PDA

View Full Version : UPCOMING GLORY 4 VRIJDAG 22 MEI IN NIEUWEGEIN



Shooto Holland
29-04-2009, 11:15
Beste Mixfighters,

Op VRIJDAG 22 mei aanstaande zal er weer een spectacular Upcoming Glory evenement in de Voltreffer in Nieuwegein worden gehouden.

Het zal weer een mix worden van Shooto & Thaiboxing partijen. Het event wordt speciaal gehouden voor het up- and coming talent van Europa!

Vechters zijn heel makkelijk op te geven via www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com/) of door HIER (http://www.ma-skills.com/upcomingglory/?page_id=20) te klikken.

Ook kaarten zijn te verkrijgen via de website of rechtstreeks door HIER (http://www.ma-skills.com/upcomingglory/?page_id=3) te klikken.

Voor meer info, hou www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com/) in de gaten.

Upcoming Glory 4 "Thank God it's Friday"
Shooto & Thaiboxing

VRIJDAG 22 mei

De Voltreffer
Structuurbaan 1
Nieuwegein

weging start: 18.30 uur
deuren open: 18.30 uur
event start: 20.00 uur

vvk: € 20,-
deur: € 25,-

Tot vrijdag 22 mei!

Martijn de Jong
www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com/)
www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com/)
www.goldenglory.com (http://www.goldenglory.com/)
http://ultimateglory.hyves.nl (http://ultimateglory.hyves.nl/)

http://www.hyves.nl/showImage.php/553368482_200_200_S885.jpeg (http://hyves.nl/mediaLink.php?media_id=553368482&media_secret=S885)

inc
29-04-2009, 11:22
aaah tof. Vond het vorige gala ook gezellig en strak georganiseerd. Ook geniaal dat het op een vrijdag is... niks toffer dan na je werk genieten van een paar vette shooto partijen .snap niet dat er niet meer gala's op vrijdag zijn.

HUNTER
29-04-2009, 16:20
toe maar!!!

hoe meer shooto hoe beter! Helaas moet ik vrijdag avond altijd judoles geven dus ik ga er dit keer niet bij zijn.

barbara
29-04-2009, 17:26
Klinkt goed, en die short is heeeel vet!
Zijn die dingen ook ergens te koop?Tis 2 dagen voor mn verjaardag, dus die kan ik wel als cadeau vragen dan :whistling:

Perfectteamcindy
29-04-2009, 19:39
Jaja, heb gehoord dat er een paar team perfecters gaan meedoen dus ik kom zeker supporteren! :-)
xxx

Tizy
30-04-2009, 01:11
Klinkt goed, en die short is heeeel vet!
Zijn die dingen ook ergens te koop?Tis 2 dagen voor mn verjaardag, dus die kan ik wel als cadeau vragen dan :whistling:

volgens mij komen er ook nog dames modellen van uit Babs.. zou wel animo voor zijn dacht ik zo..

Jeru
05-05-2009, 22:53
TTT... matchmaking bekend?

Shooto Holland
05-05-2009, 23:04
Line up wordt deze week gedeeltelijk bekend gemaakt!

Er hebben zich al een boel vechters aangemeld en zijn nu bezig ze zo goed mogelijk te matchen, echter je kan je nog opgeven.

Voor meer info: www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com).

Osu,

Martijn

Jeru
05-05-2009, 23:04
Top dat je zo snel reageert Martijn! Goed bezig met de Shooto weer iig!

micha
05-05-2009, 23:38
goed bezig

BoysNoize
06-05-2009, 00:01
Klinkt goed, en die short is heeeel vet!
Zijn die dingen ook ergens te koop?Tis 2 dagen voor mn verjaardag, dus die kan ik wel als cadeau vragen dan :whistling:

ik zeg: Barbara als ringgirl in de short (just as good as ariana)!!:confused:

Mule-Kick
06-05-2009, 09:20
Als ik niet te brak ben van Hemelvaartsdag dan ga ik proberen er bij te zijn.

Ivo_Colos
06-05-2009, 10:05
Vorige keer gemist... Dit keer ga ik proberen er wel bij te zijn.

PerfectTeam
06-05-2009, 11:57
Perfect Team zal aanwezig zijn!

Perfectteamcindy
06-05-2009, 14:41
Nog geen line-up gevonden hoor :-(

Ben
06-05-2009, 18:47
ben benieuwd naar de line up

Duncan
09-05-2009, 01:51
Hier alvast een voorlopige matchmaking voor het Upcoming Glory 4 "Thank God It's Friday" gala!

TB C 75kg Rick Jansen (Muay Boran) vs Haouri Rezoukki (Hoyer Gym)

SH C+ -83kg Sait Esen (CC-FL Almere) vs Boy Eggels (Hoyer Gym)

SH C+ -76kg Arne Boeke (Hoyer Gym) vs Anton Diagulev (Team Duncan)

SH C+ -70kg Daan van Velzen (MTC van Dams) vs Vincent Chovaux (Perfect Team, Be)

SH C+ -76kg Minas Papadatos (Perfect Team, Be) vs Edo Vink (BA physical Ede)

SH C+ -100kg Bashir Markaz (Team Duncan) vs Volkan Oezdemir (Tatsujin Dojo)

SH C+ -76kg Gerben Hulssege (BA physical Ede) vs Niko Lohman (Sparta Essen, De)

SH C+ -70kg Jawaad Hussein (Kops) vs Gyermo Ronodimedjo (Team Duncan)

SH C+ -91kg Ruben Dijkstra (85kg/Kops) vs Jeffrey Waltmans (87kg/Hoyer Gym)

SH B -76kg Mbo Ndundo (Hoyer Gym) vs Twan van Buuren (Team Duncan)

Heeft er verder nog iemand suggesties voor "Shooto B-klasse" tegenstanders voor Ritchie Vink of Ufuk Iszugarerer van Physical Ede

De komende dagen zullen er meer partijen aan de lijst worden toegevoegd!
Er is nog ruimte om vechters op te geven via: http://www.upcomingglory.com.
En hou bovenstaande website in de gaten voor meer info!

Sportieve groet,

Marc Duncan

A.F.
09-05-2009, 02:06
Misschien hoyer vs. Duncan a non title bout

Jetli
09-05-2009, 14:38
wat wegen die ritchie vink en die ufuk?

Shooto Holland
09-05-2009, 18:57
@ I Love KO´s: Het leek ons persoonlijk een goed idee om een evenement eens op vrijdag te laten plaatsvinden. Na veel positieve feedback uit onze omgeving dachten we: ´let´s give it a try!´.

@Jetli: Ritchie Vink vecht tot 83kg en Ufuk tot 76kg.

Osu,

Martijn

PerfectTeam
09-05-2009, 21:02
Ik heb Semih Arslan voor Vink. Hij is een goede worstelaar en wil zeker vechten.

Perfectteamcindy
10-05-2009, 20:12
We kijken er naar uit! :-)

Mark105
10-05-2009, 21:04
Zijn er al wat partijen bekend?
Gezien het gala al over een kleine 2 weken is.

lunatic
10-05-2009, 21:27
wordt tijd dat Gerben Hulssege pro gaat!!

Duncan
11-05-2009, 00:25
Hier een update(tje) op de voorlopige matchmaking van hierboven, voor het Upcoming Glory 4 "Thank God It's Friday" gala.

