PDA

View Full Version : Uitnodiging Grappling wedstrijden



Yoseikan Ede
30-04-2009, 01:12
Hierbij nodigen wij u uit voor de 2e grappling competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 6 juni 2009
Er zullen in totaal op 3 competitie dagen worden gestreden voor het Open Nederlands Kampioenschap Grappling. Tijdens de 3e wedstrijddag zullen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt.


Dames worden in het bijzonder uitgenodigd

Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden. Ook zal er gestreden worden in een beginners-en gevorderdenklasse. Behalve bij de Dames daar wordt gewoon gestreden zowel beginners als gevorderde bij elkaar.

De weging vindt in 2 groepen plaats.
De 1e weging is van 09:30 tot 10:15 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.
De 2e weging is van 11:45 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.

Gewichtklasse 1e weging:-65kg Dames en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginnners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.
Als een vechter is opgegeven in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!
Het inschrijfgeld is € 10,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag.
Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 15,00

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de deelnemer.
Inschrijven is alleen geldig via de website of via het meegestuurde excel document. Alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!
Gevorderde deelnemers zijn;
Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Groen in t-shirt klassement
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklasses deel te nemen.
Geef a.u.b een werkend e-mailadres op, want u krijgt na uw inschrijving automatisch een bevestiging dat u bent ingeschreven.

Locatie: Budo Academy Physical
Vening Meineszstraat 7
6717 AJ Ede

sikkwitttet
30-04-2009, 04:51
aangemeld.tot dan

ijsblok
30-04-2009, 13:57
count me in. Weet alleen nog niet welk gewicht.

Perfectteamcindy
30-04-2009, 18:13
jep jep, da zien ek wel zitten, ... zal ook is horen bij mijn teamgenoten!

HUNTER
30-04-2009, 19:30
super druk weekend dan, maar ik ben er!!!

Mule-Kick
04-05-2009, 09:55
Was vorige keer helaas wat te laat maar deze keer ga ik er zeker bij zijn!

DannyvK
04-05-2009, 14:51
Ik ben erbij! :)

761217186
04-05-2009, 15:19
Ik zal er dit keer niet bij zijn aangezien ik dan voor 3 weken op de Dominicaanse Republiek zit hi,hi..
Verder de laatste tijd veel te weinig kunnen trainen en erg druk geweest met mijn werk en andere verplichtingen. Ik hoop over een maandje op 2 weer actief te gaan trainen.

suc6 voor de vechters die wel deelnemen.

Dave

FightingDutchman
04-05-2009, 18:44
I'm there! Vorige keer was mn eerste keer in Ede en het is zeer goed bevallen!

Impulse
19-05-2009, 21:21
TTT

Nog 2 weken

Mr 1 Leg
19-05-2009, 22:22
ik ben er zeker bij.:thup:

Tizy
25-05-2009, 12:49
doen er al wat dames mee?

Dragao
25-05-2009, 14:45
Ff kijken hoe het met de blessures zit, maar ik vrees het ergste :(

Mr 1 Leg
25-05-2009, 17:15
ik heb een snee op mijn jukbeen door mijn mma partij maar ede here iy come ik ben er zeker bij de hechtingen mogen er binnen een week uit so see you there ede is altijd een topper :thup:

Ritchie Vink
25-05-2009, 18:36
ik heb een snee op mijn jukbeen door mijn mma partij maar ede here iy come ik ben er zeker bij de hechtingen mogen er binnen een week uit so see you there ede is altijd een topper :thup:

Zijn het nog veel hechtingen geworden? Het zag er uit als een flinke jaap..

crab-
25-05-2009, 19:21
Hoe kan je jezelf opgeven?

Mule-Kick
26-05-2009, 09:47
Wanneer sluit die voor-inschrijving?

Perfectteamcindy
26-05-2009, 14:29
ik heb een snee op mijn jukbeen door mijn mma partij maar ede here iy come ik ben er zeker bij de hechtingen mogen er binnen een week uit so see you there ede is altijd een topper :thup:
Zo kennen we onze Frans se :D En geen zorgen maatke, ik ga mee:thup:

Mr 1 Leg
26-05-2009, 15:20
Zijn het nog veel hechtingen geworden? Het zag er uit als een flinke jaap..hoi ritchie valt best wel mee 7 hechtingen grtz :thup:

Mr 1 Leg
26-05-2009, 15:21
Zo kennen we onze Frans se :D En geen zorgen maatke, ik ga mee:thup:zeker weten cindy ik ben er zeker bij :thup:

Impulse
26-05-2009, 18:05
Zie nog regelmatig dat er vragen zijn waar je jezelf kan inschrijven.

