PDA

View Full Version : Prijsvraag: Win kaarten voor Next Generation Warriors III - 31 Mei Utrecht



Richelieu
29-04-2009, 19:09
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/29/1241023297-240.jpg

**Win kaarten voor Next Generation Warriors op 31 Mei In Galgenwaard Utrecht!**

Het zal vechtsport beminnend Nederland niet ontgaan zijn dat er op 31 Mei een spetterend gala zal plaatsvinden in sportcentrum Galgenwaard in Utrecht. NextGenerationWarriors zal hier het strijdtoneel zijn van zowel plaatselijk als landelijke topsporters uit de vechtsportbranche. De matchmaking die gepresenteerd zal worden, liegt er niet om. Voordat de degens op 31 Mei gekruist zullen worden, moet eerst het een en ander hier op Mixfight.nl uitgevochten worden!
NextgenerationWarriors biedt jou de mogelijkheid om kaarten voor het evenement te winnen.

Hoe zijn de kaarten dan te winnen?
Schrijf een kort verslagje over de aankomende A-partijen van 31 Mei. Maak het publiek nieuwsgierig en blijf hierbij neutraal, zonder een winnaar aan te wijzen.
Minimaal 3 partijen!

Wie bepaalt wie de winnaar is?
Een poll van alle deelnemers aan de prijsvraag zal de winnaars uitwijzen.

Wat zijn de A-partijen op 31 Mei?
A -67 Kg Hicham Boubkari (MTC van Dams) vs Anthony Kane (Team Slamm!!)
A -76 Kg Mathias Ipssa (Team Slamm!!/Mousid) vs Henry "Superpiele" Akdeniz (FFC)
A -70 Kg Youssef Akinikh (Team Slamm!!/Mousid) vs Otmar Diagne (FFC)
A -72 Kg Tarik Mohktar (KB Arnhem) vs Anthony Nekruid (Team Slamm!!/Suriname)
A -65 Kg Minoen Boughdir (FightClub 030) vs Angelo Wilkens (Team Gunyar)
A -65 Kg Kleine Mo(FC van Dams)) vs Mootje Khamel (Vos Gym)
A -72 Kg Robert v/d Heuvel (Lotus Gym) vs Germain Wells (Oosterbaan)
A +95 Kg Mo Boubkari (MTC van Dams)) vs Hesdy Gerges (Pancration)
A +100 Kg Lloyd van Dams (FC van Dams) vs Anderson Silva (Pancration)
A -76 Kg Khalid Boudrif (KB Arnhem) vs Amir Zeyada (Pancration)

Let op!
- Hou het respectvol. Bedenk dat het hier gaat om topsporters, die dagelijks met hun sport bezig zijn. Kies de woorden zorgvuldig uit!
- Er zullen 3 vip-ringside kaarten worden verdeeld onder de winnaars .
- Kopiëren wordt niet gewaardeerd, creativiteit wel!
- Deadline voor het schrijven is op 18 Mei, waarna er een poll zal worden gemaakt.
- Deadline voor het stemmen op de Poll is op 25 Mei.

Richelieu
07-05-2009, 08:18
Gisteravond heb ik van de promotor vernomen dat er nog een A-partij aan het hoofdprogramma is toegevoegd! Later vandaag daar meer over!

Let op! - de prijsvraag betreft het winnen van 3 VIP tickets!

Succes!

adenane
10-05-2009, 19:43
Ligt het aan mij of heeft er nog niemand een verslagje gemaakt om aanspraak te maken op de vrijkaartjes?

Of heb ik iets gemist??????????

Jeru
10-05-2009, 21:21
Oeps....

ijsblok
11-05-2009, 09:45
ik zou graag aanspraak maken op die kaartjes, maar ik weet gewoon te weinig van kickboksen/kickboksers op een verslagje te schrijven. Helaas.

Richelieu
12-05-2009, 19:50
ik zou graag aanspraak maken op die kaartjes, maar ik weet gewoon te weinig van kickboksen/kickboksers op een verslagje te schrijven. Helaas.

Dat word ook niet echt gevraagd IJsblok. Iedereen heeft wel een mening over een partij en als dat enigszins wat leuks oplevert kan dat beloont worden met een VIP ticket!