TB C 75kg Rick Jansen (Muay Boran) vs Haouri Rezoukki (Hoyer Gym)

TB C 60kg Niels Terken (Hoyer Gym) vs Daan Vereecken (Tay-Gym)

SH C+ -83kg Sait Esen (CC-FL Almere) vs Boy Eggels (Hoyer Gym)

SH C+ -76kg Arne Boeke (Hoyer Gym) vs Anton Diagulev (Team Duncan)

SH C+ -70kg Daan van Velzen (MTC van Dams) vs Vincent Chovaux (Perfect Team, Be)

SH C+ -76kg Minas Papadatos (Perfect Team, Be) vs Edo Vink (BA physical Ede)

SH C+ -100kg Bashir Markaz (Team Duncan) vs Volkan Oezdemir (Tatsujin Dojo)

SH C+ -76kg Gerben Hulssege (BA physical Ede) vs Niko Lohman (Sparta Essen, De)

SH C+ -70kg Jawaad Hussein (Kops) vs Gyermo Ronodimedjo (Team Duncan)

SH C+ -91kg Ruben Dijkstra (85kg/Kops) vs Jeffrey Waltmans (87kg/Hoyer Gym)

SH B -76kg Mbo Ndundo (Hoyer Gym) vs Twan van Buuren (Team Duncan)

Verder zal ik maandag of dinsdag wederom een update doen!

Sportieve groet,

Marc

RisingSun
11-05-2009, 00:42
Thanx Marc!
Ik zeg: Gerben Hulssege winst door traingle choke :thup:

tap-out
11-05-2009, 00:43
wordt tijd dat Gerben Hulssege pro gaat!!

Daar sluit ik me bij aan!

Hoewel ik het ook niet erg zou vinden als hij daar nog even mee wacht,
wellicht kan ik dan nog een keer tegen hem op C+

761217186
11-05-2009, 00:46
wordt tijd dat Gerben Hulssege pro gaat!!

Hij is ook echt een topper aan het worden Willy.
Op het gala In ede werkte hij in alle rust naar een submission toe en liet hij zich totaal niet gek maken.. vriendelijke gozer en een leuke vechter om te zien.

761217186
11-05-2009, 01:11
Clayton "Candyman" Henriquez dit keer niet van de partij?:whistling:

Justinian
11-05-2009, 09:01
Clayton "Candyman" Henriquez dit keer niet van de partij?:whistling:
Clayton vecht binnenkort - rond die tijd - in Turkije zijn eerste kickbokspartij als het goed is.

lunatic
11-05-2009, 09:58
Hij is ook echt een topper aan het worden Willy.
Op het gala In ede werkte hij in alle rust naar een submission toe en liet hij zich totaal niet gek maken.. vriendelijke gozer en een leuke vechter om te zien.

Dat is ook precies zoals ik hem ken :) Hij heeft volgens mij ook een aardige winning streak!
Ik zeg nog 1 C partij en daarna lekker opbouwen naar B!!

Mule-Kick
11-05-2009, 10:08
Vette Line-up. Veel vechters van Hoyer Gym dus ben nu bijna verplicht om te komen supporteren ;)

Perfectteamcindy
11-05-2009, 12:30
We hopen dat er nog enkele team-perfecters geplaatst raken :-)

ChimiChero
11-05-2009, 14:21
Dat is ook precies zoals ik hem ken :) Hij heeft volgens mij ook een aardige winning streak!
Ik zeg nog 1 C partij en daarna lekker opbouwen naar B!!
Als ik mij niet vergis

Gerben Hulsegge

Prestaties 7 - 3 - 0

Gewonnen 0 (T) KOs
2 Submissions 28,57%
5 Decisions 71,43%

Verloren 0 (T) Kos
1 Submissions 33,33%
2 Decisions 66,67%

Gewicht 76 Kg 167 lb

Mr 1 Leg
11-05-2009, 18:30
ik zal er ook vechten eindelijk.ik kom er aan forumbroeders ik vecht in nederland op dit gala.ik zal er alles aan doen om er een mooie partij van te maken perfectteam rules :thup:

axel van den broeck
11-05-2009, 18:33
hoi iedereen ik heb horen zeggen dat mr one leg er ook gaat vechten klopt dat?
dan zijn we zeker weer van de partij :)
grz

Marco (scheids)
11-05-2009, 19:04
hoi iedereen ik heb horen zeggen dat mr one leg er ook gaat vechten klopt dat?
dan zijn we zeker weer van de partij :)
grz

Dat zijn maar geruchten hoor ... niet alles meteen geloven ... :sleep1:

Perfectteamcindy
11-05-2009, 19:25
dat zijn geen geruchten. Mijn broer heeft hem 100percent zeker opgegeven voor dit gala!

Mr 1 Leg
11-05-2009, 19:26
Dat zijn maar geruchten hoor ... niet alles meteen geloven ... :sleep1:ik denk het niet marco ik kom er aan gozer ;)

Marco (scheids)
11-05-2009, 19:52
Gaaap....ff kijken op www.mixfight.be (http://www.mixfight.be) allemaal >>>> kijk even wat er gepost werd 3 minuten nadat Franky zijn bericht poste in deze topic en mijn antwoord op Axel .. lmao ..

Zie ik je daar wel franky...

axel van den broeck
11-05-2009, 20:41
hey marco , niet zo druk maken he het was maar een vraagje hoor :)
juist op de verkerde tijdstippen he
groetjes en zie jullie daar
hopend op een goed gala
ps , aan alle vechters sucses en reps

Marco (scheids)
11-05-2009, 20:50
hey marco , niet zo druk maken he het was maar een vraagje hoor :)
juist op de verkerde tijdstippen he
groetjes en zie jullie daar
hopend op een goed gala
ps , aan alle vechters sucses en reps

Was ook een Hollands grapje hoor ...

NielsN
11-05-2009, 20:55
Gaaap....ff kijken op www.mixfight.be (http://www.mixfight.be) allemaal >>>> kijk even wat er gepost werd 3 minuten nadat Franky zijn bericht poste in deze topic en mijn antwoord op Axel .. lmao ..

Zie ik je daar wel franky...

:confused:

Snap er niets van?

761217186
11-05-2009, 20:55
Was ook een Hollands grapje hoor ...

hahaha, ik zag al dat het een grapje was en dacht, O, volgens mij nemen die Belgen het serieus op.. Blijven Belgen he:D (ook dit is een grapje forumvrienden);)

Mr 1 Leg
11-05-2009, 23:01
hahaha, ik zag al dat het een grapje was en dacht, O, volgens mij nemen die Belgen het serieus op.. Blijven Belgen he:D (ook dit is een grapje forumvrienden);)hahahaha al goe dat we is kunnen lachen he een dag niet gelachen is als een dag niet geleefd voor mij dan.;):thup::lol:

LittleWanderlei
12-05-2009, 03:27
Jonge jonge jonge, franky, cindy en axel toch.. hahahah :)

Perfectteamcindy
12-05-2009, 14:08
Is er al een verdere line-up bekend???
Ben benieuwd naar de partij van onze Frans he :-)

Tizy
12-05-2009, 16:33
ik mis een dames partij? :)

Was er geen mogelijkheid om Willemijn haar partij tegen Melissa Lan te laten draaien Marc? Gezien die de vorige keer niet door kon gaan. Had dr graag weer eens een keer willen zien draaien.

brittje-x
12-05-2009, 17:36
Kan ze niet tegen vanessa dewaele draaien dan...?
Herriner mij dat Ben dandois mij vroeg maar ben hier nog niet klaarvoor (na de vakantie) misschien kan hier iets geregeld worden Groetjes x

brittje-x
12-05-2009, 17:36
Ik heb het over de MMA partij dames ...

Tizy
12-05-2009, 17:43
eeeuh.. is dat die dame die toen op het gala in Ngein toenertijd een kb partij had gedraaid? no offence maar ik denk niet dat die al klaar is voor Willemijn... maar.... onderschat nooit iemand ! ik zeg : contacteer de trainer en laat Willemijn draaien

Duncan
13-05-2009, 01:27
Wederom een update van de matchmaking met een aantal nieuwe partijen en enkele aanpassingen door uitvallers!