Hier nog even de site waar het kan: www.yoseikan.nl (http://www.yoseikan.nl) en dan heb je links een gedeelte waar staat NK Grappling. Inschrijving tot 2 deelnemers en inschrijving tot 5 deelnemers.

Voor degene die voor het eerst gaan meedoen : Lees alvorens het definitief inschrijven aub graag de uitleg.

Ritchie Vink
26-05-2009, 21:16
hoi ritchie valt best wel mee 7 hechtingen grtz :thup:

Heb er niet veel verstand van, maar lijkt me mee te vallen inderdaad:)
En ben er ook bij!

ijsblok
26-05-2009, 22:13
Ff kijken hoe het met de blessures zit, maar ik vrees het ergste :(

meen je dat? Zonde man... Kom je wel kijken? Ik kan wel wat coaching gebruiken:whistling:

Dragao
27-05-2009, 00:05
meen je dat? Zonde man... Kom je wel kijken? Ik kan wel wat coaching gebruiken:whistling:

Ik ga sowieso langs dus dat coachen komt goed, bepaalde Belgische forumbroeders mogen namelijk niet 1e worden die dag :lol:

Yoseikan Ede
27-05-2009, 12:50
TTT,
Nog een paar dagen om in te schrijven!!!

ijsblok
27-05-2009, 17:53
Ik ga sowieso langs dus dat coachen komt goed, bepaalde Belgische forumbroeders mogen namelijk niet 1e worden die dag :lol:

ik weet nog niet of ik je daarbij kan helpen, want ik overweeg een gewichtklasse op te schuiven... Lijkt me wel eens leuk voor een keer, en eerlijk gezegd ben ik ook te lui om af te vallen:).

Breugem
30-05-2009, 15:29
Heeft iemand een indicatie hoelaat tot hoelaat het programma duurt?

DannyvK
30-05-2009, 16:23
De 1e weging is van 09:30 tot 10:15 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.
De 2e weging is van 11:45 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.

De wedstrijden tot -76 waren vorige x om een uur of half 2 klaar volgens mij..

Perfectteamcindy
01-06-2009, 22:03
Voila se, ik heb net onze Kevin, Minas, Franky, Semih en mijzelf ingeschreven... Tot vant weekend zou ik zo zeggen :-)

Mule-Kick
03-06-2009, 12:02
Ik heb me inmiddels ook ingeschreven. Tot zaterdag zou ik zeggen ;)

SebasMMA
03-06-2009, 13:03
Ik doe ook mee, op 83kg. Weeg 80 ofzo maar geen zin om af te gaan vallen haha. Zal wel een stukkie inleveren qua kracht en size, maargoed!

LittleWanderlei
03-06-2009, 15:03
kga ook er proberen bij te zijn, ben hier nog een maagdje in, dus word wel lachen :) hehe

Menos
03-06-2009, 16:34
Hoorde veel positieve verhalen over Ede..... ben er zaterdag dan ook voor het eerst bij ^^.

Mule-Kick
03-06-2009, 17:01
Hahah blij om te horen dat ik niet de enige ben die voor het eerst meedoet in Ede. Heb nog uberhaupt geen wedstrijdervaring dus dit lijkt me wel een mooi begin en een goede kans om te kijken waar ik sta.

HUNTER
03-06-2009, 17:19
zo te horen wordt het weer gezellig!

ik ben er ook weer bij, ben al begonnen met hongerlijden :p

sebastiaan
03-06-2009, 18:07
zo te horen wordt het weer gezellig!

ik ben er ook weer bij, ben al begonnen met hongerlijden :p

Altijd wel t meest dramatische voor een wedstrijd:S
toen ik 18 was woog ik sowieso 82, nou moet ik van 86 naar beneden elke keer:S

the boxer
03-06-2009, 18:40
Hahah blij om te horen dat ik niet de enige ben die voor het eerst meedoet in Ede. Heb nog uberhaupt geen wedstrijdervaring dus dit lijkt me wel een mooi begin en een goede kans om te kijken waar ik sta.

voor mij van hetzelfde!

