PDA

View Full Version : UFC Undisputed DEMO Xbox360



Pages : [1] 2

Italian*Berlusconi*
20-04-2009, 10:19
Binsearch -- Usenet search engine (http://www.binsearch.info/?adv_age=&q=UFCundisputeddemo)

have fun... ik ga hem vanaaf even proberen en er wat uurtjes in stoppen..

Speelbare characters zijn Chuck Lidell en Shogun Rua.

bladetrinity
20-04-2009, 10:22
Als je dit brand op een dvd speelt je xbox dit dan wel af??
Aangezien ik hem niet heb omgebouwd.

Italian*Berlusconi*
20-04-2009, 10:25
er zit vast een readme text bestandje bij met uitleg.. ;)

Sendur
20-04-2009, 10:25
Als je dit brand op een dvd speelt je xbox dit dan wel af??
Aangezien ik hem niet heb omgebouwd.

Je moet eerst een hele hoop handelingen uitvoeren!!

Je BOX hoeft niet omgebouwd te zijn.

Instructie staat hier:

1. Create a folder named "Content" with a new folder "0000000000000000" inside of it. Then download the file: http://www.megaupload.com/?d=6GC02UBU

2. Once the file is downloaded, save it to your desktop.

3. Go to download.com and search "rar" and find a program that describes itself as managing rar files or something of that nature.

4. Once you download this program, open it up and then open up the downloaded file you saved to your desktop and extract it through the program which should again then be saved to your desktop.

5. At this point, your extracted file through the rar program should be in the form of a folder named "5451884B" on your desktop. Drag this folder into your "Content" folder, and then again into your "0000000000000000" folder.

The folder should then go as follows: Content>0000000000000000>5451884B>00080000>9C02B874A2592D513BD4D7B9D0485CC26CE495E954

6. From here, insert your blank CD-R disk into your CD burner and allow it to load. Open up your "My Computer" and then proceed into your CD-Drive folder which should be blank.

7. Drag the "Content" folder from your desktop into the CD-Drive Folder. In the top left corner, it should read something along the lines of "Write Files to CD" or something like that.

8. A window should pop up with a space reading the date. For instance, today is April 20, 2009 .. so it will read something like "Apr 20 2009" - replace that name with "data disk" and then click to have the disk burned.

9. For me, this was the point that took so many attempts. Sometimes when a CD is burned, especially with this big of a file, it will not write properly. It said initially for me it would take approximately 11 minutes to finish the download, but in the first few instances, it would get to about 8 minutes before download is finished, and then all of a sudden shoot to the end and be done. I have learned since from the final time in which it finally worked, that if it shoots forward it probably didn't burn properly. Make sure it is somewhat of a slow process or else it will most likely not work.

10. From here if it all goes according to directions, insert your disk into your Xbox 360, and it should load in as a Media Disk. Scroll over to your recent game and click the UFC 2009 Undisputed Demo, and then allow it to load. It should take about 30 seconds before the first initial white sponsor screen comes up, and then it should work. Allow it to run a few minutes; the hardest part about getting to the actual game is all of the media bullshit before the start screen.

Italian*Berlusconi*
20-04-2009, 10:32
thanks voor de beschrijving, misschien toch maar met lunch even naar huis ;)

Italian*Berlusconi*
20-04-2009, 10:34
UFC 2009 Undisputed (http://www.ufcundisputed.com/#/home)

Sendur
20-04-2009, 12:00
WHaaaa, ik ben verslaafd, iemand tips/links hoe de moves zijn op de controller?

er zit een tutorial in de demo

Robkitetop03
20-04-2009, 12:01
Weet niet of het al is gepost, maar 23 april is de demo ook gratis te downloaden via xboxlive marketplace.

Ben zeer benieuwd of de controls een beetje soepel werken.

Sendur
20-04-2009, 12:02
Weet niet of het al is gepost, maar 23 april is de demo ook gratis te downloaden via xboxlive marketplace.

Ben zeer benieuwd of de controls een beetje soepel werken.


Dit was al even bekend, maar de echt mma junkies willen hem NU spelen

Sendur
20-04-2009, 12:07
wat hierboven staat is te moeilijk en te ingewikkeld, gewoon downloaden en uitpakken dan>

Plaats de gehele content folder op een CD.

Plaatst hem in je xbox360

Deze zal em lezen als Mixed Media CD

Maar als je bij Game Library kijkt zul je zien dat UFC Undisputed Demo erbij is gekomen :D

Suc6

ik heb hem met nero gebrand op een philips cd-r, gewoon in de cd-rom(iso) modus, das de eerste keus die je krijgt bij Nero.


Welke versie van NERO heb je?

thrillseekah
20-04-2009, 12:33
YouTube - UFC 2009 Undisputed Demo Expert Difficulty (http://www.youtube.com/watch?v=2ODeUHg_MCk)

ziet er goed uit, misschien toch eens een 360 kopen...

Tommy v Wijngaarden
20-04-2009, 14:27
kan je em ook op een DVD branden of heb je per se een cd nodig?

dirk5
20-04-2009, 14:39
klote, door dit gelul kan ik ook niet meer wachten :)

probeer het straks thuis ook wel effe.

Emilio
20-04-2009, 14:46
heb hem gisteren al zeker 3 uur gespeeld.

erg verslavend.

Tony
20-04-2009, 15:15
hoe voelt de controle aan?

joost
20-04-2009, 15:27
hoe speelt ie?

Mule-Kick
20-04-2009, 15:57
hoe voelt de controle aan?

Ik vind de controls echt relax. Het is even wennen aangezien je best veel moves kan en eigelijk iedere knop op de controller wel gebruikt, maar als je het eenmaal beetje doorhebt werkt het best goed. Beter dan ik had verwacht eigenlijk. Zit uitgebreide tutorial bij de demo.

Ik zal even een snelle uitleg van de button layout proberen te geven (ik heb 360 dus ps3 mensen moeten dit zelf maar even weten te vertalen naar hun controller :P)

Left stick: Move fighter

Right stick: Grapple/Clinch
Doe je dit bv tijden inhouden van de Left Trigger dan doe je een takedown. Doe je het zonder de Left Trigger dan doe je een body lock. Doe je het met de Left Button dan doe je een thai clinch (dit kunnen alleen thai en kickboxers btw)

A,B,X,Y: Striking, waarbij ieder knop een ledemaat bedient. Zo is X bv linkerstoot en Y rechterstoot. Bij de trappen is dit hetzelfde maar dan met A en B. Door de Linker Trigger in te houden kun je dezelfde stoten/trappen lager doen: dus bodyshots en lowkicks. Hou je Linker button (schouderknop) in dan kun je ook Headkick enz maken.
Overigens bepaald de afstand automatisch wat voor slag je doet. Zo zul je als als je ver af staat een jab doen en dichtbij bv een elleboog. Als je ook nog je knuppeltje een kant opstuurt bij het slaan of schoppen doe je een sterkere, maar ook tragere versie van de slag of stoot.

Right Trigger: block laag: bodyshots
Right Button: blocken hoog

Grondgevecht: Ook hier kun je gewoon stoten naar hoofd en lichaam met behulp van de actieknoppen. Mocht je van postie willen verwisselen dan kun dit door met het knuppeltje bepaalde bewegingen te maken: bv halve draai van onder naar boven ofzo. Door met de rechter knuppeltje te klikken kun je een submission inzetten. Deze bestaat meestal uit 2 of 3 fases van tegenstribbelen enz, je moet hier vervolgens of buttonbashe of met knuppeltje bewegen om dit te winnen en naar volgend fase en uiteindelijk tapout te gaan.

Nou dit was het zo'n beetje ff snel. Het is lang niet alles en weet niet of ik alles even duidelijk beschreven heb maar denk dat je wel enigsinds een idee krijgt zo.

De dikke nudist
20-04-2009, 16:03
]YouTube - UFC 2009 Undisputed Demo Expert Difficulty (http://www.youtube.com/watch?v=2ODeUHg_MCk)

@ 3:41, Nico Bellic.

dirk5
20-04-2009, 17:49
heb hem ook maar gedownload, tot nu toe erg c00l, kan niet wachten om Fedor te maken en heel de UFC HW divisie te bashen.

barclay
20-04-2009, 18:04
Leuke Demo maar wat een kut muziek

Tommy v Wijngaarden
20-04-2009, 18:24
ik krijg het niet voor elkaar hoor, kan iemand het uitleggen nadat je het omgezet hebt via winzip... het branden via windowsmediaplayer krijg ik niet gedaan

Il Loco
20-04-2009, 20:11
Ik heb het al tig keer geprobeerd, via nero lukt het niet. En als ik gewoon die content map door hem naar de cd te slepen brand, staat er gewoon bij mn xbox: "unplayable disc"...

wat doe ik fout...

Je xbox hoeft toch niet omgebouwd te zijn hiervoor?

Il Loco
20-04-2009, 21:28
Ik heb het al tig keer geprobeerd, via nero lukt het niet. En als ik gewoon die content map door hem naar de cd te slepen brand, staat er gewoon bij mn xbox: "unplayable disc"...

wat doe ik fout...

Je xbox hoeft toch niet omgebouwd te zijn hiervoor?

LOL @ mezelf, inmidels werkt ie.

Valt me wel op dat wanneer ik met Chuck speel Shogun binnen no time KO gaat, en wanneer ik shogun kies verlies ik bijna elke keer lol..

Nickuraba
20-04-2009, 22:00
gaar...bij mij staat er totaal niets tussen game library?

Il Loco
20-04-2009, 22:09
gaar...bij mij staat er totaal niets tussen game library?


Als je via windows player ofzo brand dan gaat het niet lukken, je moet het met nero doen of zoals ik deed met img burn..

Succes.

BTW bij de tutorial is dat Hardonk??

Ben ondertussen Chuck alsmaar aan het slachten met Shogun, tai clinch is erg gaaf met die knietjes. Soms doet Shogun een gesprongen knie, ook zeer vet.