NielsN
12-05-2009, 21:47
Dat word ook niet echt gevraagd IJsblok. Iedereen heeft wel een mening over een partij en als dat enigszins wat leuks oplevert kan dat beloont worden met een VIP ticket!

Ok. Dus het kan nog?

Edit: en het moet dus hier?

mo|series
12-05-2009, 22:40
Amsterdam, 1 juni 2009

Afgelopen zondag werd in sportcentrum Galgenwaard te Utrecht het menig-persoon-heeft-hier-naar-uitgekeken-gala Next Generation Warriors 3 georganiseerd. Helaas was er brand uitgebroken en moest er brandweer bij te pas komen. Oh nee, dat was het "Noord Gestoord" gala in het zonnehuis! Sorry, bij NGW kon ik niet zijn omdat ik helaas geen kaarten had gewonnen :(

Mohamed Bouchareb

Moussa
12-05-2009, 23:15
Volgens mij doelt de promoter op een soort reclame-achtig verslagje om de partijen te hypen?! Hmm Ik trek me even terug om inspiratie op te doen! :p

Richelieu
13-05-2009, 07:49
Ok. Dus het kan nog?

Edit: en het moet dus hier?

Dat kan nog wel vermoed ik..;) Je kan je verhaal hier neer zetten.

Hoostje
13-05-2009, 12:10
Beste sportvrienden,

Ik heb een verslagje gemaakt van de wedstrijden die mij leuk lijken om te zien. Ik wil benadrukken dat het niet echt is en ik mijn fantasie de vrije loop heb gelaten. In mijn verslag heb ik met respect over de tegenstanders geschreven. Ik hoop dat niemand zich aangesproken voelt. Ik heb bij elk verslagje de eerste 3 ronden beschreven en geprobeerd het spannend af te sluiten. Gebruik ook je fantasie wat betreft de overige twee ronden (als die er uberhaupt komen). En om niet te vergeten ik wil die kaartjes winnen :-D, dus vindt je mijn verslag leuk....stem op mij!!! thanx-sportieve groet!

Partij Youssef Aknikh vs. Otmar Diagne
Youssef die een tijd afwezig is geweest in de ring, is er op gebrand om deze partij op zijn naam te zetten. Otmar die meer wedstrijdritme heeft wil zeker niet het kaas van zijn brood laten eten.
Ronde 1- Youssef begint meteen met een bokscombinatie op de dekking van Otmar. Otmar schrikt van de felle start en counterd met twee harde levertrappen. Youssef is wakker en is zich bewust dat hij zou moeten knokken om de eindstrijd te halen.
Ronde 2- Beide heren zijn scherp en incasseren beurtsgewijs. Youssef komt goed door met zijn harde en snelle bokscombinaties en Otmar counterd als de beste en komt goed door met zijn knieen.
Ronde 3- De ronde begint direct fel met een slagenwisseling en het publiek gaat LOS! De toeschouwers schreeuwen de namen van hun favoriet en zingen zelfgemaakte liederen om hun vechter aan te moedigen…………

Partij Mathias Ipssa vs. Henry Akdeniz
Mathias is de afgelopen jaren gegroeid als vechter en ziet er superfit uit. Henry komt op met een spectaculaire opkomst en ziet er gefocused uit.
Ronde 1- Beide heren staan neus tegen neus als de scheids met hun nog de laatste aanwijzingen doorneemt. Het publiek geniet en kan niet wachten totdat de partij begint. De bel gaat en Mathias begint met een afhou-trap op de kin van Henry. Henry lacht en belooft zichzelf dat hij deze vernedering niet zomaar voorbij kan laten gaan. Beide heren zijn aan elkaar gewaagd en laten er geen gras over groeien om elkaar te bestraffen.
Ronde 2- Omdat er in de 1e ronde al zoveel werd gegeven zijn ze wat afwachtend. De scheids roept beide tot zich en geeft aan dat er gemat moet worden.
Ronde 3- Henry neemt de waarschuwing van de scheids uiterst serieus en begint met zijn ow zo bekende spinning backfist. Het publiek houdt zijn adem in. Omdat Mathias ook niet van gister is en hij zijn huiswerk heeft gedaan ……..