En inderdaad, Franky "MR 1-Leg" van Hove zal zijn nederlands debut maken tijdens Upcoming Glory 4 "Thank God It's Friday" in nieuwegein!

Tevens zullen nog enkele partijen worden toegevoegd aan de matchmaking met misschien wel een leuke verrassing!


TB Jeugd 61kg/15jr Hubert Geven vs Muza (MTC van Dams)

TB C 75kg Rick Jansen (Muay Boran) vs Haouri Rezoukki (Hoyer Gym)

TB C 71kg Mark Gijsbers (????) vs Jamal Asghari (Bora Gym)

TB C 60kg Niels Terken (Hoyer Gym) vs Daan Vereecken (Tay Gym)

TB C 67,5kg Ruben Brand (Hoyer Gym) vs Luckey Brobbey (MTC van Dams)

TB B 73kg Ramin Rezai (MTC van Dams) vs TBA

SH C+ -83kg Sait Esen (CC-FL Almere) vs Boy Eggels (Hoyer Gym)

SH C+ -76kg Minas Papadatos (Perfect Team, Be) vs Anton Diagulev (Team Duncan)

SH C+ -70kg Daan van Velzen (MTC van Dams) vs Jawaad Hussein (Kops)

SH C+ -76kg Vincent Chovaux (Perfect Team, Be) vs Edo Vink (BA physical Ede)

SH C+ -100kg Bashir Markaz (Team Duncan) vs Volkan Oezdemir (Tatsujin Dojo)

SH C+ -76kg Gerben Hulssege (BA physical Ede) vs TBA

SH C+ -70kg Franky “Mr 1-leg” van Hove (Perfect Team, Be) vs Gyermo Ronodimedjo (Team Duncan)

SH C+ -91kg Ruben Dijkstra (85kg/Kops) vs Jeffrey Waltmans (87kg/Hoyer Gym)

SH C+ -100kg Kevin Paardkam (Perfect Team, Be) vs TBA

SH C+ -83kg Egon Meerschaert (Perfect Team, Be) vs TBA

SH B -76kg Mbo Ndundo (Hoyer Gym) vs Twan van Buuren (Team Duncan)

Sportieve groet,

Marc Duncan.

m.g
13-05-2009, 02:27
Mark Gijsbers komt uit voor KB-Arnhem, thats me!

Tsuki
13-05-2009, 02:29
ik ben er in ieder geval bij is onderweg van werk naar huis, dus ik stop wel ff .............

RisingSun
13-05-2009, 09:50
Ik heb sinds jaren weer eens een kaartje gekocht! (normaal schrijf ik verslagen;))
Ik ga met een vriend die sinds kort de vechtsport heeft ontdekt na het zien van filmpjes over fedor:thup: Hopelijk wordt het weer een goed gala, maar dat zit vaak wel goed bij Upcoming Glory! Ik heb er zin in!

@payap, ben jij er ook?

Duncan
13-05-2009, 11:11
TB Jeugd 61kg/15jr Hubert Geven vs Muza (MTC van Dams)

TB C 75kg Rick Jansen (Muay Boran) vs Haouri Rezoukki (Hoyer Gym)

TB C 71kg Mark Gijsbers (KB-Arnhem) vs Jamal Asghari (Bora Gym)

TB C 60kg Niels Terken (Hoyer Gym) vs Daan Vereecken (Tay Gym)

TB C 67,5kg Ruben Brand (Hoyer Gym) vs Luckey Brobbey (MTC van Dams)

TB B 73kg Ramin Rezai (MTC van Dams) vs TBA

SH C+ -83kg Sait Esen (CC-FL Almere) vs Boy Eggels (Hoyer Gym)

SH C+ -76kg Minas Papadatos (Perfect Team, Be) vs Anton Diagulev (Team Duncan)

SH C+ -70kg Daan van Velzen (MTC van Dams) vs Jawaad Hussein (Kops)

SH C+ -76kg Vincent Chovaux (Perfect Team, Be) vs Edo Vink (BA physical Ede)

SH C+ -100kg Bashir Markaz (Team Duncan) vs Volkan Oezdemir (Tatsujin Dojo)

SH C+ -76kg Gerben Hulssege (BA physical Ede) vs TBA

SH C+ -70kg Franky “Mr 1-leg” van Hove (Perfect Team, Be) vs Gyermo Ronodimedjo (Team Duncan)

SH C+ -91kg Ruben Dijkstra (85kg/Kops) vs Jeffrey Waltmans (87kg/Hoyer Gym)

SH C+ -100kg Kevin Paardkam (Perfect Team, Be) vs TBA

SH C+ -83kg Egon Meerschaert (Perfect Team, Be) vs TBA

SH B -76kg Mbo Ndundo (Hoyer Gym) vs Twan van Buuren (Team Duncan)

Sportieve groet,

Marc Duncan.

brittje-x
13-05-2009, 16:07
eeeuh.. is dat die dame die toen op het gala in Ngein toenertijd een kb partij had gedraaid? no offence maar ik denk niet dat die al klaar is voor Willemijn... maar.... onderschat nooit iemand ! ik zeg : contacteer de trainer en laat Willemijn draaien

Ik heb vanessa nog nooit zien vechten... wel weet ik en dat zou jij ook moeten weten thaiboks is een heel ander spelletje dan mma. Ik weet dat vanessa meer bezig is met het MMA gebeuren (judo en bjj) Ik ben er dan ook praktisch zeker van dat op dit vlak een pak sterker is dan het thaiboksen. (Ook ineens de reden dat ik eerst mijn grondwerk wil bijschaven ben zelf C thaibokster maar als ze me op de grond krijgt ben ik waarschijnlijk gezien)
Om even een prachtig voorbeeld aan te halen.... Marloes Coenen vs. Cindy Dandois. Ik vond Cindy in het rechtstaande gevecht "zwak". Maar dit weerhield haar er niet van om door haar judo ervaring toch de overwinning te nemen op de ervarene Marloes (Prachtig gedaan trouwens Cindy ;)) Vergelijk dus niet te snel MMA met Thaiboksen totaal iets anders.
Ik zal niet zeggen dat je het rechtstaand gevecht niet nodig hebt bij mma maar toch...
Btw ik weet ook niet welke klasse Willemijn nu zit misschien al b wie weet... Maar die Melissa heeft toch ook nog niet veel gevochten ofwel?

Groetjes Britt

Tizy
13-05-2009, 16:20
Ik heb vanessa nog nooit zien vechten... wel weet ik en dat zou jij ook moeten weten thaiboks is een heel ander spelletje dan mma. Ik weet dat vanessa meer bezig is met het MMA gebeuren (judo en bjj) Ik ben er dan ook praktisch zeker van dat op dit vlak een pak sterker is dan het thaiboksen. (Ook ineens de reden dat ik eerst mijn grondwerk wil bijschaven ben zelf C thaibokster maar als ze me op de grond krijgt ben ik waarschijnlijk gezien)
Om even een prachtig voorbeeld aan te halen.... Marloes Coenen vs. Cindy Dandois. Ik vond Cindy in het rechtstaande gevecht "zwak". Maar dit weerhield haar er niet van om door haar judo ervaring toch de overwinning te nemen op de ervarene Marloes (Prachtig gedaan trouwens Cindy ;)) Vergelijk dus niet te snel MMA met Thaiboksen totaal iets anders.
Ik zal niet zeggen dat je het rechtstaand gevecht niet nodig hebt bij mma maar toch...
Btw ik weet ook niet welke klasse Willemijn nu zit misschien al b wie weet... Maar die Melissa heeft toch ook nog niet veel gevochten ofwel?

