PDA

View Full Version : opgeven is geen optie



theo
27-04-2009, 19:21
Op zondag 17 mei wil Clyde Petres op de tweede verjaardag van zijn sportschool iets terug doen voor de Kanker Stichting.

Persbericht:

Campagne voor “opgeven is geen optie”.
17 Mei a.s. van 16.00 tot 19.00 uur.
Petres Gym.
Oude veiling 107
1689 AD Zwaag
06-22168717 / 06-12657427
contact persoon: Maaike Dorn & Gail ten Brink

Zondag 17 mei is er van 16.00 tot 19.00 uur een actie voor “opgeven is geen optie” op bovenstaand adres. Om 17.00 uur worden er foto’s gemaakt van de onderstaande personen die allen een T-shirt zullen gaan dragen met de opdruk “opgeven is geen optie”.
Deze dag zullen er leden en vechters van Petres Gym en een aantal bekende K-1 kickboksers, Peter Aerts, Melvin Manhoef, Badr Hari,Tyrone Spong, Gohkan Saki, Andy Souwer, Ernesto Hoost en andere bekende mensen uit de sportwereld waaronder Edgar Davids.

Vorig jaar mei is er bij een welbekende kickbokser en kickbokstrainer Clyde Petres kanker geconstateerd, lymfklierkanker in zijn linkerbeen. Hij heeft een gevecht gestreden van 8 rondes chemo-kuren en 15 rondes bestralingen en deze allemaal overwonnen, “opgeven is geen optie” was altijd Clyde zijn motto. Mensen waarbij kanker word geconstateerd hebben ook geen keus om op te geven. Zij blijven strijden met of zonder medicatie tegen deze vreselijke ziekte. Het leven van Clyde heeft hierdoor een zodanige omkeer gemaakt dat hij en vele andere zoveel mogelijk willen doen om de onderzoeken/geneesmiddelen naar kanker te steunen.

De bedoeling van deze dag is T-shirts met de opdruk “opgeven is geen optie” te dragen en te verkopen. De opbrengst van de verkochte T-shirts worden geschonken aan het KWF Kankerbestrijding. Ook is deze dag bedoelt om stil te staan bij het feit dat kanker nog steeds een ziekte is die veel onderzoeken en geneesmiddelen nodig heeft.
De mensen die deze ziekte hebben gehad of door maken moeten een hele zware strijd leveren die je niet alleen kunt overwinnen.
Wij hopen d.m.v. dit persbericht dat jullie je belangstelling zullen tonen en deze dag aanwezig kunnen zijn om Clyde Petres hierin te steunen en heel Nederland op de hoogte te houden van deze wel zo belangrijke actie.

HUNTER
27-04-2009, 20:27
Helaas heb ik wedstrijden de 17e en kan ik er niet bij zijn.

Maar dat shirtje ga ik zeker kopen.

Top actie van Clyde!!!

___RZA___
27-04-2009, 20:58
Ben helaas op vakantie dan, maar wil wel zo'n shirtje kopen... Kan ik het ergens bestellen??

De man van 14K
27-04-2009, 22:23
x2, voor een goed doel zeker

chief108
28-04-2009, 08:45
top actie!

speel ook ff een tip door naar SBS redactie

ashi76
28-04-2009, 09:47
wil wel zo'n shirtje kopen... Kan ik het ergens bestellen??

Goede vraag !
Ik wil ook wel wat euri's neerleggen voor zo'n shirtje.

mama
29-04-2009, 11:05
TTT

mama
29-04-2009, 16:24
http://www.opgevenisgeenoptie.com/ hou deze site in de gaten hier komt snel te staan hoe en wat je moet doen om een tshirtje te kunnen kopen

Succes ermee Glyde!!!

adenane
29-04-2009, 16:41
Misschien is het een idee om het rekeningnummer van het KWF kankerbestrijding hier te posten. Voor degene die toch een donatie willen doen maar er zondag de 17de niet bij kunnen zijn.

mama
29-04-2009, 17:04
De site is nog niet klaar. dus ik denk dat dat er wel komt te staan

Richelieu
29-04-2009, 19:58
De site is nog niet klaar. dus ik denk dat dat er wel komt te staan

De site zal deze week operationeel worden, zo heb ik uit betrouwbare bron begrepen ;) De t-shirts zullen beschikbaar komen voor het lutele bedrag van 15 euro! Persoonlijk vind ik dit geen geld en voor dit kleine bedrag steun je de strijd tegen kanker!

Op de dag zelf zal Mixfight.nl aanwezig om de personen die een shirt hebben gekocht op de foto's te zetten met zijn favoriete vechter.