De gameplay is niet te moeilijk, en toch precies goed, echt een gaaf spel.

gieloe
20-04-2009, 23:39
ik heb een ps3 en ben aan het zoeken in de playstation store maar kan de demo niet vinden daar. hoe doen jullie het dan?>

ARMENIA
21-04-2009, 00:01
Chef, onze versie komt pas donderdag uit:)
ik heb een ps3 en ben aan het zoeken in de playstation store maar kan de demo niet vinden daar. hoe doen jullie het dan?>

Emilio
21-04-2009, 00:11
LOL @ mezelf, inmidels werkt ie.

Valt me wel op dat wanneer ik met Chuck speel Shogun binnen no time KO gaat, en wanneer ik shogun kies verlies ik bijna elke keer lol..

zet hem eens op expertniveau. Kijken of je door de eerste ronde heen komt :D

gieloe
21-04-2009, 01:01
Chef, onze versie komt pas donderdag uit:)

ok bedankt man

Sendur
21-04-2009, 08:31
Als je via windows player ofzo brand dan gaat het niet lukken, je moet het met nero doen of zoals ik deed met img burn..

Succes.

BTW bij de tutorial is dat Hardonk??

Ben ondertussen Chuck alsmaar aan het slachten met Shogun, tai clinch is erg gaaf met die knietjes. Soms doet Shogun een gesprongen knie, ook zeer vet.

De gameplay is niet te moeilijk, en toch precies goed, echt een gaaf spel.

Ik heb met WIndows gebrand en die werkt gewoon.
En nee het is neit hardonk maar hij lijkt er wel op, zijn 2 zelf gemaakte vechters.

Il Loco
21-04-2009, 09:34
Ik heb met WIndows gebrand en die werkt gewoon.
En nee het is neit hardonk maar hij lijkt er wel op, zijn 2 zelf gemaakte vechters.

Haha ik dacht al.

Ben echt verslaafd aan die demo.

Speel telkens met Shogun, en het niveau staat inmiddels al wat hoger.

Valt me echt op dat het spel telkens anders eindigt. Prachtige gameplay gewoon. Als je met Shogun van een lange afstand een hoge trap wilt laten doen maakt hij een gesprongen knie.:D

dirk5
21-04-2009, 09:38
Heb het ook behoorlijk wat uren zitten spelen.

Heeft er iemand van julie al wat subs gedaan? Heb alleen een kimura voor elkaar gekregen en dat was na dat mijn tegenstander dood moe was, anders komt ie er altijd uit. hebben jullie dat probleem ook?

Dennuz
21-04-2009, 09:43
Ben hem nu aan het branden :D

Sendur
21-04-2009, 09:45
Heb het ook behoorlijk wat uren zitten spelen.

Heeft er iemand van julie al wat subs gedaan? Heb alleen een kimura voor elkaar gekregen en dat was na dat mijn tegenstander dood moe was, anders komt ie er altijd uit. hebben jullie dat probleem ook?

Ja je moet hem eerst moe maken.
Ik had gister in het einde van ronde 2 dat chuck een reversel wilde doen ik zijn rug kreeg.

Hij wilde hem choken maar hij kwam er net op tijd uit.

Dit spel word echt meesterlijk!!

Mexperiment
21-04-2009, 09:51
Ik heb de cd met nero gebrand, als ik hem in vervolgens in mijn xbox doe: dan staat er mix media cd, maar ik kan er verder niks mee.

Wil iemand mij aub even uitleggen hoe nu verder?
Ik wil natuurlijk net als velen van jullie eindelijk een keer gaan spelen!!!

THANKS!!

Dennuz
21-04-2009, 10:11
Je moet naar je demo game library gaan.. Daar staat ie dan tussen.

Net ff paar rondes gespeeld, hij is vet :D:D

Sendur
21-04-2009, 10:21
Ik heb de cd met nero gebrand, als ik hem in vervolgens in mijn xbox doe: dan staat er mix media cd, maar ik kan er verder niks mee.

Wil iemand mij aub even uitleggen hoe nu verder?
Ik wil natuurlijk net als velen van jullie eindelijk een keer gaan spelen!!!

THANKS!!

Kijk bij recently played games of bij game demos.

laat even weten als ie werkt.

Als hij mixed media cd aangeeft doet hij het namelijk.

dirk5
21-04-2009, 10:25
Ja je moet hem eerst moe maken.
Ik had gister in het einde van ronde 2 dat chuck een reversel wilde doen ik zijn rug kreeg.

Hij wilde hem choken maar hij kwam er net op tijd uit.

Dit spel word echt meesterlijk!!

daar was ik dus al bang voor, flinke tegenvaller dus.

Als een sub zit, dan zit ie gewoon, maakt niet uit hoe moe je tegenstander is.

Achja, misschien dat ze dat volgend jaar veranderen.

inc
21-04-2009, 11:42
volgens mij is het aanbrengen van subs sterk afhankelijk van de karakters.

rua en chuck zijn beide standup geoerienteerd. Ik had ook veel moeite om chuck op de grond te krijgen...

volgens mij werken de sub tussen een standup guy en een bbj dude veel vloeiender.

de strenght en weakness balans is volgens mij iets waar veel aandacht aan besteeds is bij de ontwikkeling van de game.

Tommy v Wijngaarden
21-04-2009, 11:46
bij mij staat er ook mixed media cd maar ik kan hem echt nergens vinden ook niet bij demo game library... ik word er gek van!!

Sendur
21-04-2009, 11:54
bij mij staat er ook mixed media cd maar ik kan hem echt nergens vinden ook niet bij demo game library... ik word er gek van!!

je moet ook bij recently played games kijken, en anders w8 2 dagen

Sendur
21-04-2009, 11:54
volgens mij is het aanbrengen van subs sterk afhankelijk van de karakters.

rua en chuck zijn beide standup geoerienteerd. Ik had ook veel moeite om chuck op de grond te krijgen...

volgens mij werken de sub tussen een standup guy en een bbj dude veel vloeiender.

de strenght en weakness balans is volgens mij iets waar veel aandacht aan besteeds is bij de ontwikkeling van de game.


jep dit klopt, shogun subt makkelijker als chuck maar beide zijn stand up gericht.
Chucks take down defence is ook beter en als je tegen hem vecht is hij ook standup terwijl shogun op expert veel takedowns doet en subs probeert.

En bijv bij Maia zullen de subs wel vloeiender gaan.

Il Loco
21-04-2009, 12:28
jep dit klopt, shogun subt makkelijker als chuck maar beide zijn stand up gericht.
Chucks take down defence is ook beter en als je tegen hem vecht is hij ook standup terwijl shogun op expert veel takedowns doet en subs probeert.

En bijv bij Maia zullen de subs wel vloeiender gaan.

Ik heb ook pas 2 submissions gedaan, op een moment had ik Chuck vanuit een clinch op de grond en deed ik een armbar, de tweede keer was geloof ik een triangle die zat.

De andere pogingen lukken nooit hehe..

Maar ik denk ook inderdaad dat bv iemand als Chuck zijn takedown defense en submission defense gewoon erg hoog is. En dat voor een Chuck of Shogun zelf de submissions moeilijker zullen gaan dan bij bijvoorbeeld Maia idd.

En wat Dirk zegt, hoezo een tegenvaller? Het maakt het spel juist moeilijker en completer, het gebeurd zo vaak in het echt dat er een heel grond gevecht is voordat een submission lukt of mislukt. Het zou saai zijn als elke submission meteen lukt..

En de stand up is echt gaaf, die ellebogen, knietjes enz.. Echt te gek:)

inc
21-04-2009, 15:09
misschien wel een leuk idee om als het spel volledig uit is om een sticky topic te maken waarin je een xbox live afspraak kan maken om het tegen elkaar op te nemen of bv een soort laddercompetitie....

zou lachen zijn toch?

Sendur
21-04-2009, 15:33
misschien wel een leuk idee om als het spel volledig uit is om een sticky topic te maken waarin je een xbox live afspraak kan maken om het tegen elkaar op te nemen of bv een soort laddercompetitie....

zou lachen zijn toch?

Fucking goed idee.

Maken we een mixfight.nl competitie.

Is wel lache idd.

Wiseguy
21-04-2009, 15:50
Ik wacht tot donderdag aangezien die dan pas op psn te downloaden is =(

oliebol
21-04-2009, 17:17
ik kan echt niet wachten :p jammer dat ik morgen een toets heb waar ik hard voor moet leren, anders had ik ook ff geprobeerd hem te downloaden.
Speelt het een beetje goed?

Sendur
21-04-2009, 18:02
ik kan echt niet wachten :p jammer dat ik morgen een toets heb waar ik hard voor moet leren, anders had ik ook ff geprobeerd hem te downloaden.
Speelt het een beetje goed?


Mensen ik was net met shogun aan het spelen toen ik chuck in de muay thai clinch zetten, toen ging ik histerisch aan het knopje draaien en deed hij een arm triangle vanauit staande positie.

ECHT GRUWELIJK!

ga even oefenen of ik de combinatie kan vinden want hij staat niet in de lijst met moves noch de training mode.

dirk5
21-04-2009, 18:17
Sendur, ik denk dat je een flying armbar bedoeld.

Dat deed die maat van mij gisteren ook, hoe hij het deed is nogsteeds een raadsel.

Il Loco
21-04-2009, 19:03
Sendur, ik denk dat je een flying armbar bedoeld.

Dat deed die maat van mij gisteren ook, hoe hij het deed is nogsteeds een raadsel.

Ja dat had ik ook vanuit de thai clinch, compleet raadsel haha.

Als je van verre afstand een high kick maakt maakt hij een gesprongen knie, en bij Chuck met slaan en spinning back fist.

Erg gaaf

Mike
21-04-2009, 22:36
wanneer ligt die in nl winkels ?

Wiseguy
21-04-2009, 22:39
19 mei

Mike
21-04-2009, 22:42
je kunt overigens gebanned worden van xboxlive voor het te vroeg in bezit hebben van de demo.

vriend me werd ook gebanned voor vroegtijdig downloaden van gta lost en damned

dus beware

advies is om tijdens t spelen de verbnding met t net te verbreken want dan kan bill gates niet zien dat je een boefje bent

Mike
21-04-2009, 22:42
19 mei

thnx dude

Kingster
21-04-2009, 23:24
Fucking goed idee.