Partij Tarik Mohktar vs. Anthony Nekruid
Deze partij belooft wat te worden. Tarik komt op met een gouden oude van Tupac. Zijn aanhang uit Utrecht rappen uit volle borst mee. Tarik groet de juryleden en wacht op zijn tegenstander. Opeens wordt het donker in de zaal. De spot gaat aan op de catwalk richting de ring en daar hebben we Anthony. De opzwepende klanken van Naks kaseko loko (surinaamse band) denderen door de zaal. Alle fans van Anthony beginnen te dansen en vergeten dat ze op een gala zijn ipv een feest :-D. Anthony betreedt de ring en loopt naar zijn hoek. Deze internationale gast wil graag een goede indruk achterlaten.
Ronde 1- Deze partij is on FIRE! Zowel Tarik als Anthony gaan direct de strijd met elkaar aan. Mooi technisch werk van beide kanten.
Ronde 2- Tarik krijgt 8 tellen door een rechtercross. Het publiek staat op de stoelen en begint te juichen. Tarik neemt zijn 8 tellen rustig en hersteld. De bel gaat einde ronde 2
Ronde 3-Tarik begint direct te drukken en krijgt Anthjony in zijn achteruit. Opeens uit het niets komt hij met een gesprongen knie en raakt Anthony zwaar op zijn pleksus. Anthony is aangeslagen en krijgt ook 8 tellen. Het publiek begint te juichen en de fans van Anthony zijn geschrokken. Anthony staat op voordat hij uitgeteld kan worden en geeft de scheids het signaal dat hij verder kan. Het publiek zit op het puntje van zijn stoel want deze partij kan nog alle kanten op gaan…….

de Stiep
17-05-2009, 22:47
Hier mijn fictieve verslag.

Afgelopen zondag 31 mei het derde “Next Generation Warriors” tournooi in Utrecht bezocht.
De hal in sportcentrum Galgenwaard zat bomvol met mensen die niet alleen afkwamen op de gevestigde namen als een Amir Zeyada, een Khalid Bourdif of Lloyd van Dams en ga maar zo verder, maar ook op die vechters die hun naam (groter) willen maken in het circuit.
Panther Management probeert zich duidelijk te manifesteren tussen de vele promotors met een sterke line-up en ik moet zeggen dat ik een gaaf tournooi heb gezien, in elk geval beter dan in 2007 toen ik er ook bij was.
Ga er persoonlijk maar van uit dat dat gelegen is in het feit dat je eerst je draai moet vinden en bekendheid moet krijgen in deze wereld.
Ook ik werd in eerste instantie voor de derde versie “gelokt” door de grotere namen maar ik heb partijen gezien die dik de moeite waard waren en waar verschillende vechters zeker niet misstaan zouden hebben in Ahoy of de Arena en dan praat ik niet over het voorprogramma !

Even terugkijkend naar het tournooi wil ik er drie partijen uitlichten.
Allereerst Henry “Superpiele” Akdeniz tegen Mathias Ipssa.

Een echte stylist die Henry, sommigen vinden hem een “puntenpikker” en niet een echte knock-outer, hij heeft zeg maar de stijl van een Faldir Chahbari.
Nou, ik heb hem Ruben van der Giessen neer zien halen met een spinning backkick tegen het hoofd…..wauw!
En dan is Ruben echt niet de eerste de beste, dus wat nou puntenpikker ?
Mathias Ipssa is een echter rauwe vechter die een “slugfest” niet uit de weg gaat dus deze partij beloofde het nodige.
Beide vechters worden tijdens hun entree luid toegejuicht door het publiek dat op de punt van hun stoel zit.
Direct na de touch gloves geeft Henry aan Mathias een snoeiharde inside lowkick op het linker been die Mathias zo te zien last bezorgd, hij gaat in elk geval rechtsvoor vechten.
Uiteraard loert Henry daarna op een vervolg hierop, dat echter niet lukt in deze eerste ronde.
Beide vechters gebruiken daarna mooie combinaties die ze goed inleiden, maar niet leiden tot een duidelijke overwinning in deze ronde.
In de tweede ronde weet Mathias, tijdens een korte clinch, een snoeiharde knie in het gezicht uit te delen aan Henry.
Deze krijgt van de scheidsrechter daarop 8 tellen en direct daarop vraagt de scheids om een tijdstop, omdat Henry een flinke wond op zijn jukbeen heeft.
Het publiek roert zich luid en geeft volop commentaar op deze techniek.
Gelukkig mag hij van de ringarts verder vechten en beide heren voeren de strijd verder op.
Henry omdat hij met de hoofdwond kennelijk het gevoel heeft dat hij aan het vechten is op geleende tijd en Mathias toont duidelijk dat hij nog flink last heeft van de inside lowkick uit de eerste ronde.
Dan stopt de scheidrechter de tijd weer en vraagt de ringarts erbij wegens de hevig bloedende wond in het gelaat van Henry.
Deze moet stoppen van de arts en hij schreeuwt het uit van frustratie.
Mathias neemt duidelijk met gemengde gevoelens de beker in ontvangst, wint op medische interventie en omhelst Henry die door het publiek luid wordt toegejuicht.

