anders had ie er allang gevochten.

amerikaans trots, een rus is al wereld kampioen boksen, dan komt een oekrainer hun grote amerikaans kampioen afslachten.
:fp:

iconian
17-04-2009, 17:51
amerikaans trots, een rus is al wereld kampioen boksen, dan komt een oekrainer hun grote amerikaans kampioen afslachten.
:fp:

klitschko's ook uit oekraine eh, en chagaev uit oezbekistan. former SovjetUnie is toch momenteel de nr1 in vechtsport, al heeft k1 maar 1 thuis, ollanda

Dragao
17-04-2009, 17:53
Tja de echte fans willen fedor inderdaad zien in de ufc. Ik kan Dana's kant ook begrijpen. De meeste mensen in hun markt kennen Fedor niet echt. The ufc gaat er niet minder op verdienen als fedor niet meedoet. Dus ja ik kan begrijpen dat hij zegt dat de ufc Fedor niet nodig heeft.
Daarnaast als ze op fedor's eisen ingaan dan kunnen ze niet policy behouden want dan zegt vechter B, maarja je hebt ook het contract voor fedor veranderd.

A.F.
17-04-2009, 18:00
lol....


Carmichael Dave: UFC President Dana White….you’re off the stay fresh maxi-pad hotseat. Thanks for your time!

Dana White: No problem. You’re a moron. Quote this article on your site (http://www.carmichaeldave.com/index.php?option=com_content&view=article&id=79:a-carmichael-dave-exclusive-dana-white-on-fedor-emelianenko&catid=36:mma#)

Jani
17-04-2009, 18:27
als fedor in de UFC zou zijn,zou hij heeel anders over hem lullen

dan was hij wel de beste p4p fighter geweest


het is al een oudje,maar het is wel leuk om te horen hoe Joe Rogan hier over denkt

TapouT Radio - Joe Rogan Talks Fedor And Dana BS (http://www.tapoutlive.com/media/5565/Joe_Rogan_Talks_Fedor_and_Dana_BS/)

fedor
20-04-2009, 21:32
Dit stukje vind ik geweldig

Carmichael Dave: Because once is better than not at all, bottom line. Affliction says they would release Fedor from his contract immediately for a one fight deal with the UFC champion. You get Fedor vs your champion for one massive superfight under the UFC banner, biggest fight in MMA history. Its not perfect, but everyone wins. Right?
..
Dana White: No. That’s stupid business. That’s why you and your crew need to stick to radio and leave the fight business to me.

Carmichael Dave: (laughs) Me and my crew? You mean my one year old and 6 month old? Let me guess why its stupid business. You guys make money and give the fans what they want based on one fight….but when he beats that ass, and leaves the UFC….the entire Heavyweight division forever has the dreaded “asterisk” on it. It in essence gives Fedor all the bargaining chips.

YoMarK
20-04-2009, 22:25
Wat kan iedereen zich toch altijd druk maken om die man. Ik denk dat zonder Dana White het een stuk saaier zou zijn tussen de gevechten door. De man IS gewoon de UFC, roept soms rare dingen maar roept tenminste wel wat hij vind(zie ook zijn reactie over A. Silva's laatste partij)...tenminste niet zo'n suffe manager.
Z'n blogs(waar hij mee zou stoppen, maar toch niet echt ;) ) zijn ook altijd leuk om te zien, vooral die stukjes achter de schermen.

En wat moet hij dan zeggen: dat Fedor de "fucking" beste is? Het is gewoon logisch dat hij zegt dat de deur open staat, en dat het aan Fedor is om te bewijzen dat hij de beste is(in de UFC).

De man van 14K
20-04-2009, 22:42
lache interieuw,, de dana is de grootste attention whore die ik ooit gezien heb.

Sendur
21-04-2009, 09:51
Als de tijd rijp is en Fedor een contract heeft is hij alweer afgeschreven.

superfreak
21-04-2009, 12:44
Dit stukje vind ik geweldig

Carmichael Dave: Because once is better than not at all, bottom line. Affliction says they would release Fedor from his contract immediately for a one fight deal with the UFC champion. You get Fedor vs your champion for one massive superfight under the UFC banner, biggest fight in MMA history. Its not perfect, but everyone wins. Right?
..
Dana White: No. That’s stupid business. That’s why you and your crew need to stick to radio and leave the fight business to me.

Carmichael Dave: (laughs) Me and my crew? You mean my one year old and 6 month old? Let me guess why its stupid business. You guys make money and give the fans what they want based on one fight….but when he beats that ass, and leaves the UFC….the entire Heavyweight division forever has the dreaded “asterisk” on it. It in essence gives Fedor all the bargaining chips.

Wat Carmichael Dave hier op het laatst zegt is helemaal waar. Dat bewijst ook de zakelijke instinct van Dana. Ga je voor a one fight deal tegen de kampioen van de UFC en Fedor wint dan heb je een probleem. Dan is er niets meer over van de UFC. Wie neemt je dan nog serieus. moet minimaal een aantal gevechten zijn, waarin Fedor iedereen sloopt en aangezien hij dan kampioen is, is hij contractueel verplicht z'n titel te verdedigen. Geniaal. Komt Fedor niet, blijven iedereen er altijd over praten en hopen dat het gebeurd. Komt hij wel zit hij gelijk vast. haha.
Dana is een baas hoor he. haha.

sikkwitttet
21-04-2009, 14:15
bad pr=good pr. ufc wins, dana is constant bij iedereen aanwezig als je over ufc hebt. hij kan niet meer los van ufc gezien worden. dus die heeft zijn baantje voor eeuwig veilig