Groetjes Britt

Waarschijnlijk was mijn vraagstelling niet duidelijk geformuleerd. Ik doelde alleen ter beeldvorming of dit de Vanessa is die op het gala in Ngein een KB partij had gedraaid waaruit ik uit jouw antwoord een 'ja' concludeer? Als dit dus de Vanessa is dan heb ik een aantal partijen van haar gezien en gezien ik Willemijn ook een aantal malen heb zien vechten is mijn persoonlijke mening dat ze er nog niet (op MMA gebied )ervoor klaar is om tegen Willemijn te staan.. MAAR....zoals eerder gezegd in mijn vorige post: "onderschat nooit iemand...etc etc"

Evengoed bedankt voor de reminder dat KB en MMA niet hetzelfde zijn .. het was me zowaar even ontschoten op dit Mixed Martial Arts forum ;)

p.s. de partij Willemijn vs Melissa stond voor de vorige keer in Ngein al gematched en er was zelfs al gewogen maar op aanvang van het gala moest Melissa helaas afmelden door een (hang me er niet aan op.. ) griep.

Tizy
13-05-2009, 16:21
maargoed.. schijnbaar is onze discussie toch kansloos want niemand reageert op mijn verzoek / vraag naar een dames mma partij...

brittje-x
13-05-2009, 16:49
Naja... heb haar nog niet zien vechten weet alleen dat ze een draw MMA tegen griet eeckhout vocht...
Maakt allemaal niet uit ziet er toch niet naar uit dat die partij er komt dan... Was maar een voorstel omdat ik wist dat er vraag was naar een tegenstandster voor vanessa.

Groetjes

Perfectteamcindy
13-05-2009, 18:48
Hey hey, heb Vanessa al een hele poos ni op training gezien eigenlijk. Weet ni of ze nog gaat vechten in de toekomst. HIHI, en aan da bokswerk wordt gewerkt hoor Britt ;-) maar er is idd nog veeeeeeel werk aan!

Perfectteamcindy
13-05-2009, 18:57
Heeft Ritchie Vink nu trouwens al een partij? Als ik het goed heb was onze Semih ook wel beschikbaar???

Mr 1 Leg
13-05-2009, 22:04
Wederom een update van de matchmaking met een aantal nieuwe partijen en enkele aanpassingen door uitvallers!

En inderdaad, Franky "MR 1-Leg" van Hove zal zijn nederlands debut maken tijdens Upcoming Glory 4 "Thank God It's Friday" in nieuwegein!

Tevens zullen nog enkele partijen worden toegevoegd aan de matchmaking met misschien wel een leuke verrassing!


TB Jeugd 61kg/15jr Hubert Geven vs Muza (MTC van Dams)

TB C 75kg Rick Jansen (Muay Boran) vs Haouri Rezoukki (Hoyer Gym)

TB C 71kg Mark Gijsbers (????) vs Jamal Asghari (Bora Gym)

TB C 60kg Niels Terken (Hoyer Gym) vs Daan Vereecken (Tay Gym)

TB C 67,5kg Ruben Brand (Hoyer Gym) vs Luckey Brobbey (MTC van Dams)

TB B 73kg Ramin Rezai (MTC van Dams) vs TBA

SH C+ -83kg Sait Esen (CC-FL Almere) vs Boy Eggels (Hoyer Gym)

SH C+ -76kg Minas Papadatos (Perfect Team, Be) vs Anton Diagulev (Team Duncan)

SH C+ -70kg Daan van Velzen (MTC van Dams) vs Jawaad Hussein (Kops)

SH C+ -76kg Vincent Chovaux (Perfect Team, Be) vs Edo Vink (BA physical Ede)

SH C+ -100kg Bashir Markaz (Team Duncan) vs Volkan Oezdemir (Tatsujin Dojo)

SH C+ -76kg Gerben Hulssege (BA physical Ede) vs TBA

SH C+ -70kg Franky “Mr 1-leg” van Hove (Perfect Team, Be) vs Gyermo Ronodimedjo (Team Duncan)

SH C+ -91kg Ruben Dijkstra (85kg/Kops) vs Jeffrey Waltmans (87kg/Hoyer Gym)

SH C+ -100kg Kevin Paardkam (Perfect Team, Be) vs TBA

SH C+ -83kg Egon Meerschaert (Perfect Team, Be) vs TBA

SH B -76kg Mbo Ndundo (Hoyer Gym) vs Twan van Buuren (Team Duncan)

Sportieve groet,

Marc Duncan.thanks duncan voor de fight ik zie je daar.ik heb er zin in :thup::D

BaldButcher
14-05-2009, 15:43
Hoorde dat Candied vd Ven (voorheen team Schreiber)
en tegenwoordig uitkomend voor een gym uit Zandvoort tegen Ritchie Vink vecht.

Perfectteamcindy
14-05-2009, 16:25
Hoorde dat Candied vd Ven (voorheen team Schreiber)
en tegenwoordig uitkomend voor een gym uit Zandvoort tegen Ritchie Vink vecht.
Aha,owkey, ben ik ook weer es op de hoogte.

tap-out
15-05-2009, 15:17
@ Duncan


SH C+ -76kg Gerben Hulssege (BA physical Ede) vs TBA

Heeft Gerben al een tegenstander?

Roemer heeft wellicht wel een paar geschikte kandidaten....

PerfectTeam
15-05-2009, 15:29
Ik hoop dat jullie nog iemand voor Egon en Kevin kunnen vinden.

Wat betreft Vanessa De Waele, die heb ik al even niet meer gezien.

brittje-x
15-05-2009, 17:47
Ik hoop dat jullie nog iemand voor Egon en Kevin kunnen vinden.

Wat betreft Vanessa De Waele, die heb ik al even niet meer gezien.

Jammer... was al aant plannen met men trainer om grondwerk aan te pakken voor eventueel een partij in september oktober... (nu examens) Is ze ook effectief gestopt? groetejs x

Duncan
15-05-2009, 21:19
Met nog een week te gaan hebben wij op een enkele partij na de matchmaking rond!
De voorlopige matchmaking ziet er alsvolgt uit:

TB Jeugd 60kg/15jr Hubert Geven (Budo Blok Apeldoorn)vs TBA

TB NW 65kg Muza Oznat (MTC van Dams) vs Sonny (Tay Gym)

TB C 75kg Rick Jansen (Muay Boran) vs Haouri Rezoukki (Hoyer Gym)

TB C 71kg Mark Gijsbers (KB-Arnhem) vs Jamal Asghari (Bora Gym)

TB C 60kg Marlon Gron (MTC van Dams) vs Daan Vereecken (Tay Gym)

TB C 67,5kg Ruben Brand (Hoyer Gym) vs TBA

TB B 73kg Ramin Rezai (MTC van Dams) vs Serkan Shakir (Team superpro Winterswijk)

SH C+ -83kg Sait Esen (CC-FL Almere) vs Boy Eggels (Hoyer Gym)

SH C+ -76kg Minas Papadatos (Perfect Team, Be) vs Anton Diagulev (Team Duncan)

SH C+ -70kg Daan van Velzen (MTC van Dams/Rickson Gracie purmerend ) vs Jawaad Hussein (Kops)

SH C+ -70kg Clayton Henriquez (Angelo Gym) vs Gerson Wattimena (Team Eboxing)

SH C+ -76kg Vincent Chovaux (Perfect Team, Be) vs Edo Vink (BA physical Ede)

SH C+ -100kg Bashir Markaz (Team Duncan) vs Volkan Oezdemir (Tatsujin Dojo)

