PDA

View Full Version : Remco Pardoel: Manhoef will destroy Silva



dirk5
28-04-2009, 14:17
Kwam een interview met Remco Pardoel tegen over zijn carriere en manhoef.

FIGHTBOMB Writer and UFC Legend Remco Pardoel: Melvin Manhoef would Destroy Anderson Silva | FIGHTBOMB.com - Your Global MMA News Site (http://www.fightbomb.com/FIGHTBOMB.com-Your-Global-MMA-News-Site/fightbomb-writer-and-ufc-legend-remco-pardoel-analyzing-mmas-qtop-10q.html)

Remco "Grizzly" Pardoel
9-6-1 MMA // 3-2 UFC
6'2 250LBS
OSS, HOLLAND
TEAM PARDOEL SPORTS

Remco is a European Judo Champion and is a Black Belt in Judo and Brazilian Jiu-Jitsu. He reached the SemiFinal of UFC 2, losing To Royce Gracie. Remco beat 2 men in the same night before facing Royce. His main training partners have been Heath Herring, Gilbert Yvel, & Melvin Manhoef. Remco has trained all over the world but his primary coach is Hans Nijman, 11x Dutch Karate Champion.


--------------------------------------------------------------------------------
REMCO shares his view on "TOP 10s" in MMA:

--------------------------------------------------------------------------------
It is always nice to watch rankings of the top 10's around the world.
Mainly, it is a personal view of a team of people from one continent (the same counts for me). [For example], I really don't have a clue what the new promising fighters are in Korea or Japan.

What about WAMMA?? In the top 10, I always miss Melvin Manhoef. He deserves more than others, a spot in the [middleweight] class. Personally i think (bet all my money) that he will destroy [Anderson] Silva. It is good that they placed [Gegard] Mousasi in the top [10]. It is almost like.. 6 months late... but hell yeah... we are still [seemingly] in a time where we need to rely on pigeons to deliver us mail.
:-)

We don't need 20 people for making these top 10's.
[We need global experts by country/region]
Ask Nyra Phillips for New Zealand/Australia.
Ask one of the DREAM matchmakers.
Then we'd have a more honest view of which person belongs in the top 10.
--------------------------------------------------------------------------------
Remco Pardoel Fight Resume:

--------------------------------------------------------------------------------
Loss - Tengiz Tedoradze via Submission Punches on 7/13/2003
NC - Roger Godinez via No Contest on 4/20/2002
Loss - Mark Smith via Decision on 2/23/2002
Win - Glen Brown via Scarf Hold Submission on 11/11/2001
Draw - Herman van Tol via Draw on 6/10/2001
Win - Marc Emmanuel via Unanimous Decision on 1/28/2001
Loss - Roman Savochka via Submission Strikes on 4/29/2000
Win - John Dixon via Headlock Submission on 11/27/1999
Win - Michailis Deligiannakis via Keylock Submission on 7/1/1999
Win - John Dixon via Choke Submission on 10/25/1998
Loss - Marco Ruas via Position Submission on 9/8/1995
Win - Ryan Parker via Lapel Choke Submission on 9/8/1995
NC - Carl Franks via No Contest on 7/29/1995
Loss - Minoru Suzuki via KO on 7/26/1994
Win - Vernon White via TKO Points on 7/6/1994
Loss - Royce Gracie via Lapel Choke Submission on 3/11/1994
Win - Orlando Weit via KO Elbows on 3/11/1994
Win - Alberta Cerra Leon via Armlock Submission on 3/11/1994

--------------------------------------------------------------------------------
Reason Why Remco never fought in Pride:
Remco: The people at Pride said "you lost one fight, so we can't give you a contract". I think that’s bullshit because Coleman fought in Pride and he's a very very good fighter - he lost his fight and still got a contract so I think they have to give me a chance and I'll prove myself. They'll be surprised, I know for sure.

--------------------------------------------------------------------------------
Reason Why Remco didn't get more fights in the UFC:
Remco: Ask Dana White. I had a bad promotion. Bas Boon was my manager. I could help Gibert Yvel and Heath Herring with the promise that I should get some fights offered. I waited 18 months. If I asked him for a fight the answer was that I should train more. Yeah right.

