PDA

View Full Version : Afberichten Showtime 16 mei



killerboy
29-04-2009, 17:27
uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er al een aantal afberichten binnen zijn en ze druk bezig om deze namen te vervangen met andere waardige tegenstanders.

de volgende vechters hebben afbericht;

Gokhan saki : waarschijnlijk zal tyrone spong nu uitkomen tegen ruslan karaev


Nicky Holzken : waarschijnlijk zal kaas nu uitkomen tegen Aussie


Gago Drago : tegenstander william diender nog niet bekend , er is een mogelijkheid dat ie zal uitkomen tegen joerie mes omdat de tegenstander van joerie kort geleden k.o is gegaan (alviar lima)


ps: de vervangers die ik hierboven heb genoemt zijn nog niet bevestigt dit zijn de geruchten die nu rond gaan wat wel zeker is is dat de vechters drago , saki en holzken zeker niet zullen vechten.

wat ik gehoort heb is dat drago en nicky allebei blessures hebben opgelopen tijdens de laatste k1-max show.

barbara
29-04-2009, 17:30
Saki stonden hier al eerder berichten over, dus dat is niet echt een verrassing...

Wel jammer zijn wel een paar gevechten die ik graag wou zien die niet doorgaan...

adenane
29-04-2009, 18:07
De partij van Mes vs Lima kon ik ook nog wel bedenken dat die niet door zou gaan. Maar ik dacht dat Drago toch redelijk (naar omstandigheden) ongeschonden uit de strijd was gekomen tegen Sato.

Vindt het wel jammer van Nieky dat hij niet vecht. Had hem graag zien vechten tegen Kaas.

the boxer
29-04-2009, 19:08
Verdoemme gene Nieky!!!

Kingster
29-04-2009, 19:22
Das balen, geen drago en geen holzken!
Had al wel verwacht dat holzken uit zou valllen maar drago is voor mij een verrassing.

Spong vs Karaev kan ik zeker mee leven. :D

Btw, volgend jaar het arena evenement nog maar later organiseren ivm uitvallers?

rafi
29-04-2009, 19:24
mischien dat sem nog de varkens griep krijgt.

FMACH
29-04-2009, 19:43
I would say lets wait and see. Rumours are always bad for the shows. There are always offs because of injuries, illness and whatever.

But whoever will stand in the Arena, it will be a high quality show. So normally there are so many good fighters that can replace offs. In my opinion it doesn`t really matter. Just my opinion and i am really looking forward to be there.

cheers
Frank

Jamila
29-04-2009, 21:37
mischien dat sem nog de varkens griep krijgt.


Spot er maar mee !!!!!


Gr, J:thup:amila

De man van 14K
30-04-2009, 00:04
volgens mij was Drago al weer aan het trainen.

Kaas tegen Aussie zou een top partij zijn zeg, maar ik vind ze beide erg goed en sympathieke gasten dus zou ze liever tegen iemand anders zien...

Pimp-Daddy
30-04-2009, 00:48
Volgens mij waren der vorig jaar ook al een paar afzeggingen omdat er kort voor de Arena in Japan gevochten werd... Erg jammer dit, mss had het wel voorkomen kunnen worden...

oliebol
30-04-2009, 00:48
jammer van nieky en drago, dat Saki afgezegt heeft vind ik niet erg. Ik zie Spong liever tegen iemand anders vechten als weer tegen Saki

gieloe
30-04-2009, 01:02
Wat een loser actie van sakie zeg!

kooivechter
30-04-2009, 01:08
jammer van nieky en drago, dat Saki afgezegt heeft vind ik niet erg. Ik zie Spong liever tegen iemand anders vechten als weer tegen Saki

ik ook saki- spong 2 zit ik nu niet op te wachten. Wil spong eerst nog wat verder zien groeien tegen de big boys. Denk dat hij z'n handen vol heeft aan karaev.
Dat ze er ook zo lang mee wachten met het nieuws. Saki was eigenlijk gelijk na het k1 toernooi al duidelijk dat hij niet zal vechten. Zal wel met commercie te maken hebben, dat je het natuurlijk op het laatste moment naar buiten brengt, wanneer een groot gedeelte z'n kaartjes al heeft gekocht. Rutz kan er niks aan die k1 max of de k1 doen. Lijkt mij wel heel vervelend, je probeert een groot gala neer te zetten, de grootste van europa. Alleen Japan zit er altijd weer tussen.

Justinian
30-04-2009, 10:21
Wat een loser actie van sakie zeg!
Beetje jammer deze reactie. Saki is kennelijk geblesseerd. Gisteren ben ik samen met Wheelie op bezoek geweest bij de Golden Glory gym in Breda en Saki was inderdaad niet aanwezig, terwijl er op de woensdag eigenlijk alle grote jongens komen trainen van GG. Ik ga er vanuit dat de partij Spong vs Saki er nog wel een keer komt.

adenane
30-04-2009, 11:07
Spot er maar mee !!!!!


Gr, J:thup:amila


Hij maakt maar een GGrapje, je hoeft niet meteen zo 'knorrig' te reageren..


Ontopic: zolang er geen officieel bericht komt uit het GG kamp of van It's Showtime is het toch gewoon mogelijk dat de partij doorgaat van Saki vs Spong, of is het al zeker dat Tyrone tegen Ruslan vecht?

Justinian
30-04-2009, 11:17
Hij maakt maar een GGrapje, je hoeft niet meteen zo 'knorrig' te reageren..


Ontopic: zolang er geen officieel bericht komt uit het GG kamp of van It's Showtime is het toch gewoon mogelijk dat de partij doorgaat van Saki vs Spong, of is het al zeker dat Tyrone tegen Ruslan vecht?
Het is vrijwel zeker inderdaad.

adenane
30-04-2009, 11:28
Het is vrijwel zeker inderdaad.

Ach ja, kan wel leven met deze partij dan.

Aangezien jij er gister toch was in Breda, hoe gaat het met Galid Arab? Na visum-gate hoor je ook niets meer van hem. Traint hij nog wel gewoon?

Justinian
30-04-2009, 11:30
Ach ja, kan wel leven met deze partij dan.

Aangezien jij er gister toch was in Breda, hoe gaat het met Galid Arab? Na visum-gate hoor je ook niets meer van hem. Traint hij nog wel gewoon?
Ik heb hem inderdaad gezien en hij was gewoon aan het trainen. Volgens mij gaat het wel goed met hem.

Ik zag Stefan Leko ook en die zag er afgetraind uit! Ben erg benieuwd naar de partij tussen hem en Melvin Manhoef.

simtekf1
30-04-2009, 11:34
Ik vind het een smerige streek van FEG.
It's Showtime heeft vorig jaar duidelijk aangegeven dat ze geen herhaling wilde en organiseerde het dit jaar later.
En wat doet FEG vervolgens?, die gaat het gewoon weer een paar weken ervoor organiseren.

micha
30-04-2009, 11:35
ik vond Leko echt heel goed gaan op de training. ik denk dat de partij tegen Manhoef voor hem een kans is om nog een keer te schitteren op het hoogste niveau.

Leko op KO

MB667
30-04-2009, 13:07
was te verwachten, maar als ik zo naar de vervangers kijk, is het niet iets om kwaad over te zijn!!!!!