SH C+ -65kg Jerry (Team Eboxing) vs Harry Seigers (Angelo Gym)

SH C+ -70kg Franky “Mr 1-leg” van Hove (Perfect Team, Be) vs Gyermo Ronodimedjo (Team Duncan)

SH C+ -91kg Ruben Dijkstra (85kg/Kops) vs Jeffrey Waltmans (87kg/Hoyer Gym)

SH C -65kg Danny van Nijnante (Team Eboxing) vs Gideon Kemper (Tatsujin Dojo Deventer)

SH C+ -100kg Kevin Paardkam (Perfect Team, Be) vs Rowan Tol (Petres Gym/Rickson Gracie purmerend)

SH C+ -83kg Egon Meerschaert (Perfect Team, Be) vs Candied van de Ven (Sportclub Zandvoort)

SH B -76kg Mbo Ndundo (Hoyer Gym) vs Twan van Buuren (Team Duncan)

SH B -76kg Jannis Arvanitidis (Team Duncan) vs Dave Dormans (Hoyer Gym)

Wij zijn dus enkel nog opzoek naar tegenstanders voor de volgende drie vechters:

Hubert Geven (Budo Blok Apeldoorn) TB Jeugd 15 jaar 60kg
Ruben Brand (Hoyer Gym) TB C 67,5kg
Aria Sheikhosseini (Kops) Sh C+ -100kg

Sportieve groet,

Marc Duncan

Perfectteamcindy
15-05-2009, 23:04
Super:thup:
we zient helemaal zitten en we zullen er zijn met onze supporters!:D

Perfectteamcindy
15-05-2009, 23:06
Nog een paar praktische vragen...
Hoe laat ist weging?
Hoe laat gaat het gala van start?
en wat wast preciese adres weer?
groetjes

Mr 1 Leg
16-05-2009, 07:02
Nog een paar praktische vragen...
Hoe laat ist weging?
Hoe laat gaat het gala van start?
en wat wast preciese adres weer?
groetjesalles staat op de 1ste pagina cindyke. ik heb er ongelooflijk veel zin in. martijn en ducan thanks voor de fight

bandiet
16-05-2009, 17:34
ben net gebeld of ik kon vechten! ik kom zeker! watch me!!! 83 kg!!

Mr 1 Leg
17-05-2009, 09:27
ben net gebeld of ik kon vechten! ik kom zeker! watch me!!! 83 kg!!cool bandiet ik zal zeker kijken ik ben er bij succes.:thup:

Perfectteamcindy
18-05-2009, 07:39
Dit weekend ist zover... Ik vrees da we wel wa volk gaan bijhebben om te supporteren.
Hoe zit da met de ticketverkoop???

Mr 1 Leg
18-05-2009, 07:55
Dit weekend ist zover... Ik vrees da we wel wa volk gaan bijhebben om te supporteren.
Hoe zit da met de ticketverkoop???ik denk dat je broer kaarten heeft cindy.er zal veel volk zijn van ons ik zie het helemaal zitten :thup:

PerfectTeam
18-05-2009, 09:47
ik denk dat je broer kaarten heeft cindy.er zal veel volk zijn van ons ik zie het helemaal zitten :thup:

Even doorgeven aan mij met hoeveel we zijn, dan reserveer ik vvk kaarten.

RisingSun
18-05-2009, 09:53
Nog een paar dagen! Ik heb er zin in! Leuk om ook Franky is real live te zien vechten!
Succes allemaal!

inc
18-05-2009, 12:11
Even doorgeven aan mij met hoeveel we zijn, dan reserveer ik vvk kaarten.

Volgens mij loopt de verkoop via een ticketservice, zie eerste pagina voor meer info.

Justinian
18-05-2009, 12:16
Ik ben van de partij met Harry Seigers en Clayton 'Candyman' Henriquez!

Khanom Thom
18-05-2009, 12:30
Gezellig Roy, ik ben er met Rick Janssen! :)

Roob
18-05-2009, 16:19
Ooh zo balen dat ik niet kan komen!! Harry en Clayton succes!!!!!!!!

Mr 1 Leg
19-05-2009, 07:05
Ik ben van de partij met Harry Seigers en Clayton 'Candyman' Henriquez!cool ik heb al veel positieve dingen gehoord over clayton dit gaat een mooie avond worden.succes in ieder geval justinian.

Mr 1 Leg
19-05-2009, 07:09
Gezellig Roy, ik ben er met Rick Janssen! :)succes :thup:

Ben
19-05-2009, 19:25
mooi progama duncan en martyn gg

Tsuki
19-05-2009, 21:45
kun je ook gewoon aan de deur kaarten kopen ?

Shooto Holland
19-05-2009, 23:16
Kaarten zijn te verkrijgen via de website of rechtstreeks door HIER (http://www.ma-skills.com/upcomingglory/?page_id=3) te klikken.

Of ga naar de website: www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com/).

Upcoming Glory 4 "Thank God it's Friday"
Shooto & Thaiboxing

VRIJDAG 22 mei

De Voltreffer
Structuurbaan 1
Nieuwegein

weging start: 18.30 uur
deuren open: 18.30 uur
event start: 20.00 uur

vvk: € 20,-
deur: € 25,-

Shooto Holland
20-05-2009, 12:56
Nieuwste line up:

TB NW 65kg Muza Oznat (MTC van Dams, NL) vs Sonny (Tay Gym, NL)

TB C 75kg Rick Jansen (Muay Boran, NL) vs Haouri Rezoukki (Hoyer Gym Heerlen, NL)

TB C 71kg Mark Gijsbers (KB Arnhem, NL) vs Jamal Asghari (Bora Gym, NL)

TB C 60kg Marlon Gron (MTC van Dams, NL) vs Daan Vereecken (Tay Gym, NL)

TB B 73kg Ramin Rezai (MTC van Dams, NL) vs Serkan Shakir (Team Superpro Winterswijk, NL)

SH C+ -83kg Egon Meerschaert (Perfect Team, BE) vs Boy Eggels (Hoyer Gym Roermond, NL)

SH C+ -76kg Minas Papadatos (Perfect Team, BE) vs Anton Diagulev (Team Duncan, NL)

SH C+ -70kg Daan van Velzen (MTC van Dams/Rickson Gracie, NL) vs Jawaad Hussein (Kops, NL)

SH C+ -70kg Clayton Henriquez (Angelo Gym, NL) vs Gerson Wattimena (Team Eboxing, NL)

SH C+ -76kg Vincent Chovaux (Perfect Team, BE) vs Edo Vink (BA physical Ede, NL)

SH C+ -100kg Bashir Markaz (Team Duncan, NL) vs Volkan Oezdemir (Tatsujin Dojo, CH)

SH C+ -65kg Jerry (Team Eboxing, NL) vs Harry Seigers (Angelo Gym, NL)

SH C+ -70kg Franky “Mr 1-leg” van Hove (Perfect Team, BE) vs Gyermo Ronodimedjo (Team Duncan, NL)

SH C+ -91kg Ruben Dijkstra (Kops, NL) vs Jeffrey Waltmans (Hoyer Gym Heerlen, NL)

SH C -65kg Danny van Nijnante (Team Eboxing, NL) vs Gideon Kemper (Tatsujin Dojo Deventer, NL)

SH C+ -100kg Eric Paulo (Perfect Team, BE) vs Rowan Tol (Petres Gym/ Rickson Gracie, NL)

SH B -83kg Ritchy Vink (BA Physical, NL) vs Candied van de Ven (Sportclub Zandvoort, NL)

SH B -76kg Mbo Ndundo (Hoyer Gym Heerlen, NL) vs Twan van Buuren (Team Duncan, NL)

Kaarten te verkrijgen via de website www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com)

Tot vrijdag!

