PDA

View Full Version : Melvin is er klaar voor... (video)



M Double You
19-04-2009, 16:18
16 mei jongens, kan niet wachten!

uvkSL4JKVTM

kooivechter
19-04-2009, 17:00
tof. ik hou dervan om mensen pijn te doen....dat geeft me een goed gevoel! ha super uitspraak van het jaar, die hl waaar hij dat in zegt is ook super tof trouwens

Hendy
19-04-2009, 17:16
Nice !

Justinian
19-04-2009, 17:52
Mooie clip, thanks! Nu alleen nog even sponsor worden van Mixfight.nl ;)

chief108
19-04-2009, 17:57
thnx

Pernik
19-04-2009, 18:00
Toch jammer dat die kin van hem niet zo goed is als de rest.

Sendur
19-04-2009, 18:04
tof. ik hou dervan om mensen pijn te doen....dat geeft me een goed gevoel! ha super uitspraak van het jaar, die hl waaar hij dat in zegt is ook super tof trouwens

welke HL is dat?

Great Gambler
19-04-2009, 18:32
Leko kan goed boksen... en manhoef staat vaak open. Ben benieuwd ,,,,

sjaakie'tje
19-04-2009, 19:08
Leko kan goed boksen... en manhoef staat vaak open. Ben benieuwd ,,,,

Gaat die partij nog steeds door? Leko kan inderdaad goed boksen, vrij klassieke stijl. Destijds wist hij Mike Bernardo en Sefo te outboksen en wist hij z'n mannetje te staan tegen Le Banner.

Maar goed, tijden veranderen en Leko is al wat ouder nu en draait niet meer zo goed. Beide hebben ze een zwakke kin, Leko is wel de beter bokser, Manhoef heeft meer explosieve power. Ze kunnen elkaar beide eruitslagen, Leko met z'n betere bokstechniek en Manhoef met zijn atomic bombs ... wordt interessant.

Weet iemand waarom dit geen K-1 event is?

kmr
19-04-2009, 19:17
Maeda vond het vast ook leuk om Melvin pijn te doen en als een omgehakte boom naar voren te zien vallen.

T15Boxing
19-04-2009, 19:20
Haha geweldige clip. Tyson zei ook een keer zoiets.

kooivechter
20-04-2009, 00:54
welke HL is dat?

tjemig weet niet hoe dat moet

Melvin Manhoef By Machinemen hij duurt 6:29 minuten en staat op you tube. have fun

Mr 1 Leg
20-04-2009, 05:06
Nice !x2

Sendur
20-04-2009, 08:46
tjemig weet niet hoe dat moet

Melvin Manhoef By Machinemen hij duurt 6:29 minuten en staat op you tube. have fun


Haha je kan gewoon de link posten in het forum dan zet hij het filmpje er automatisch op :thup:

Toch bedankt ik zal hem wel even zoeken.

Sendur
20-04-2009, 08:48
OKe hier is die dan, misschien al gezien maarja als we toch bezig zijn.

BEDANKT KOOIVECHTER!

http://www.youtube.com/watch?v=WcfjqR-aNWk

Illest
20-04-2009, 09:02
kan nog steeds niet geloven dat ie verloren heeft van die Maeda....plaatst het e.e.a. toch in een ander perspectief...

ik gaf Leko helemaal geen kans....maar nu moet ik t eerst nog zien

Justinian
20-04-2009, 10:02
kan nog steeds niet geloven dat ie verloren heeft van die Maeda....plaatst het e.e.a. toch in een ander perspectief...

ik gaf Leko helemaal geen kans....maar nu moet ik t eerst nog zien
Ik heb het gevoel dat Manhoef Maeda enigszins heeft onderschat. Dat zal hem denk ik met Leko niet gebeuren. Ben in ieder geval erg benieuwd naar deze partij!

Jones
20-04-2009, 10:49
Ik heb het gevoel dat Manhoef Maeda enigszins heeft onderschat. Dat zal hem denk ik met Leko niet gebeuren. Ben in ieder geval erg benieuwd naar deze partij!


