PDA

View Full Version : Groeten en foto's van Richelieu uit Thailand



payap
17-04-2009, 22:43
Mixfight.nl fotograaf en verslaggever Richelieu (Harmen Bakker) is momenteel hard aan trainen in Thailand. Trainingen worden oa meer gevolgd bij Fairtex, Sityodthong en Scorpion Gym in Pattaya, Thailand.

Ook Jusitinianus, Boem Boem, Pig Dog, Angelo, Anthony Kane , Remco Hizken e.a. zijn momenteel in Thailand.

Richelieu laat weten dat het helemaal top is en iedereen zich goed vermaakt maar het fiks afzien is met de trainingen.

Bij deze groeten aan alle mixfight.nl lezers van Richelieu


http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/serdar/IMG_7919.jpg

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/serdar/IMG_8047.jpg

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/serdar/IMG_8102.jpg

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/serdar/IMG_8110.jpg

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/serdar/IMG_8128.jpg

Casparvdzouw
17-04-2009, 22:48
ik ben echt zoo jaloers:blush:

Jeru
17-04-2009, 23:00
Ziet er goed uit.

marcelt
17-04-2009, 23:10
Tof man!

The Doctor
17-04-2009, 23:11
Niet langs superpro?

blackadder
17-04-2009, 23:19
:boos:
Ik ben niet jaloers!!! Echt niet!!!
:boos:

Illest
18-04-2009, 00:29
Harmen....




I hate you...:cool2:

Khanom Thom
18-04-2009, 01:25
Have fun guys! Ik ben benieuwd naar het Dungeon materiaal ;)

joost
18-04-2009, 04:19
1 woord geweldig :D ik moet ook naar thailand

Mr 1 Leg
18-04-2009, 05:09
Tof man!x2 top.:thup:

Jessica
18-04-2009, 08:32
heel erg leuk :D
maarrrrr wie is wie ?

Effective
18-04-2009, 08:41
Nice!! Veel plezier daar!

chief108
18-04-2009, 08:47
hef fun guys....

AP
18-04-2009, 08:54
Wauw gaaf man!:thup:
Veel plezier en succes met de trainingen.

rene37
18-04-2009, 09:15
Wow.....dat is een vette ervaring! For life....
Enjoy Harmen....

the boxer
18-04-2009, 10:05
heel erg leuk :D
maarrrrr wie is wie ?

x2

Dennuz
18-04-2009, 10:06
Vette pics :D.. Ze vermaken zich uitstekend daar volgens mij..

Komende 2 maand alleen maar weer Thailand verhalen aanhoren op training.. ;)

PD_EC
18-04-2009, 10:16
vette foto's
heel veel plezier daar nog mannen

NielsN
18-04-2009, 10:36
Erg vet...

Ik zie dan ook groen van de jaloezie...

A.F.
18-04-2009, 10:48
Lelijke gasten.... Waar zijn de katoy foto's

payap
18-04-2009, 11:32
Lelijke gasten.... Waar zijn de katoy foto's

Rising Sun gaat na de zomer na Thailand voor meen een half jaar. Denk dat we dan overladen worden met alles betreffende katoy's!

payap
18-04-2009, 11:46
heel erg leuk :D
maarrrrr wie is wie ?

Zo uit mijn hoofd de personen die ik ken. Wellicht dat iemand nog wat namen kan toevoegen.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/IMG_8128.jpg

Op de onderstaande foto Richelieu die de bovenstaande foto naam.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/serdar/IMG_8102.jpg

Links Richelieu en rechts Julia Kitchen.