--------------------------------------------------------------------------------
Thoughts on Fights with Royce Gracie and Marco Ruas:
Remco: The time I fought against Royce Gracie, he was better than me. I think he still is. I think he's stronger than me. When I fought Marco Ruas, he covered himself in grease so it was hard to grab; he doesn't fight anymore so that’s too bad. Royce Gracie, that’s a different story. Every opponent is hard, very difficult. When someone steps into the right or on the mat they do whatever it takes so every fight is hard.




Denk je dat echt Remco? had verwacht dat jij als bjj man toch zou zeggen dat Melvin dit op de grond zou verliezen.

tom l
28-04-2009, 14:26
Ik denk dat Manhoef rechtstaand een goeie kans maakt tegen silva, maar eens op de grond loopt hij volgens mij nogal snel in een submissie. Ik denk toch dat Silva het zou trekken, maar Manhoef is momenteel een bedreiging voor eender welke vechter in zijn gewichtsklasse. Hij heeft echt dynamiet in zijn vuisten. Ik zou persoonlijk liever tegen Anderson Silva vechten dan tegen manhoef, lijkt me minder angstaanjagend :).

alex da silva
28-04-2009, 14:31
Remco is een topper...heel veel voor BJJ in NL en europa gedaan....ik heb echt respect voor hem!!!! en ik denk dat Melvin kan ook van Anderson winnen... Melvin is niet lang, HEEL sterk en als Anderson denkt van: ik ga lekker naar de grond met hem wordt ook moeilijk!!! Anderson heel lang en Melvin klein wordt lastig om te shooten voor Anderson... wordt zeker een mooie wedstrijd....

Sendur
28-04-2009, 14:31
Sorry maar als je op zo'n KO loopt op het K-1 dan zou ik maar uitkijken met Silva.


Ik vindt Manhoef echt top ben een zware fan van hem, maar denk toch echt dat Silva gehakt van hem maakt.

Silva doet het juist goed tegen dit soort vechters, de hitting for the fences vechters.


Anyways, ik zou graag deze wedstrijd willen zien hoor.

Manhoef altijd reps!!

Mule-Kick
28-04-2009, 14:33
Ik gun het Manhoef van harte en hoop dat de partij er ooit van gaat komen en dat hij wint, maar realistisch gezien denk ik dat de kansen van een overwinning van Manhoef tegen Silva toch aanzienlijk kleiner zijn dan Remco hier doet vermoeden.

chief108
28-04-2009, 14:37
ik zou graag deze wedstrijd willen zien hoor.

Manhoef altijd reps!!
WAR MANHOEF!!!!

A.F.
28-04-2009, 14:50
Manhoef zit ook niet stil hoor... momenteel is er een zwarte bander Pedro Galiza van brazilian topteam in de gym

Melvin Manhoef is training BJJ under Brazilian Top Team black belt Pedro Galiza, who says that... - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2009/4/22/849000/melvin-manhoef-is-training-bjj)

Tony
28-04-2009, 14:54
En iedereen riep (mij incluis) dat Sakuraba gehakt zou maken van Manhoef op de grond...

Tja...

I rest my case.

dirk5
28-04-2009, 15:01
Ik zeg er niks over net zoals ik geen v-cash op deze partij zou zetten.

ben alleen benieuwd naar de beweegredenen van Remco om te zeggen dat Melvin Anderson destroyed....

Tony
28-04-2009, 15:05
Denk puur vanuit het oogpunt dat Manhoef in staat is om IEDEREEN in zijn gewichtklasse te destroyen..
of het daadwerkelijk gebeurt is een 2e (mousasi..) Maar hij kán het absoluut.

sikkwitttet
28-04-2009, 15:10
who the hell is pardoel??

NielsN
28-04-2009, 15:19
En iedereen riep (mij incluis) dat Sakuraba gehakt zou maken van Manhoef op de grond...

.

Mij heb je dat iig niet horen zeggen. Een aftakelende Sakuraba of een A. Silva in bloedvorm... Is wel effetjes een heel ander verhaal.

En MM zal zeker beter worden op de grond, maar ik denk niet dat Anderson in zijn broek pist als hij hoort dat Melvin les krijgt van een zwarte bander...