De tweede partij is die tussen Tarik Mokhtar en Anthony Nekruid.

Tarik Mokhtaris zoals altijd zo droog als een stokvis. Er zit werkelijk geen gram vet aan deze vechter !
Anthony Nekrui is voor mij persoonlijk niet zo een bekende vechter, maar na vandaag niet meer.
In de eerste ronde zie je dat beide vechters behoorlijk respect voor elkaar hebben en om elkaar heen dansen en elkaar aftasten.
Dan halverwege de eerste ronde explodeert de wedstrijd en worden keiharde vuistcombinaties door beiden gegeven, afgewisseld door een prachtige highkick van Anthony en een paar stevige kicks tegen benen en lever door Tarik.
Na de bel vult het geroezemoes de zaal en zie en hoor je al mensen die partij kiezen voor hun favoriet.
De tweede ronde is eigenlijk een beetje een vervolg op de eerste ronde en het is niet duidelijk wie nu de meeste punten heeft gepakt tot nog toe.
De derde ronde komen beide vechter keihard vechtend uit de startblokken onder luid gejuich van het publiek.
Kennelijk hebben beide coaches aangegeven aan de vechters dat ze een duidelijkere statement moeten maken in deze laatste ronde.
Anthony weet Tarik na een minuut vast te zetten in de hoek en bestookt hem met bodyshots.
Tarik gaat bijna door de knieën, maar de scheids geeft hem geen 8 tellen.
Na de laatste bel steken beide vechters de handen in de lucht, maar wint Anthony op punten.
Velen in het publiek vinden kennelijk dat Tarik een 4e ronde verdiende en zij laten dit horen ook.

De derde partij is die tussen Lloyd van Dams tegen Anderson “Braddock” Silva.

Ik heb Lloyd nog nooit zo afgetraind gezien en zijn warface belooft niet veel goeds voor Silva.
De staredown is er een uit het boekje, beide vechters kijken niet alsof ze even op de koffie willen komen.
De eerste ronde zien we toch een voorzichtig vechtende Silva, terwijl van Dams niet echt kan profiteren van de terughoudendheid van Silva en de eerste ronde eindigt naar mijn mening in een onbeslist.
De tweede ronde is van Dams het kennelijk zat en hij drijft Silva meer dan eens in de touwen met mooie knieën naar het lichaam en mokerslagen op het hoofd.
Het klinkt echt alsof er twee locomotieven tegen elkaar botsen !
Het is duidelijk dat Silva een hoofd van beton heeft, want daar waar menig vechter al neer gegaan zou zijn, slikt hij de knieën en klappen weg alsof het niks is !
Al met al gaan de beide heren de rust in met een duidelijke puntenvoorsprong voor van Dams in de tweede ronde.
De derde ronde begint wat langzaam, van Dams zoekt gaten in de dekking van Silva, maar slaagt daar niet in.
Silva op zijn beurt krijgt maar geen vat op van Dams, die voor een vechter van zijn gewichtsklasse ongelooflijk soepel door de ring danst.
Dan als donderslag bij heldere hemel deelt van Dams een linker hoek uit die Silva vol op de slaap raakt.
Als een blok zakt deze in elkaar en wordt uitgetelt.
Winnaar op een fantastische K.O. is van Dams, die bezorgd bij Silva staat.
Deze wordt voorzichtig overeind geholpen door de ringarts en zijn coach waarop beide vechters elkaar, onder een ovationeel applaus van het publiek, omhelzen.
Altijd mooi om te zien dat na een partij deze moderne gladiatoren zoveel respect voor elkaar hebben.

pure
17-05-2009, 23:59
heb er maar eentje de rest ken ik niet sorry.