Zij vocht op 8 april in Thailand waar ze de WPMF wereldtitel won. Zij heeft onlangs in Nederland van Hatice gewonnen. Verleden jaar verloor zij op punten van Germaine op Jamaica en in juni vecht ze op Jamaica tegen de vrouw van John Wayne Parr, Angie Parr

muay kpn
18-04-2009, 12:00
:boos:
Ik ben niet jaloers!!! Echt niet!!!
:boos:

Nee dat ben ben ik ook echt niet, want ik woon er :whistling::whistling::whistling:

:thup:

RisingSun
18-04-2009, 12:00
Lelijke gasten.... Waar zijn de katoy foto's

Haha bij deze heb ik in ieder geval 1 doel op mijn reis door Thailand. Ik beloof dat ik ga proberen om op de full moon party op koh samui een katoy te betalen om "I love Flipper" met neon verf op haar/zijn lichaam te zetten! :D Die foto wordt epic!

barbara
18-04-2009, 12:03
ik ben ook echt zo jaloers :crying:

Maar gun jullie wel alle plezier daar hoor ;)

Jessica
18-04-2009, 12:41
Zo uit mijn hoofd de personen die ik ken. Wellicht dat iemand nog wat namen kan toevoegen.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/IMG_8128.jpg

Op de onderstaande foto Richelieu die de bovenstaande foto naam.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/serdar/IMG_8102.jpg

Links Richelieu en rechts Julia Kitchen.

Zij vocht op 8 april in Thailand waar ze de WPMF wereldtitel won. Zij heeft onlangs in Nederland van Hatice gewonnen. Verleden jaar verloor zij op punten van Germaine op Jamaica en in juni vecht ze op Jamaica tegen de vrouw van John Wayne Parr, Angie Parr

@ payap Harstikke bedankt!!! :D ook erg leuk die info over Julia, dus zij is degene die dat laatst won, geweldig !!! alvast succes voor haar in Juni :thup:

Lol @ risingsun :deal:

sikkwitttet
18-04-2009, 13:37
die julia mag wel in in mijn kitchen.....koken, nee, niet beuken in de keuken

Jeru
18-04-2009, 13:58
Harmen zei nog tegen me dat hij contact had gezocht met Rob Cox om een keer een gala in Lumpinee bij te wonen. Is ie al geweest?

payap
18-04-2009, 14:24
die julia mag wel in in mijn kitchen.....koken, nee, niet beuken in de keuken

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/JulieKitchen_CC2_jamaica09_final_3.gif

A.F.
18-04-2009, 14:26
Haha bij deze heb ik in ieder geval 1 doel op mijn reis door Thailand. Ik beloof dat ik ga proberen om op de full moon party op koh samui een katoy te betalen om "I love Flipper" met neon verf op haar/zijn lichaam te zetten! :D Die foto wordt epic!

hahahahhahaha....

oneindig veel reps als je dat doet!!!!!

chief108
18-04-2009, 17:35
x2

Justinian
18-04-2009, 17:46
Zo dan, ik ben vandaag terug gekomen. In eerste instantie zou ik niet eens mee gaan, maar toen ik Chris (Boem Boem) en Max (Mad Max) ging uitzwaaien op woensdag kon ik het toch niet laten en boekte ik hem er ook in. De vrijdag erna ging ik met Egypt Air naar Bangkok! Ik werd er opgewacht door Chris en Max en hebben we een dagje/nachtje Bangkok gedaan.

De dag erna naar Jomtien met de taxi en een hotel geboekt. Het was een fantastische vakantie met een geweldige groep. De heren zitten er nu nog en komen volgende week donderdag terug. Kon dat helaas met m'n werk niet voor elkaar krijgen. Hoewel ik er maar een week heb gezeten leek het wel alsof ik er drie weken zat. Harmen heeft erg veel foto's gemaakt en ook Angelo heeft de nodige foto's gemaakt.

We zaten er dus met de Songkran (Thais nieuw jaar) en dit was de eerste keer dat ik dit mee maakte. Het was meer dan geweldig en voor herhaling vatbaar. Als het aan mij ligt gaan we volgend jaar dus weer die kant op... als ik weer mag van de vrouw natuurlijk :whistling:

Hoe dan ook, ik ben weer terug. Nog even aftellen en dan over twee maanden gaan we met het gezin naar Thailand. Dan gaan we iets langer, een maand namelijk ;)

Justinian
18-04-2009, 17:53
Vette pics :D.. Ze vermaken zich uitstekend daar volgens mij..

Komende 2 maand alleen maar weer Thailand verhalen aanhoren op training.. ;)
Zo is het!! :D

Jessica
18-04-2009, 17:58
Heerlijk man zo uit 't niets lekker weg :D

p.s. goeie foto/poster van Julia !!!

chief108
18-04-2009, 18:00
http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/4/17/lalalalalaica128529515546562500.jpg

A.F.
18-04-2009, 18:05
http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/4/17/lalalalalaica128529515546562500.jpg


x2

Haaija
18-04-2009, 18:13
Harmen kickboksen?! WooW! respect gozer! ziet er goed uit :thup:

blackadder
18-04-2009, 18:15
Zo dan, ik ben vandaag terug gekomen. In eerste instantie zou ik niet eens mee gaan, maar toen ik Chris (Boem Boem) en Max (Mad Max) ging uitzwaaien op woensdag kon ik het toch niet laten en boekte ik hem er ook in. De vrijdag erna ging ik met Egypt Air naar Bangkok! Ik werd er opgewacht door Chris en Max en hebben we een dagje/nachtje Bangkok gedaan.

De dag erna naar Jomtien met de taxi en een hotel geboekt. Het was een fantastische vakantie met een geweldige groep. De heren zitten er nu nog en komen volgende week donderdag terug. Kon dat helaas met m'n werk niet voor elkaar krijgen. Hoewel ik er maar een week heb gezeten leek het wel alsof ik er drie weken zat. Harmen heeft erg veel foto's gemaakt en ook Angelo heeft de nodige foto's gemaakt.

We zaten er dus met de Songkran (Thais nieuw jaar) en dit was de eerste keer dat ik dit mee maakte. Het was meer dan geweldig en voor herhaling vatbaar. Als het aan mij ligt gaan we volgend jaar dus weer die kant op... als ik weer mag van de vrouw natuurlijk :whistling:

Hoe dan ook, ik ben weer terug. Nog even aftellen en dan over twee maanden gaan we met het gezin naar Thailand. Dan gaan we iets langer, een maand namelijk ;)
*zucht*
Leuk als je zo maar even weg kunt.

Ben
18-04-2009, 19:15
lijkt me vet leuk zo met zn team op training

FMACH
18-04-2009, 22:08
Hey Harmen, have a good time over there.

Cu
Frank

oliebol
18-04-2009, 22:59
veel plezier daar, dat je een mooie tijd zal hebben
maar dat zal vast wel:p

JHNY
18-04-2009, 23:24
have fun mannen!

payap
19-04-2009, 00:17
Harmen kickboksen?! WooW! respect gozer! ziet er goed uit :thup:

Harmen heeft ook al een aantal partijen gedraaid in de ring. Meen iets van 5.

payap
19-04-2009, 00:18
Damn! Roy wat ben je ook een mazzelpik!

phranq
19-04-2009, 00:38
http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/IMG_8128.jpg

Op de onderstaande foto Richelieu die de bovenstaande foto nam.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/serdar/IMG_8102.jpg



Dan zie ik een spook, in het midden, bovenaan de trap..

sikkwitttet
19-04-2009, 01:03
ff maand na thailand, damn

PigDog
19-04-2009, 05:58
Effe snel een berichtje vanuit Pattaya:

Het is nu een gekkenhuis in Pattaya, Songkran is nu op het hoogtepunt, je ziet buiten alleen maar fonteinen water en er zijn gewoon honderdduizend man op straat om water te gooien. Vandaar dat ik effe een break neem in het hotel om op te drogen.
Voor de liefhebbers van wet t-shirtverkiezingen: ik heb al een paar mooie knoppen gezien, maar de mooiste waren van een kathoei. Dit even voor de liefhebbers :D

Trainen is nu zwaar, het is stervensheet, maar we houden gewoon vol, en het is een leuke groep. Jammer dat Roy al vroeger pleite moest, die heeft nu last van de Thailand-blues, een voorkomend verschijnsel bij de die-hard thailandgangers. Het uit zich in het maken van een spierbal, en dat op de meest vreemde momenten. :power:

Jammer dat Rising Sun me niet heeft ge-P M'ed over het flipperbord, we zijn hier toch, maar ik wilde het idee niet stelen, dus moeten we nog maar even wachten op de foto's.