Maar goed. Ik zou erg benieuwd zijn naar deze partij en ik denk dat MM Silva zou kunnen vernietigen. Zoals in de andere thread gezegd: Manhoef is misschien een van de vijf ofzo mogelijkheden die over zijn in het MW voor Silva. Maar geen van de vijf acht ik op dit moment erg kansrijk...

sikkwitttet
28-04-2009, 16:29
manhoef wil toch echt niet naar de grond denk ik. en silva laat het pas na de grond gaan als hij dat wilt. maar wat zou het een vette pot worden damn

PD_EC
28-04-2009, 21:09
zou een mooie knal partij zijn

kooivechter
28-04-2009, 21:21
met alle respect hij was een van de grondleggers en betekent veel voor het nederlandse mma gebied, maar bij pride als vechter heeft Pardoel zie ik niet gebeuren

NielsN
28-04-2009, 22:59
maar bij pride als vechter heeft Pardoel zie ik niet gebeuren

Ik weet werkelijk waar niet wat je zeggen wil.

Sendur
28-04-2009, 23:34
Ik zie liever Manhoef tegen Wanderlei :thup:

kooivechter
28-04-2009, 23:34
Ik weet werkelijk waar niet wat je zeggen wil.

ha nu lees ik het ook, en ik heb niet eens bier op niet best. ik wil zeggen dat remco niet op dat niveau zat om in pride te komen. als vechter was hij een sub topper

M Double You
28-04-2009, 23:54
Melvin Manhoef the man met M Double You punches.

Melvin is er klaar voor want hij is in een sharp en ready

http://www.youtube.com/watch?v=uvkSL4JKVTM

remco pardoel
29-04-2009, 00:07
even een kleine aanvulling van mijn kant...
Over Bas Boon en zo... ze hebben oude intervieuws gebruikt met uitspraken van destijds. Ik denk dat Bas en ik dat station al lang gepasseerd zijn.

Silva zou evenveel grip op Melvin hebben als Sakuraba. In de UFC heeft hij niemand gehad die met hem toe to toe kan of wilde gaan.
Je moet niet vergeten dat in de wedstrijd van hem tegen Lee Murray, Murray compleet niet getraind had en vanuit een "soort van blessure" kwam. Was Lee fit geweest en had hij zijn focus op vechten gehad dan was het een andere uitslag geweest...

Niet vergeten dat ik Silva heel erg bijzonder vindt, maar hij is niet de allerbeste.
Ik denk dat Silva van Jacare, Mousasi en van Melvin zou verliezen op dit moment.

Melvin's ko is denk ik, denk ik te wijten aan te weinig focus voor de wedstrijd van dat moment. Als je veel vecht verlies eens in het jaar.. vecht je maar een maal per jaar dan liggen de kansen op verlies heel anders als je op dat nivo meedraait

sikkwitttet
29-04-2009, 00:44
maar silva heeft door die eerste harde partijen in de ufc een image achtergelaten, net als manhoef een profiel heeft. en die an silva is helemaal gehypt, dat kunnen die amis wel. en natuurlijk sloopte hij kom ff niet op zijn naam(shame on me) wel hard. dus nu brengt ufc(en daar maken ze dik money mee) als of hij de man is, en niet fedor ofzo. en nu lijkt hij zo sloper. maar manhoef moet hem wel kunnen hebben.

A.F.
29-04-2009, 07:40
maar silva heeft door die eerste harde partijen in de ufc een image achtergelaten, net als manhoef een profiel heeft. en die an silva is helemaal gehypt, dat kunnen die Amis wel. en natuurlijk sloopte hij kom ff niet op zijn naam(shame on me) wel hard. dus nu brengt ufc(en daar maken ze dik money mee) als of hij de man is, en niet fedor ofzo. en nu lijkt hij zo sloper. maar manhoef moet hem wel kunnen hebben.

Ja ik vind de amish ook wel 1 van de beste hypers van het moment....

The Bulldog
29-04-2009, 07:59
who the hell is pardoel??

ga je mond wassen grappenmaker!!!!!!!

Tony
29-04-2009, 08:28
ga je mond wassen grappenmaker!!!!!!!

drie maal daags spoelen met wijwater en een nonnetje van achter nemen.

DAt zal hem leren.. de ketter.