Osu,

Martijn

Mr 1 Leg
20-05-2009, 17:10
Kan er helaas niet bij zijn, want heb vrijdag een bruiloft. Succes alle vechters en Martijn en Marc ook succes gewenst!thanks ;)

Justinian
20-05-2009, 18:38
cool ik heb al veel positieve dingen gehoord over clayton dit gaat een mooie avond worden.succes in ieder geval justinian.
Thanks, jij ook succes! Ben erg benieuwd naar je partij en zal je komen aanmoedigen (als ik niet bezig ben met de warmingup van de heren ;)).

Mr 1 Leg
20-05-2009, 22:23
Thanks, jij ook succes! Ben erg benieuwd naar je partij en zal je komen aanmoedigen (als ik niet bezig ben met de warmingup van de heren ;)).das tof van jou man ik ben er voledig klaar voor.respect justinian we zien mekaar daar wel mij herken je direct hahahaha :D

Briant
21-05-2009, 12:37
Kan jeook kaartjes kopen aan de deur, ik weet namelijk niet zeker of ik kan komen, wil daarom ook niet van te voren bestellen.

inc
21-05-2009, 13:09
kaarten aan de deur kosten 25 euro braint. vvk 20.

ben er zo ie zo. hoop dat veel forumleden tegen te komen. We gotta support the true art of mma... dus kom achter je xbox of ps3 vandaan : ) and lets see some real action.

Ik vind trouwens de vrijdag een perfecte dag voor een gala...begrijp niet waarom dit niet vaker gebeurt... wat jullie?

The Bulldog
21-05-2009, 14:33
Nieuwste line up:


TB C 75kg Rick Jansen (Muay Boran, NL) vs Haouri Rezoukki (Hoyer Gym Heerlen, NL)

SH C+ -70kg Clayton Henriquez (Angelo Gym, NL) vs Gerson Wattimena (Team Eboxing, NL)


SH C+ -65kg Jerry (Team Eboxing, NL) vs Harry Seigers (Angelo Gym, NL)





De personenen waar ik voor kom schreeuwen hahaha.

Met Rick in de Hoek mee ...Rickie gaat slopen..

Clayton en Harry zullen weer voor spectakel gaan zorgen ...zeker weten!!!!!

Zie jullie morgen daar..

monet
21-05-2009, 23:53
kijk uit wereld kampioen clayton komt weer knallen

Shooto Holland
22-05-2009, 01:05
Hierbij de volgorde van de wedstrijden voor morgen:

Line up Upcoming Glory 4

1) SH C+ -65kg Jerry (Team Eboxing, NL) vs Harry Seigers (Angelo Gym, NL)

2) TB C 75kg Rick Jansen (Muay Boran, NL) vs Haouri Rezoukki (Hoyer Gym Heerlen, NL)

3) SH C -65kg Danny van Nijnante (Team Eboxing, NL) vs Gideon Kemper (Tatsujin Dojo, NL)

4) SH C+ -83kg Egon Meerschaert (Perfect Team, BE) vs Boy Eggels (Hoyer Gym Roermond, NL)

5) TB N -65kg Muza Oznat (MTC van Dams, NL) vs Sonny (Tay Gym, NL)

6) SH C+ -100kg Bashir Markaz (Team Duncan, NL) vs Volkan Oezdemir (Tatsujin Dojo, CH)

7) SH C+ -70kg Clayton Henriquez (Angelo Gym, NL) vs Gerson Wattimena (Team Eboxing, NL)

8) TB C -60kg Marlon Gron (MTC van Dams, NL) vs Daan Vereecken (Tay Gym, NL)

9) SH B -83kg Ritchy Vink (BA Physical, NL) vs Candied van de Ven (Sportclub Zandvoort, NL)

************************************************** ************************************
*************** PAUZE PAUZE PAUZE PAUZE *****************
************************************************** ************************************

10) TB C 71kg Mark Gijsbers (KB Arnhem, NL) vs Jamal Asghari (Bora Gym, NL)

11) SH C+ -91kg Ruben Dijkstra (Kops, NL) vs Jeffrey Waltmans (Hoyer Gym Heerlen, NL)

12) SH C+ -70kg Franky van Hove (Perfect Team, BE) vs Gyermo Ronodimedjo (Team Duncan, NL)

13) SH C+ -76kg Minas Papadatos (Perfect Team, BE) vs Anton Diagulev (Team Duncan, NL)

14) SH B -76kg Jannis Arvanitidis (Team Duncan, NL) vs Gevorg Hovhanissian (Perfect Team, BE)

15) SH C+ -100kg Eric Paulo (Perfect Team, BE) vs Rowan Tol (Petres Gym/ Rickson Gracie, NL)

16) SH C+ -76kg Vincent Chovaux (Perfect Team, BE) vs Edo Vink (BA physical Ede, NL)

17) SH C+ -70kg Daan van Velzen (Van Dams/Rickson Gracie, NL) vs Jawaad Hussein (Kops, NL)

19) SH B -76kg Mbo Ndundo (Hoyer Gym Heerlen, NL) vs Twan van Buuren (Team Duncan, NL)

Upcoming Glory 4 "Thank God it's Friday"
Shooto & Thaiboxing

VRIJDAG 22 mei
De Voltreffer
Structuurbaan 1
Nieuwegein

weging start: 18.30 uur
deuren open: 18.30 uur
event start: 20.00 uur

vvk: € 20,- (www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com))
deur: € 25,-

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door www.booster.be (http://www.booster.be) en www.mmaplaytime.com (http://www.mmaplaytime.com)

Er zal weer een standje staan met UFC, TapOut, Affliction enz kleding, dus wees voorbereid :D

Tot morgen!

Osu,

Martijn

Jamila
22-05-2009, 10:42
Het is toch te gek dat Glory door zet met MMA en dat de talenten via deze springplank een geeft om door te groeien en ze later op grotere show kunnen schitteren.


Gr, Jamila:thup:

RisingSun
22-05-2009, 10:47
Vanavond is het zover! Ik heb er zin in!!:thup: Super dat er een partij is gevonden voor Ritchy!

axel van den broeck
22-05-2009, 11:15
de grote dag is er eindelijk , ben weer goed zenuwachtig hihi
franky we gaan er voor he beer in ieder geval sucses
zie je daar
hou je tel bij de hand ben er tegen 19.30
trouwens aan alle fighters sucses en geeft er een lap op
grz

Marco (scheids)
22-05-2009, 12:10
trouwens aan alle fighters sucses en geeft er een lap op
grz

lol @ geef er een lap op .....

Moet daar niet staan geef de scheids een laptop ?

BaldButcher
22-05-2009, 12:52
Vanavond is het zover! Ik heb er zin in!!:thup: Super dat er een partij is gevonden voor Ritchy!
En een goede partij. Candied van de Ven mmapro heeft 8 partijen gedraaid 6x winst 1xonbeslist 1x verloren. Ik zeg Candied op armbar.

Mr 1 Leg
22-05-2009, 12:57
lol @ geef er een lap op .....

Moet daar niet staan geef de scheids een laptop ?hahahaha lol marco das op zen antwerps dat taaltje hahahahaha.grtz :thup:

Perfectteamcindy
22-05-2009, 15:17
Ben benieuwd, succes gasten :-)

ijsblok
22-05-2009, 21:40
iemand met een verslag uit de zaal?