Hoe het uitgaansleven hier is weten we geen van allen, we liggen elke avond om 20.00 in bed, we moeten immers vroeg trainen hier...... kuch..kuch....

Nou ja, donderdag is het weer afgelopen en kunnen we weer terugblikken op een leuke trip....

See you laterz

Justinian
19-04-2009, 08:03
Effe snel een berichtje vanuit Pattaya:

Het is nu een gekkenhuis in Pattaya, Songkran is nu op het hoogtepunt, je ziet buiten alleen maar fonteinen water en er zijn gewoon honderdduizend man op straat om water te gooien. Vandaar dat ik effe een break neem in het hotel om op te drogen.
Voor de liefhebbers van wet t-shirtverkiezingen: ik heb al een paar mooie knoppen gezien, maar de mooiste waren van een kathoei. Dit even voor de liefhebbers :D

Trainen is nu zwaar, het is stervensheet, maar we houden gewoon vol, en het is een leuke groep. Jammer dat Roy al vroeger pleite moest, die heeft nu last van de Thailand-blues, een voorkomend verschijnsel bij de die-hard thailandgangers. Het uit zich in het maken van een spierbal, en dat op de meest vreemde momenten. :power:

Jammer dat Rising Sun me niet heeft ge-P M'ed over het flipperbord, we zijn hier toch, maar ik wilde het idee niet stelen, dus moeten we nog maar even wachten op de foto's.

Hoe het uitgaansleven hier is weten we geen van allen, we liggen elke avond om 20.00 in bed, we moeten immers vroeg trainen hier...... kuch..kuch....

Nou ja, donderdag is het weer afgelopen en kunnen we weer terugblikken op een leuke trip....

See you laterz
Jongens, kom op nou, sssssstttt! :D Ik was graag wat langer gebleven, maar aangezien de trip op het allerlaatste moment werd geboekt en ik volgende week echt op het werk moet zijn, zit ik nu fijn thuis ;) Wel heb ik thuis alvast door laten schemeren volgend jaar twee weken te gaan. Dat werd goed ontvangen en volgend jaar ben ik dus weer van de partij :power:

Hoe dan ook de afgelopen week heb ik dagenlang Songkran gevierd, dus mij hoor je wat dat betreft niet klagen! Damn, wat een geweldig feest is dat.

Garcia
19-04-2009, 09:48
Mooie foto's en veel plezier daar mannen!!

blackadder
19-04-2009, 12:12
Wat is een kathoei?
En ik dacht dat er een revolutie of zo gaande was in Thailand.

Jeru
19-04-2009, 12:18
Wat is een kathoei?

2/3 van de populatie in Pattaya :D



En ik dacht dat er een revolutie of zo gaande was in Thailand.

Dat is de laatste paar jaar zo'n beetje 3 keer per jaar ;). Zolang ze het vliegveld niet bezetten en je niet op de belangrijke wegen van Bangkok bent valt het allemaal wel mee.

blackadder
19-04-2009, 12:43
2/3 van de populatie in Pattaya :D
Wat???:confused:

Jeru
19-04-2009, 12:59
Gewoon effe googlen op kathoy .
once you see it.... ;)

blackadder
19-04-2009, 13:33
Oooohh...

payap
19-04-2009, 16:16
Wellicht dan de Katoy expert Prof. Dr. Ing. Rising Sun wat van zijn kennis met ons wil delen op dit vakgebeid van hem?

payap
19-04-2009, 16:55
Dan zie ik een spook, in het midden, bovenaan de trap..

Damn! Phranq je bent scherpt! Kon hem nergens ontdekken en dacht dat hij de foto had gemaakt!

Over spook gesproken. T zou ook kunnen. Harmen heeft een spook op de short waarin hij traint staan!

blackadder
19-04-2009, 16:59
Damn! Phranq je bent scherpt! Kon hem nergens ontdekken en dacht dat hij de foto had gemaakt!