Maken we een mixfight.nl competitie.

Is wel lache idd.

Zou wel lachen zijn, maar dan ook een ps3 competitie erbij :thup:


UFC 2009: Undisputed - Clinch Game Walkthrough
http://www.psonly.nl/videos/2894/UFC_2009:_Undisputed_-_Clinch_Game_Walkthrough/

Sendur
22-04-2009, 08:40
je kunt overigens gebanned worden van xboxlive voor het te vroeg in bezit hebben van de demo.

vriend me werd ook gebanned voor vroegtijdig downloaden van gta lost en damned

dus beware

advies is om tijdens t spelen de verbnding met t net te verbreken want dan kan bill gates niet zien dat je een boefje bent


VERSCHIL is dat lost and damned een SPEL is, dit is een DEMO.

Highline
22-04-2009, 09:35
die megaupload link is dood, iemand die hem opnieuw kan uppen ;)

Sendur
22-04-2009, 09:38
die megaupload link is dood, iemand die hem opnieuw kan uppen ;)


Nee maar als je 1 dag wacht kun je hem gewoon van de xbox live store downloaden

Mike
22-04-2009, 09:46
VERSCHIL is dat lost and damned een SPEL is, dit is een DEMO.


je moet t zelf weten gozer

de demo is nog niet uit en xbox banned aan de lopende band mensen voor dit soort dingen

ook voor demo's


ik zou niet verbinding met live aan houden terwijl je de demo te vroeg checked

Mule-Kick
22-04-2009, 09:55
Ja dat had ik ook vanuit de thai clinch, compleet raadsel haha.

Als je van verre afstand een high kick maakt maakt hij een gesprongen knie, en bij Chuck met slaan en spinning back fist.

Erg gaaf

x3 ik was tegen mn broertje aan het knokken en opeens door een paniekreactie van mij deed ik een flying armbar vanuit de clinch. Helaas niet kunnen afmaken al was ie niet veel later toch aant afkloppen.

dirk5
22-04-2009, 10:13
je moet t zelf weten gozer

de demo is nog niet uit en xbox banned aan de lopende band mensen voor dit soort dingen

ook voor demo's


ik zou niet verbinding met live aan houden terwijl je de demo te vroeg checked

Er zijn genoeg mensen die de demo spelen omdat ze een code hebben gekregen, hoe willen ze zien dat ik niet die versie heb maar de gedownloade? Kunnen ze niet want ze zijn precies hetzelfde, iemand die de code had heeft hem op internet gezet.

daarom ,no worries, er wordt helemaal niemand gebanned.

Sendur
22-04-2009, 10:42
Er zijn genoeg mensen die de demo spelen omdat ze een code hebben gekregen, hoe willen ze zien dat ik niet die versie heb maar de gedownloade? Kunnen ze niet want ze zijn precies hetzelfde, iemand die de code had heeft hem op internet gezet.

daarom ,no worries, er wordt helemaal niemand gebanned.

IDD, die bann shit is way overrated.

Voor een demo word je niet gebanned!!!!!!!!!
Het is wat dirk zegt, ze kunnen niet zien of je hem hebt gepreordered

maztermindz
22-04-2009, 13:18
Vet spel ! Weet iemand hoe je moet blokken mn zoontje die maakt me in :twak:

Highline
22-04-2009, 13:20
upload :'(

Sendur
22-04-2009, 13:26
Vet spel ! Weet iemand hoe je moet blokken mn zoontje die maakt me in :twak:

speel de tuturial eerst even.

Ik neem aan dat je als echte mma fan alle moves wilt weten.

maztermindz
22-04-2009, 13:31
speel de tuturial eerst even.

Ik neem aan dat je als echte mma fan alle moves wilt weten.

Tuurlijk , maar dat kan pas als mn zoon ligt te slapen :)

Sendur
22-04-2009, 13:58
Tuurlijk , maar dat kan pas als mn zoon ligt te slapen :)

Haha oke dan. RB is hoog blokken en RT is laag blokken ;)

Dennuz
22-04-2009, 14:46
Spel is echt briljant :D.. Hoewel het grond gedeelte wel ff wennen is. Kan echt niet wachten tot de volledige versie uit is :D:D

Mike
22-04-2009, 17:21
Er zijn genoeg mensen die de demo spelen omdat ze een code hebben gekregen, hoe willen ze zien dat ik niet die versie heb maar de gedownloade? Kunnen ze niet want ze zijn precies hetzelfde, iemand die de code had heeft hem op internet gezet.

daarom ,no worries, er wordt helemaal niemand gebanned.


die codes waren voor regio usa

voorbeeldje, de demo van resident evil 5.

Update: Just to be clear, we're not 100% certain that Japanese gamers have access to Live co-op and are under the assumption that the Live ban was directed at regions that do not officially have access to the demo.

Last week, Capcom released a meaty Resident Evil 5 co-op demo to the Live Marketplace. All would've been peaches and cream except for the fact that the demo was only released to the Japanese Marketplace. But non-Japanese gamers soon found a few ways to snag the demo and all was right with the world. That is, until now, because Microsoft won't let non-Japanese gamers play RE5 co-op over Live.


We just discovered that MS might be using some sort of Xbox 360 IP identification to disconnect non-Japanese gamers from Xbox Live as soon as the Resident Evil 5 demo is loaded. That means that no matter how you "illegally" obtained the demo (Japanese accounts or torrent downloads), if you don't live in Japan, you'll be booted off Live. While the demo is still playable offline, your dreams of RE5 Live co-op have been infected with an incurable virus.


dus wijsneuzen, je moet t zelf maar weten, xboxlive kan zien dat je niet in regio usa woont en ze bannen mensen voor relatief weinig. Ik wil alleen de tip geven dat je geen verbinding met het net maakt terwijl je de demo checkt en ik zou je aanraden je guest profile te gebruiken ipv je xboxlive account. tis niet de eerste keer dat xbox hiervoor banned en ik verwacht ook niet de laatste. Ik ben zelf al 3x gebanned...........

Mike
22-04-2009, 17:24
wat mij betreft worden jullie allemaal gebanned, meer kans voor mij op de online belt en de wereldtitel :D

Sendur
22-04-2009, 17:34
wat mij betreft worden jullie allemaal gebanned, meer kans voor mij op de online belt en de wereldtitel :D


De demo is gratis dus gebanned worden zal wel meevallen..


en BTW I kick your ass online mikey boy! ;)

Jetli
22-04-2009, 17:42
speelt het wel allemaal vloeiend?? en is de gameplay niet te langzaam?? normaal vind ik de vechtspellen echt te langzaam gaan.

Mike
22-04-2009, 18:48
De demo is gratis dus gebanned worden zal wel meevallen..


en BTW I kick your ass online mikey boy! ;)

famous last words Sendur ;)

zodra die op live uit is doe ik mee met mixfight toernooitje

Garcia
22-04-2009, 19:26
Ik download em ook wel als ie uit is op Live

Gametag cyrilgarcia mocht iemand mij toe willen voegen :)

m.g
23-04-2009, 01:17
famous last words Sendur ;)

zodra die op live uit is doe ik mee met mixfight toernooitje

Dat is nou een tof idee! ik doe ook mee.

Boutsen83
23-04-2009, 07:52
Ik heb gister weer eens gespeeld, als Shogun
je kan Lidell echt moeilijk naar de grond krijgen
vind alleen het blokken nog vrij lastig, maar daar heb ik met bijna elk vechtspel moeite mee
dat de fighter rocked is en scherm zwart-wit word is ook erg vet gedaan

ik ben ook in voor een competitie online

phranq
23-04-2009, 08:27
Weet iemand hoe laat de ps store geupdate word?

Sendur
23-04-2009, 08:50
Weet iemand hoe laat de ps store geupdate word?


no idee mate.

Highline
23-04-2009, 08:54
is ie al "officeel" te downloaden?

phranq
23-04-2009, 08:57
is ie al "officeel" te downloaden?

Hij staat nog niet in de ps store, ik vermoed dat ie er pas vanmiddag tussen staat. In Amerika en Japan is ie er ook nog niet....

Garcia
23-04-2009, 09:01
Wanneer komt deze uit als demo via Xbox Live?

Sendur
23-04-2009, 09:21
Wanneer komt deze uit als demo via Xbox Live?


Straks

sebastiaan
23-04-2009, 11:26
Vindt het wel realistisch dat als Lidell je counterd je ook echt KO gaat.
Wat ik wel beetje jammer vindt is dat knieen vanuit de clinch niet zoveel impact hebben,net als lowkicks,niet echt heftig,zelfs de harde niet.(amerikanen snappen daar geen bal van:P)
Trouwens,als je Chuck naar de grond wil krijgen gewoon Guard trekken vanuit bodylock en hem sweepe of jezelf laten passen en dan kantelen!
Chuck zuigt op de grond vergeleken Shogun,alleen staat ie wel redelijk snel op als je niet uitkijkt..
Wel grappig,als de Game straks uit is en we het tegen elkaar opnemen,zul je zien hoeveel mensen chuck of shogun kiezen:P

Hahaha,dan krijg je Lyoto straks,die kan dan alleen achteruit lopen en op beslissing winnen:P

Sendur
23-04-2009, 11:31
Vindt het wel realistisch dat als Lidell je counterd je ook echt KO gaat.
Wat ik wel beetje jammer vindt is dat knieen vanuit de clinch niet zoveel impact hebben,net als lowkicks,niet echt heftig,zelfs de harde niet.(amerikanen snappen daar geen bal van:P)
Trouwens,als je Chuck naar de grond wil krijgen gewoon Guard trekken vanuit bodylock en hem sweepe of jezelf laten passen en dan kantelen!
Chuck zuigt op de grond vergeleken Shogun,alleen staat ie wel redelijk snel op als je niet uitkijkt..
Wel grappig,als de Game straks uit is en we het tegen elkaar opnemen,zul je zien hoeveel mensen chuck of shogun kiezen:P

Hahaha,dan krijg je Lyoto straks,die kan dan alleen achteruit lopen en op beslissing winnen:P


Ik heb chuck met een knie vanuit de clinch gerocked en ge k.o'ed.

