PDA

View Full Version : Corbett vs Spong filmpje



iconian
17-04-2009, 21:21
filmpje over Spong vs Corbett in jamaica

http://www.youtube.com/watch?v=Jnym_1ABPtI

met interview Corbett waarin hij gevecht in jamaica bevestigd

Ch3f1
17-04-2009, 22:01
Hij moet behoorlijk wat weight gainen en vecht niet op zijn voorwaarden. Nadat Spong hem eerder lafhartigheid verweet tegen over Roque-magazine, toont hij hier toch zeker wel guts.

Denk wel dat Spong hem pakt, vooral omdat hij nu nog niet op gewicht is en dat allemaal op korte termijn moet gebeuren. Ben benieuwd...

Wheelie
17-04-2009, 22:26
Jammer dat Spong's management deze partij niet op Full MT wil laten vechten :(

iconian
17-04-2009, 22:27
dat hij guts heeft ben ik het zeker mee eens, maar spong moet ook weer ff terug naar 93 een maand nadat hij tegen saki vecht, corbett vecht ook op 93 kilo volgende maand. Ook al wil ik dat spong wint, met ellebogen had ik toch wel willen zien, en ook echt voor de titel. Daarom vecht je tegen corbett, de vraag ging altijd erover wie de beste muay thai vechter tot 86 kilo was.

marcelt
17-04-2009, 23:09
Weet je bij de laatste Slamm stopten heel veel veelbeleovende partijen door de elleebogensneeen. Dus dat zie ik liever niet.

appelsap
17-04-2009, 23:27
Weet je bij de laatste Slamm stopten heel veel veelbeleovende partijen door de elleebogensneeen. Dus dat zie ik liever niet.


Als je op een full mt gala draait dan ook met ellebogen. Veel partijen wordne ook voortijdig beslist door een rechtse directe.....laten we die er ook uit halen....

lopez86
17-04-2009, 23:43
Ben het helemaal eens met de laatste reacties...
Deze partij zonder ellebogen is een stuk minder aantrekkelijk.
Wie er ook wint, er zal altijd een schaduw over hangen omdat de terms niet eerlijk waren.
Corbett doet 2x water bij de wijn door én gewicht toe te geven én zijn belangrijkste wapen in de schappen te laten.
Als Spong wint zal hij door deze voorwaarden nooit de volledige erkenning genieten , omdat hij gewoon zwaar in het voordeel is op deze manier.
Carnage heeft aan de andere kant niks te verliezen.

kentaro
17-04-2009, 23:44
had het ook liever op full MT rules gezien en voor een wereldtitel, maarja helaas we moeten blij zijn dat die partij er tenminste eindelijk komt!!!

WAR Tyrone!!!

gieloe
18-04-2009, 00:20
Wat kan die Corbett een partij ouwehoeren zeg. Een filmpje van 8 minuten die eigenlijk in een zin verteld had kunnen worden. Leek wel een oud wijf. Dat even terzijde. Ik vindt doordat hij zich nu zo uitlaat over deze partij dat hij de druk toch wel een beetje wegneemt bij hemzelf. Door een soort van underdogpositie aan te nemen.

Hij weet toch dat het zonder ellebogen gevochten zal worden, waarom dan zo doormekkeren erover. Op zo een manier kan hij alleen maar winnen en Spong alleen verliezen natuurlijk. Beetje slinks vindt ik dat.

Verder werd er met geen woord gerept over dat toernooi waar Spong en hij aan meedeed in Nieuw - Zeeland en uiteindelijk toch niet over elkaar stonden??? Spong kwam daar speciaal voor hem en op 86 Kilo.

Al met al vindt ik het dus wel vaag allemaal. Want het lijkt wel nu dat Saki gewonnen heeft van Spong dat hij nu zo iets heeft van ow die pak ik dan ook wel even, maar in Nieuw Zeeland hem ontliep op 86 Kilo en dat was ook zonder ellebogen btw. En dat hij zich dan nu al gelijk loopt in te graven over die ellebogen. Beetje zwak allemaal in mijn ogen.

Illest
18-04-2009, 00:28
Als Corbett Spong open haalt met een elleboog en dan wordt dat gehecht maar je hebt altijd litteken-weefsel en dan ligt ie bij de eerst volgende stoot (die schampt) weer open...

er staat teveel (geld)l op het spel....echt een verstandige beslissing van Tyone's management...

weet zeker dat als Spong niet in de K1 zou vechten, hij deze partij 100% op full muay thai rules had aangenomen

JeMalleMoer
18-04-2009, 00:33
Laat spong lekker op K-1 concentreren ipv die huilebalk die aandacht te kort heeft. Laat'm lekker met zijn 1 man show op dat gewicht in mt.

pavani
18-04-2009, 00:35
Heel kinderachtig van Corbett om over de regels te zeiken, nadat de partij is aangenomen.

Dat doe je niet.

wesley79
18-04-2009, 02:33
Juist ... Iedereen wil het liever op ellebogen, Spong is een vechter en zelf denkt hij ook, graag zelfs, zeker als tie ineens zo praat nu... Maar management gaat over Spong als vechter en zij kiezen het pad wat volgens hen Spong op de juiste manier naar de echte top brengt (en dus geld oplevert)... Dat weet Corbett ook wel en dekt zichzelf om dezelfde reden (kans op imagoverlies) al vast in... Tja, is ook niet echt mijn ding maar goed...
Laat Spong 'm gewoon zwaar domineren dat het met of zonder elleboog eigenlijk niks uit zou maken...

Guillermo
18-04-2009, 02:47
Ik snap de fascinatie voor "met ellebogen" helemaal niet. Ik vind het zonder juist veel mooier. Met ellebogen krijg je allemaal van die nasty cuts en duren de gevechten niet zo lang.
Zonder ellebogen heb je meer een gevecht naar mijn mening :whistling:

Mr 1 Leg
18-04-2009, 05:29
had het ook liever op full MT rules gezien en voor een wereldtitel, maarja helaas we moeten blij zijn dat die partij er tenminste eindelijk komt!!!

WAR Tyrone!!!x2

chief108
18-04-2009, 08:49
gewoon blij zijn dat die pot er eindelijk toch komt

en verder niet zeiken over ditjes en datjes

DAJAK
18-04-2009, 09:32
Dit gevecht moet natuurlijk op full Muay Thai regels plaatsvinden. Corbett heeft hele mooie ko's met zijn elbogen gemaakt en het is zijn sterkste wapen, die moet je hem niet afpakken.

Anderson
18-04-2009, 12:43
Jammer zonder ellebogen maar ja we zullen het wel zien. Misschien wordt toch nog een mooie partij zonder ellenbogen.

payap
18-04-2009, 13:14
Weet je bij de laatste Slamm stopten heel veel veelbeleovende partijen door de elleebogensneeen. Dus dat zie ik liever niet.

Op Slamm werden de partijen relatief gezien voor de muaythai wereld aardig snel gestopt ivm cuts. Nederland moet gewoon weer leren omgaan met het echte muaythai. De internationale muaythai wereld was hier redelijk verbaasd over. Maar Nederland heeft gewoon een achterstand opgelopen in het muaythai. Wij hebben ons erg op het K-1 toegespitst maar de rest van de wereld heeft gewoon doorgedraaid. Zeker nu het muaythai steeds harder groeit wereldwijd moeten we die aansluiting weer pakken.

Op de volgende Slamm zal er, zoals op alle grote muaythai gala's (en ook in Jamaica), in elke hoek een cutman zijn die gelijk evt scheuren kan behandelen.

Vroeger ware knieen naar eht hoofd ook verboden in ons land maar nu zie je het zelfs in de B-klasse al. En daar willen nogal eens wat neuzen mee sneuvelen. Moeten we die dan ook weer verbieden?

Mannen als Rob kaman, Ivan Hyppolite, Perry Ubeda, Peter Smit, Gilbert Ballantine, Orlando Wiet, uiteraard MR. Ramon Dekker zelf en vele andere vochten ook op de Thaise regels en ook in het hol van de Leeuw.

MB667
18-04-2009, 13:38
ik hoop dat dit filmpje bij het management aankomt van tyrone spong en dat ze hierop reageren.

pavani
18-04-2009, 16:24
Ik kan het goed begrijpen als het kamp Spong geen gehoor gaat geven aan dit verzoek.

gieloe
19-04-2009, 04:19
Die Corbett was interessant toen Spong 86KG woog en geen goede tegenstanders kon vinden op dat gewicht toen kwam al deze poeha ter sprake. Maar goed Spong is nu gewoon over dat gewicht heen en is die Corbett niet eens zo interessant meer.