Over spook gesproken. T zou ook kunnen. Harmen heeft een spook op de short waarin hij traint staan!
Vind het wel geinig dat Ghostbusters broekje. Erg origineel.:D

RisingSun
19-04-2009, 17:33
Wellicht dan de Katoy expert Prof. Dr. Ing. Rising Sun wat van zijn kennis met ons wil delen op dit vakgebeid van hem?

Haha wellicht heb ik in een van mijn vele studieboeken en scripties over dit fenomeen wat exclusieve praktijk foto's staan van loslopende katoys en payap himself ;)

phranq
20-04-2009, 10:04
Damn! Phranq je bent scherpt! Kon hem nergens ontdekken en dacht dat hij de foto had gemaakt!

Over spook gesproken. T zou ook kunnen. Harmen heeft een spook op de short waarin hij traint staan!

lol, ik denk dat je de foto zelf gemaakt hebt...

Ronald
20-04-2009, 10:38
Ziet er gezellig uit daar. Krijg daar echt weer zo'n vakantiegevoel van :)

PigDog
20-04-2009, 11:21
Update 2:
Vandaag bij Sidyodthong getraind, en het was weer geweldig! Wat kunnen die Thai's lekker de pads vasthouden.
We hebben een tourtje gemaakt, begonnen bij Sithpolek gym, toen Fairtex, toen Scorpiogym (een kleine gym vlakbij Jomtien gerund door een thaise vechter en zijn nederlandse vrouw) en Sidyodthong.
De laatste 2 trainingsdagen kunnen de vechters zelf kiezen waar ze willen trainen, aangezien we ze allemaal gehad hebben.
Sidhodthong is iets uitgebreid, sinds 2 jaar geleden, en heeft een groot gouden beeld van Yodthong Senanan bij de ingang.
Kosten varieren van 800 bath bij Fairtex tot 250 bath bij Sidyodthong.
Bij de meeste gyms wordt er geluisterd naar speciale wensen van de klanten, zoals clinchlessen of knie- of traptechnieken. Je kan dus een training op maat krijgen.

Songkran is gisteren opgehouden en eerlijk gezegd had ik het wel gehad, met al dat water en die talkpoeder in je bek. Het feest vereist een grote tolerantie, iets waar boeddhisten beter in zijn dan wij.
In Nederland schieten ze al kinderen dood als ze een sneeuwbal op de auto gooien, hier is het de normaalste zaak van de wereld om een emmer ijswater in je nek te krijgen, en je moet er nog dankbaar bij blijven kijken ook. Na zo'n dag of drie begin je echt zin te krijgen om zo'n lamlul neer te hoeken, daarbij zeggende dat de ergste watergooiers vaak de toeristen zijn, die eigenlijk helemaal geen nieuwjaar hebben.
Ikzelf ben zaterdag helemaal losgegaan, zwembroek aan, slippers en een haltertje, en de stad in. Na zo'n uurtje of 4 ben je gerimpeld als een oud omaatje van al dat water en druipt de witte toei van je bek. Dat is dan wel leuk, maar als je 's avonds ben omgekleed om een rondje te wandelen in de walking street en je krijgt onderweg 1400 liter water je taxi in, ben je minder blij.
Maar ja, nog 2 daagjes (sorry Roy) en het is weer gebeurd.
Groeten hier van iedereen, en van Richelieu moest ik zeggen dat alles goed was...??
We verlangen weer naar de regen in Nederland.....








Not!

NielsN
20-04-2009, 11:40
Wat kunnen die Thai's lekker de pads vasthouden.

"De pads vasthouden"... Is dat slang voor iets heel anders?:D

Fijn iig om te horen dat het leven daar ook geen pretje is. ;)

PigDog
20-04-2009, 11:43
"De pads vasthouden"... Is dat slang voor iets heel anders?:D


What happens in Pattaya, stays in Pattaya.....

:D

Justinian
20-04-2009, 11:50
What happens in Pattaya, stays in Pattaya.....