En als het spel uit is maak je je eigen vechter aan die je goed maakt dat is veel vetter dan een bestaande vechter.

waarom zou je chuck of shogun kiezen als je ook bijv: Wand, Anderson silva, Antoni etc kan kiezen?

dirk5
23-04-2009, 11:35
Ik heb chuck met een knie vanuit de clinch gerocked en ge k.o'ed.

En als het spel uit is maak je je eigen vechter aan die je goed maakt dat is veel vetter dan een bestaande vechter.

waarom zou je chuck of shogun kiezen als je ook bijv: Wand, Anderson silva, Antoni etc kan kiezen?

ben benieuwd hoe vaak wel online fedor tegen zullen komen. De vechters die ik in ieder geval ga maken zijn:

Aoki, Gomi, Hellboy, Alvarez, Manhoef, Mousasi. Fedor, Aleks, Overeem en natuurlijk niet te vergeten: Butterbean en Zulu.

Tsuki
23-04-2009, 11:57
shit wanneer is straks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xboxlive moet wel ff opschieten

Jeroen
23-04-2009, 12:02
Pffffffff ik loop ook al de hele ochtend te checken. Moet straks nog naar school dus wil voor die tijd wel even knokken!

Tsuki
23-04-2009, 12:15
hahahaha ik voel je pijn ik werk vandaag thuis maar ik zit ook constant die game zone te tjekken

sebastiaan
23-04-2009, 12:32
Ik wil vooral ff spelen,maar ik zit nu op school, en m'n volgende klas komt zo..
Ben echt benieuwt hoe Atoni en bijvoorbeeld okami en Nog in de game zijn.
Nog voor de digitale heavyweight title!

Jeroen
23-04-2009, 12:36
Nou... er staat in de Marketplace bij new arrivals nu een demo van Red Faction: Guerilla en ben van ellende die maar gaan downloaden. I NEED MY FIX!

Mike
23-04-2009, 12:52
nog steeds niks :(

Sendur
23-04-2009, 12:55
Ik hoorde net dat de demo is uitgesteld naar volgende week donderdag..







































GRAPJE ;) hahaha

Tsuki
23-04-2009, 13:26
ik zie hem nu maar hij blijft op 1% hangen :(

Nickuraba
23-04-2009, 13:31
same here..niet verder dan 1%

Wiseguy
23-04-2009, 13:34
Wanneer word die hoeren PSN geupdate

Garcia
23-04-2009, 13:40
Blijft bij mij ook hangen, kan niet wachten om em uit te proberen op de xbox :D

Nickuraba
23-04-2009, 13:41
same here..nogal verknaakt!

Mike
23-04-2009, 13:41
market place wordt geupdate, demo downloads komende uur niet mogelijk

waarschijnlijk zijn ze nu aan t kijken wie al illegaal demootjes heeft gedownload om ze te bannen :)

Tsuki
23-04-2009, 13:49
nu 2% duurt gewoon FAKKING lang

dirk5
23-04-2009, 13:53
market place wordt geupdate, demo downloads komende uur niet mogelijk

waarschijnlijk zijn ze nu aan t kijken wie al illegaal demootjes heeft gedownload om ze te bannen :)


haha grapjas :)

Kingster
23-04-2009, 14:38
Iemand de demo voor de ps3 al? Kan hem niet vinden in de store.

Nickuraba
23-04-2009, 15:18
toch ff gevalletje geduld hebben! hij zit hier nu op 11 procent, t gaat wel arie langzaam maarja....dan heb je ook wat ;)

ARMENIA
23-04-2009, 15:19
Iemand de demo voor de ps3 al? Kan hem niet vinden in de store.

Zelfde hier man, ik heb dus maar ff HAWX gedownload.. niet veel aan tho..

ARMENIA
23-04-2009, 15:19
toch ff gevalletje geduld hebben! hij zit hier nu op 11 procent, t gaat wel arie langzaam maarja....dan heb je ook wat ;)

jij hebt xbox?

phranq
23-04-2009, 15:23
toch ff gevalletje geduld hebben! hij zit hier nu op 11 procent, t gaat wel arie langzaam maarja....dan heb je ook wat ;)

Hoe groot is ie in totaal?

dirk5
23-04-2009, 15:38
iets van 550 mb, niet bijzonder groot dus.

Garcia
23-04-2009, 15:43
Ik zit nu ook op 14% via Xbox Live. Pff waarom gaat het zo langzaam :(

gieloe
23-04-2009, 15:48
waar kun je dit spel precies vinden in de ps3 store? zie hem nergens staan

m.g
23-04-2009, 15:50
Ik dacht al dat het aan mijn Xbox lag.... dan maar nog langer wachten k^%$zooi

Wiseguy
23-04-2009, 16:08
Staat nog niet op psn

Iggy
23-04-2009, 17:14
Wat een super vet spel zeg. Heb hem net gedownload via xbox marktplaats.

Tommy v Wijngaarden
23-04-2009, 17:45
idd hij is echt master!

Jeroen
23-04-2009, 18:00
Zo ik ben weer thuis. DOWNLOADEN!!!

Garcia
23-04-2009, 18:15
Eerste indruk is SUPER!!

phranq
23-04-2009, 18:15
Staat ie al op de ps store?

m.g
23-04-2009, 18:32
Het downloaden gaat dus bij jullie wel snel?! Bij mij nog steeds niet... Ik wil ook gamen K*%%zooi

Garcia
23-04-2009, 18:34
Het downloaden gaat dus bij jullie wel snel?! Bij mij nog steeds niet... Ik wil ook gamen K*%%zooi

Ging de hele tijd langzaam, maar ineens haalde hij em snel binnen.

De dikke nudist
23-04-2009, 18:57
Hoe groot is ie in totaal?

100%

ricoj
23-04-2009, 19:07
Ik zie dat hij nu ook voor playstation ertussen staat. volgens mijn ps3 moet hij binnen 18 min gedownload zijn.

Kingster
23-04-2009, 19:19
Staat vanaf 18.00 in de playstation store.
Dat wordt flink oefenen, zit er heel bruut uit.

De dikke nudist
23-04-2009, 19:20
Ik zie dat hij nu ook voor playstation ertussen staat. volgens mijn ps3 moet hij binnen 18 min gedownload zijn.

Kijk, je eerste reps.

Ik ga gelijk even checken, thanks.

Jeru
23-04-2009, 19:22
Ben hem nu meteen aan het downloaden op de PS3 :D

m.g
23-04-2009, 19:27
Ging de hele tijd langzaam, maar ineens haalde hij em snel binnen.

Dan hoop ik dat hij klaar is al ik thuis ben!! Moet nog anderhalf uur werken dus hopelijk is hij dan klaar. Zo niet dan gooi ik een kontroller door het raam.

Jeru
23-04-2009, 19:29
Ben hem nu meteen aan het downloaden op de PS3 :D

Ennnn klaar :D
7 minuutjes werk :cool2:

Sendur
23-04-2009, 19:57
HOPPA MIXFIGHT AAN DE UFC MOTHERFUCKERS!!!!!!!!!!!


hahahaha

Jeroen
23-04-2009, 21:12
Fuck... is best nog lastig om iemand te subben...

Jeru
23-04-2009, 21:49
Fuck... is best nog lastig om iemand te subben...

Idd... wel grappig dat je Chuck vs Shogun kan spelen :D
Nog maar even verder oefenen :blush:

gieloe
23-04-2009, 22:31
vindt hem nog niet heel bijzonder. submitten gebeurt niet echt he

De dikke nudist
23-04-2009, 22:51
Samen met m'n broertje gespeeld. FUCKING AWESOME!!!

En net met een armbar gewonnen.
De besturing is best diep, maar wel te masteren.

Deze ga ik dus zeker kopen.:D

Tsuki
24-04-2009, 00:31
ik kreeg keer op keer klop van mijn broertje maar gewonnen op triangle HOPPA mijn dag was helemaal goed ....................

gieloe
24-04-2009, 00:44
hoe doen jullie de submittings dan? ik heb ps3 en heb alle knoppen ingedrukt maar trapt en slaat alleen maar

phranq
24-04-2009, 00:47
Vind hem super! Submitten is me alleen nog niet gelukt, draai me de pokke met dat pookje...

Vind alleen het nivo niet echt heel hoog, zit nu op advanced en win bijna alles..

kentaro
24-04-2009, 01:16
shit ook voor de ps3?!? damn kga meteen downen dan nu!!!!!

Wiseguy
24-04-2009, 03:12
Submissions met ps3 moet je met R3 doen. Op het rechter anologe pookje drukken.

Heb al een armbar, triangle, kimura, rnc, leglock en guillotine en zelfs flying armbar gedaan.

De dikke nudist
24-04-2009, 04:44
Ik stop net met spelen. Het is half vijf, lol.:lol:

Ik dacht een uur of half een.

Goed spel dus.

Jeru
24-04-2009, 07:04
Lekkere g'n'p afgemaakt met ellebogen! Wist niet dat dit zo zaligmakend was :lol:

phranq
24-04-2009, 09:58
Submissions met ps3 moet je met R3 doen. Op het rechter anologe pookje drukken.

Heb al een armbar, triangle, kimura, rnc, leglock en guillotine en zelfs flying armbar gedaan.

De sub zet je in met R3, daarna moet je draaien als een dolle toch?

dirk5
24-04-2009, 10:02
Dat klopt, maar dit zal nooit lukken wanneer je tegenstander zijn balk vol zit.

en dat is ook meteen een minpunt aan het spel. Normaal wordt het in het eind van de partij moeilijker om iemand te submitten (zweet). Bij het spel is het vrijwel onmogelijk om iemand te subben in de eerste ronde. Naar het schijnt werkt eerst een boel lowkicks ook goed, bij mij is het alleen nog niet echt gelukt. Achja, ben toch meer van de full mount en GnP.

phranq
24-04-2009, 10:12
Ik heb het gisteren ongeveer een uurtje of 6 achter elkaar gespeeld en iedere partij is anders geëindigd, erg verrassend!

