PDA

View Full Version : D.O.C. Verplaatst Naar a.s. Zondag 26 April Zonnehuis Amsterdam !!!!!



Andre
21-04-2009, 00:14
D.O.C. verplaatst naar Zonnehuis Amsterdam

Vandaag hebben wij tot onze grote schrik vernomen dat het D.O.C. gala van 25 april in Ede verplaatst moet worden naar Het Zonnehuis in Amsterdam Noord. De burgemeester van Ede heeft een week voor het gala de vergunning ingetrokken.

In een uitvoerige brief waarin wel tig wetten aangevoerd worden blijkt dat we er een hele rechtszaak aan kunnen spenderen en dat er wellicht ook wel kans van slagen is maar dat we dat voor zaterdag niet redden...
Wij hebben de hele dag geprobeerd om een alternatief in de omgeving te vinden voor zaterdag, helaas is dit niet gelukt.

Om D.O.C. toch door te laten gaan zijn wij genoodzaakt uit te wijken naar de legendarische vechtsporttempel Het Zonnehuis in Amsterdam Noord.

Wij snappen als organisatie meer als geen ander wat een vervelende indruk dit moet maken voor de vechtsportliefhebber. Onze excuses voor het ongemak.

De reeds gekochte kaarten blijven natuurlijk gewoon geldig!

Zaal open: 14.00 Uur !
Aanvang gala: Zondag is 26 april 15.00 Uur !
Locatie: Zonnehuis
Adres: Zonneplein 30 – Amsterdam Noord

A.F.
21-04-2009, 00:20
Ja hoor!...

ongelooflijke schijnheilige hypocriete klerezwartekousegemeenschap zeg!!!

Gewoon tot 2 keer aan toe zo een geintje flikken!

Wat een K*Tdorp

En nog behoorlijk egoistisch ook ... een week van tevoren... wat denken ze ... Er is geen tijd en geld in geinvesteerd ofzo...

ijsblok
21-04-2009, 00:26
sjongejonge, wat een respectloze kutgemeente. Typisch egoistische christenen.

In ieder geval veel succes toegewenst aan de organisatie!

HUNTER
21-04-2009, 00:47
aan een kant klote..... maar aan de andere kant kunnen Mariek en ik er nu wel bij zijn. Dus da's wel weer positief!

The Bulldog
21-04-2009, 00:48
damn dan maar naar amsterdam noord...

Gary
21-04-2009, 01:07
noord gestoord :D

Mr 1 Leg
21-04-2009, 05:50
succes andre al goed dat je een andere locatie hebt gevonden en zo snel.veel kan je er niet aan doen het gala gaat gewoon een dagje later door.top toch in amsterdam.:thup: nogmaals veel succes.

Jeru
21-04-2009, 08:13
Ik neem aan dat het dan in een "gewone" ring zal plaats vinden. Zo groot is 't Zonnehuis ook weer niet ;)
Jammer van die gemeente! Gelukkig kun je dit in Noord nog wel gewoon kwijt. Hoop dat het wel een beetje bijtijds gemeld is en dat niet mensen onnodig in Ede staan...

Jochem
21-04-2009, 08:16
great. Zit ik al in duitsland. FF kijken wat nu te doen, moet toch coachen daaro. Wat een fuckstreek van de gemeente. - Zet svp een rechtzaak op, anders wordt dit straks normaal gedrag van gemeentes. Als jullie tenminste verzekerd zijn.

Ulis-E
21-04-2009, 08:23
Ja hoor!...

ongelooflijke schijnheilige hypocriete klerezwartekousegemeenschap zeg!!!

Gewoon tot 2 keer aan toe zo een geintje flikken!

Wat een K*Tdorp

En nog behoorlijk egoistisch ook ... een week van tevoren... wat denken ze ... Er is geen tijd en geld in geinvesteerd ofzo...

whahaha in die 10 jaar dat ik weg ben is ede dus toch niet zoveel veranderd.. nog even conservatief.. blij da'k er weg ben... idd wat een kutgeintjes

Andre, veel suc6 met je gala in zonnehuis man :)

stiffler
21-04-2009, 08:29
das klote, zo op het laatste moment.... Maar top dat het in het zonnehuis gehouden kan worden !!

mdk
21-04-2009, 08:41
ongelooflijke schijnheilige hypocriete klerezwartekousegemeenschap zeg!!!



Dat is ook de reden waarom ze daar geen Ikea hebben.....








Je krijgt zo'n kast nooit zonder te vloeken in elkaar!

chief108
21-04-2009, 09:07
ongelooflijke schijnheilige hypocriete klerezwartekousegemeenschap zeg!!!



wat een respectloze kutgemeente. Typisch egoistische christenen.

christenen + gemeente = double evil...

mooi dat er een uitwijk lokatie is, maar zou toch kijken of je die assholes niet nog 1 of andere schade procedure door hun schijnheilige kut strotjes kan drukken... :twak:

Iwan
21-04-2009, 10:15
Voor ons is het kut want Kurt kan er zondag niet bij zijn...

chief108
21-04-2009, 10:18
schadevergoeding indienen bij die gemeente wegens inkomstenderving...

sikkwitttet
21-04-2009, 14:03
FUCK zeg wat een kut streek. oke maar fuck it.adam noord. hoop dat het nog steeds in octagon endergelijke kan gehouden worden. succes andre

FightingDutchman
21-04-2009, 14:14
Wat een klote streek van de gemeente!

blijft het wel nog mogelijk om ook aan de deur kaartjes te kopen voor het gala? Aangezien er gepost werd dat het Zonnehuis een stuk kleiner is dan de zaal in Ede en ik nog geen kaartjes heb...

Chico
21-04-2009, 14:24
Waarschijnlijk is dat gedaan omdat de bezwaarprocedure langer gaat duren dan de aanlooptijd naar het evenement.

Vind het wel heel slecht dat de gemeente eerst een evenementenvergunning verleent en daarna intrekt.. er zal weinig aan de situatie veranderd zijn lijkt me...

Ik kan best begrijpen dat een gemeente een dergelijke vergunning in eerste instantie niet verleend.. maar dit wekt de indruk dat ze voor politieke en/of publieke druk bezweken zijn..

Iwan
21-04-2009, 16:02
Is het niet verstandig om de banners en dergelijke hier op het forum te verwijderen cq wijzigen?
Staat nog steeds 25 april te Ede, en straks staat er een shitload boze fans bij de Peppel.

MMAFAN-1122
21-04-2009, 16:10
Succes...

danial
21-04-2009, 16:16
Iemand de Update van matchmaking, Volgens mij gaan er paar partijen niet door.

ps. jammer van Ede maar amsterdam noord wordt ook leuk

BJJCORE
21-04-2009, 18:14
Yep ik hoorde ook al dat bepaalde partijen niet door gaan. Ik vind het kut voor de vechters en de organisatie en mezelf...had er een leuke dag van willen maken :(

Hendy
21-04-2009, 18:21
OMG.. wat een klote streek van die burgermeester.

Nu kan ik er niet heen.. :(

renamer
21-04-2009, 21:19
jah....

GODVERDOMME...

ik heb zondag al iets anders staan...
wie het ook heeft gefixt dat het niet doorgaat in ede en zaterdag: FUCK FUCKING MOTHERFUCKER!!!!

The Bulldog
21-04-2009, 23:10
ik /wij zijn er wel bij...hoppa geen gezeur en gaan met die banaan...Dennuz even een vette overwinning zien pakken daar...sfeer is altijd top in zonnehuis dusssss moet goed komen...

Dennuz
21-04-2009, 23:11
ik /wij zijn er wel bij...hoppa geen gezeur en gaan met die banaan...Dennuz even een vette overwinning zien pakken daar...sfeer is altijd top in zonnehuis dusssss moet goed komen...

Vergeet Clayton niet :D

The Bulldog
21-04-2009, 23:17
woehaa....2 toppers uit het oosten...ik zeg niks mis mee.....ik ben d`r ...

MilfhunterMMA
22-04-2009, 00:08
De burgerlijkheid waar dit vanuit voortkomt is echt een ziekte. Dit is echt een schandalige actie van de gemeente en ze moeten hier niet mee wegkomen.

Hans Vos
22-04-2009, 00:33
ik ben net gebeld door de promotor van dit gala dat het gala gecancelled is . ook in het zonnehuis gaat het niet lukken om diverse redenen . helaas want andre heeft het goed voor met het mma . ik ben nu wel op zoek naar een partij voor jermain voetman -90 kg want die staat te popelen om te knokken en was helemaal klaar voor dit weekend . groet hans

The Bulldog
22-04-2009, 01:05
HMMMMMMMMMMMMMM vieze vette klotenzooi

The Bulldog
22-04-2009, 01:05
en was geen kooi...
een dutch octagon... misschien wat om hem neer te zetten in een gym en de pers erbij uit te nodigen...

Justinian
22-04-2009, 08:56
ik ben net gebeld door de promotor van dit gala dat het gala gecancelled is . ook in het zonnehuis gaat het niet lukken om diverse redenen . helaas want andre heeft het goed voor met het mma . ik ben nu wel op zoek naar een partij voor jermain voetman -90 kg want die staat te popelen om te knokken en was helemaal klaar voor dit weekend . groet hans
Ik heb nog niet van Andre gehoord dat het niet door gaat, maar dit zou klote zijn. Er vechten een paar jongens van mij die er hard voor hebben getraind. Volgens mij is de organisatie al tijden bezig met dit evenement en het zou zonde zijn als het toch op het laatste moment in het water valt.

Kick66
22-04-2009, 09:12
Ik begreep ook dat het afgelast is in het Zonnehuis...waarom is hier geen nieuwe topic over gemaakt door de organisator?
Ik begreep ook dat het in Ede ook niet mogelijk was in een gewone ring. Ik hoop niet dat het nu voor goed verpest is om in Ede gala's te organiseren. In Ede zijn er al best veel gala's georganiseerd en was altijd leuk.
Dan kun je wel met een vooruitstrevend idee komen om een kooigevecht in nederland te houden, maar daarmee wordt er ook risico gelopen dat er helemaal niets meer mag als de politiek zich ermee gaat bemoeien.....dus hopelijk loopt dit goed af......

B3 lik3 M3
22-04-2009, 09:14
Weer niet knokken..

Damn...

Mickey
22-04-2009, 09:24
Dit zou heel bitter zijn, maar laten we even afwachten tot de promoter het definitief heeft bevestigd.

chief108
22-04-2009, 09:35
mooi klote allemaal... :(

Justinian
22-04-2009, 09:55
Dit zou heel bitter zijn, maar laten we even afwachten tot de promoter het definitief heeft bevestigd.
Kreeg net een voicemail van Andre - hij kreeg me niet te pakken - en hij bevestigde dat het niet door gaat. Erg jammer natuurlijk, maar het is niet anders. In de loop van de dag komt DOC met een persbericht.

FightingDutchman
22-04-2009, 10:40
Dat is echt jammer! Had gehoopt dat het toch op zondag nog door zou kunnen gaan, omdat dan alle moeite die de promoter dr in heeft gestoken neit helemaal voor niets is geweest. Nu is alle werk weggegooid door zo'n kUt actie van een of andere burgemeester die waarschijnlijk niet eens weet waar hij het over heeft en ergens de term kooi heeft horen vallen en het dus maar afblaast.....:twak:

FF afwachten wat DOC vanmiddag officieel naar buiten brengt maar het blijft gewoon balen dat het niet doorgaat!

Ivo_Colos
22-04-2009, 11:01
Wat is eigenlijk de officiele reden waarom de vergunning is ingetrokken??
Ben wel benieuwd ..

Ivo_Colos
22-04-2009, 11:07
Cees van der Knaap heet de beste man....