31 mei is het weer tijd voor de
glodiatoren te laten zien waar ze van gemaakt zijn,
doorzettingsvermogen , wilskracht en overtuiging waar het om draait.

het gevecht tussen khalid boudrif het non-stop motor dat continue
aanvalt op volle toeren tegen amir zeyada de man met de donderstoten
die zo hard aankomen als een slashhammer , is boudrif opgewassen tegen
de donderstoten of zal hij daaronder bezwijken , zal zeyada het volhouden op boudrifs
tempo of zal zn stootkracht daaronder lijden ?!?

panther management
18-05-2009, 09:58
Beste Fightfans,

De prijsvraag zal tot vrijdag 22 mei lopen,waarnaar wij de winnaars bekend gaan maken.

Hoostje
20-05-2009, 14:33
Beste Panther Management,

Ik zie dat de termijn is verlengd naar a.s. vrijdag. dacht namelijk al dat ik de kaartjes in de pocket had :-D. In mijn verslag heb ik het einde opengelaten omdat er in de prijsvraagbeschrijving staat dat er geen winnaar aangewezen mag worden. Hoe laat wordt vrijdag de uitslag bekend gemaakt?

sportieve groet

Richelieu
20-05-2009, 15:14
Beste Panther Management,

Ik zie dat de termijn is verlengd naar a.s. vrijdag. dacht namelijk al dat ik de kaartjes in de pocket had :-D. In mijn verslag heb ik het einde opengelaten omdat er in de prijsvraagbeschrijving staat dat er geen winnaar aangewezen mag worden. Hoe laat wordt vrijdag de uitslag bekend gemaakt?

sportieve groet

Beste Hoostje, de promotor zal hierover nog contact opnemen met Mixfight.nl. Aankomend weekend zullen we de uitslag bekend maken.

NielsN
22-05-2009, 01:35
Ik heb jaren geleden (2002-2004, ofzo) een poosje gethaibokst, en had daarbij het geluk om bij de gebroeders Van Dams terecht te komen. Ik woonde destijds in Zuilen (Utrecht) en Lloyd en Clyde hadden een een school opgericht vlakbij de Amsterdamsestraatweg (waar zij zelf ook opgegroeid zijn). Het was een klein gymzaaltje in een basisschool, waar voor dat wij de zaal in konden zwangere vrouwen aan het puffen waren. Het zaaltje was vies en bijna onvindbaar (want de broers waren nog niet zo aan internet gewend), maar vanaf het begin zat het helemaal vol. Hoewel vrijwel niemand van onze groep op dat moment wedstrijdervaring had, was het van het begin duidelijk dat we daar niet kwamen om te rotzooien. De Chakuriki mentaliteit zat er vanaf dag 1 in.

Heel veel van de jongens die toen hun eerste partij vochten, zijn inmiddels A-klasser. Bij deze mijn -bevooroordeelde- aankondiging van de partijen komend weekend.

Mimoun Boughdir vecht tegen Angelo Wilkens.

Ik zal eerlijk zeggen, toen Mimoun zijn eerste partij vocht, dacht ik niet dat hij er klaar voor was. Hij was toen een wilde (en dus slordige) vechter, die meer ramde dan keek. Of tenminste, dat dacht ik. Blijkbaar dachten zijn eerste tegenstanders dat ook, want voordat ze over hun verbazing heen waren, had Mimoun ze al KO. Ik geloof dat hij zijn eerste vijf partijen voortijdig besliste in zijn voordeel. Zodra deze man de ring in stapt, komt het beest los. Na die tijd heeft Mimoun natuurlijk ook wel eens wat verloren, maar hij gaat altijd voor het betere sloopwerk. Ik voorspel dan ook dat deze partij voortijdig beslist wordt en daarbij hoop ik natuurlijk op Mimoun. Angelo is een interessante tegenstander, nog niet zo lang in de A, als ik me niet vergis, en zelf ook een keiharde vechter. Bring it on!

Mo Boubkari tegen niemand minder dan Hesdy Gerges:thup:

Een hele interessante rematch, waar Gerges zich zeker niet in moet verslikken...