De man van 14K
29-04-2009, 08:52
met alle respect hij was een van de grondleggers en betekent veel voor het nederlandse mma gebied, maar bij pride als vechter heeft Pardoel zie ik niet gebeuren


Ik bedoel niet snap jij wat?

De man van 14K
29-04-2009, 08:54
Ja ik vind de amish ook wel 1 van de beste hypers van het moment....

http://hunternuttall.com/blog/wp-content/uploads/2008/11/amish-paradise.jpg

Jessica
29-04-2009, 09:04
Ik bedoel niet snap jij wat?

:lol:

Quote:
Originally Posted by flipper http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=730676#post730676)
Ja ik vind de amish ook wel 1 van de beste hypers van het moment....

http://hunternuttall.com/blog/wp-content/uploads/2008/11/amish-paradise.jpg

:lol: lekker wakker :D

Jones
29-04-2009, 09:11
even een kleine aanvulling van mijn kant...
Over Bas Boon en zo... ze hebben oude intervieuws gebruikt met uitspraken van destijds. Ik denk dat Bas en ik dat station al lang gepasseerd zijn.

Silva zou evenveel grip op Melvin hebben als Sakuraba. In de UFC heeft hij niemand gehad die met hem toe to toe kan of wilde gaan.
Je moet niet vergeten dat in de wedstrijd van hem tegen Lee Murray, Murray compleet niet getraind had en vanuit een "soort van blessure" kwam. Was Lee fit geweest en had hij zijn focus op vechten gehad dan was het een andere uitslag geweest...

Niet vergeten dat ik Silva heel erg bijzonder vindt, maar hij is niet de allerbeste.
Ik denk dat Silva van Jacare, Mousasi en van Melvin zou verliezen op dit moment.

Melvin's ko is denk ik, denk ik te wijten aan te weinig focus voor de wedstrijd van dat moment. Als je veel vecht verlies eens in het jaar.. vecht je maar een maal per jaar dan liggen de kansen op verlies heel anders als je op dat nivo meedraait

X2

Manhoef vecht inderdaad vaker per jaar dan welke vechter dan ook en dan verliest hij naar mijn mening alsnog weinig. Hij vecht ook heel vaak kort achter elkaar 16 Mei Arena en 26 Mei DREAM wie doet hem dat na Respect voor deze man.

kooivechter
29-04-2009, 10:03
even een kleine aanvulling van mijn kant...
Over Bas Boon en zo... ze hebben oude intervieuws gebruikt met uitspraken van destijds. Ik denk dat Bas en ik dat station al lang gepasseerd zijn.

Silva zou evenveel grip op Melvin hebben als Sakuraba. In de UFC heeft hij niemand gehad die met hem toe to toe kan of wilde gaan.
Je moet niet vergeten dat in de wedstrijd van hem tegen Lee Murray, Murray compleet niet getraind had en vanuit een "soort van blessure" kwam. Was Lee fit geweest en had hij zijn focus op vechten gehad dan was het een andere uitslag geweest...

Niet vergeten dat ik Silva heel erg bijzonder vindt, maar hij is niet de allerbeste.
Ik denk dat Silva van Jacare, Mousasi en van Melvin zou verliezen op dit moment.

Melvin's ko is denk ik, denk ik te wijten aan te weinig focus voor de wedstrijd van dat moment. Als je veel vecht verlies eens in het jaar.. vecht je maar een maal per jaar dan liggen de kansen op verlies heel anders als je op dat nivo meedraait

nee dat denk ik niet. silva vs murray was in een hele andere tijd. ook in pride verloor silva nog wel is een potje. silva is daarna 10 keer beter geworden. jacare en manhoef hebben een kleine kans om te winnen, daarvoor zijn ze beide te eenzijdig. De enige die misschien in de buurt zou komen op dit moment is mousasi.

cholitzu
29-04-2009, 14:36
nee dat denk ik niet. silva vs murray was in een hele andere tijd. ook in pride verloor silva nog wel is een potje. silva is daarna 10 keer beter geworden. jacare en manhoef hebben een kleine kans om te winnen, daarvoor zijn ze beide te eenzijdig. De enige die misschien in de buurt zou komen op dit moment is mousasi.

x2

remco pardoel
29-04-2009, 15:57
Kooivechter en cholitzu...
Als de partij er zal komen, als Silvea het aandurft, dan wil ik heel graag met jullie een weddenschap aangaan
:)

Nogmaals het neemt niet weg dat ik Silva een heel erg goede vechter vindt. Hij hoort alleen niet thuis op de plaats waar hij nu staat. En vindt dat andere mensen eerder in de top tien thuishoren. Daar ging het eigenlijk allemaal om.

