PDA

View Full Version : Uitslagen Staredown 3



HUNTER
26-04-2009, 22:22
hierbij de (niet officiele) uitslagen, uitgebreid verslag volgt later:

01. MT J Mohammed Klouza WOP vs Percey de Maier
02. MMA C Kevin Bruininx WOP vs Revaz Koberidze
03. MT D Donald Verswijver ONB vs Rusmir Arnautovic
04. MMA C Spyros Komesidis WOP vs Tom Peeters
05. MMA C Jeroen Fockaert WTKO R2 vs Minas Papadatos
06. MT C Emrah Cengizhan ONB vs Hasan Kosan
07. MMA C Alain Moggi WKO R1 vs Dominique van Simpsen
08. MMA C Wim Beernaert WKO R1 vs Steve Ravache
09. MMA C Jurgen Goemans WSUB (heelhook) R1 vs Achmed Aboudar
10. MMA C Marius Compeer ONB vs Stijn van Extergem
11. MT A Rachida Bouhout WOPG (dmv lowkicks) R2 vs Nathalie Visscher
12. MT Demo Megan Dillen ONB vs Mari Kruse
13. MMA C Egon Meerschaert WSUB (heelhook) R1 vs Roeland Verhaeren
14. MMA C Michel de Weerd WOP vs Kevin Paerdekam
15. MMA C Daan Bouwens WOP vs Franky 'Mr 1 Leg' van Hove
16. MMA B Patrice Wagemans WRSC (GnP) R1 vs Igin Edebali
17. MMA B Michael Kuiper WSUB (armbar) R1 vs Bert van Geystelen
18. MMA B Nils van Noord WRSC (GnP) R1 vs Eric Palau
19. MMA A Tommy Depret WOPG (handdoek) R1 vs Murat Goktepe

(spel en schrijffouten voorbehouden.......)

Tony
26-04-2009, 22:35
Thanks Hombre....

Jammer van Franky....

Wat is het verhaal achter de handdoek in de partij van Tommy depret? Heeft ie zijn tegenstander dusdanig mishandeld in die eerste ronde?

HUNTER
26-04-2009, 22:37
Wat is het verhaal achter de handdoek in de partij van Tommy depret? Heeft ie zijn tegenstander dusdanig mishandeld in die eerste ronde?


ja. zo iets. had niet het idee dat zijn tegenstander wist wat er ging gebeuren. Hij had boksschoenen (!!) aan, deze moesten terecht uit, maar Tommy was 15 klasses beter

A.F.
26-04-2009, 22:41
ja. zo iets. had niet het idee dat zijn tegenstander wist wat er ging gebeuren. Hij had boksschoenen (!!) aan, deze moesten terecht uit, maar Tommy was 15 klasses beter

beetje een mismatch dus?
Fight Finder - Murat Goktepe's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fighter/Murat-Goktepe-40213)

ja dikke vette mismatch dus

RisingSun
26-04-2009, 22:48
Je vecht dus een mma pro partij en je komt aanzetten met bokshandschoenen?? Ik dacht dat Tommy Depret de Belg was...;)

HUNTER
26-04-2009, 23:05
je moet lezen Jelle..... boks SCHOENEN zijn andere dingen dan boks HANDSCHOENEN


duhhhh

RisingSun
26-04-2009, 23:29
je moet lezen Jelle..... boks SCHOENEN zijn andere dingen dan boks HANDSCHOENEN


duhhhh

Sowww die had ik idd ff verkeerd gelezen haha :fp:

A.F.
26-04-2009, 23:40
Er stond ook bokshandschoenen hoor volgens mij, want ik had dat de eerste keer ook gelezen...lol

Booster
26-04-2009, 23:44
Tegenstander van Tommy was wel een A klasser ( MT & MMA ) met ervaring , hij vocht een tijdje terug nog een MT partij tegen Rayen Simson uit . ( schoenen waren worstelschoenen , wat bij sommige bonden wel is toegelaten ) Tommy was er helemaal klaar voor een vocht voor zen eigen publiek & dan is hij op zen best .

Yves

HUNTER
27-04-2009, 00:08
leg mij het verschil eens uit tussen boks- en worstelschoenen dan..... want ik heb in de loop van de tijd veel worstelschoenen gezien maar nooit zulke hoge

http://www.peterjan.nl/foto_org/org_23apr_17.jpg

Tony
27-04-2009, 09:48
Sowww die had ik idd ff verkeerd gelezen haha :fp:

Hier nog zo iemand.. ik kon het al moeilijk voorstellen... ga je een MMA partij draaien heb je zo'n mega handschoenen aan..

probeer dan maar eens een RNC aan te leggen.. daemn.

Richelieu
27-04-2009, 09:52
Thanks!

PerfectTeam
27-04-2009, 12:04
Staredown 3 is weer achter de rug. Het was opnieuw een zeer aagenaam gala met veel spectaculaire en snelle partijen. Verslaggeving volgt spoedig. Ik wens wel alle mensen te bedanken die hieraan hebben bijgedragen en zeker ook de jongens die alles hebben gegeven om een mooie prestatie te leveren.