Grote Mo (we hadden in die tijd iets van vijf Mo's rondlopen, dit was de grootste, dus hij werd Grote Mo genoemd, hoewel er in de wereld natuurlijk veel grotere Mo's rondlopen) wordt naar mijn idee altijd een beetje te laag ingeschat. Vanaf het eerste moment dat hij bij ons trainde, beheerste hij het hele spelletje. Ik weet niet zeker of hij daarvoor ergens getraind had, maar bij zijn eerste N-partij was het duidelijk dat hij gelijk door zou gaan naar de A. Wat een beest is dat. Ik had al een aardige worstelachtergrond toen ik bij Van Dams trainde, maar evengoed vouwde Mo me in de clinch vanaf het allereerste begin dubbel alsof ik een flensje was. Hij gaat natuurlijk als een underdog deze partij in, maar sta niet gek te kijken als deze man zijn volle potentieel bereikt en de absolute topvechter Gerges declasseert! Gerges rammelt aan de poorten van de K1, en terecht, maar hij moet heel erg uitkijken voor de zwaargewichten die achter hem in de rij staan. Zoals Mo. :)

Gerges neemt een risico, maar Anderson Silva doet dat nog veel meer. Braddock is op dit moment een van de grote aanstormende namen, en hij kiest er voor om tegen een van de hardste zwaargewichten van Nederland te gaan knokken... Diep respect, natuurlijk, maar als zijn manager zou ik hem afgeraden hebben om op dit punt van zijn carriere tegen Lloyd van Dams te vechten. :D Lloyd is gedurende zijn hele carriere ontweken door een hoop vechters. En dat is begrijpelijk, op zich, want vechten tegen Lloyd doet pijn! Het jonge supertalent, tegen de inmiddels al oude -maar gevaarlijke- sloper. Dit is een absolute superpartij, zeker "Japan-waardig"!

O man... En dan nog Kleine Mo (een van de technisch grootste talenten waar ik ooit mee heb mogen trainen), Hicham Boubkari, Tarik Mokhtar, Khalid Boudrif...

Wat wordt dit vet! :thup:

panther management
25-05-2009, 12:40
Het heeft even geduurd maar we zijn eruit,de drie beste inzendingen zullen alle 1 Vipkaart ontvangen.

Dit zijn de winnaars:


NielsN
Hoostje
De Stiep

Hierbij wil ik jullie feliciteren met jullie VIPkaart,we zullen binnenkort een PM sturen met de informatie met betrekking tot het in onvangst nemen van de kaarten.

Met Sportieve groet

Wheelie
25-05-2009, 13:42
Gefeliciteerd mannen, geniet van de hapjes en drankjes ;)

Richelieu
25-05-2009, 14:04
Van harte! Word een absoluut topgala!

NielsN
25-05-2009, 14:31
Vet! Thanks!

de Stiep
25-05-2009, 16:59
H E L E M A A L te gek ! Bedankt, wauw kan haast niet wachten tot de 31e.

NielsN
26-05-2009, 12:20
Ik zal hier na afloop wel effe een sfeerverslagje posten...

Heb er zin in!

payap
26-05-2009, 12:37
Het heeft even geduurd maar we zijn eruit,de drie beste inzendingen zullen alle 1 Vipkaart ontvangen.

Dit zijn de winnaars:


NielsN
Hoostje
De Stiep

Hierbij wil ik jullie feliciteren met jullie VIPkaart,we zullen binnenkort een PM sturen met de informatie met betrekking tot het in onvangst nemen van de kaarten.

Met Sportieve groet

Mazzelpikken! jullie gaan een mooi avondje tegemoet op NGW III as zondag!

Hoostje
26-05-2009, 13:19
Yeah Baby! tof man. Ga zwaar genieten van mijn luxe plaats.

NielsN
02-06-2009, 11:55
Ik zal hier na afloop wel effe een sfeerverslagje posten...

Heb er zin in!

Bij deze...

Ik heb me heel erg goed vermaakt, zondag. Een prachtige line-up en een erg goede sfeer (dat zou je niet zeggen, na eerdere berichtgeving, maar het was toch zo).

Bij aankomst bleek er een misverstand over de betekenis van het woord 'VIP', omdat ik dacht dat het eten en drinken ook verzorgd zou zijn. Achteraf gezien een beetje dom van mij, want in de correspondentie bleek eigenlijk wel vrij duidelijk dat het ging om 'VIP seats', m.a.w. stoelen die wat minder ver verwijderd zijn van de ring dan die tribune, die helemaal boven was. Gelukkig had ik gepind. Maar ik klaag niet! Een gegeven paard... Ik ben NGW erg dankbaar voor mijn plek, en Abacaxi, die ook mee was, mocht ook gewoon een VIP seat voor de prijs van een tribune kaartje. Bovendien was het een fantastisch gala.

Het begon natuurlijk met jeugd en N. Meestal vind ik vooral jeugd niet zoveel aan, maar hier waren een aantal leuke partijen bij. Bij de C was er een jongen van Van Dams die indrukwekkend won op een leverstoot en een vechter van Fred Royers die Joey Kapteijn compleet sloopte (of was dat alweer B? Weet ik niet meer precies). Al met al een goed begin. Samantha van Doorn vocht ook een hele mooie partij. Ze maakte veel draaitrappen en spinning backfists, op een gegeven moment zelfs zo veel dat ik dacht dat het ook wel iets simpeler kon. Maar het was een leuke partij, en dat vind ik lang niet altijd bij damespartijen.

De partij tussen Gerges en Mo ging niet zoals ik verwacht en gehoopt had, maar was evengoed indrukwekkend om te zien. Wat is die Gerges een enorm goede vechter... Ik baal er van om het te zeggen, maar deze partij was echt eenrichtingverkeer. Grote Mo werkte goed, had ook een goed game plan (lowkicks om de power weg te nemen bij Gerges en clinchen als het nodig was), maar het mocht niet baten. Alles wat Gerges deed was hard en raak. Winnaar op TKO was dus Gerges.

Na deze partij hadden we al een heel gala gehad, met mooie C en B partijen en een knaller van een afsluiter. Maar toen was het pas pauze! Daarna nog iets van tien of meer A partijen gezien, waaronder een paar echte toppartijen.

Ik was erg onder de indruk van Mootje Khamal, die Charkaoui compleet in elkaar mepte en won op KO. Verder Henry Akdeniz gewonnen door de arm stuk te trappen van Ipssa en was Angelo Wilkes echt te sterk voor Mimoun Bougdir.

Twee zaken vond ik jammer. Zeyada deed alsof hij niet wist dat zijn partij over 5x3 was afgesproken (Harinck wist niet hoe snel hij de handschoenen uitgetrokken moest hebben) en Lloyd van Dams vs. Anderson Silva is ten onrechte een draw geworden. Lloyd had duidelijk gewonnen, hij was veel dominanter, en maakte gewoon meer contact. En dat zeg ik zonder vooroordeel (denk ik :blush:).

Verder was er een klein akkefietje in de zaal, maar daar hebben we het wel over in andere threads. Mijn avond heeft het in ieder geval niet kunnen bederven.

Thanks, NGW!

De man van 14K
02-06-2009, 12:32
Ik kan me voorstellend dat Harinck zelf goed kan inschatten of zijn vechter gewonnen of verloren heeft dus dan willen ze die 2 laatste rondes toch ook graag vechten lijkt me..

NielsN
02-06-2009, 13:36
Ik kan me voorstellend dat Harinck zelf goed kan inschatten of zijn vechter gewonnen of verloren heeft dus dan willen ze die 2 laatste rondes toch ook graag vechten lijkt me..

Blijkbaar niet. Anders had hij ze wel weer aangetrokken.

En het was nog maar iets van vier keer omgeroepen dat het om 5x3 ging.

Richelieu
02-06-2009, 14:20
Blijkbaar niet. Anders had hij ze wel weer aangetrokken.

En het was nog maar iets van vier keer omgeroepen dat het om 5x3 ging.

Bedankt nog voor je sfeerverslag NielsN! Het hele 5x3 of 3x3 verhaal is toch een geval geweest van miscommunicatie tussen de betrokkenen. De trainers, vechters, de bond en promotor hadden dit niet duidelijk afgestemd. Op alle mogelijke papieren die in de kleedkamers hingen stond bijvoorbeeld 5x3. Als dit al de hele avond daar hangt en je neemt aan (je negeert dus Bas Boon's wijsheden) kun je dus wel voor verrassingen komen te staan ;)

Over het perciese hoe en wat ben ik enorm benieuwd en wacht dus ook met smart op het persbericht van promotor Angelo Rosalia. Wel is een mogelijke rematch (5x3!) nu al één van de meest interessant potten die je als promotor op je lijst kan zetten. Galid Bachir van Ring Sensation heeft in ieder geval al uitgesproken deze partij later het jaar te willen zetten.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/NGW_III/IMG_315.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/NGW_III/IMG_317.jpg

Ben momenteel bezig met het fotoverslag en tegen het eind van de avond/cq morgenochtend moet alles online staan. Alvast een klein voorproefje (het tumult na de partij Bourdif/Zeyada).....