Sendur
24-04-2009, 10:26
Dat klopt, maar dit zal nooit lukken wanneer je tegenstander zijn balk vol zit.

en dat is ook meteen een minpunt aan het spel. Normaal wordt het in het eind van de partij moeilijker om iemand te submitten (zweet). Bij het spel is het vrijwel onmogelijk om iemand te subben in de eerste ronde. Naar het schijnt werkt eerst een boel lowkicks ook goed, bij mij is het alleen nog niet echt gelukt. Achja, ben toch meer van de full mount en GnP.


Nou Dirkie i kwerd gister in de 2e minuut gesubmit.

Dit heeft dus niks met het balkje te maken maar dit is random om het zo maar te zeggen

Het is met een lege balk namelijk moeilijker om iemand te submitten, laat staan gesubmit worden.

Guile
24-04-2009, 10:53
Hij is vet, maar om nu een maand met alleen Shogun te vechten. Liddel vecht ik niet mee...opschieten man

dirk5
24-04-2009, 10:59
Nou Dirkie i kwerd gister in de 2e minuut gesubmit.

Dit heeft dus niks met het balkje te maken maar dit is random om het zo maar te zeggen

Het is met een lege balk namelijk moeilijker om iemand te submitten, laat staan gesubmit worden.

Dat jij gesubmit werd heeft er vast mee te maken dat je niet snel genoeg je pookie rond heb lopen draaien ;)

wanneer je iemand gaat submitten, zie je zijn balk aflopen, wanneer deze leeg is submit je hem, wanneer ie nog half vol is komt hij er gewoon uit.

Wanneer je bijvoorbeeld gassed bent zul je binnen no time gesubmit worden.

Wiseguy
24-04-2009, 11:47
De sub zet je in met R3, daarna moet je draaien als een dolle toch?

Klopt als het goed is kan je ook op 1 van de andere knoppe blijven drukken. Maar dat word allemaal uitgelegd in de tutorial.

Mike
24-04-2009, 12:47
Klopt als het goed is kan je ook op 1 van de andere knoppe blijven drukken. Maar dat word allemaal uitgelegd in de tutorial.

precies

als je alleen maar draait dan is de kans op succes 0,0

je moet draaien en varieren tussen de normale knoppen die je gewoon als een spast moet rammen. ik win bijna ieder partij op sub , maar dat lukt alleen met shogun.
vind t ook cool dat die sprawl van chuck net zo goed is als in t echt.

ik denk als je straks nog werdum of mir speelt dat je dan zeer gemakkelijk kunt subben

de aanvallende substats van shogun zijn maar 85 en ik geloof sub defense van chuck hoog in de 70 dus dat maaakt t ook lastiger om chuck te submitten

met chuck shogun submitten gaat gewoon bijna niet lukken en dat is ook realistisch

biggz
24-04-2009, 13:16
Door jullie heb ik zin gekregen om ook flink te knokken ( op de ps 3 wel te verstaan).
Nadeel is dat ik tot half 5 achter me bureau zit

ARMENIA
24-04-2009, 15:49
Echt mooie spel! eerste spel van de ps3 waar ik echt tevreden over ben..Maar die kut Liddel is sterker als Shogun, ik verlies altijd met Shogun en met chuck win ik alles van me broertje.hoe ziet die campaign van deze spel eruit? je begint als een n klasser en moet je naar boven vechten? Dat is wel vet man, als dat zo is, neem ik overigens wel aan.

Daniel
24-04-2009, 16:08
Sinds gisteren op Expert niveau. Is redelijk lastig kan ik je vertellen maar wel bijzonder vet.

Sendur
24-04-2009, 17:13
ik speel het op de xbox,maar waar staan die energiebalken dan? ik zie ze nl niet

Kun je aan zetten in opties, maatr ik vind dat saai dat haalt het realisme uit het spel weg.


Fuck energie balken etc!!

dirk5
24-04-2009, 17:14
ik speel het op de xbox,maar waar staan die energiebalken dan? ik zie ze nl niet

Kun je aan zetten in het options menu, ik speel het ook op de 360

joost
24-04-2009, 17:27
Wat een mooi spel... ben hem nu al 2 dagne aan het spelen met vrienden! :D
best verslavend... kan niet wachten om met bijv tito ortiz of GSP te spelen

oliebol
24-04-2009, 17:36
Wat een gruwelijk spel, het grondwerk gaat bij mij nog niet zo. Maar staand gaat me tot nu toe goed af.
Kan echt niet wachten om zelf een poppetje te maken en gewoon heel het spel te spelen

dirk5
24-04-2009, 17:54
precies

als je alleen maar draait dan is de kans op succes 0,0



Hehe, dan weet jij blijkbaar meer dan de tutorial, want daar wordt verteld dat je 2 opties hebt, OF met het pookje draaien OF met de buttons bashen.

Garcia
24-04-2009, 18:44
En het pookje indrukken he (Xbox360) ;)

biggz
24-04-2009, 20:36
kut subs
ik zet ze aan maar ze lukken maar niet

schurem
24-04-2009, 20:38
ik krijg ze ook niet voor mekaar, zelfs met rua niet. mooi verkankerd.

gieloe
24-04-2009, 20:39
doet fedor hierin mee? ik weet dat hij niet in de UFC vecht maar mischien als een unlockable character ofzo?

Mike
24-04-2009, 22:36
Hehe, dan weet jij blijkbaar meer dan de tutorial, want daar wordt verteld dat je 2 opties hebt, OF met het pookje draaien OF met de buttons bashen.

wat is je probleem dirk?

ga je me nou op alles tegenspreken in dit topic? :D

wijsneus

dan doe jij t toch gewoon op jouw niet succesvolle manier :D

alsof de tutorial almighty is, dat zijn tips en er staat in tutorial ook dat t wijs om t varieren als je constant zelfde manier aanzet kan je makkelijk gepareerd worden.

de submission game is basicly rock paper scissors
of je draait=rock of je drukt nonstop op x=paper of je pakt y=sciccors. enz enz

wie aanzet met x kan dus geblockt/gesweept worden met x zelfde voor draaien enz enz

waarom ik jullie ondankbare noobs nog help is me een raadsel ;) wordt straks met mijn eigen tips een arm afgedraaid dat weet ik nu al.

ik heb al wat meer strikes gevonden dan in de tutorial , tijdens t rennen voor of achteruit heb je nog een 2x 3 extra strikes/kicks

Mike
24-04-2009, 22:41
wie heb eigenlijk een lijst met alle vechters die in t spel zitten?

phranq
24-04-2009, 22:51
wie heb eigenlijk een lijst met alle vechters die in t spel zitten?

UFC 2009 Undisputed (http://www.ufcundisputed.com/#/fighters)

Mike
24-04-2009, 23:19
UFC 2009 Undisputed (http://www.ufcundisputed.com/#/fighters)


thnx man reps

wel vaag dat koshchek en diego sanchez te zien zijn in de demo maar ik zie ze er niet tussen staan bij fighters list

edit: wow ik zie t nu pas staan , hier begin je dus mee en de rest moet je unlocken ofzo, er zijn meer dan 80!!!!!!! vechters in de game

Mike
24-04-2009, 23:36
GameSpot Event Series :: Crosshairs (http://www.gamespot.com/shows/crosshairs/?series=crosshairs&event=crosshairs_april_23_200920090423)


rond 10 minuten wordt career mode toegelicht, training , gesprekken met dana white en popularity ratings zitten er in :)

Wiseguy
25-04-2009, 00:18
Ik had het eerder over submissions dat er veel gelukt waren. Was vergeten te vermelden dat dit tegen een vriend was. Tegen de computer is het idd een stuk lastiger.

BJJCORE
25-04-2009, 09:37
Aangezien bijna iedereen op mixfight zowat wel een gamenerd is (no offence ...i'm one 2 ;-) ) lijkt het me leuk om als hij half mei uitkomt en we hebben er allemaal wat mee geoefend een competitie op te zetten op mixfight waarbij elke week (dus je hebt een week de tijd om tegen je tegenstander te spelen) tegen elkaar wordt gevochten en de uitslagen en rankings worden bijgehouden. Zomaar een idee, maar we deden dat vroeger ook altijd met Fifa en Pro Evolution Soccer. Moeten dan alleen wel kijken wie een PS3 en een XBOX360 heeft natuurlijk. Maar we zouden het de 'Mixfight UFC-Arcade competition' kunnen noemen (om niet te veel in verwarring te komen hahaha). Zomaar een ideetje..... laters peeps ;-)
PS als je eerst even die training doet die in de demo zit dan weet je al goed wat er allemaal kan. Zit blijkbaar meer in de demo dan je op het eerste oog zou zien.

Mickey
25-04-2009, 10:27
Hij is nu aan het downloaden op beide consoles! Oeh dit word een vet middagje

schurem
25-04-2009, 10:28
vet idee BJJCORE. ik zal er zeker voor in zijn. mijn xbox gamertag is ... drumroll... schurem :D

Mickey
25-04-2009, 10:31
Eens! Mijn Gamertag is Foxs

Garcia
25-04-2009, 10:34
Mijn gamertag = cyrilgarcia (Xbox360) voor de mensen die me willen toevoegen om vanaf 16 mei wat te rammen ;)

BJJCORE
25-04-2009, 11:55
Cool, anders doen we het gewoon zo dat we vanaf 14 a 15 mei een nieuwe topic openen zodat iedereen zijn gamerstag voor de PS3 of XBOX360 kan plaatsen en dan maak ik er wel een overzichtelijke lijst van. De uitkomst van elke wedstrijd moet door beide partijen bevestigd worden om zo valse uitslagen te voorkomen. Maar het is natuurlijk gewoon dikke lol natuurlijk. Ben benieuwd wie aan het einde van het seizoen eerste staat hahaha dan wordt trainen jongens ;-)

Jeroen
25-04-2009, 14:28
Ondertussen begin ik de besturing aardig door te krijgen. Op advanced kan ik al doen waar ik zin in heb. Kleine nuance... ik speel vooral met Liddell. Staand dicteer ik het gevecht en áls ik al op de grond terecht kom (meestal niet, want de takedown-defence van Liddell is top), kan ik snel van positie wisselen en weer opstaan.
Met Shogun spelen blijf ik kut vinden tegen Liddell. Als ik win met Shogun, dan is het op knietjes of een highkick. Met een sub winnen is op advanced bijna niet te doen en op expert praktisch onmogelijk. Ik vermoed en hoop dat dit door de stats van Liddell komt, anders wordt het té lastig subben in het volledige spel en dat zou ik erg jammer vinden.

Spike_tm
25-04-2009, 17:19
Heb net een uurtje of twee met de demo (360) zitten pielen. Erg verslavend moet ik zeggen. Heb meeste met Rua gespeeld, omdat je met Chuck op de hogere moeilijkheidsgraden nogal gesloopt wordt op de grond. Iedere partij is anders, dat valt wel op.
Snelste KO, 3 sec ronde 1. Vanaf de gong met Chuck naar voren sprinten en uithalen. Ding, KO.
Ga nog verder knokken, kijken of ik een submission uit m'n controller kan toveren. Als de demo zo leuk blijft ga ik zeker kopen zodra die game uitkomt. Duurt alleen nog een maand...

sikkwitttet
25-04-2009, 18:41
bij mij ook iederen prtij een ander verloop.echt vet.alleen win ik steeds op dikke ko.nog steeds niet op sub.

phranq
25-04-2009, 19:12
bij mij ook iederen prtij een ander verloop.echt vet.alleen win ik steeds op dikke ko.nog steeds niet op sub.

Moet je die energiebalk ff aanzetten in het options menu, als de balk helemaal leeg is kan je een sub inzetten. Dit lukt in ieder geval op de eerste 2 nivos, daarna word het moeilijker.. Vind dit overigens wel lame, als een choke zit dan zit ie, maakt niet uit hoe fit iemand is.

dirk5
25-04-2009, 19:20
Vind dit overigens wel lame, als een choke zit dan zit ie, maakt niet uit hoe fit iemand is.

Helemaal mee eens!

raveboy
25-04-2009, 20:38
Weet iemand of deze ook al te downloaden is voor de ps3, zodat ik hem via cd op de ps3 kan krijgen?

Ik kan niet online met de PS3 ( demo unit )

oliebol
25-04-2009, 22:15
als een choke zit dan zit ie, maakt niet uit hoe fit iemand is.
dat is denk ik om het spel wat leuker te houden, anders heb je van die gasten die alleen maar voor die choke gaan.
Beuk je ze de hele wedstrijd het oktagon door en dan zetten hun een keer een choke aan en verlies je:'(
maar echt een vette game is het wel zeg, ik maak altijd veel achterwaartse trappen met shogun:D

schurem
25-04-2009, 23:14
Niet helemaal waar he, dat een choke zit als ie zit. Zoiets als een senkaku of een guillotine kunnen een minuut duren voor je er kapot aan gaat als je nog fit bent. In die minuut kan je je er nog uit vechten. Heb je echter een stevige serie beuken op je harses hangen, dan ga je toch net iets minder fanatiek uit die senkaku wurmen, toch?

Mickey
26-04-2009, 10:35
Weet iemand of deze ook al te downloaden is voor de ps3, zodat ik hem via cd op de ps3 kan krijgen?

Ik kan niet online met de PS3 ( demo unit )

Hij is gewoon te downloaden op de PS3 Store in het PSN gedeelte.

loubamif
26-04-2009, 11:07
Looking bug UFC Undisputed
Blog de Sergei-Kharitonov - Blog de Sergei-Kharitonov - Page 158 - Skyrock.com (http://sergei-kharitonov.skyrock.com/158.html)

m.g
26-04-2009, 15:56
Te verslavend voor woorden, op Expert is het wel erg moeilijk. Op advanced is het nog wel goed te doen, met Shogun de tweede ronde halen en dan is Chuck sneller gassed. Maar die rubberguard is ook gruwelijk. Maar als chuck op je zit met expert dan kom ik er niet onderuit!! Wel jammer dat er alleen maar standaar submissions zijn, het zou nog vetter zijn als je ze zelf kon kiezen. Dat is voor de volgende keer.
Die competitie is een tof idee i'm in.

phranq
26-04-2009, 16:24
Weet iemand hoe je een draaitrap maakt met Rua?

Mike
26-04-2009, 17:07
Weet iemand hoe je een draaitrap maakt met Rua?


naar achteren rennen en schoppen op afstand

Dennuz
26-04-2009, 17:09
Spel is idd zwaar verslavend :D..

Wel jammer als je tegenstander neergaat en je erboven staat voor G&P dat je geen footstomps op het lichaam kan geven..

m.g
26-04-2009, 18:03
Spel is idd zwaar verslavend :D..

Wel jammer als je tegenstander neergaat en je erboven staat voor G&P dat je geen footstomps op het lichaam kan geven..

Dat is inderdaad jammer, maar die vliegende/vallende ellboog/stoot is wel vet.

Nickuraba
26-04-2009, 18:20
gsp kan zijn trademark 'axekick' wel ;)

ARMENIA
26-04-2009, 18:31
Dat is inderdaad jammer, maar die vliegende/vallende ellboog/stoot is wel vet.

hoe doe je dat?

Spike_tm
26-04-2009, 18:39
hoe doe je dat?
Als de tegenstander op de grond ligt, er naar toe rennen en dan slaan.

Highline
27-04-2009, 09:57
van hetw eekend op de ps3 gespeeld, super vet

zag dat ie voor xbox nog alleen voor gold beschikbaar was. iemand enig idee wanneer die voor silver beschikbaar is?

biggz
27-04-2009, 10:33
Bij expert word elke aanval van mij gecounterd met een shoot

barclay
27-04-2009, 11:14
weet er iemand hoe ik achter op de tegenstander zijn rug terecht kan komen?

Sprawl doen bij een shoot en dan aan de knuppel draaien?

Thanks

boelen
27-04-2009, 11:24
supervet.. deze week volledige versie op de mat als het goed is..
leuk dat ali O. nog even genoemd wordt ;-)

Boutsen83
27-04-2009, 12:38
Voor de competitie: mijn tag is mijn forumnaam hier (xbox360)

Highline
27-04-2009, 13:13
maar goed, gaat iemand hem nog uploaden voor me :P

phranq
27-04-2009, 13:16
Voor de competitie: mijn tag is mijn forumnaam hier (xbox360)

Ik denk dat we voor de cometitie ff 2 aparte topics (PS3 & XBOX) in off topic aan moeten maken..

Ik wil het voor de PS3'ers wel bijhouden als daar animo voor is.

phranq
27-04-2009, 13:17
supervet.. deze week volledige versie op de mat als het goed is..

Voor de XBOX of PS3?

biggz
27-04-2009, 13:40
Ik denk dat we voor de cometitie ff 2 aparte topics (PS3 & XBOX) in off topic aan moeten maken..

Ik wil het voor de PS3'ers wel bijhouden als daar animo voor is.

Lijkt me dope.. mensen hun ass whoopen

phranq
27-04-2009, 13:47
Lijkt me dope.. mensen hun ass whoopen

Ik zal voor de PS3 een topic openen in off topic, ik stel voor dat iemand met een XBOX het voor de XBOX club regelt.

Aan het einde kan de champ van de PS3 het opnemen in de Championsleague tegen de XBOX champ...

dirk5
27-04-2009, 13:56
Ik stel voor dat gewoon nog eens effe een maand wachten...

zie al weer gebeuren dat de helft die zich aanmeld het spel niet koopt en dat alles weer opnieuw kan worden gedaan.

phranq
27-04-2009, 14:55
Ik stel voor dat gewoon nog eens effe een maand wachten...

zie al weer gebeuren dat de helft die zich aanmeld het spel niet koopt en dat alles weer opnieuw kan worden gedaan.

Dat kan, maar we kunnen tegen die tijd ook kijken wie 'm wel en niet heeft.

boelen
27-04-2009, 15:55
Voor de XBOX of PS3?


ps3 ;-)

Mike
12-05-2009, 17:00
ufc undisputed countdown


7 dagen

Guile
12-05-2009, 17:11
Al iemand tot een dec gekomen?

Mike
12-05-2009, 17:16
decision wel maar nog geen draw

sikkwitttet
12-05-2009, 17:27
eigelijk, vind ik de game steeds meer een afknapper worden. dat grond gedoe vind ik zo niet werken. zit maar wat te draaien aan pookje. en als ik fatsoelijk bezig ben gaat het kut. ga ik als een mafkees maar wat draaien er aan gaat het goed.wtf man

martial-freek
12-05-2009, 17:40
fokking vet spel!! alleen de subs lukke nog steeds niet echt (en ik ga niet spelen met energie balkje aan) ben benieuwd naar de create-own-fighter mode!

raveboy
12-05-2009, 17:44
eigelijk, vind ik de game steeds meer een afknapper worden. dat grond gedoe vind ik zo niet werken. zit maar wat te draaien aan pookje. en als ik fatsoelijk bezig ben gaat het kut. ga ik als een mafkees maar wat draaien er aan gaat het goed.wtf man

Dat heb ik dus ook, ook zag ik op video's en foto's en die tutorials, dat veel vechters het zelfde slaan, clinchen en special moves hebben, hoop dat dit toch wat anders is in de game, anders heb je dus geen echte verschillen en dat zal me snel gaan vervelen denk, heb de demo nu ook al een week niet meer gespeeld.

Pepe the Ice-Murderer
12-05-2009, 17:47
Sja, de "veelzijdigheid" zal tegelijk ook het grootste probleem worden voor UFC, maar dat is allemaal niet aan de orde, want dat probleem heeft elk sportspel.

Vind je de game niet leuk, maar wil je toch freefighten? Ga naar de club.
Ben je over je piekperiode heen, rook je als een turk of ben je gewoon te tam om echt te trainen? Play the game!

raveboy
12-05-2009, 21:07
Sja, de "veelzijdigheid" zal tegelijk ook het grootste probleem worden voor UFC, maar dat is allemaal niet aan de orde, want dat probleem heeft elk sportspel.

Vind je de game niet leuk, maar wil je toch freefighten? Ga naar de club.
Ben je over je piekperiode heen, rook je als een turk of ben je gewoon te tam om echt te trainen? Play the game!

Nou, als ik rond de 60 euro voor een spel moet uitgeven, dan verwacht ik wat meer als poppetjes die op de vechters lijken, maar alleen maar de zelfde stijlen hebben.
staande vechters die op elkaar gaan lijken en grondvechters ook, en dat schiet dus niet op.
Alle escapes die ik heb gedaan met Shogun, deed anderson silva en anderen ook in de filmpjes.
Rampage was in de clinch het zelfde als Chuck.
Ze moeten wel hun eigen stijl hebben.
Pride op de playstation 2 had zelfs dat ze een beetje de stijl van de echte vechters hadden, dus dat verwacht ik hier ook wel, en niet alleen 1 move die je met een speciaal knopje kan activeren.
Mischien is het voor een tijdje genoeg dat ze in ieder geval bewegen en lijken op de vechters, maar voor 60 euro?

Emilio
12-05-2009, 21:43
Ik vind het wel heftig hoor. Mocht het toch iets wat tegenvallen is het een goede zoethouder tot Fight night Round 4.

sikkwitttet
12-05-2009, 23:25
maar met fight night round 4 word het ook kut voor mij dan. want is niet meer met knoppen.puur alleen pookje.en dat vind ik echt te fucking verrot

Wiseguy
13-05-2009, 00:54
Het pookje werkt juist geweldig met FN!

sikkwitttet
13-05-2009, 01:07
vind je? vind het te traag werken, soms te random maar wat doen. wil je zo dikke bom plaatsen, gooit ie wat anders er uit enzo. de verdediging is perfect er mee. maar vind het aan vallen te kut. zeker nu je ook eindelijk een fatsoenlijk combo systeem lijkt te krijgen. je kunt je niet kapot gaan blijven draaien.toch

Pepe the Ice-Murderer
13-05-2009, 01:09
Quote:
Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=737007#post737007)
Sja, de "veelzijdigheid" zal tegelijk ook het grootste probleem worden voor UFC, maar dat is allemaal niet aan de orde, want dat probleem heeft elk sportspel.

Vind je de game niet leuk, maar wil je toch freefighten? Ga naar de club.
Ben je over je piekperiode heen, rook je als een turk of ben je gewoon te tam om echt te trainen? Play the game!



Nou, als ik rond de 60 euro voor een spel moet uitgeven, dan verwacht ik wat meer als poppetjes die op de vechters lijken, maar alleen maar de zelfde stijlen hebben.
staande vechters die op elkaar gaan lijken en grondvechters ook, en dat schiet dus niet op.
Alle escapes die ik heb gedaan met Shogun, deed anderson silva en anderen ook in de filmpjes.
Rampage was in de clinch het zelfde als Chuck.
Ze moeten wel hun eigen stijl hebben.
Pride op de playstation 2 had zelfs dat ze een beetje de stijl van de echte vechters hadden, dus dat verwacht ik hier ook wel, en niet alleen 1 move die je met een speciaal knopje kan activeren.
Mischien is het voor een tijdje genoeg dat ze in ieder geval bewegen en lijken op de vechters, maar voor 60 euro?

Ja gast, ik heb dat spelleke en die prijs niet gemaakt hé. Ik zeg gewoon hoe het is meer niet.
Wat kan mij het een reet schelen waaraan jij 60 euro wil geven.

De dikke nudist
13-05-2009, 01:13
vind je? vind het te traag werken, soms te random maar wat doen. wil je zo dikke bom plaatsen, gooit ie wat anders er uit enzo. de verdediging is perfect er mee. maar vind het aan vallen te kut. zeker nu je ook eindelijk een fatsoenlijk combo systeem lijkt te krijgen. je kunt je niet kapot gaan blijven draaien.toch

Haha, je bakt er niks van.

m.g
13-05-2009, 01:25
Iemand nog tips om te submitten?! En om eruit tekomen?!

Wiseguy
13-05-2009, 01:42
vind je? vind het te traag werken, soms te random maar wat doen. wil je zo dikke bom plaatsen, gooit ie wat anders er uit enzo. de verdediging is perfect er mee. maar vind het aan vallen te kut. zeker nu je ook eindelijk een fatsoenlijk combo systeem lijkt te krijgen. je kunt je niet kapot gaan blijven draaien.toch

Dat probleem had ik in het begin ook. Nu weet ik echt waar ik mee bezig ben. Is een kwestie van gewenning.

Wiseguy
13-05-2009, 01:42
Iemand nog tips om te submitten?! En om eruit tekomen?!

Aan het pookje draaien tot je er bij neervalt

lunatic
13-05-2009, 08:14
LALALALALALALALALALALALALALALALA ik ga jullie ASSSSSS WOOOOOOOOOOOOOPEN!! ;)




op de ps3 dan he :P

Emilio
13-05-2009, 08:21
submission is mij ook nog nooit gelukt. Ga me er met de echte versie maar eens in verdiepen denk ik.

Sendur
13-05-2009, 08:29
submission is mij ook nog nooit gelukt. Ga me er met de echte versie maar eens in verdiepen denk ik.


SPEEL DE TUTORIAL???????

Sorry hoor maar ik kan zowat elke submission behalve north-south choke is nog niet gelukt.

Ik snap niet dat mensen lopen te janken oer die submisions?
Gewoon de juiste positie aannemen en op het rechter analoge stickje drukken. dan knoppen rammen.

Piece of cake.

phranq
13-05-2009, 09:31
Als ik met Shogun speel en de wedstrijd begint loopt Chuck naar het midden en steekt z'n hand op voor een high five, weet iemand hoe je een high five teruggeeft?

Boutsen83
13-05-2009, 10:00
voor de 360 moet je dan op de pijltjestoetsen drukken

Sendur
13-05-2009, 10:11
Als ik met Shogun speel en de wedstrijd begint loopt Chuck naar het midden en steekt z'n hand op voor een high five, weet iemand hoe je een high five teruggeeft?

je moet het pijltje in zijn richting indrukken.

op de andere functies taunt je hem.

m.g
13-05-2009, 10:48
Aan het pookje draaien tot je er bij neervalt

Thanks dat was ik de hele tijd al aan het doen, mischien iemand had iemand al een extra iets uitgevonden?!?

Iggy
13-05-2009, 10:59
Bij de demo van xbox 360 zit een uitgebreide tutorial waar ze beschrijven hoe je de besturing onder controle kan krijgen.

dirk5
13-05-2009, 11:07
Thanks dat was ik de hele tijd al aan het doen, mischien iemand had iemand al een extra iets uitgevonden?!?

Met wijs en middelvinger zo snel mogelijk op knoppen b en y drukken, gaat mij beter af dan draaien, tevens dient je tegenstander wel moe te zijn, anders tikken ze nooit.

er loopt hier trouwens ook nog iemand rond die roept dat je beide dingen tegelijk moet doen... Wanneer je je controller snel kapot wilt hebben is dit aan te raden, sneller subben zal dit alleen niet doen.

Sendur
13-05-2009, 11:29
Met wijs en middelvinger zo snel mogelijk op knoppen b en y drukken, gaat mij beter af dan draaien, tevens dient je tegenstander wel moe te zijn, anders tikken ze nooit.

er loopt hier trouwens ook nog iemand rond die roept dat je beide dingen tegelijk moet doen... Wanneer je je controller snel kapot wilt hebben is dit aan te raden, sneller subben zal dit alleen niet doen.

Nogmaals dirk, gister had ik binnen 20 sec een triangle choke hangen.

Soms zit een sub wel goed dat je hem meteen in de 2e stage hebt, dit is vaak wel defensive.

dirk5
13-05-2009, 11:51
Nogmaals dirk, gister had ik binnen 20 sec een triangle choke hangen.

Soms zit een sub wel goed dat je hem meteen in de 2e stage hebt, dit is vaak wel defensive.

en dit was tegen de computer of tegen een echt persoon?

NielsN
13-05-2009, 12:00
en dit was tegen de computer of tegen een echt persoon?

Hee!

De computer is een echt persoon.:mad:

sikkwitttet
13-05-2009, 12:26
ai. geef nu maar toe. hoe kut zou het zijn als hij er nu achter komt dat die meid op zijn desktop nep is.pc is echt, pc is echt maak je niet druk nielsn

dirk5
13-05-2009, 12:33
You going Howard Hughes on me?

raveboy
13-05-2009, 12:45
Quote:
Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=737007#post737007)
Sja, de "veelzijdigheid" zal tegelijk ook het grootste probleem worden voor UFC, maar dat is allemaal niet aan de orde, want dat probleem heeft elk sportspel.

Vind je de game niet leuk, maar wil je toch freefighten? Ga naar de club.
Ben je over je piekperiode heen, rook je als een turk of ben je gewoon te tam om echt te trainen? Play the game!




Ja gast, ik heb dat spelleke en die prijs niet gemaakt hé. Ik zeg gewoon hoe het is meer niet.
Wat kan mij het een reet schelen waaraan jij 60 euro wil geven.


Nee, jij zegt hoe jij het vind, niet hoe het is.
Ik heb niet meer de leeftijd dat ik klaarkom zodra ik iets zie met muay thai of mma, of freefight zoals jij het noemt.
Persoonlijk denk ik dat als je echt traint en je speelt het spel je nog met het zelfde probleem zit.
Ik heb alle spellen van Pride, K-1 , UFC, en tuurlijk is het leuker als andere spellen, maar het is 2009, dus alles mag verbeteren, helemaal als Dana White het spelletje zo hyped.
Ik wacht allang op zo'n spel als dit, maar op het mooie beeld raak ik snel uitgekeken, na een tijdje gaat het toch om de gameplay, ookal denk ik dat veel mensen het spel zouden kopen ookal zou het een kut gameplay hebben, maar er zo uitzien.