X2

Ik heb in het Showtime boekje gelezen dat Melvin enorm baalt van die partij en zich 16 mei zal afreageren in de ring. Tegen Manhoef staan lijkt me zoiezo geen prettig idee maar tegen een Manhoef staan die zich wilt afreageren............arme Leko

MB667
20-04-2009, 10:56
snap niet dat mensen nu het in een keer hebben over de zwakke kin van manhoef.

Donjopie
20-04-2009, 11:04
Ik denk dat hij tegen Leko iets scherper zal zijn. ( hoop ik )
Tegen Maeda stond hij nog te rekken en strekken terwijl we al een minuut bezig waren man. Niet echt een uitting van intresse lijkt me.

Als je bijv Badr neemt, die is volgens mij een dag ervoor al startklaar, hoort hij ergens in de verte een gong dan begint ie om zich heen te slaan : FIGHT !:D

54321
20-04-2009, 11:16
snap niet dat mensen nu het in een keer hebben over de zwakke kin van manhoef.

klopt, vind het ook echt bullshit! tegen remy en cyborg nam hij er een paar goed op zijn kin. het was gewoon onderschatting tegen maeda. en hij rende bijna op die stoot.

Jones
20-04-2009, 11:38
klopt, vind het ook echt bullshit! tegen remy en cyborg nam hij er een paar goed op zijn kin. het was gewoon onderschatting tegen maeda. en hij rende bijna op die stoot.

X 200000

kooivechter
20-04-2009, 11:59
Haha je kan gewoon de link posten in het forum dan zet hij het filmpje er automatisch op :thup:

Toch bedankt ik zal hem wel even zoeken.

haha geen dank

Illest
20-04-2009, 12:50
Ik heb het gevoel dat Manhoef Maeda enigszins heeft onderschat. Dat zal hem denk ik met Leko niet gebeuren. Ben in ieder geval erg benieuwd naar deze partij!

Zou goed kunnen idd, maar dan is Melvin niet de enige die zich daaraan schuldig heeft gemaakt want Saki had toch ook behoorlijk veel moeite met die Japanner.

heb geen hoge pet op van die Japanner maar waarschijnlijk is ie taaier dan de meeste denken..

Saki en Manhoef zijn toch niet de eerste de besten...en daar wint ie wel ff van...

Maar waarschijnlijk mept ie Leko wel k.o. hoor moet eigenlijk wel...

sjaakie'tje
20-04-2009, 14:12
klopt, vind het ook echt bullshit! tegen remy en cyborg nam hij er een paar goed op zijn kin. het was gewoon onderschatting tegen maeda. en hij rende bijna op die stoot.

Geen bullshit, just cold hard facts. Melvin heeft het beendergestel van een mannetje die natuurlijk gezien veel lichter is, maar door spieren te kweken kon hij zijn gewicht opdrijven en een paar categorieën hogert vechten. Zijn kin is echter niet veranderd en is nog steeds hetzelfde als in het begin voor zijn gewichtstoename.

sikkwitttet
20-04-2009, 16:54
dus jij zegt iemand die zwaarder is, heeft automatisch een sterkere kin. hoezo? trekt zwaartekracht daar dan harder aan bij een bigger iemand? de enigste die echt klappen als weet ik wat op zijn kin kan krijgen is the crimson chin. basta

sikkwitttet
20-04-2009, 16:55
http://www.youtube.com/watch?v=vUnKGSxZwyA

kooivechter
20-04-2009, 19:10
Geen bullshit, just cold hard facts. Melvin heeft het beendergestel van een mannetje die natuurlijk gezien veel lichter is, maar door spieren te kweken kon hij zijn gewicht opdrijven en een paar categorieën hogert vechten. Zijn kin is echter niet veranderd en is nog steeds hetzelfde als in het begin voor zijn gewichtstoename.

ik ben het hier wel mee eens. Manhoef z'n natuurlijke gewicht zal net iets onder de 80 zijn. Hoe zwaar was hij nu eigenlijk. Misschien 85 kilo. Hij krijgt dan een stoot van maeda die bijna 100 kilo is. Hij is daarin zwaar in het nadeel, en moet daarvoor wel oppassen dat hij er niet tegen oploopt. Hij wordt door z'n explosiviteit en z'n reflexen niet zo snel geraakt. Maar wat hij doet op zijn gewichtsklasse is hij wel de enige die mee kan met de k1. Dat is natuurlijk ongelofelijk

