PDA

View Full Version : Nieky Holzken vs Buakaw Por Pramuk REMATCH!



TommieWeber
22-04-2009, 09:41
Nieky Holzken vs Buakaw Por Pramuk REMATCH!

Nieky holzken staat tegen buakaw in de 2 ronde van het K-1Max Toernooi.

Word zeker dikke pot.

Ik denk zelf dat nieky het gaat winnen (K.O)

Plaats hier jullie meningen wat jullie van deze partij vinden.





P.S Mijn bron.

Gebeld door Nieky Zelf

adenane
22-04-2009, 09:54
Als Nieky iets meer gas geeft als tegen Chahid zie ik hem wel winnen. Wordt zeker wel een harde, leuke wedstrijd!

Kajafas
22-04-2009, 09:55
Geef Holzken goede kans gezien zijn vorm en de vorm van Buakaw.

micha
22-04-2009, 10:17
Thanks Tommie


WAR Nieky!

YoMarK
22-04-2009, 10:18
Geef Holzken goede kans gezien zijn vorm en de vorm van Buakaw.
Met de vorm van buakaw is niets mis, alleen was hij gewoon niet scherp in ronde 1.

Kajafas
22-04-2009, 10:31
hij is niet meer de Buakaw zoals ten tijde van de eerste Holzken - Buakaw vindt ik.

blackadder
22-04-2009, 11:09
Vet!!! Geef hem ervan langs Nieky.

Fr3ddy
22-04-2009, 11:24
Holzken is ook enorm gegroeid sinds hun eerste partij..

Wordt een mooi pot.. maar als Buakaw zijn dag heeft kan hij het spel van Holzken wel ontregelen denk ik.

rafi
22-04-2009, 11:25
dit gaat nicky winnen. bauwkaw is niet meer wat hij geweest was.

mokumnised
22-04-2009, 11:51
Ik zou Buakaw niet te snel afschrijven. Ik vind Nicky een goede vechter, maar in de eerste editie was het speelkwartier voor Baukaw.
Ik denk niet dat Buakaw nou zoveel slechter en Nicky zoveel beter als toen is geworden.
En al helemaal niet in die mate dat Nicky, Buakaw wel eventjes k.o-ed.
Ik denk dat Buakaw deze partij gaat winnen, maar niet met zoveel gemak als de 1e keer.

Overigens vind ik wel dat Buakaw iets teveel bokst en te weinig trapt, hij moet weer terug naar zijn game ten tijde van zijn 2e max overwinning.

Mr 1 Leg
22-04-2009, 14:08
we zulle zien het zijn 2 toppers.ik weet het niet.het zal in ieder geval een top match worden denk ik.:thup:

Jamila
22-04-2009, 14:24
Tuurlijk is Nieky wel heel erg gegroeid vanaf de partij tegen Buakaw. Dat is ook logisch want, ik ken weinig mensen die zo gedreven zijn als Nieky Holzken. Nieky vocht tegen Buakaw voor de eerste keer in Japan en dat is voor elke vechter zwaar. ( jetlag ) In deze partij tegen Chaid zag ik dat Nieky veel volwassener vocht als tegen Buakaw. Ondanks Nieky zijn gebroken teen won hij overtuigend. Nieky zijn terughoudendheid was door die blessure. Tegen Buakaw zal hij veel actiever kunnen vechten en ik weet zeker dat hij kans maakt.

Nieky en de familie gefeliciteerd.

GG- Powerrrrrrrrrrrr


Gr, Jamila:thup:

TOON
22-04-2009, 14:33
hij is niet meer de Buakaw zoals ten tijde van de eerste Holzken - Buakaw vindt ik.

klopt! hij is niet meer zo onverslaanbaar als in het begin in de K1max.....maar het blijft natuurlijk een topper!! hoop en denk ook wel een beetje op Holzken, maar zou ook zomaar BPP kunnen zijn...dat wordt moeilijk met gokken pffff...

connect
22-04-2009, 14:36
ik denk dat chahid en holzken het meest progessie hebben geboekt het laatste jaar.

Holzken heeft tegen veel toppers gestaan sindsdien en veel verslagen,
die lange thai,pique, souwer was close, kalakoda,chahid,
en ik zie dit keer holzken wel winnen eigenlijk,

arne046
22-04-2009, 15:27
Wat een onzin dat Buakaw nu opeens niet in vorm is en al word afgeschreven. Na de eerste ronde was die weer heel mooi aan het vechten, iedereen kan 8 tellen krijgen. Respect voor hoe Buakaw zich terugvocht.

Jamila
22-04-2009, 19:08
Precies wat een onzin, hoe kunnen we nou Buakaw afschrijven hij is gewoon top in mijn ogen heeft hij de laatste partij tegen Albert gewoon gewonnen. Nieky zal keihard moeten trainen en alles zal die moeten kloppen wilt Nieky winnen.


Gr, Jamila:thup:

PD_EC
22-04-2009, 21:52
Holzken vs Buakaw 2 wordt een knaller . in zijn eerste partij deed nieky het ook aardig maar nu is hij gegroeit dus dat zou een vette pot zijn

KayOne
22-04-2009, 22:25
hoe komt het dat holzken zoveel fans hebben? zelfs zijn gevecht is meest gekeken video vergelijken met die van anderen :lol:

Tony Galento
22-04-2009, 22:30
Hopen dat Buakaw niet sjacherijnig wordt. Want dan gaat ie echt dwars door je heen. (zie Buakaw-Dida)

Wat een beest.:D

sikkwitttet
22-04-2009, 23:10
vind buakaw ook niet meer zoals vroeger.jammer

BoysNoize
23-04-2009, 00:38
Tuurlijk is Nieky wel heel erg gegroeid vanaf de partij tegen Buakaw. Dat is ook logisch want, ik ken weinig mensen die zo gedreven zijn als Nieky Holzken. Nieky vocht tegen Buakaw voor de eerste keer in Japan en dat is voor elke vechter zwaar. ( jetlag ) In deze partij tegen Chaid zag ik dat Nieky veel volwassener vocht als tegen Buakaw. Ondanks Nieky zijn gebroken teen won hij overtuigend. Nieky zijn terughoudendheid was door die blessure. Tegen Buakaw zal hij veel actiever kunnen vechten en ik weet zeker dat hij kans maakt.

Nieky en de familie gefeliciteerd.

GG- Powerrrrrrrrrrrr


Gr, Jamila:thup:

Dat verklaard dan waarom ik Nieky zijn manier van vechten er minder goed uit vond zien als normaal..Bedankt hiervoor, maarreeee GG kwam toch nooit met 'smoesjes' voor een mindere performance (ook al wint hij)..


Overigens denk ik dat Buakaw op KO wint van nieky...niet zozeer vanwege Nieky maar ik vond Buakaw er erg scherp uitzien in ronde 2 en 3..Was weer vanouds knallen!