PDA

View Full Version : Anderson Silva vs forrest Griffin at UFC 101 !?!



Jani
28-04-2009, 22:43
Redemption Ahead? Silva-Griffin Rumored for Aug. 8 UFC
By Jake Rossen ([email protected])
--------------------------------------------------------------------------------
Tuesday, 3:15 p.m. ET: Fan fiction or fact? MMABay is going with the latter: the site reports that UFC middleweight champion Anderson Silva is scheduled to make another move up in weight in order to meet game dog Forrest Griffin at UFC 101 on Aug. 8 in Philadelphia.

If you’ve opened your Web browser at any point during the past two weeks, you’ve noted that Silva has come under fire for a slumbering performance against Thales Leites on April 18. Griffin, in contrast, entertains due to a complete inability to move backward or laterally. (This is a compliment. A clumsy one, but a compliment all the same.)

If true, it’s a pretty classic example of the UFC’s passive-aggressive punishment program for athletes who have temporarily fallen out of favor. Tito Ortiz was given Lyoto Machida for his final contracted fight, and he looked predictably lost; I assume a disinterested Roger Huerta has yet to fight his last bout because the UFC is trying to make weapons legal in one of the southern states.

Silva is unquestionably the more technical and gifted striker, but Griffin is a massive -- and I mean massive -- 205-pound athlete. Off-season, his forearms resemble Lou Ferrigno’s thighs. He could be a very effective bully in the clinch.

Silva-Griffin would join B.J. Penn’s rumored lightweight title bout with Kenny Florian on the same card.

Update: Yahoo’s Kevin Iole has confirmed with UFC president Dana White that the fight is official.


Zou wel een hele vette partij zijn

Vitor Belfort
28-04-2009, 22:45
Je bent me NET voor!;-)
Interessante pot en gedachtegang om Griffin tegenover Silva te zetten!
Griffin is toch wel een grote LHW!

Jani
28-04-2009, 22:49
Interessante pot en gedachtegang om Griffin tegenover Silva te zetten!
Griffin is toch wel een grote LHW!

X2 word een hele moeilijke partij voor Anderson ,denk ik.


Sherdog vertrouw ik nooit zo met bronnen ,maar dit is een betrouwbare

UFC signs Silva-Griffin blockbuster - MMA - Yahoo! Sports (http://sports.yahoo.com/mma/news?slug=ki-silvagriffin042909&prov=yhoo&type=lgns)

YoMarK
28-04-2009, 23:38
Griffin is wel een echte uitdaging voor Silva. Griffin vind ik naast Machida en Evans een van de beste LHW's.

NielsN
28-04-2009, 23:55
Dat zou echt geweldig zijn!

biggz
29-04-2009, 02:13
Damn.. volgens mij is deze stap net te groot voor silva

Tony
29-04-2009, 09:29
Los daarvan hoop ik echt dat Forrest weet te winnen..
Tijd voor wat vernieuwing in de hitlijsten van de ufc.

dirk5
29-04-2009, 09:34
Dit gaat een leuke pot worden, because Forrest will bring it!

bryan
29-04-2009, 10:26
mocht silva dit winnen, is white wel echt een the "forrest card" kwijt.. dan wordt forrest soort van de gatekeeper

Mule-Kick
29-04-2009, 16:34
mocht silva dit winnen, is white wel echt een the "forrest card" kwijt.. dan wordt forrest soort van de gatekeeper

Nou om hem mocht ie verliezen meteen tot gatekeeper te bombarderen is beetje overdreven. Hij heeft dan verloren van de nog ongeslagen huidige LHW champ en de meest dominante MW champ aller tijden...

Anyway Forrest gaat dit gewoon winnen. War Forrest!

amilster
29-04-2009, 16:47
ik denk ook dat Forest dit gaat pakken, die gast is gewoon zo'n doorbijter en onberekenbaar vindt ik hem ook, op een of andere manier zag ik hem altijd als underdog maar die tijden zijn voorbij.

WAR FORREST!