Toch al een aantal kleinigheden:

Murat Goktepe was een last minute invaller voor Tevfic Sucu, die wegens het overlijden van zijn moeder er niet kon staan. Respect voor Murat om deze partij op zich te nemen. Niets aan te doen, Tommy staat gewoon weer mega scherp. Spijtig voor M-1 Benelux om hem uit het team te zetten.

Wij in ons kleine land hebben dringend nood aan MMA judges. I.p.v. bekwame Thaiboxing scheidrechters die er weinig of geen idee van hebben wat er op de grond gaande is in een mma gevecht. De laatse jaren zijn er zeer veel fouten gemaakt door jurering in mma wedstrijden. Het kan niet zijn dat het in een opkomende sport zoals het mma, het voor een bjj player of grappler onmogelijk is een partij op punten te winnen vanuit zijn guard wanneer de andere partij gewoon zijn tijd zit uit te zitten door niets te ondernemen.

Ralph
27-04-2009, 14:13
Hier nog zo iemand.. ik kon het al moeilijk voorstellen... ga je een MMA partij draaien heb je zo'n mega handschoenen aan..

probeer dan maar eens een RNC aan te leggen.. daemn.

Ik las het de eerste keer inderdaad ook... Moest meteen aan Art Jimmerson denken. Die leerde het na een lesje van Royce Gracie ook snel af om bokshandschoenen aan te doen (of om überhaupt ooit nog een MMA partij te vechten :)).

axel van den broeck
27-04-2009, 14:35
idd tommy stond gewoon scherp en is helemaal terug
ik denk dat er op dit moment niemand is die hem kan stoppen .
zoals die zondag vocht lijkt hij wel een machine.
maar daar traint hij dus ook hard voor .
ik ga af en toe eens kijken in de club en die sfeer en teamspirrit is daar zo groot
dat iedereen elkaar oppept, een club waar kampioenen uit voort komen .
veel respect voor tommy
grz

Perfectteamcindy
27-04-2009, 15:16
Staredown 3 is weer achter de rug. Het was opnieuw een zeer aagenaam gala met veel spectaculaire en snelle partijen. Verslaggeving volgt spoedig. Ik wens wel alle mensen te bedanken die hieraan hebben bijgedragen en zeker ook de jongens die alles hebben gegeven om een mooie prestatie te leveren.

Toch al een aantal kleinigheden:

Murat Goktepe was een last minute invaller voor Tevfic Sucu, die wegens het overlijden van zijn moeder er niet kon staan. Respect voor Murat om deze partij op zich te nemen. Niets aan te doen, Tommy staat gewoon weer mega scherp. Spijtig voor M-1 Benelux om hem uit het team te zetten.

Wij in ons kleine land hebben dringend nood aan MMA judges. I.p.v. bekwame Thaiboxing scheidrechters die er weinig of geen idee van hebben wat er op de grond gaande is in een mma gevecht. De laatse jaren zijn er zeer veel fouten gemaakt door jurering in mma wedstrijden. Het kan niet zijn dat het in een opkomende sport zoals het mma, het voor een bjj player of grappler onmogelijk is een partij op punten te winnen vanuit zijn guard wanneer de andere partij gewoon zijn tijd zit uit te zitten door niets te ondernemen.

Ook een probleem voor Wim de Putter denk ik, die volgens mij een uitstekend grondvechter is. Gasten zoals onze Wim worden ni correct beoordeeld als het grondwerk steeds als minderwaardig wordt gezien!:fp:

De man van 14K
27-04-2009, 15:30
Only in Belgie dat je daar met bokshandschoenen een MMA partij draait. Gebeurt dat daar wel vaker?

LittleWanderlei
27-04-2009, 16:00
Vond het een heel leuk gala, snelle partijen wel :), paar leuke K.O's en subs, enkel het gezang "hollandse boeren" tijdens één van de partijen ging er evenwel dik over.. maar zoiets kun je natuurlijk niet vermijden.. mmzz verder was alles tip top. Greets psycho.

Perfectteamcindy
27-04-2009, 16:20
Vond het een heel leuk gala, snelle partijen wel :), paar leuke K.O's en subs, enkel het gezang "hollandse boeren" tijdens één van de partijen ging er evenwel dik over.. maar zoiets kun je natuurlijk niet vermijden.. mmzz verder was alles tip top. Greets psycho.
Tja daar kan je als organisator niks aan doen he, das het publiek ;)

De man van 14K
27-04-2009, 17:03
Vond het een heel leuk gala, snelle partijen wel :), paar leuke K.O's en subs, enkel het gezang "hollandse boeren" tijdens één van de partijen ging er evenwel dik over.. maar zoiets kun je natuurlijk niet vermijden.. mmzz verder was alles tip top. Greets psycho.


Waarschijnlijk omdat jullie die jongens met bokshandschoenen lieten vechten...

Wim
28-04-2009, 00:44
Ook een probleem voor Wim Deputter denk ik, die volgens mij een uitstekend grondvechter is. Gasten zoals onze Wim worden ni correct beoordeeld als het grondwerk steeds als minderwaardig wordt gezien!:fp:
Da's idd een beetje een probleem Cindy... maar gelukkig valt dit met submissions nog enigszins wat te 'omzeilen' :)

Weet je wat ik een nog groter probleem vindt in de MMA-wereld (in onze streken alleszins)? Het heeft iets te maken met beloftes en die daarna niet nakomen... ;)
Wil niemand tegen de schenen trappen, dus zal het proberen duidelijk te maken met een voorbeeld. Wie even denkt, zal 't wel begrijpen ;)

Een voorbeeld is... de reden als waarvoor Tommy uit het M-1 team werd gezet... En laat ons zeggen dat ik sinds dit weekend in hetzelfde schuitje zit...
Het grootste probleem is dat prestaties alleen niet voldoende zijn om een kans te krijgen in de MMA-wereld... laat ons zeggen dat je ook wat 'geluk' moet hebben... ;)

Wim
28-04-2009, 00:45
btw... mooi gala Ben! 't Was heel gezellig.
En nog een dikke proficiat voor al je vechters en Tommy en Franky in 't bijzonder!

A.F.
28-04-2009, 00:51
Da's idd een beetje een probleem Cindy... maar gelukkig valt dit met submissions nog enigszins wat te 'omzeilen' :)

Weet je wat ik een nog groter probleem vindt in de MMA-wereld (in onze streken alleszins)? Het heeft iets te maken met beloftes en die daarna niet nakomen... ;)
Wil niemand tegen de schenen trappen, dus zal het proberen duidelijk te maken met een voorbeeld. Wie even denkt, zal 't wel begrijpen ;)

Een voorbeeld is... de reden als waarvoor Tommy uit het M-1 team werd gezet... En laat ons zeggen dat ik sinds dit weekend in hetzelfde schuitje zit...
Het grootste probleem is dat prestaties alleen niet voldoende zijn om een kans te krijgen in de MMA-wereld... laat ons zeggen dat je ook wat 'geluk' moet hebben... ;)

Wat is die reden dan??? En in welk schuitje zit jij nu dan??? Met zo een cryptisch verhaaltje prikkel je de nieuwsgierigheid

nicolas the red
28-04-2009, 12:25
Wij in ons kleine land hebben dringend nood aan MMA judges. I.p.v. bekwame Thaiboxing scheidrechters die er weinig of geen idee van hebben wat er op de grond gaande is in een mma gevecht. De laatse jaren zijn er zeer veel fouten gemaakt door jurering in mma wedstrijden. Het kan niet zijn dat het in een opkomende sport zoals het mma, het voor een bjj player of grappler onmogelijk is een partij op punten te winnen vanuit zijn guard wanneer de andere partij gewoon zijn tijd zit uit te zitten door niets te ondernemen.
helemaal mee eens. moest ik meer tijd hebben dan nam ik graag zo'n cursus. misschien iets voor in de toekomst. :)

mooi gala voor de rest. paar sjieke partijen gezien. ik wist trouwens niet dat tommy ook uit het m-1 team geknikkerd was.

PerfectTeam
28-04-2009, 14:44
Hey Wim, bedankt. Tof dat je aanwezig was. Ik vind het eveneens terecht dat je ook even hebt getoond dat vechters niet aan een koordje hangen en wanneer het een organisatie uitkomt je onder het stof uit kunnen komen halen.

Tommy ligt er spijtig genoeg uit omdat hij 2 weken voor Brazilië bij ons moest vechten. Dit was niets nieuws want stuur reeds 2 maanden matchmakings & digitaal beeldmatriaal met Tommy als main carter naar iedereen die iets te zeggen heeft bij M-1 waarop ik geen reactie kreeg. Pas één week voor het evenement krijg ik te horen dat ik hen op de hoogte had moeten brengen en dat daarom Tommy eruit ligt en ze mij dan ook niet meer nodig hebben. Waarschijnlijk zullen de vele e-mail van Ben Dandois rechtstreeks naar de prullenbak zijn verwezen zonder ze zelfs te lezen. Ik vind het jammer, want denk dat we in België ook nog wel wat hadden kunnen bijdragen aan Team Benelux.

HUNTER
28-04-2009, 15:11
wat de reden ook moge zijn, als je toppers als Wim Deputter en Tommy Depret uit je team gooit dan wil ik wel eens zien met wie ze dan wel verder gaan bij M-1.....

heel vaag dit

Perfectteamcindy
28-04-2009, 15:22
wat de reden ook moge zijn, als je toppers als Wim Deputter en Tommy Depret uit je team gooit dan wil ik wel eens zien met wie ze dan wel verder gaan bij M-1.....

heel vaag dit

Ik begrijp er ook allemaal geen snars van, ik denk dat de verkeerde mensen op de verkeerde plaats zitten, zo is het inze Belgische judobond jammer genoeg ook. De reden waarom ik gestopt ben met Judo,...

nicolas the red
28-04-2009, 15:31
hmm ruikt naar politiek