PDA

View Full Version : Nieuwe "Fighter News" krant Online Beschikbaar!



str81
22-04-2009, 12:39
Zoals jullie al weten brengen wij om de 2 maanden een nieuwe gratis krant uit. Vandaag komen we uit met onze 2de editie

http://www.fighter-news.com/fighteredition2.pdf

Gratis down te loaden en vanaf volgende week in de betere gevechtsport zaken beschikbaar.

graag jullie mening!

HUNTER
22-04-2009, 13:00
tsja leuk initiatief, maar ik ben bang dat dit het zoveelste blad wordt wat het niet gaat redden.

de nieuwswaarde is gering, de mensen hebben de verslagen toch allemaal al op de diverse internetfora gelezen.

Interviews zijn wel okee, hier zou ik er dan ook graag meer van zien. Ook bijvoorbeeld quotes van vechters na een gala/ wedstrijd.

Ik zou wel willen pleiten voor een blad met iets meer diepgang. Nieuwe trends, trainingsmethoden, mensen achter de sport, beetje lifestyle.....

Kajafas
22-04-2009, 13:10
al het nieuws lees je direct al op de grote sites in ons land mixfight.nl en kickbox.nl. En wereldwijd op sites k1fans.com en sherdog.com. Ook interviews staan daar overal.

JeMalleMoer
22-04-2009, 13:21
De column van Andy Souwer is trouwens wel leuk om te lezen. Geeft je echt een beeld hoeveel druk op die jongens staat als op zo een hoog niveau meedoet. Petje af...

marcelt
22-04-2009, 16:17
Het is wel leuk om te lezen. Vind alleen dat er wel erg veel taal- en af en toe ook spelfouten instaan. Ik pleit voor een goede eindredacteur die dat eruit haalt. Het komt zeer onprofessioneel over.

NielsN
22-04-2009, 16:26
Het is wel leuk om te lezen. Vind alleen dat er wel erg veel taal- en af en toe ook spelfouten instaan. Ik pleit voor een goede eindredacteur die dat eruit haalt. Het komt zeer onprofessioneel over.

x2

chief108
22-04-2009, 16:29
De column van Andy Souwer is trouwens wel leuk om te lezen. Geeft je echt een beeld hoeveel druk op die jongens staat als op zo een hoog niveau meedoet. Petje af...
:stupid:

str81
22-04-2009, 20:03
bedankt voor jullie reacties, gaan we zeker opletten!

Jeru
22-04-2009, 20:10
Leuk initiatief. Hou het vol zou ik zeggen en probeer de mindere punten te verbeteren. Achtergrondinfo blijft voor mij altijd wel het leukste.

Myny
22-04-2009, 23:18
Goe bezig Solo! Leuk blad!!

Fr3ddy
22-04-2009, 23:46
Dope stukje van Souwer :)

Richelieu
27-04-2009, 13:46
tsja leuk initiatief, maar ik ben bang dat dit het zoveelste blad wordt wat het niet gaat redden.

de nieuwswaarde is gering, de mensen hebben de verslagen toch allemaal al op de diverse internetfora gelezen.

Interviews zijn wel okee, hier zou ik er dan ook graag meer van zien. Ook bijvoorbeeld quotes van vechters na een gala/ wedstrijd.

Ik zou wel willen pleiten voor een blad met iets meer diepgang. Nieuwe trends, trainingsmethoden, mensen achter de sport, beetje lifestyle.....

Vechtsportkranten en andere geschreven media zijn altijd goed voor de sport, alleen is het een dure bezigheid voor de uitgever (in dit geval Twins/Booster BvBa), dus de vraag zal zijn in hoeverre ze het financieel gaan trekken. In dit nummer stonden voor het eerst de advertentietarieven, maar ben erg benieuwd naar de totale oplage van de krant om deze tarieven te rechtvaardingen! Voorlopig heb ik twee Pdf's gezien, maar heb de kranten nog niet massaal op gala's verspreid zien worden, zoals dat met de Fight Scene destijds wel het geval was.

Ben het met je eens Hunter dat de nieuwswaarde beter kan van de krant, maar daar gaat juist een hoeveelheid tijd in zitten om dat te verbeteren. Heb veel respect voor Soroush die nu al voor een tweede keer deze krant grotendeels schrijft en opmaakt!! Voor een gedegen eindredactie is geld nodig (tekstcorrectie is gewoon duur!) en de krant mist medewerkers om met veel diepte interviews en andere actualiteten te komen. Veel mensen (waaronder ikzelf) vinden vaak de achtergrondinformatie het leukst om te lezen.

De makers van de krant wens ik veel succes toe en op een professioneel forum als Mixfight.nl (wat geen enkel belang heeft in de Fighter) kan hierover gewoon volwassen gediscuseerd worden, terwijl dat nog niet zo lang geleden met de Fight Scene op andere Nederlandse sites ronduit onmogelijk was!

Justinian
27-04-2009, 13:58
Mooi initiatief!

Kajafas
27-04-2009, 15:36
Een gedrukte versie is dus alleen te verkrijgen in de vechtsportwinkels?

goro
27-04-2009, 16:25
Kvind het wel een leuk initiatief. Ik zou zeggen elke sportschool langs gaan en abbonementjes verkopen ipv de winkels. De winkels komen achteraf. Veel sportscholen intervieuwen met veel leden! :)

En dan als zendokan soeroesch trainde mee met... :lol: