PDA

View Full Version : UFC HW champ Lesnar in de biesbosch



123trisweat
26-04-2009, 23:56
YouTube - huntingclub.com Brock Lesnar Whitetail Buck (http://www.youtube.com/watch?v=6aMnDpXa7h8)

bryan
27-04-2009, 00:03
lijkt wel een urban ninja

renamer
27-04-2009, 00:18
mwa.. ik ben niet zoon fan van bowhuning.. en ook niet van brock...

mja.. hij flikt het wel..
maar bedenk je ff dat dat hert niet met de hand opgevoed was en er zoals ieder ander hert er gewoon uit zou naaien.. dan had hij dus een pijl in zijn buik gehad en waarschijnlijk over de loop van een dag of 4 langzaam aftakelen en sterven..

renamer
27-04-2009, 00:21
brock is trouwens niet de enige ufc champ die die hobby erop naarhoud

http://www.youtube.com/watch?v=JpZ8nmYn9o4

http://www.youtube.com/watch?v=-o2KmzoQR60

gieloe
27-04-2009, 00:45
ik hoop dat hij elker wedstrijd een pak slaag van jewelste zal krijgen nu

kmr
27-04-2009, 01:14
Wauw, een dier met wapens te lijf gaan, wat ben ik onder de indruk...

Gary
27-04-2009, 02:11
nou nou nou mensen, hertenbiefstuk is lekker. Als je vlees eet in Nederland moet je niet aankomen met die hippy-bs vind ik. Een koe/varken/kip hier in de bioindustrie heeft veel meer pijn en ellende te verduren dan die hert die zn hele leve lekker rondhuppelde.

chickenwing
27-04-2009, 02:25
pfff wtf het word steeds groenlinkser hier...hallo dit is mixfight ...ellebogen in iemands gezicht beuken ..knieen op mensen hun kop ....trappen in je porem etc etc......gaan we nu politiek correct lopen doen over dit?......jagen / vissen e.d. is allemaal geregeld, bestuurd en beheerd waar je ook komt ... jullie eten zeker allemaal ook geen biefstuk of vlees .....of wel ...maar dan uit de supermarkt en heb je niks gezien van het slachtproces ....get real dudes

123trisweat
27-04-2009, 09:10
pfff wtf het word steeds groenlinkser hier...hallo dit is mixfight ...ellebogen in iemands gezicht beuken ..knieen op mensen hun kop ....trappen in je porem etc etc......gaan we nu politiek correct lopen doen over dit?

Argumentatie van niets natuurlijk dit zijn 2 wezens die beide ervoor kiezen in de ring/octagon te stappen.

marcelt
27-04-2009, 09:13
pfff wtf het word steeds groenlinkser hier...hallo dit is mixfight ...ellebogen in iemands gezicht beuken ..knieen op mensen hun kop ....trappen in je porem etc etc......gaan we nu politiek correct lopen doen over dit?......jagen / vissen e.d. is allemaal geregeld, bestuurd en beheerd waar je ook komt ... jullie eten zeker allemaal ook geen biefstuk of vlees .....of wel ...maar dan uit de supermarkt en heb je niks gezien van het slachtproces ....get real dudes

He die gasten jagen omdat ze voor de fun dieren doodschieten, niet omdat ze honger hebben. Zou Brock hierna wekenlang hert eten?

RayOmac
27-04-2009, 09:22
Fuck it had dat beest maar geen hert moeten zijn.

chief108
27-04-2009, 09:26
mwa.. ik ben niet zoon fan van bowhunting..
ik vind dat wel wat hebben
beter als zoŽn beest vol met hagel pompen
geeft zoŽn troep

en je moet als man gewoon een keer je eigen eten geschoten en geslacht hebben
hoort bij je opvoeding

Justinian
27-04-2009, 09:27
He die gasten jagen omdat ze voor de fun dieren doodschieten, niet omdat ze honger hebben. Zou Brock hierna wekenlang hert eten?
Denk je dat hij het vlees weg gooit? Neem aan dat onze vriend Brock een vriezer heeft en ook nog wel wat vrienden die er van houden.

RayOmac
27-04-2009, 09:34
ik vind dat wel wat hebben
beter als zoŽn beest vol met hagel pompen
geeft zoŽn troep

en je moet als man gewoon een keer je eigen eten geschoten en geslacht hebben
hoort bij je opvoeding

Precies :cool2:

NielsN
27-04-2009, 09:49
ik vind dat wel wat hebben
beter als zoŽn beest vol met hagel pompen
geeft zoŽn troep

en je moet als man gewoon een keer je eigen eten geschoten en geslacht hebben
hoort bij je opvoeding

:stupid:

marcelt
27-04-2009, 10:42
Denk je dat hij het vlees weg gooit? Neem aan dat onze vriend Brock een vriezer heeft en ook nog wel wat vrienden die er van houden.


Als dat zo is vind ik het prima. Maar hoe neemt ie 'm mee dan als hij midden in de bush is? Zou ie dat grote hert kunnen tillen?

Maar ik denk dat de meeste jagers in de USA met een groepje gaan. Ze stoppen dan niet bij een hert, maar willen allemaal wat schieten. Al die beesten gaan dan niet mee naar huis denk ik.

Remco
27-04-2009, 11:31
Ik vind het treurig wanneer je vanuit een soort oer-mannelijkheidsgevoel meent mee te moeten doen aan jachtpartijen, zeker wanneer je de HW-champ van de UFC bent. Je zou denken dat dat voldoende moet zijn om je op te kunnen afreageren.

Jagen is niet leuk of mannelijk, maar was in de prehistorie een noodzakelijk kwaad om te kunnen overleven. De huidige maatschappij biedt voldoende alternatieven ter ontspanning, laat die onschuldige dieren met rust.

dirk5
27-04-2009, 11:35
effe een gewetensvraag:

zijn jullie het wel eens met het jagen voor het beheren van populaties van dieren?

Remco
27-04-2009, 11:38
Ja, net als het slachten voor consumptievlees. Het is de plezierjacht die mij niet bevalt. Dat geldt ook voor de Oranjes.

NielsN
27-04-2009, 12:03
Plezierjacht op de Oranjes? Lijkt mij wel lachen juist...:D

Maxima op der naaldhakken...:lol:

joost
27-04-2009, 12:42
Als dat zo is vind ik het prima. Maar hoe neemt ie 'm mee dan als hij midden in de bush is? Zou ie dat grote hert kunnen tillen?

Maar ik denk dat de meeste jagers in de USA met een groepje gaan. Ze stoppen dan niet bij een hert, maar willen allemaal wat schieten. Al die beesten gaan dan niet mee naar huis denk ik.


reken maar dat hij het hert meeneemt naar huis, en btw hij woont zelf ook in de bush

Justinian
27-04-2009, 13:31
Als dat zo is vind ik het prima. Maar hoe neemt ie 'm mee dan als hij midden in de bush is? Zou ie dat grote hert kunnen tillen?

Maar ik denk dat de meeste jagers in de USA met een groepje gaan. Ze stoppen dan niet bij een hert, maar willen allemaal wat schieten. Al die beesten gaan dan niet mee naar huis denk ik.
Een collega van me jaagt ook. Persoonlijk heb ik er niks mee, maar ik hoor zo af en toe die verhalen wel aan. Hij vindt het helemaal geweldig. Ieder zijn ding. Het is echter niet zo dat hij iedere keer dat hij gaat jagen ook daadwerkelijk iets mee naar huis neemt; soms zit het mee, soms zit het tegen.

Overigens, als je het filmpje hebt bekeken dan zie je op het einde ook dat Brock het hert aan zijn gewei mee sleurt. Neem aan dat hij dat hert dan in zijn auto legt en mee naar huis neemt. Lijkt me het meest logische om te doen.

ARMENIA
27-04-2009, 13:57
Fuck it had dat beest maar geen hert moeten zijn.

haha

Gary
27-04-2009, 14:20
sylvia, brock en matt hughes zijn alledrie van die farmboys die in de natuur op zijn gegroeid. Volgens mij hebben ze alledrie enorm veel respect en bewondering voor de natuur (zoals bijna elke jager), en idd, ook een vriezer en veel vleesliefhebbende vrienden.

(mmm kalkoen :D)

renamer
27-04-2009, 22:07
Ik ben boswachter ;) geloof mij.. ik heb wel ooit gejaagt (en geslacht).. en ik zou het nog doen als ik het kon bekostigen.. het is alleen nogal een dure hobby..

Ik persoonlijk zie liever een dier dat heel zijn leven vrij in de natuur rondgelopen heeft en zonder het zelf eigenlijk doorhebben op je bord belanden als een dier die heel zijn leven in een te klein hok heeft gezeten en vervolgens met een hele berg stess in een vrachtwagen geladen word om naar het slachthuis afgevoerd te worden.

jagen voor het beheer.. soms is het gewoon nodig
ff een klein voorbeeld
een populatie varkens in een gebied kan naar een goede zomer verdubbellen en er is in de winter gewoonweg niet genoeg voedsel om al deze varkens hun voedingsstoffen binnen te krijgen, dus alle varkens verzwakken en hebben honger in de winter en er sterven varkens van de honger.. (geen prettig gezicht kan ik je vertellen) als er nou een x aantal varkens geschoten is er voldoende voedsel voor in de winter en behoud je een gezonde populatie... jagers blij, varkens "blij", publiek wat de hongerige varkens niet hoeft te zien sterven blij, verkeers veiligheid blij....

helaas is een groot gedeelte van de jagers gewoon nog echt "plezier" jager, en gaat het hun om het jagen en minder om het beheer.

en ja,, ik heb op dit moment nog een half wild varken, 2 fazanten en een haas in de diepvries liggen


ps. bovenstaand is mijn mening en niet die van mijn werkgever

renamer
27-04-2009, 23:21
ghe ghe.. heb je enig idee wat het kost om te jagen?

ik denk dat het goedkoper is om puur en alleen op een dieet van kobe beef te leven...

gymalkmaar1
27-04-2009, 23:31
hij kan dat hert toch ook gewoon een rotstomp geven (ala herring) Piledriver erachteraan en smikkelen maar!

sikkwitttet
27-04-2009, 23:43
reken maar dat hij het hert meeneemt naar huis, en btw hij woont zelf ook in de bush

gatverdamme, ik laat mijn vriendin altijd scheren

NielsN
28-04-2009, 01:05
gatverdamme, ik laat mijn vriendin altijd scheren

Wie laat je dat doen?

Tsuki
28-04-2009, 01:18
Wie laat je dat doen?

pwned ........................

De dikke nudist
28-04-2009, 01:38
*BURN!!!*

chief108
28-04-2009, 10:55
lulz....

sikkwitttet
28-04-2009, 14:05
dat doet ze zelf. al hoewel ik het niet erg zou vinden als marcie van callifornication het zou doen. hehehe