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/NGW_III/IMG_314.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/NGW_III/IMG_312.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/NGW_III/IMG_320.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/NGW_III/IMG_323.jpg

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/NGW_III/IMG_322.jpg

panther management
03-06-2009, 09:23
Bij deze...

Ik heb me heel erg goed vermaakt, zondag. Een prachtige line-up en een erg goede sfeer (dat zou je niet zeggen, na eerdere berichtgeving, maar het was toch zo).

Bij aankomst bleek er een misverstand over de betekenis van het woord 'VIP', omdat ik dacht dat het eten en drinken ook verzorgd zou zijn. Achteraf gezien een beetje dom van mij, want in de correspondentie bleek eigenlijk wel vrij duidelijk dat het ging om 'VIP seats', m.a.w. stoelen die wat minder ver verwijderd zijn van de ring dan die tribune, die helemaal boven was. Gelukkig had ik gepind. Maar ik klaag niet! Een gegeven paard... Ik ben NGW erg dankbaar voor mijn plek, en Abacaxi, die ook mee was, mocht ook gewoon een VIP seat voor de prijs van een tribune kaartje. Bovendien was het een fantastisch gala.

Het begon natuurlijk met jeugd en N. Meestal vind ik vooral jeugd niet zoveel aan, maar hier waren een aantal leuke partijen bij. Bij de C was er een jongen van Van Dams die indrukwekkend won op een leverstoot en een vechter van Fred Royers die Joey Kapteijn compleet sloopte (of was dat alweer B? Weet ik niet meer precies). Al met al een goed begin. Samantha van Doorn vocht ook een hele mooie partij. Ze maakte veel draaitrappen en spinning backfists, op een gegeven moment zelfs zo veel dat ik dacht dat het ook wel iets simpeler kon. Maar het was een leuke partij, en dat vind ik lang niet altijd bij damespartijen.

De partij tussen Gerges en Mo ging niet zoals ik verwacht en gehoopt had, maar was evengoed indrukwekkend om te zien. Wat is die Gerges een enorm goede vechter... Ik baal er van om het te zeggen, maar deze partij was echt eenrichtingverkeer. Grote Mo werkte goed, had ook een goed game plan (lowkicks om de power weg te nemen bij Gerges en clinchen als het nodig was), maar het mocht niet baten. Alles wat Gerges deed was hard en raak. Winnaar op TKO was dus Gerges.

Na deze partij hadden we al een heel gala gehad, met mooie C en B partijen en een knaller van een afsluiter. Maar toen was het pas pauze! Daarna nog iets van tien of meer A partijen gezien, waaronder een paar echte toppartijen.

Ik was erg onder de indruk van Mootje Khamal, die Charkaoui compleet in elkaar mepte en won op KO. Verder Henry Akdeniz gewonnen door de arm stuk te trappen van Ipssa en was Angelo Wilkes echt te sterk voor Mimoun Bougdir.

Twee zaken vond ik jammer. Zeyada deed alsof hij niet wist dat zijn partij over 5x3 was afgesproken (Harinck wist niet hoe snel hij de handschoenen uitgetrokken moest hebben) en Lloyd van Dams vs. Anderson Silva is ten onrechte een draw geworden. Lloyd had duidelijk gewonnen, hij was veel dominanter, en maakte gewoon meer contact. En dat zeg ik zonder vooroordeel (denk ik :blush:).

Verder was er een klein akkefietje in de zaal, maar daar hebben we het wel over in andere threads. Mijn avond heeft het in ieder geval niet kunnen bederven.

Thanks, NGW!


Mooi verslag Niels.

Wij hopen volgend jaar weer op je komst, en wie weet win je dan weer een prijs.
Wij houden jullie op de hoogte.

Met Sportieve groet,

Angelo Rosalia