Illest
20-04-2009, 20:20
hij is spectaculair voor hem kom ik naar amsterdam
zijn gevecht met leko is denk ik belevender en top spektakel van
zoefzoef klets melvin of der blitz?? Misschien nog wel beter als schilt vs hari of andere toppers die avond

MDOUBLE YOU met M&M MANHOEF op FIBO:lifting: ??

http://www.fibo.de/en/gruppe_privatbesucher/privatbesucher_home.php?btyp=privatbesucher ikbo thaibox & k-1
misschien op de avond voorstellen van het gevecht met de daar goede bekende stefan leko
een klein beetje "its showtime" tijdens het gala van duitse klaus!?? Hmm...ik weet niet zou die.. Kan wel een start zijn...

MDOUBLE YOU ook voor paar knaken op de stand van masters gym?? Haha

jij bent werkelijk de grootste debiel die ik ooit op een forum heb meegemaakt...


wat een onzin zeg...:fp:

BoysNoize
20-04-2009, 22:29
jij bent werkelijk de grootste debiel die ik ooit op een forum heb meegemaakt...


wat een onzin zeg...:fp:

Dat komt omdat het dezelfde grootste debiel van dit forum is als een poosje terug..Hairmasturbator..


En Melvin Manhoef een zwakke kin omdat hij niet het beendergestel heeft van iemand van 100kg :whistling:.....

Heeft iemand van 100kg ineens een 'dikkere' kaak ofzo??????????of zwaardere botten:fp:..

Il Loco
20-04-2009, 23:09
Dat komt omdat het dezelfde grootste debiel van dit forum is als een poosje terug..Hairmasturbator..


En Melvin Manhoef een zwakke kin omdat hij niet het beendergestel heeft van iemand van 100kg :whistling:.....

Heeft iemand van 100kg ineens een 'dikkere' kaak ofzo??????????of zwaardere botten:fp:..
Meteen toen ik die post las dacht ik al ik ken die wazige samenhang van zinnen ergens van, en ja hoor die kale idioot weer.

RtoDeep
21-04-2009, 08:17
wat was melvin zn gewicht eigenlijk in dat toernooi, vond hem er zwaarder uitzien dan normaal???

sjaakie'tje
21-04-2009, 09:02
En Melvin Manhoef een zwakke kin omdat hij niet het beendergestel heeft van iemand van 100kg :whistling:.....

Heeft iemand van 100kg ineens een 'dikkere' kaak ofzo??????????of zwaardere botten:fp:..

Dat is dan ook de logica zelve ... als je dat nog iet eens begrijpt ...
Natuurlijk zijn er nog veschillen onderling en heeft de ene een beter kin dan de andere, maar het heeft er zeker mee te maken. Waarom denk je dat die vechters van Samoa zoals Tua, Hunt, Mo en Sefo zo een goede kin hebben ... juist omwille van hun stevige bouw.
Dat is ook de reden dat als een vechter een gewichtklasse opklimt de vraag steeds is of hij wel de punch kan nemen van die zwaardere mannen ...

54321
21-04-2009, 09:23
Dat is dan ook de logica zelve ... als je dat nog iet eens begrijpt ...
Natuurlijk zijn er nog veschillen onderling en heeft de ene een beter kin dan de andere, maar het heeft er zeker mee te maken. Waarom denk je dat die vechters van Samoa zoals Tua, Hunt, Mo en Sefo zo een goede kin hebben ... juist omwille van hun stevige bouw.
Dat is ook de reden dat als een vechter een gewichtklasse opklimt de vraag steeds is of hij wel de punch kan nemen van die zwaardere mannen ...


dus hunt heeft nu ook een zwakke kin aangezien hij ging zitten op een stoot van een vechter die ong 50 kilootjes lichter was? mijn antwoord nee dus..samenloop van omstandigheden.