RisingSun
23-05-2009, 02:11
Was weer een top avondje shooto! Goede mix tussen shooto C , C+, B en thaibokspartijen! Weer een hoop bekenden gezien vanavond:thup: Franky helaas verloren en Ritchy Vink een hele knappe pro partij gevochten en gewonnen!
2 super vette affliction shirts gekregen van Payap! Nu heb ik een gewoon een affliction shirt van Fedor! Bertje wilde er al meteen mee vandoor gaan :D
Ik heb me prima vermaakt!

chief108
23-05-2009, 02:31
shit man...
Franky alweer verloren?

jammer, jammer, jammer....

en Candyman?

HUNTER
23-05-2009, 03:34
Candyman heeft verloren heb ik gehoord

Rowan van Petres Gym/ BJJ Purmerend gewonnen op armbar. Tegen een kerel die al een keer had gevochten.... Maar zo aardig was om voor Rowan nogmaals de ring in te gaan omdat Rowans tegenstander er niet was.

RisingSun
23-05-2009, 10:50
Franky heeft niet zijn grondspelletje kunnen spelen, want zijn tegenstander koos ervoor om niet het grondgevecht met hem aan te gaan. De zaal reageerde hier op een bepaald moment negatief op met 'boeh' geroep. Ik vind dit niet kunnen want in elke mma partij kan je eroor kiezen om juist staand te willen vechten. Als een vechter dit niet goed kan vanwege een beperking lijkt dat misschien oneerlijk, maar beide vechters kiezen ervoor om een mma partij te draaien! Franky ging 200% voor de takedown maar ontliep ook het staande gevecht niet! Wat een vechtlust heeft die man!
Aan het einde van de partij dook Franky naar zijn tegenstander voor een takedown, en belande met zijn gezicht op de scheen/voet van zijn tegenstander. Hierdoor ontstond er een flinke snee in het gezicht van Franky. De bloedbank had aardig in kunnen slaan op dat moment ;) Respect voor beide vechters!
Tof om je een x in het echt ontmoet te hebben Franky en heel veel succes met je volgende partijen! Aan je enthousiasme en vechtlust zal het iig niet liggen:thup:

Ik vond trouwens het geluid echt een groot minpunt op dit gala. De opkomst muziek was meer achtergrond muziek en de geluidskwaliteit was echt dramatisch. Dit is toch jammer, want hierdoor mis je toch een stuk sfeer. Ik ben dit anders gewend van gala's van Martijn. Een puntje om mee te nemen voor de volgende x!

sabby
23-05-2009, 11:10
Zomaar heb ik een gala van Martijn gemist. :confused:
Hoe was de zaal in Nieuwegein?
Ook zo'n lekker sfeertje weer?

:thup:

NielsN
23-05-2009, 11:12
Jammer, Franky...

Je tegenstanders beginnen je inmiddels natuurlijk ook te kennen, dus die komen steeds beter voorbereid aan de start...

Briant
23-05-2009, 11:16
Goede partijen dit gala, de mannen van Duncan hebben zoals altijd weer goede technische partijen neergezet. Ritchie Vink super gewonnen na veel GnP gegeven te hebben. Edo Vink helaas verloren, maar al weer een stuk meer vertrouwen dan de vorige keer. Franky helaas verloren, hij kreeg het gevecht niet naar de grond en liep op een knie, dat kan gebeuren.

RisingSun
23-05-2009, 11:23
Zomaar heb ik een gala van Martijn gemist. :confused:
Hoe was de zaal in Nieuwegein?
Ook zo'n lekker sfeertje weer?

:thup:

In het begin was het publiek vrij tam, maar na een aantal partijen kwam iedereen steeds meer los. Blijft mooi om te zien dat het shooto publiek het grondgevecht erg kan waarderen! Iedereen zat op het puntje van zijn stoel toen Yannis uit zijn armbar probeerde te komen!

Mr 1 Leg
23-05-2009, 11:36
geen probleem volgede keer beter respect voor mijn tegenstander hij moet zijn ding doen simpel daar heb ik alle begrip voor ik ben op een knie gelopen en heb een diepe snee op mijn jukbeen maar wonden genezen snel er zijn mooie fotos gemaakt. daar zie je mij noch wel goed lachen en onozel doen helemaal onder het bloed maar er komt een dag dat ik ga winnen.dat geef ik op een briefje ik hoop dat ik mijn forumbroeders en nederlandse vrienden niet heb teleurgesteld ik blijf knokken das mijn leven ze waren mij aan het hecten en terwijl heb ik gewoon noch fotos laten trekken met mensen het was een geslaagd gala op naar de volgende ik ben wel 2 weken uit maar dan gaan we 2 weken er op los met power trainen martijn en ducan vriendelijk bedankt voor mij te laten fighten ik hoop dat ik er noch veel mag vechten bij jullie in nederland jullie zijn allemaal TOPPERS ECHT RESPECT GOZERS SEE YOU SOON.NEVER GIVE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.is de boodschap hahahahaha

Briant
23-05-2009, 11:39
In het begin was het publiek vrij tam, maar na een aantal partijen kwam iedereen steeds meer los. Blijft mooi om te zien dat het shooto publiek het grondgevecht erg kan waarderen! Iedereen zat op het puntje van zijn stoel toen Yannis uit zijn armbar probeerde te komen!

Niet normaal hoe lenig die is, net een spagettisliertje die arm.

the boxer
23-05-2009, 11:40
echt respect Franky!
Ben in blijde verwachting op de foto's! :D

BaldButcher
23-05-2009, 11:41
Goede partijen dit gala, de mannen van Duncan hebben zoals altijd weer goede technische partijen neergezet. Ritchie Vink super gewonnen na veel GnP gegeven te hebben. Edo Vink helaas verloren, maar al weer een stuk meer vertrouwen dan de vorige keer. Franky helaas verloren, hij kreeg het gevecht niet naar de grond en liep op een knie, dat kan gebeuren.
Hoorde dat eerste ronde voor ritchy was maar dat candied goed terug kwam in 2e ronde???

Jeru
23-05-2009, 11:46
Jammer Franky! Volgende keer beter.

Justinian
23-05-2009, 11:54
Hoorde dat eerste ronde voor ritchy was maar dat candied goed terug kwam in 2e ronde???
Candied heeft een harde partij geleverd als je het mij vraagt. Hij leek een aantal keren goed door te komen met stoten vanuit de guard. Ritchy scoorde hard met stoten vanuit mount en backmount.

Harry Seigers heeft zijn partij knap gewonnen met een sankaku in de tweede ronde. Mooie takedowns gescoord en op de grond goede posities; mooie partij! Clayton helaas verloren, maar wel een mooie partij neer gezet. Hij kwam een keer dichtbij de overwinning middels een enkelklem, maar zijn tegenstander draaide er goed uit. Clayton is nog maar 17 en een verliespartij hoort er ook bij.

Franky, jammer van die cut. De jongen waar je tegen vocht heeft ook nog bij mij getraind (wist helemaal niet dat je tegen hem moest vechten). Sinds hij is verhuisd traint hij bij Marc. Het is een jongen die ook op de grond goed uit de voeten kan, dus ik had eigenlijk wel verwacht dat hij toch een keer met je naar de grond zou gaan. Desalniettemin heeft hij het spel verstandig gespeeld, want op de grond ben je gevaarlijk. Ik hoop dat het snel geneest en dat je weer snel kunt rollen. Respect voor jouw instelling Franky en de beker die je na je partij uitgereikt kreeg is niet meer dan terecht!

Perfectteamcindy
23-05-2009, 11:56
Het was een prima gala met mooie partijen, hopelijk snel weer eentje :-)

ijsblok
23-05-2009, 11:56
maarreh, heeft iemand de complete uitslagen?? T klinkt in ieder geval als een topgala!