Sendur
29-04-2009, 18:44
HET IS OFFICIAL!!!!!!

www.ufc.com (http://www.ufc.com)


Link van artikel.

http://uk.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=19507



YES YES YES YES YES!!!! ik kan wel janken van opwinding!!!!!!! DEZE PARTIJ WORDT FUCKING GRUWELIJK BROEDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NielsN
29-04-2009, 18:57
ik kan wel janken van opwinding!!!!!!!

:lol:

Maar wel erg vet nieuws... Heb er eigenlijk ook nu al zin in.

Denk Silva... Maar of ik er op durf te wedden...?

el bastardo
29-04-2009, 19:45
Vette pot dit! Kga denk ik vr Forrest. Cant wait!

El Bambino
29-04-2009, 21:13
Damn.. volgens mij is deze stap net te groot voor silva

Wou ik net zeggen, dit is geen FLOW Natural. Anderson zal veel moeten gaan eten en pompen om een beetje op gewicht te komen. Ben een groot FAN van Silva maar ik vrees voor hem:(

Wiseguy
29-04-2009, 21:50
Silva loopt rond op 210 dus dat gewicht zal het probleem niet zijn

kooivechter
30-04-2009, 01:00
toch heeft silva een grotere kans om te winnen dan forrest

Guile
30-04-2009, 01:09
Silva is 1.88, makkelijk te halen 93 kg

Wiseguy
30-04-2009, 14:58
Hoop dat forrest silva sloopt.

El Bambino
30-04-2009, 20:48
Hoop dat forrest silva sloopt.

Daar is Silva veel te slim en veel te goed ervoor hoor, Silva, GSP, Machida, deze vechters vechten met hun hoofd en zullen niet snel gesloopt worden behalve tegen een KO aanlopen!

NielsN
01-05-2009, 12:29
Silva loopt rond op 210 dus dat gewicht zal het probleem niet zijn

Tja, dat zegt iedereen de hele tijd, maar als hij 182 op de weging was (vier pond onder de limiet!), dan geloof ik dat gewoon niet.

The Bulldog
01-05-2009, 13:47
op basis van kracht en grootte ga ik voor griffing...heeft vanuit zichzelf ook een veel hoger tempo..

is in mijn ogen puur een zet van Dana White om Griffin een major name op zijn lijst te zetten zodat hij daarna weer maximaal gehyped kan worden...

NielsN
01-05-2009, 14:06
is in mijn ogen puur een zet van Dana White om Griffin een major name op zijn lijst te zetten zodat hij daarna weer maximaal gehyped kan worden...

Nee, dat ben ik niet met je eens. Ik heb in veel opzichten een pleurispokkepesthekel aan de UFC, maar ze gaan de riskante partijen niet uit de weg. Er is toch wel lef voor nodig om twee van zulke cashcows tegenover elkaar te zetten.

Mind
01-05-2009, 14:37
Kijk ook erg uit naar deze titel. Mijn voorkeur gaat uit naar Griffin. Bovendien had ik deze match niet aan zien komen. Good work UFC!

Gary
01-05-2009, 15:53
Nee, dat ben ik niet met je eens. Ik heb in veel opzichten een pleurispokkepesthekel aan de UFC, maar ze gaan de riskante partijen niet uit de weg. Er is toch wel lef voor nodig om twee van zulke cashcows tegenover elkaar te zetten.

Dat is het juist ook, de ufc is nu zo een household name geworden bij hun doelgroep dat ze dit soort matchups nu kunnen gaan permitteren. Ongeacht wie er nu wint of verliest, mensen zijn nu meer getrokken tot de sport, niet het bloed en charisma van bepaalde vechters (wat vast ook nog wel een grote rol zal spelen). Zoals Joe rogan tijdens bj penn vs GSP zei : "Wow, our sport has come a long way, the audiance are cheering when people get guard back or pass"

Griffin heeft persoonlijk niks te verliezen in dit gevecht, in mijn ogen dan. Hij is tot nu toe in bijna elk gevecht de underdog geweest