Silva is in wezen niet 100% beter geworden de afgelopen twee jaar en de partij destijds tegen Lee wil ik alleen aangeven.... Als Lee er serieus voor geleefd had .. was het een andere uitslag geweest. Kijk maar eens naar de wedstrijd tegen Pele. die ervoor was.

Kijk naar de ontwikkeling van Melvin over de afgelopen twee jaar. Iedereen wist b.v. zeker dat Saku Melvin compleet zou overklassen op de grond.

Silva kan met Melvin niet staande mee komen, en Silva kan Melvin zo wie zo niet naar de grond nemen. Melvin zou niet mee gaan met het spel van Silva op de grond. Dus hoe zo het gevecht moeten eindigen.

Mousasi is de betere, slimmere bokser, Mousasi gaat Silva naar de grond nemen. Op de grond hebben ze een gelijkwaardig spel.

Jullie hebben jullie visie, en mening, gelukkig anders was het een saai forum geweest. Dit is mijn blik op de sterkte en zwakte van de atleten

dirk5
29-04-2009, 16:03
Reps voor Remco voor het uitleggen hoe hij aan zijn mening komt (hiervoor heb ik topic geopend)

Thanks!

Anderson
29-04-2009, 16:16
op UFC regels wint Silva bijna zeker weten met 80% van Manhoef. Mousasi is een heel ander verhaal. Mousasi zal dat winnen is een betere bokser en op de grond bijna onverslaanbaar.

Nopain85
29-04-2009, 16:28
Remco ik respecteer jouw mening natuurlijk , maar als ik eerlijk ben zie ik manhoef niet winnen , silva weet zo goed gebruik te maken van zijn reach als iemand hem aanvalt , countered perfect en manhoef is een vechter die vaak wild met hoeken in wilt boksen en gaten in zijn dekking laat vallen en ik denk dat silva hem daarop afstraft , en als het gevecht op de grond beland zie ik manhoef het niet redden .

Tony
29-04-2009, 16:50
En toch zou ik mijn geld op manhoef zetten...

kooivechter
29-04-2009, 23:34
Remco ik respecteer jouw mening natuurlijk , maar als ik eerlijk ben zie ik manhoef niet winnen , silva weet zo goed gebruik te maken van zijn reach als iemand hem aanvalt , countered perfect en manhoef is een vechter die vaak wild met hoeken in wilt boksen en gaten in zijn dekking laat vallen en ik denk dat silva hem daarop afstraft , en als het gevecht op de grond beland zie ik manhoef het niet redden .

net zoals ik in mijn vorige topic ook aangaf, ben ik het hier dus mee eens. Ik zal mijn kant van het verhaal geven.

Dat eerste geloof je toch zelf niet, dat er eerder andere mensen in de top 10 thuis horen dan Silva. Ik snap dat je voor Melvin bent, waarschijnlijk leer je hem ook het grondwerk en bekijk je het een beetje door een roze bril, dat begrijp ik volkomen.

En om te zeggen dat Lee gewonnen had als hij had getraind. Voor zover ik mij deze partij kan herinneren was het een puur staand gevecht/ een kickboks wedstrijd waarin Lee er behoorlijk van langs kreeg, terwijl Silva in die tijd voornamelijk goed kon kickboksen. Hij had een slechte take down defense, en was te verrassen in die tijd met submissions. Zijn worstelen en zijn bjj zijn nu enorm verbeterd, daarom is hij nu zo well rounded en al een lange tijd niet meer te verslaan.

Het scenario Manhoef is natuurlijk een agressieve vooruitlopende vechter, alleen Silva is dan juist op z’n best en ontzettend gevaarlijk op de counter punch. Ik denk dat Manhoef juist de ideale stijl heeft voor Silva. Om heel eerlijk te zijn, denk ik dat Silva niet eens naar de grond zal gaan, daar is hij de man niet voor. Alleen in uiterste nood.