:D
Jongens kom op nou, ssssssssttt!! :power:

Ik wens jullie nog veel plezier Atilla. Ben benieuwd wie er volgend jaar allemaal weer mee gaan :D

Illest
20-04-2009, 12:54
als ik jullie was zou ik een knalgeel t-shirt dragen of anders iets fel roods...

niet vragen waarom, gewoon doen...kan je meteen kijken hoe fit je bent..;)



veel plezier he:thup:

Kaoklai
20-04-2009, 20:56
Update 2:We hebben een tourtje gemaakt, begonnen bij Sithpolek gym, toen
toen Scorpiogym (een kleine gym vlakbij Jomtien gerund door een thaise vechter en zijn nederlandse vrouw) en Sidyodthong.!


Dat is Rosalie Berghuis , vecht zijn nog wel eens?

Richelieu
23-04-2009, 18:03
Dat is Rosalie Berghuis , vecht zijn nog wel eens?

Vandaag stond ze tegen een Amerikaanse gematched in het Fairtex stadium te Pattaya.

Inmiddels is de hele groep vandaag teruggekomen en zal ik de komende tijd even aan de slag gaan met een aantal fotoseries.

Boem Boem
23-04-2009, 18:55
Hey mensen,

vanmorgen zijn we om 09:35 uur geland op schiphol na een verblijf van 15 dagen Thailand. Voor mij persoonlijk was dit de 5e keer, maar nooit eerder het beroemde Songkran meegemaakt. Volgens inside information vallen er jaarlijks meerdere doden door ongelukken met motoren en scooters dit dit feest, wat bijna een week duurt. Ik heb met eigen ogen gezien hoe een scooter onderuit ging.......uiteraard was dat weer een of andere maffe toerist met korte broek en slippers!!!! Ook een scootertaxi ging mooi onderuit......verder is het feest ongedwongen en vieren de thiase mensen en toeristen dit nieuwejaar.

Het trainen met een meerdere mensen is zeker aan te raden: je kunt ervarimngen uitdelen over wat goed en minder goed is. De padtrainingen vond ik zeker goed: vele variaties van trappen,stoten, knieen en ellebogen. Na de training nog een beetje uitleven op de zak en uiteraard stretchen. Kortom: ik ben er volgend jr zeker weer bij....

Ga nu even wat eten!!!!!!!!! zal later wat foto's plaatsen en wat meer vertellen.....we hebben het gewoonweg erg gezellig gehad.

Osu

Chris

@Roy: pssst....jongens kom op nou.....ha ha ha

Boem Boem
23-04-2009, 18:56
wat een typefouten.....uit de cirkel!!!!

osu

Chris

PigDog
24-04-2009, 11:21
Hier is de cirkel.............










En hier sta jij.....

Bud S
24-04-2009, 11:24
Zo uit mijn hoofd de personen die ik ken. Wellicht dat iemand nog wat namen kan toevoegen.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/IMG_8128.jpg

Op de onderstaande foto Richelieu die de bovenstaande foto naam.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/serdar/IMG_8102.jpg

Links Richelieu en rechts Julia Kitchen.

Zij vocht op 8 april in Thailand waar ze de WPMF wereldtitel won. Zij heeft onlangs in Nederland van Hatice gewonnen. Verleden jaar verloor zij op punten van Germaine op Jamaica en in juni vecht ze op Jamaica tegen de vrouw van John Wayne Parr, Angie Parr


die gast in het midden...is dat Bruno ?

mama
24-04-2009, 11:26
ben benieuwd naar je foto's Harmen

RtoDeep
24-04-2009, 15:12
nou wil ik eigenlijk volgend jaar voor een maand naar thailand, maar twijfel nou een beetje of ik niet beter op zn kamp een accomadatie kan nemen of juist niet??

denk wel dat het pattaya gaat worden, alleen welke gym, wordt ook nog een goeie, fairtex ziet er onwijs mooi uit, maar dat zullen de prijzen ook zijn ;)

lastig lastig lastig :S

maar leuk topic kan ik weer genoeg info uit halen hoop k

:D

Casparvdzouw
24-04-2009, 15:33
als je nog meer reviews zoekt van goede kampen en je bent van plan om naar thailand te gaan, check
Fight Passport - Reviews Of Thailand Muay Thai Camps and MMA Conditioning Tips! (http://www.fightpassport.com)

:whistling: