PDA

View Full Version : Michael Knaap?



the boxer
20-04-2009, 23:21
Hoe is het met deze jongen??

the boxer
20-04-2009, 23:51
hij vecht toch weinig ,vind ik?

SolidFighter
21-04-2009, 03:05
vecht geloof ik 9 mei in heerenveen

Sendur
21-04-2009, 09:48
Ik vind knaap net zo slecht als zijn opkomst muziek.

Native-deen
21-04-2009, 14:29
Hij Traint nu ook bij Jan Lomulder en hij gaat 9 mei in Heerenveen vechten

Justinian
21-04-2009, 15:02
Ik vind knaap net zo slecht als zijn opkomst muziek.
Knaap is een vechter met mijns inziens veel talent die fraaie partijen neer kan zetten!

micha
21-04-2009, 16:42
Knaap is een topgozer

The Bulldog
21-04-2009, 17:24
Top gozer , die op 1 of andere manier weet door te beuken naar de top.

Heeft alles in zich om een topper te worden, moet er alleen uit komen.

Ben benieuwd tegen wie die staat in Heerenveen...

the boxer
21-04-2009, 18:47
Ik vind het ook een topvechter, zorgt altijd voor spektakel.
Hoop voor hem dat hij nog een aantal mooie kansen krijgt!

Hans Vos
21-04-2009, 19:17
knaap is binnen en buiten de ring een topper , groet hans

De man van 14K
21-04-2009, 23:12
aardige gozer het zit hem alleen niet mee, ook niet in zijn eigen kop. Daarmee bedoel ik dat hij niet echt zijn rust heeft kunnen vinden.
Dat hij bij Bob trainde was hij in zijn element daarna was het toch altijd maar net niet.
Toch jammer want hij had het nog best ver kunnen schoppen.
Iets in mij zegt dat hij het best uit de verf bij Mikes zou komen maar goed....

ijsblok
21-04-2009, 23:15
ik heb veel vertrouwen in knaap, maar was wel verbaasd over zijn verlies tegen goce.
Hoop op een mooie pot tegen een gave opponent 9 mei.

kooivechter
21-04-2009, 23:50
veel talent, alleen komt er niet uit. Ik denk ook dat hij beter af is om meer richting westen te gaan voor mma. Veel meer mogelijkheden. In het hoge noorden is niet een ideale omgeving om mma op pro niveau te doen.

Jochem
22-04-2009, 00:01
Ik heb enkele partijen gezien, hij heeft me nooit echt impressed. Leek me wel een aardige kerel, hopelijk kan ie in de nabije toekomst nog wat laten zien.

Alleen als je al 10 jaar bezig bent, spreek ik toch niet meer over "talent".

dj
22-04-2009, 17:19
Hij is ook vader geworden, dus het vechten stond op een laag pitje.

chief108
22-04-2009, 17:28
heeft Knaap zich voortgeplant??? :eek:

Fightchick
22-04-2009, 17:32
Ik heb enkele partijen gezien, hij heeft me nooit echt impressed. Leek me wel een aardige kerel, hopelijk kan ie in de nabije toekomst nog wat laten zien.

Alleen als je al 10 jaar bezig bent, spreek ik toch niet meer over "talent".

Niet impressed? Ik vind het juist een hele spectaculaire vechter.

Jochem
22-04-2009, 17:43
Misschien andere partijen gezien dan. Ik heb sowieso de partijen tegen Murad en Dion gezien, en was niet onder de indruk.

Cave
22-04-2009, 18:01
Kwam op mij in zijn laatste partij tegen Staring op mij over als een eerste generatie mma-vechter: staande werk sterk maar grondwerk ver onder de maat. Lijkt me dus niet dat hij (inter-)nationaal nog hoge ogen gaat gooien.

sikkwitttet
22-04-2009, 18:38
ik weet het niet met hem. hij is een bikkel enzo. maar op de grond valt het dan net meestal tegen. maar hij was vroeger een talent, nu is hij te oud om nog talent te noemen. nu is het iemand die nogsteeds potentie heeft om door te kunnen breken internationaal. maar dan moet je veel vechten, en vooral winnen. gun het hem toch nog

De man van 14K
22-04-2009, 18:47
nou ja dat is, het is een felle hufter en hij ken knokken. Maar om nou te zeggen dat het technisch is... tja

chief108
22-04-2009, 19:04
hij is gewoon een knokker zoals Bob
altijd paraat voor een partij en neemt daardoor ook wel dingen aan die hij beter niet had kunnen doen
met een mindere fightrecord tot gevolg

jan sensei kyokushin
25-04-2009, 10:32
heeft Knaap zich voortgeplant??? :eek:;)
klopt :)en hij heeft zelf een Team sportschool in Ter Apel en heeft al vechters (tjes) die aan wedstrijden hebben deelgenomen op verschillende gala,s micheal heeft het druk druk druk baasje traint veel en geeft les ;)maar komt ook wel weer terug om aan wedstrijden deel tenemen alles op zijn tijd voor papa micheal .
Respect !!

osu

the boxer
25-04-2009, 10:39
;)
klopt :)en hij heeft zelf een Team sportschool in Ter Apel en heeft al vechters (tjes) die aan wedstrijden hebben deelgenomen op verschillende gala,s micheal heeft het druk druk druk baasje traint veel en geeft les ;)maar komt ook wel weer terug om aan wedstrijden deel tenemen alles op zijn tijd voor papa micheal .
Respect !!

osu

Bedankt voor de info!! :thup:

Native-deen
25-04-2009, 20:13
hij traint toch bij de beste mma school van nederland golden glory met zijn trainer martijn de jong en ook bij jan lomulder op de pads en zo.

NielsN
25-04-2009, 20:14
hij traint toch bij de beste mma school van nederland golden glory met zijn trainer martijn de jong en ook bij jan lomulder op de pads en zo.

Wat is je punt?

chief108
25-04-2009, 20:32
grappig dat de post van Ome Jan het meest ontopic is en het meeste goede info bevat.. :)

jan sensei kyokushin
25-04-2009, 20:33
hij traint toch bij de beste mma school van nederland golden glory met zijn trainer martijn de jong en ook bij jan lomulder op de pads en zo.Osu je bent nog en paar vergeten hij traint nog steeds bij Team golden glory zuidlaren met Sem en Jelle,Marco enz onderleiding van trainer coach Dave Jonkers :) Jan lowmulder wist ik niet .

sportgreetz
osu

Illest
25-04-2009, 20:37
Iets in mij zegt dat hij het best uit de verf bij Mikes zou komen maar goed....


en dat baseer je op?

blackadder
25-04-2009, 21:11
Osu je bent nog en paar vergeten hij traint nog steeds bij Team golden glory zuidlaren met Sem en Jelle,Marco enz onderleiding van trainer coach Dave Jonkers :) Jan lowmulder wist ik niet .

sportgreetz
osu
Jelle zag ik laatst nog in Groningen lopen in zijn GG/Heath Herring shirtje. Wat een kolenschoppen heeft die zeg.

jan sensei kyokushin
26-04-2009, 08:55
Jelle zag ik laatst nog in Groningen lopen in zijn GG/Heath Herring shirtje. Wat een kolenschoppen heeft die zeg.Osu lol was ik dat niet blackadder ze verwisselen jelle en mij nog wellus ;)als ik op de sportschool kom zeggen ze vaak wat deed jij daar, ik zeg waar dan ben ik daar nooit geweest en anderom ook met jelle haha prachtig
sportgreets
osu

MMAFAN-1122
26-04-2009, 10:02
Blijt een leuke vechter om naar te kijken.. maar had idd. nooit bij Bob weg moeten gaan... traind hij nu nog steeds bij team Schilt?

Hoop dat hij nog wat van zijn carriere kan maken... maar ik denk toch dat hij al veel kansen heeft gehad!

Tommy v Wijngaarden
26-04-2009, 10:31
zijn partij in Heerenveen zal niet doorgaan ben ik bang want de sponsors hebben zich terug getrokken en heel het gala gaat niet door.

A.F.
26-04-2009, 10:47
Ik vond m ze laatste partij nou niet echt goed er uitzien... niet afgetraind en vechten was ook niet veel bijzonders... jammer, hij is wel 1 van de weinige die Zentsov nokkie heeft gebeukt

Mickey
26-04-2009, 11:43
Mooie verwoording: 1e generatie MMA vechter. Knaap is wat mij betreft qua stijl inderdaad de klassieke, en vergeef me de term.. "Freefighter". Ongelovelijk hard, hoofdzakelijk een staande vechter en staat garant voor explosieve actie.

Ik meen echter wel dat hij sinds zijn vertrek bij Bob hij zich meer is gaan toeleggen op het grondwerk, dus ik zou niet weten of dit profiel nog helemaal terecht is.

jan sensei kyokushin
26-04-2009, 12:13
Mooie verwoording: 1e generatie MMA vechter. Knaap is wat mij betreft qua stijl inderdaad de klassieke, en vergeef me de term.. "Freefighter". Ongelovelijk hard, hoofdzakelijk een staande vechter en staat garant voor explosieve actie.

Ik meen echter wel dat hij sinds zijn vertrek bij Bob hij zich meer is gaan toeleggen op het grondwerk, dus ik zou niet weten of dit profiel nog helemaal terecht is.Osu mickey micheal traint meer allround klopt grondwerk special bij Martijn de Jong en bij Dave Jonkers &Sem m.m.a. kickboxen en grondwerk, Knaapie staat zijn mannetje ook in het kickboxen groeit daar in mee net als Alistair :) omdat ze met de K.1. vechters meetrainen en knokken
respect !!
osu

blackadder
26-04-2009, 12:46
Osu lol was ik dat niet blackadder ze verwisselen jelle en mij nog wellus ;)als ik op de sportschool kom zeggen ze vaak wat deed jij daar, ik zeg waar dan ben ik daar nooit geweest en anderom ook met jelle haha prachtig
sportgreets
osu
Vast niet. Hij had geen afro kapsel zoals jij.:p