Je laatste punt daar kan ik inkomen. Zoals ook in mijn laatste reactie zie ik deze match: Silva vs Mousasi als een meer gelijkwaardige match, waarin ik een licht voordeel nu nog geef voor Silva. Maar dat is volgens mij een kwestie van tijd.

Ik vind het geweldig dat je een weddenschap aan wil gaan en ik vind het mooi om te lezen dat je zo’n uitgebreide analyse op mixfight zet, alleen die weddenschap ga je verliezen Pardoel. 100 euro voor de winnaar als de partij Silva- Manhoef ooit komt. Hoewel ik Manhoef z'n vechtstijl geweldig vindt, zet ik alles in op Silva. Ik ben een man van mijn woord, als je het wint geef je je bankrek. nr. en je kunt er een leuke avond van stappen.

Jochem
30-04-2009, 02:40
net zoals ik in mijn vorige topic ook aangaf, ben ik het hier dus mee eens. Ik zal mijn kant van het verhaal geven.

Dat eerste geloof je toch zelf niet, dat er eerder andere mensen in de top 10 thuis horen dan Silva. Ik snap dat je voor Melvin bent, waarschijnlijk leer je hem ook het grondwerk en bekijk je het een beetje door een roze bril, dat begrijp ik volkomen.

En om te zeggen dat Lee gewonnen had als hij had getraind. Voor zover ik mij deze partij kan herinneren was het een puur staand gevecht/ een kickboks wedstrijd waarin Lee er behoorlijk van langs kreeg, terwijl Silva in die tijd voornamelijk goed kon kickboksen. Hij had een slechte take down defense, en was te verrassen in die tijd met submissions. Zijn worstelen en zijn bjj zijn nu enorm verbeterd, daarom is hij nu zo well rounded en al een lange tijd niet meer te verslaan.

Het scenario Manhoef is natuurlijk een agressieve vooruitlopende vechter, alleen Silva is dan juist op z’n best en ontzettend gevaarlijk op de counter punch. Ik denk dat Manhoef juist de ideale stijl heeft voor Silva. Om heel eerlijk te zijn, denk ik dat Silva niet eens naar de grond zal gaan, daar is hij de man niet voor. Alleen in uiterste nood.

Je laatste punt daar kan ik inkomen. Zoals ook in mijn laatste reactie zie ik deze match: Silva vs Mousasi als een meer gelijkwaardige match, waarin ik een licht voordeel nu nog geef voor Silva. Maar dat is volgens mij een kwestie van tijd.

Ik vind het geweldig dat je een weddenschap aan wil gaan en ik vind het mooi om te lezen dat je zo’n uitgebreide analyse op mixfight zet, alleen die weddenschap ga je verliezen Pardoel. 100 euro voor de winnaar als de partij Silva- Manhoef ooit komt. Hoewel ik Manhoef z'n vechtstijl geweldig vindt, zet ik alles in op Silva. Ik ben een man van mijn woord, als je het wint geef je je bankrek. nr. en je kunt er een leuke avond van stappen.


Manhoef heeft meer kans vs silva als mousasi op dit moment, op dit gewicht. Ik heb ook tegen beiden gerold, en ik deel zeker die mening. Ik snap dat sommigen Remco P. zien als bevooroordeeld of iets dergelijks - no way!. Als je remco kent, weet je dat hij zegt wat hij denkt, en niet uit politieke redenen, roze bril of wat hem beter uitkomt.

remco pardoel
30-04-2009, 09:34
@kooivechter:
Wel even lezen... Silva hoort absoluut in de top 10 thuis en zeker bij de top 3.
Het ging er mij om dat Mousasi pas veeeeeeel te laat een plek bij de beste 5 heeft gekregen, dat ze Melvin niet in de top 10 zetten klopt ook niet. De meeste top 10's zijn te veel op de USA gericht en dat is niet goed. Dat was ook de opzet

Laten we er € 1000 van maken in de weddenschap...

renamer
30-04-2009, 10:22
ik ben ook een groot fan van melvin zijn stijl.. ik vond alleen zijn aktie tegen mousasi dusdanig tegenvallen dat ik me afvraag of hij niet gewoon te eigenwijs is om groundskils te leren die verder gaan als g&p..
hij heeft het in zich.. ik vraag me alleen af of hij tussen zijn oren ook alle pijlen dezelfde kant op kan laten wijzen....

Allinn
30-04-2009, 10:48
Sorry, maar met alle respect voor remco. Remco je praat boelshit. Manoef kan niet in angles vechten, hij staat recht voor zin tegenstander en probeert hem in de hoek te krijgen zodat hij kan rammen. In de kooi heb je geen hoekken, dus hij is klansloos. Silva martelt hem kerel.

renamer
30-04-2009, 10:52
Sorry, maar met alle respect voor remco. Remco je praat boelshit. Manoef kan niet in angles vechten, hij staat recht voor zin tegenstander en probeert hem in de hoek te krijgen zodat hij kan rammen. In de kooi heb je geen hoekken, dus hij is klansloos. Silva martelt hem kerel.


how how.. we hebben hier met een johan kruif van doen zie ik wel..
hoe de fuck haal je het in je hoofd om op die manier te begiinen zonder jezelf erin te verdiepen

kerel... als je een beetje oplet voordat je shit begint te praten dan zie je dat manhoef wel degelijk iemand in de touwen werkt maar maar zelden in de hoek....

melvin heeft vaker in de kooi gestaan en dat ging hem eigenlijk goed af

Sendur
30-04-2009, 11:23
Nou ik ben een zware Manhoef fan en ook en SIlva fan.

Maar als manhoef komt swingen met zijn guard down eindigd hij net als Leben.
Maar als SIlva net zo vecht als zijn laatste 2 partijen, ramt Melvin hem de kooi uit.


Maar nogmaals, je weet het pas als het echt gebeurt.

Het is immers mma, en daar kan alles gebeuren.


@ Remco, ik denk niet dat Silva Melvin naar de grond gaat nemen want Silva test zich graag staande

El Bambino
30-04-2009, 12:30
Beetje respectloos tegenover Silva. Manhoef is goed maar hij kan niet eens een ronde volhouden tegen Mousasie. Silva vecht met zijn hersens en zou een mooie partij zijn tegen Manhoef maar denk dat ie makkelijk wint!

kooivechter
30-04-2009, 12:42
@kooivechter:
Wel even lezen... Silva hoort absoluut in de top 10 thuis en zeker bij de top 3.
Het ging er mij om dat Mousasi pas veeeeeeel te laat een plek bij de beste 5 heeft gekregen, dat ze Melvin niet in de top 10 zetten klopt ook niet. De meeste top 10's zijn te veel op de USA gericht en dat is niet goed. Dat was ook de opzet

Laten we er € 1000 van maken in de weddenschap...

ha ok. Dat Mousasi wat te laat in die rankings komen dat klopt en ook dat deze rankings erg amerikaans gericht zijn. Alleen Manhoef top 10 dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

en die 1000 euro die staat, moet mijn ticket naar Indonesie nog betalen dus dat komt goed uit.

NielsN
30-04-2009, 12:44
Tja, het gebeurt toch nimmer nooit, dus dat is wel een veilige weddenschap...

wrestler_nl
30-04-2009, 13:04
Ik denk dat Silva gehakt zou maken van Melvin Manhoef. Manhoef is erg agressief en daar kan silva volgens mij wel erg goed mee omgaan (kijk maar naar leben) , melvin is wel veel sneller en explosiever dan leben maar zn guard is vaak down.
Silva zou denk ik vrij snel melvin naar de grond brengen (via de clinch of gewoon een takedown).
Oja, melvin vind ik nog niet in de top 10 horen en silva is gewoon NR.1 ookal zag hij er niet geweldig uit de laatste 2 keer maar toch...Ik denk dat Melvin nog niet van vele toppers heeft gewonnen om een plaats in de top 10 te verdienen. Ok, hij heeft Mark Hunt en Sakuraba ko geslagen maar Saku en Hunt zijn VERRE van top 10 vechters, ik vind dat je eerst minimaal 1 top 10 vechter moet verslaan om daarin een plek te verdienen!

ijsblok
30-04-2009, 19:12
staat er nou dat remco europees kampioen judo is geweest??

T15Boxing
01-05-2009, 00:42
Doet Manhoef nog MMA partijen? Voorlopig lijkt het meer op fulltime K1.