Pepe the Ice-Murderer
13-05-2009, 12:48
Nee, jij zegt hoe jij het vind, niet hoe het is.
Ik heb niet meer de leeftijd dat ik klaarkom zodra ik iets zie met muay thai of mma, of freefight zoals jij het noemt.
Persoonlijk denk ik dat als je echt traint en je speelt het spel je nog met het zelfde probleem zit.
Ik heb alle spellen van Pride, K-1 , UFC, en tuurlijk is het leuker als andere spellen, maar het is 2009, dus alles mag verbeteren, helemaal als Dana White het spelletje zo hyped.
Ik wacht allang op zo'n spel als dit, maar op het mooie beeld raak ik snel uitgekeken, na een tijdje gaat het toch om de gameplay, ookal denk ik dat veel mensen het spel zouden kopen ookal zou het een kut gameplay hebben, maar er zo uitzien.

Ik vraag me af hoe oud jij denkt dat ik ben... Ik heb zelfs geen PS of XBOX. Dus jij hebt nog de leeftijd waarin je zit te kakken over fucking videogames, ik niet. Vind je het leuk, ok, vind je het niet leuk ook goed. Wat jij persoonlijk denkt is jouw zaak, maar hou het algemeen. En anders moeten we even naar The Pitt gaan hé raveboy.

biggz
13-05-2009, 13:03
oehh take it to the pitt :jerry:

Sendur
13-05-2009, 13:06
en dit was tegen de computer of tegen een echt persoon?

echt persoon, maar wel knoppen rammen geblazen

NielsN
13-05-2009, 13:06
ai. geef nu maar toe. hoe kut zou het zijn als hij er nu achter komt dat die meid op zijn desktop nep is.pc is echt, pc is echt maak je niet druk nielsn

Ik heb een poes op mijn desktop. En die is echt, weet ik toevallig.

Ik ben zoveel stappen op je voor dat het niet eens leuk meer is.:sleep1:

dirk5
13-05-2009, 13:11
echt persoon, maar wel knoppen rammen geblazen

and there we are....

Grote kans dat die dus al moe was na button bashen....

Zet stamina balk maar eens aan, en zeg dan maar eens dat ik ongelijk heb.

kan trouwens ook dat je hem subt wanneer jij wel drukt/draait en hij niet. dat kan na 1 sec al

sikkwitttet
13-05-2009, 13:39
Ik heb een poes op mijn desktop. En die is echt, weet ik toevallig.

Ik ben zoveel stappen op je voor dat het niet eens leuk meer is.:sleep1:


come on dude, het was een intikkertje.kon niet laten. maar gelukkig ben je al zo ver op mij voor. gelukkig.waar zit je al?

NielsN
13-05-2009, 13:44
come on dude, het was een intikkertje.kon niet laten. maar gelukkig ben je al zo ver op mij voor. gelukkig.waar zit je al?

You figure it out...;)

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2009/1/22/1232615034492/Chess-22.01.2009-001.jpg

Emilio
15-05-2009, 19:31
SPEEL DE TUTORIAL???????

Sorry hoor maar ik kan zowat elke submission behalve north-south choke is nog niet gelukt.

Ik snap niet dat mensen lopen te janken oer die submisions?
Gewoon de juiste positie aannemen en op het rechter analoge stickje drukken. dan knoppen rammen.

Piece of cake.

Ik heb de tutorial ook al gedaan en ik kan aardig uit de voeten met dit spel. speel alleen altijd tegen de cpu en die heb ik nog niet laten afkloppen. Maar dat zal in de hele versie helemaal goedkomen.

eerste reviews staan trouwens online he.

zie GamePro - Prepare To Play: the most comprehensive information and ratings source for Video Games, Wii, Xbox 360, PS3, PS2, PSP, DS, PC and Flash Games (http://www.gamepro.com)
En ik heb er nog 1 gelezen waar ik ff zo snel niet meer de link van weet.
Daar kreeg hij iig een 9.1!!

ben benieuwd naar de cijfers van Video Game Trailers for Wii, PSP, Xbox, PS3 & More | Upcoming Video Games (http://www.gametrailers.com), IGN Advertisement (http://www.ign.com) en GameSpot:Video Games PC PlayStation 2 Xbox 360 Wii PS3 GameCube PSP DS GBA PS2 PlayStation 3 (http://www.gamespot.com)

Mike
15-05-2009, 22:04
http://www.gamespot.com/xbox360/action/ufc2009undisputed/video/6206415/ufc-2009-undisputed-interview-

de maker van t spel noemt alle namen van de 82 vechters in t spel

crocop sylvia en arlovski zitten er ook gewoon nog in

oliebol
15-05-2009, 23:38
dit spel tegen vrienden spelen is echt vet, ik heb al mijn vrienden uitgenodigd en nu willen echt veel van hun een xbox+ UFC :D

Mule-Kick
18-05-2009, 13:01
Ik vond onlangs trouwens al een achievement overzicht voor de 360 versie, voor zover ik weet nog niet gepost hier. Vond t wel interessant, zowel online als offline achievements.

bron: http://www.xbox360achievements.org/game/ufc-2009-undisputed/achievements/

UFC 2009 Undisputed - Achievement List
Xbox360Achievements.org - Every Point Counts


There are 30 achievements with a total of 1000 points.


Pound-for-Pound Champion (100 points)

Win the UFC Championship in each weight class in Career Mode.

Undisputed Champion (25 points)

Win the UFC Championship with a fighter in Career Mode.

Hall of Famer (25 points)

Enter the Hall of Fame with a fighter during Career Mode.

Call me "No Touch!" (75 points)

Complete Career Mode and retire undefeated.

Where's my bonus check? (20 points)

Obtain the KO, Submission and Fight of the Night Awards with a fighter in Career Mode.

That was easy! (20 points)

Win in under 20 seconds of the 1st round against a COM UFC Fighter in Exhibition or Career Mode.

Student of the game. (25 points)

Complete all tasks from the Tutorial Mode.

Wax Off! (20 points)

Escape 20 submissions by technical escape against a COM UFC Fighter in Exhibition or Career Mode.

Trophy Collector (25 points)

Obtain all the trophies in Career Mode with a fighter.

UFC Historian (20 points)

Unlock all movies from the Classic Fights Mode.

World Class Striker (30 points)

Win by KO without using any grappling against a COM UFC Fighter in Exhibition or Career Mode.

World Class Grappler (30 points)

Win by Submission using no striking against a COM UFC Fighter in Exhibition or Career Mode.

Roster Run-through (40 points)

Complete one fight in Exhibition Mode with each UFC fighter.

White Belt (10 points)

Win a Ranked Match with a CAF or UFC fighter in Xbox LIVE.

Blue Belt (20 points)

Win 15 Ranked Matches with a CAF or UFC Fighter in Xbox LIVE.

Purple Belt (30 points)

Win 30 Ranked Matches with a CAF or UFC Fighter in Xbox LIVE.

Brown Belt (50 points)

Win 50 Ranked Matches with a CAF or UFC fighter in Xbox LIVE.

Black Belt (100 points)

Win 100 Ranked Matches with a CAF or UFC fighter in Xbox LIVE.

Wax On! (30 points)

Win 15 Ranked Matches with a CAF or UFC fighter by submission in Xbox LIVE.

Papa Said Knock You Out! (30 points)

Win 15 Ranked Matches with a CAF or UFC fighter by KO in Xbox LIVE.

Gold Digger! (30 points)

Obtain all the gold medals in a Xbox LIVE Ranked Match Weekly Mission.

You really like me! (20 points)

Gain a million or more fans in a Xbox LIVE Ranked Match.

Ooh, in ya face! (25 points)

Win a fight by flash KO in a Xbox LIVE Ranked Match with a CAF or UFC fighter.

Original fighter (25 points)

Create A Fighter and use the CAF in Exhibition or Xbox LIVE.

Red Belt (100 points)

Reach level 50 or higher in a Xbox LIVE Ranked Match.


Secret Achievements


Ultimate Highlights (15 points)

Dominate the opponent in all 3 scenes of a replay segment.

Secret Achievement (15 points)

Continue playing to unlock this secret achievement.

Secret Achievement (15 points)

Continue playing to unlock this secret achievement.

Secret Achievement (15 points)

Continue playing to unlock this secret achievement.

Secret Achievement (15 points)

Continue playing to unlock this secret achievement.

Jetli
01-06-2009, 21:05
ik heb hem op de ps3 en speel voornamelijk online... Moet zeggen het bevalt me goed ondanks dat ik ze vaak op de grond ge asswhooped krijg,.. Dan krijg ik toch echt de neiging om die controller door de woonkamer te smijten....

Gary
04-06-2009, 12:28
iemand nog ufc voor de xbox kopen voor 40,-?

Highline
04-06-2009, 12:37
hehe vond je het niets?

Gary
04-06-2009, 13:14
hehe vond je het niets?

Nee, totaal niet mijn soort spel uiteindelijk. Tblijft toch het leukste in het 'eggie'. + ik heb 3 weken tentamens die aankomen ;P

Dus als iemand dit spel wilt kopen van een mixfightbroeder kom ik hem zelf afleveren aan je deur.

Judas
05-06-2009, 15:42
iemand nog ufc voor de xbox kopen voor 40,-?

Cd is onbeschadigd en boekje zit er bij, neem ik aan?

Gary
05-06-2009, 20:42
Cd is onbeschadigd en boekje zit er bij, neem ik aan?

jup, heb volgens mij nog ergens de bon. Is niet meer te ruilen, maar dan heb je nog garantie mocht er iets 'misgaan'

Jarno
11-06-2009, 17:21
Even stoom afblazen.... IK WORDT SCHIJTZIEK VAN DAT PS NETWERK!!!! infantiele kutzooi!!! Ben je net aan het winnen of verliezen pleurt dat netwerk eruit!!! Gister al 3x en vandaag om de 5 minuten waarna ik na 30seconden weer kan inloggen... Lang leve XBOX Live... daar is me dat nog nooit gebeurd en daarom komt er vanaf morgen ook de XBOX versie bij!!

phranq
11-06-2009, 17:28
Ik speel gisteren 5 potjes en 4x word de verbinding verbroken... volgens mij ligt dat niet aan het netwerk maar zet de tegenstander z'n ps3 uit als ie aan het verliezen is, erg frustrerend...