Justinian
23-05-2009, 11:56
maarreh, heeft iemand de complete uitslagen?? T klinkt in ieder geval als een topgala!
Het verslag wordt vandaag gepost. De tekst staat er al, de foto's worden straks toegevoegd ;)

Perfectteamcindy
23-05-2009, 12:00
Het verslag wordt vandaag gepost. De tekst staat er al, de foto's worden straks toegevoegd ;)
Klinkt goed, ik kom regelmatig checken hoor :D

The Bulldog
23-05-2009, 12:02
geen probleem volgede keer beter respect voor mijn tegenstander hij moet zijn ding doen simpel daar heb ik alle begrip voor ik ben op een knie gelopen en heb een diepe snee op mijn jukbeen maar wonden genezen snel er zijn mooie fotos gemaakt. daar zie je mij noch wel goed lachen en onozel doen helemaal onder het bloed maar er komt een dag dat ik ga winnen.dat geef ik op een briefje ik hoop dat ik mijn forumbroeders en nederlandse vrienden niet heb teleurgesteld ik blijf knokken das mijn leven ze waren mij aan het hecten en terwijl heb ik gewoon noch fotos laten trekken met mensen het was een geslaagd gala op naar de volgende ik ben wel 2 weken uit maar dan gaan we 2 weken er op los met power trainen martijn en ducan vriendelijk bedankt voor mij te laten fighten ik hoop dat ik er noch veel mag vechten bij jullie in nederland jullie zijn allemaal TOPPERS ECHT RESPECT GOZERS SEE YOU SOON.NEVER GIVE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.is de boodschap hahahahaha

teleurgesteld Frankie????WTF...kerel je stond er ... super...
volgende keer geefik je een hand...was nu wat nerveus ivm met vechten van mijn maatjes.... ga door zo man...tis echt een goede boodschap aan de rest van de mma wereld...

ijsblok
23-05-2009, 12:04
Het verslag wordt vandaag gepost. De tekst staat er al, de foto's worden straks toegevoegd ;)

thanks!

axel van den broeck
23-05-2009, 13:14
hoi iedereen , de fotos van het gevecht heb ik nog niet maar heb er wel van de schade van franky op facebook gezet als je wil kan je gaan kijken :)
gewoon mijnnaam intikken en naar mr oneleg fanpage gaan het is de moeite .
franky goed gevochten jongen respect
p.s het filmpje ga ik proberen op you tube te zetten want ik weet niet of er gefilmd is .
grz

mma groentje
23-05-2009, 15:30
Jongens van Hoyer gefeliciteerd met jullie overwinningen en 100% score, netjes!

mama
23-05-2009, 15:35
gelukkig staan er maar 3 axel van den broeck

Briant
24-05-2009, 14:14
Hoorde dat eerste ronde voor ritchy was maar dat candied goed terug kwam in 2e ronde???

In de eerste ronde pakte Ritchie een paar goede posities, mount en backmount, en gnp daar vandaan tevens een RNC waarbij Candied gered werd door de bel. Tweede ronde was wat minder actie omdat beide vechters er goed doorheen zaten. Candied kwam toen een paar keer boven in Guard en gaf wat klappen, maar Ritchie hield de schade beperkt en scoorde zelf ook voldoende in de ronde om de partij te winnen. Beiden hadden een blauw oog :P

Ufuk
24-05-2009, 14:24
Ritchie, goed gedaan jonge. Edo, op naar de volgende!

BaldButcher
24-05-2009, 15:19
In de eerste ronde pakte Ritchie een paar goede posities, mount en backmount, en gnp daar vandaan tevens een RNC waarbij Candied gered werd door de bel. Tweede ronde was wat minder actie omdat beide vechters er goed doorheen zaten. Candied kwam toen een paar keer boven in Guard en gaf wat klappen, maar Ritchie hield de schade beperkt en scoorde zelf ook voldoende in de ronde om de partij te winnen. Beiden hadden een blauw oog :P
Terechte overwinning voor ritchie dus. Gefeliciteerd. Maar toch goed dat candied na 2jaar niet gevochten te hebben weer een goede partij weet neer
te zetten.

Briant
24-05-2009, 15:42
Terechte overwinning voor ritchie dus. Gefeliciteerd. Maar toch goed dat candied na 2jaar niet gevochten te hebben weer een goede partij weet neer
te zetten.


Jazeker terecht, maar Candied hart van een leeuw en achteraf ook een vriendelijke kerel.

Mr 1 Leg
24-05-2009, 22:01
teleurgesteld Frankie????WTF...kerel je stond er ... super...
volgende keer geefik je een hand...was nu wat nerveus ivm met vechten van mijn maatjes.... ga door zo man...tis echt een goede boodschap aan de rest van de mma wereld...thanks geen probleem dat is normaal als je vechters aan de bak moeten ben je zenuwachtig das normaal we zien mekaar volgende keer.grtz en respect :thup:

Mr 1 Leg
24-05-2009, 22:08
Franky heeft niet zijn grondspelletje kunnen spelen, want zijn tegenstander koos ervoor om niet het grondgevecht met hem aan te gaan. De zaal reageerde hier op een bepaald moment negatief op met 'boeh' geroep. Ik vind dit niet kunnen want in elke mma partij kan je eroor kiezen om juist staand te willen vechten. Als een vechter dit niet goed kan vanwege een beperking lijkt dat misschien oneerlijk, maar beide vechters kiezen ervoor om een mma partij te draaien! Franky ging 200% voor de takedown maar ontliep ook het staande gevecht niet! Wat een vechtlust heeft die man!
Aan het einde van de partij dook Franky naar zijn tegenstander voor een takedown, en belande met zijn gezicht op de scheen/voet van zijn tegenstander. Hierdoor ontstond er een flinke snee in het gezicht van Franky. De bloedbank had aardig in kunnen slaan op dat moment ;) Respect voor beide vechters!
Tof om je een x in het echt ontmoet te hebben Franky en heel veel succes met je volgende partijen! Aan je enthousiasme en vechtlust zal het iig niet liggen:thup:

Ik vond trouwens het geluid echt een groot minpunt op dit gala. De opkomst muziek was meer achtergrond muziek en de geluidskwaliteit was echt dramatisch. Dit is toch jammer, want hierdoor mis je toch een stuk sfeer. Ik ben dit anders gewend van gala's van Martijn. Een puntje om mee te nemen voor de volgende x!thanks en respect ik ben erg blij dat ik heb mogen knokken in nederland en er komen er noch meer aan als ze mij vragen om te knokken binnen 2 weken ede grapling en de brabant open ben ik ook van de partij jullie zijn noch niet van mij vanaf hahahahaha MMA GRAPLING EN BJJ ZIJN MIJN LEVEN IK GEEF NOOIT OP SIMPEL :thup:

Mr 1 Leg
24-05-2009, 22:13
Jammer, Franky...

Je tegenstanders beginnen je inmiddels natuurlijk ook te kennen, dus die komen steeds beter voorbereid aan de start...DAS WAAR maar ja geen probleem we vinden er wel iets op.mij moeten ze doodslagen ik geef nooit op wat er ook gebeurd.hahahahaha :thup:

Mr 1 Leg
24-05-2009, 22:17
DUNCAN MARTIJN EN CLYDE ENORM BEDANKT VOOR DIE MOOIE BEKER DIE IK VAN JULLIE HEB GEKREGEN DIT GEEFT MIJ NOCH MEER SPIRIT EN IK WIL ZEKER EEN VOORBEELD ZIJN VOOR ANDEREN MET OF ZONDER HANDICAP MAAKT NIET UIT IK HAD HET NIET VERWACHT OM ZO EEN MOOIE PRIJS OVERHANDIGD TE KRIJGEN UIT JULLIE HANDEN RESPECT EN TOT DE VOLGENDE KEER :thup: