PDA

View Full Version : Patrick Cote was not afraid to fight Anderson Silva unlike ’scared’ Thales Leites



Tony
28-04-2009, 10:31
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/12/pcote.jpg
Props: Fight Hype (http://fighthype.com/pages/content4819.html)
Quoteworthy:

“[The UFC 97 main event was] boring! At least I tried to engage with Silva! Fuck, I’m actually a little pissed. I like Thales and all, but that was awful. He looked very scared and nervous in there. I wasn’t scared at all. I want Silva back!”
Former number one middlweight contender Patrick Cote — who underwent major knee surgery in November 2008 — talks about the five round snoozefest between Anderson Silva and Thales Leites at UFC 97 back on April 18. “The Predator” was also privy to a bizarre performance from “The Spider” at UFC 90 last October. The bout resulted in a technical knockout loss for the Canadian, which he feels may have gone his way if the freak accident never happened. Now that Silva is being heavily criticized for not engaging — and the talk of him staying at 205-pounds — it’s hard to imagine Cote ever finding himself in a rematch with Silva under the Zuffa banner.

Tony
28-04-2009, 10:33
Kan me het gevecht van toen niet meer helemaal herinneren.. Maar meende zeker te herinneren dat Cote de confrontatie aan durfde te gaan...

Maar meen ook te herinneren dat Anderson toen een beetje zat te spelen.

Maar goed... Ik zie Cote honderdduizend keer liever rematchen tegen Silva dan Leites... Maar goed.. eerst maar eens zien hoe het met zijn knie gaat.

Tony
28-04-2009, 10:33
Ik zou Marquardt trouwens wel heel graag zien rematchen tegen Silva...

NielsN
28-04-2009, 10:37
Ik zeg: Cote-Leites. :D

Eens zien hoe em dat bevalt.

Maar hij heeft geloof ik wel een beetje een punt: Cote liet zich in ieder geval niet bij elke slagenwisseling op de kont vallen...

Tony
28-04-2009, 10:40
Cote-Leites...

goed punt.. nog niet aan gedacht..

En ondertussen Silva-Marquardt...

Maar goed... Marquardt heeft op zijn beurt wel weer verloren van Leites...
(maar ondertussen ook nog gewonnen van Horn, Gouveia, Kampmann)

dirk5
28-04-2009, 10:42
Hij viel niet elke minuut op zijn rug, maar kan me nog goed herinneren dat die partij bijna net zo'n aanfluiting was als tegen Leites...

zie net zoals Tony graag Nathan "Lord Farquaad" Marquardt graag tegen Silva, kijken of ie dan nog wil showboaten.

NielsN
28-04-2009, 10:48
Hij viel niet elke minuut op zijn rug, maar kan me nog goed herinneren dat die partij bijna net zo'n aanfluiting was als tegen Leites...

zie net zoals Tony graag Nathan "Lord Farquaad" Marquardt graag tegen Silva, kijken of ie dan nog wil showboaten.

Ja, maar Marquardt heeft nog niet eens de eerste ronde gehaald tegen Silva... En bovendien verloren van Leites idd. Dat zou niet voor de hand liggen.

Ik denk echt dat Silva klaar is in deze gewichtsklasse. Laat hem maar een paar LHW partijen vechten... Hoewel... Ik zag dat hij 182 woog afgelopen week... Nou ja. Dat eet ie er maar aan dan. :)

dirk5
28-04-2009, 10:55
Ja, maar Marquardt heeft nog niet eens de eerste ronde gehaald tegen Silva... En bovendien verloren van Leites idd. Dat zou niet voor de hand liggen.

Ik denk echt dat Silva klaar is in deze gewichtsklasse. Laat hem maar een paar LHW partijen vechten... Hoewel... Ik zag dat hij 182 woog afgelopen week... Nou ja. Dat eet ie er maar aan dan. :)

Tegen Silva is ondertussen 2 jaar geleden en beide vechters zijn zeker niet de persoon die ze toen waren, maar ik geef je gelijk....

Hij moet maar eens wat zwaarder gaan vechten want de MW divisie is duidelijk een van de wat zwakkere. Wanderlei schijnt graag te willen, ik zag Dana bring it on, dat wordt 100% bal.

YoMarK
28-04-2009, 12:13
De enige die kans maakt op 185 is Maia. Die is sowieso meer van de "in your face" BJJ, dus zo saai als de partij tegen Leites zal het zeker niet worden.
Okami heeft ook nog wel recht om tegen Silva te vechten, maar ik denk dat hij geen kans maakt.

mono no aware
28-04-2009, 12:14
Ja, maar Marquardt heeft nog niet eens de eerste ronde gehaald tegen Silva... En bovendien verloren van Leites idd. Dat zou niet voor de hand liggen.

Die partij van Marquardt tegen Leites was een split decission terwijl Marquardt 2 strafpunten te verwerken kreeg. Is niet dat Marquardt nou gedomineerd werd of gesubmit is. Wel een verliespartij met een "maar". Doe mij eerst maar een Silva-Marquardt II. Tenminste weer een partij met actie.

Wiseguy
28-04-2009, 12:23
Demian Maia - Silva
Lawlor - Silva
Marquard - Silva
Mousasi - Silva
Jacare - Silva
Manhoef - Silva

Iemand van deze mensen moet toch kunnen winnen?

Sendur
28-04-2009, 12:41
Silva moet naar 205 nu.

Of zet hem tegen Bisping ofzo.

WAAROM rekent niemand bisping mee?

Miss als hij van henderson wint dat hij tegen silva mag.


Lijkt me echt een mooie partij

Tony
28-04-2009, 12:44
Ja, maar Marquardt heeft nog niet eens de eerste ronde gehaald tegen Silva... En bovendien verloren van Leites idd. Dat zou niet voor de hand liggen.

Sinds het verlies tegen Silva is Marquardt 300% beter geworden vind ik...
Ik wil het toch wel eens meemaken nu..

Wiseguy
28-04-2009, 12:51
Silva moet naar 205 nu.

Of zet hem tegen Bisping ofzo.

WAAROM rekent niemand bisping mee?

Miss als hij van henderson wint dat hij tegen silva mag.


Lijkt me echt een mooie partij


Zie het niet voor me dat Bisping van Henderson wint.

marcelt
28-04-2009, 13:11
Snoozefest!

:lol:

Allinn
28-04-2009, 13:45
Demian Maia - Silva
Lawlor - Silva
Marquard - Silva
Mousasi - Silva
Jacare - Silva
Manhoef - Silva

Iemand van deze mensen moet toch kunnen winnen?

Wiseguy
28-04-2009, 13:53
Denk juist dat manhoef 1 van de weinige is die wel kans maakt. Hij is niet bang om een staand gevecht aan te gaan en als hij 1 keer connect dan is het over.

Tony
28-04-2009, 14:01
Ik denk dat Silva het gevecht binnen no time naar de grond haalde als ie tegen manhoef moest..

Jani
28-04-2009, 17:37
Als Okami wint van Dan Miller,dan zal hij waarschijnlijk de titelshot krijgen.
(hij is dan 8 -1 in de UFC en heeft een winst partij tegen Silva op zijn naam staan)

Marquard vs Mia voor de Number 1 contender,denk ik..

Sendur
28-04-2009, 18:28
Als Okami wint van Dan Miller,dan zal hij waarschijnlijk de titelshot krijgen.
(hij is dan 8 -1 in de UFC en heeft een winst partij tegen Silva op zijn naam staan)

Marquard vs Mia voor de Number 1 contender,denk ik..



WINST???????????????/


Hij ging K.O van een up kick terwijl SIlva op zijn rug lag.


Laat me niet lachen winst pfff


D.Q voor Silva, dat was het.

Jani
28-04-2009, 19:15
WINST???????????????/


Hij ging K.O van een up kick terwijl SIlva op zijn rug lag.


Laat me niet lachen winst pfff


D.Q voor Silva, dat was het.

tuurlijk stelden de winst niets voor !!

Toch werd het aangehaald door Joe Rogan tijdens een UFC,dat Okami de laatste vechter was die een winst partij had op Anderson Silva.

natuurlijk doet hij dat om een rematch op te hypen,omdat Okami het enorm goed doet in de UFC.

kooivechter
28-04-2009, 21:12
Silva moet naar 205 nu.

Of zet hem tegen Bisping ofzo.

WAAROM rekent niemand bisping mee?

Miss als hij van henderson wint dat hij tegen silva mag.


Lijkt me echt een mooie partij

klopt ben ik ook met je eens hoor. de enige die volgens mij een kans maakt is Bisping, meer dan Wanderlei Silva en Henderson. Zou Bisping wel is 5 ronde tegen A. Silva willen zien. Okami geloof ik wel die is veel te afwachtend, dat wint silva op z'n sloffen. En idd laat Silva nou is een klasse hoger vechten. Zou hem graag tegen Rashad willen zien. Ik vind dat A. Silva wel een immediate titel shot verdient met zijn staat van dienst in de ufc, Als Penn het krijgt ha