Tizy
05-06-2009, 13:59
doen er al wat dames mee?

* except Cindy.. ??

Perfectteamcindy
05-06-2009, 18:39
* except Cindy.. ??
Goei vraag, da wil ik nu toch ook wel is weten...
Tot morgen dan in elk geval :thup:

crab-
05-06-2009, 21:26
voor mij van hetzelfde!

same hier :)

jopke
05-06-2009, 22:22
kan ik me nog inschrijven voor vrijdag?

en hoe moet dat? kan het niet goed vinden op de site!!

gr

jopke
05-06-2009, 22:42
voor morgen bedoelde ik

761217186
05-06-2009, 23:09
voor morgen bedoelde ik

gewoon 5 euro extra betalen aan de deur en je kunt mee doen.

veel plezier,
ik ben er helaas niet bij dit keer

Perfectteamcindy
06-06-2009, 19:05
Het was een goed georganiseerde en leuke dag. Bravo!

schurem
06-06-2009, 19:09
Hij ging gesmeerd, lekker vlot allemaal. Pet af voor de organisatie.

Sfeer was weer als vanouds, gezellig, sportief. Ik heb weer een prachtige herinnering erbij, bedankt Yoseikan!

the boxer
06-06-2009, 23:47
Hij ging gesmeerd, lekker vlot allemaal. Pet af voor de organisatie.

Sfeer was weer als vanouds, gezellig, sportief. Ik heb weer een prachtige herinnering erbij, bedankt Yoseikan!

x2


was gewoon een superdag!
fijn gesproken met een aantal mixfight broeders!

Jochem
07-06-2009, 10:53
was weer top! Nu wel een errug stijve nek :). Had nog iemand mijn partijen vs Siyar B. gefilmd?

Justinian
07-06-2009, 11:19
Het was weer een leuke dag. Ik was er dit keer met drie beginners en twee jongens die sinds kort mee doen in de gevorderden klasse. Wat me opvalt is dat het niveau van de grapplers steeds hoger wordt en dat de grapplingtoernooien ook steeds populairder worden. Een goeie zaak! Ik denk dat we blij mogen zijn dat de toernooi organisatie hier veel tijd en moeite in steekt. Wel denk ik dat de zaal zo langzamerhand te klein is voor een toernooi van deze omvang. Dat zie je doordat mensen over matten lopen en soms zelfs op de mat staan/zitten terwijl waar wedstrijden worden gedraaid. Omdat de matten direct in elkaar overlopen gebeurt en – anders dan in het judo – niet meteen wordt gestopt zodra de vechters buiten de rand komen ontstaan er gevaarlijke situaties. Gisteren heb ik meerdere keren gezien dat vechters in het publiek terecht komen, op andere vechters (van een andere mat), etc. Het zou mooi zijn wanneer er een grotere zaal beschikbaar is, waarbij er om de matten een neutrale rij matten aanwezig is, zodat je niet meteen op de andere mat ligt. Als er wat meer ruimte is voorkom je ook dat het publiek op de matten zit of zelfs over de wedstrijdmat loopt.

Het lastige, en dat begrijp ik ook wel, is ongetwijfeld het regelen van voldoende matten en daarnaast speelt natuurlijk het kostenplaatje. Ik denk dat het goed is om hier eens over na te denken. Wellicht zou men voor wat betreft de matten zaken kunnen doen met een judoschool.

Verder heb ik veel Mixfight-broeders en zusters gezien en gesproken. De sfeer was weer erg goed en dat maakt het ook leuk om naar deze dagen toe te gaan. Ik heb een aantal hele mooie partijen gezien. Een jongen (beginner) van mij wist na zijn shoot op de rug te klimmen van zijn tegenstander (die nog stond) en een verwurging aan te zetten. Diezelfde jongen wist me ook te verbazen door vanuit rubberguard naar gogoplata en uiteindelijk een gestrekte armklem te gaan.

Verder zag ik Vincent Latoel in actie. Hij zette een geweldige partij neer tegen een van onze Belgische vrienden (Michel of Maurice Goffart). Nadat Vincent mount pakte wist hij snel een guilotine aan te zetten waarop zijn tegenstander moest afkloppen. Erg netjes gedaan, want Vincent heeft toch al een tijd geen grappling wedstrijden meer gedraaid en zijn tegenstander is niet de eerste de beste.

Verder zag ik Jochem twee partijen draaien tegen Siyar. De eerste keer won Jochem na verlenging. Jochem was in de verlenging de meer aanvallende vechter. De tweede wedstrijd heb ik niet helemaal gezien, maar deze wedstrijd won Siyar volgens mij op punten.

Ook leuk om te zien: Titiana van Polanen deed mee. Ze traint als ik het goed heb sinds anderhalve maand grappling bij Roemer en besloot mee te doen aan dit toernooi. Wat ik van haar heb gezien zag er goed uit en ik ben benieuwd hoe zij zich zal ontwikkelen. Wellicht in de toekomst ook MMA-partijen?

SebasMMA
07-06-2009, 11:48
Komt er nog een apart draadje met de uitslagen etc? Dan zet ik daar wel een klein verslagje neer! Het was iig een leuke ervaring :)

sikkwitttet
07-06-2009, 11:56
sluit mij eigelijk volledig met justinian aan.
was top dag, en begint steeds meer uit zijn voegen te scheuren zo druk word het steeds meer.
en mensen worden echt steeds beter, reps voor ede weer.

crab-
07-06-2009, 12:01
Onze 1ste keer en we moeten zeggen het is ons uitstekend bevallen! Reps!

Mule-Kick
07-06-2009, 15:27
Is goed bevallen gister, heb 5 partijen kunnen draaien. Erg relaxte sfeer. Volgende keer ben ik er weer bij! Denk alleen wel dat de rek er voor deze lokatie een beetje uit is, veel meer mensen en het wordt echt te krap. Verder props voor de organisatie.

Perfectteamcindy
07-06-2009, 15:29
Zijn er fotookes getrokken en worden die ergens vrijgegeven???
xxx

the boxer
07-06-2009, 15:37
Je gisteren voor de eerste zien knokken Cindy, knap wat je liet zien!
proficiat nog met die eerste plaats.

Breugem
07-06-2009, 16:15
heb het gister ook zeker naar mn zin gehad!
6 partijen gedaan, was erg vet!

Perfectteamcindy
07-06-2009, 19:49
Je gisteren voor de eerste zien knokken Cindy, knap wat je liet zien!
proficiat nog met die eerste plaats.
Dank je, er is nog werk aan maar dat komt met de tijd wel goed ;)

kooivechter
07-06-2009, 19:50
uitslagen?

the boxer
07-06-2009, 19:51
Dank je, er is nog werk aan maar dat komt met de tijd wel goed ;)

en dan terug MMA?

Perfectteamcindy
07-06-2009, 19:53
en dan terug MMA?
Dat is de bedoeling, maar de partijen liggen in mijn gewicht ni druk bezaaid. Ik hoop snel terug aan de slag te kunnen zal ik zeggen... Maar ik moet wel luisteren naar de baas he ;-)

the boxer
07-06-2009, 19:55
hahaha ja dat ken ik.
veel succes nog.

SebasMMA
07-06-2009, 20:11
uitslagen?

Ik zit ook op een thread met uitslagen te wachten idd:P

sikkwitttet
07-06-2009, 21:54
die kwam er meestal nooit. dus zal nu ook niet echt komen denk ik.
maar misschien een thread met filmpjes die iedereen maar wat los op internep pleurt bij elkaar stoppen

Briant
07-06-2009, 21:59
die kwam er meestal nooit. dus zal nu ook niet echt komen denk ik.
maar misschien een thread met filmpjes die iedereen maar wat los op internep pleurt bij elkaar stoppen

wat houd je tegen ;)

jopke
07-06-2009, 23:43
heeft toevallig iemand nog foto's gemaakt van de beginners klasse -83 (mat2)???

gr jos

Menos
08-06-2009, 00:43
Dit was ook de eerste keer Ede voor mij... 6 partijen mogen draaien.

Het was inderdaad erg druk en krap maar dat komt vooral omdat de toeschouwers eigenlijk nergens anders heen meer kunnen dan op de mat zelf.

De scheidsrechters bij mijn partijen vond ik goed en altijd erg snel erbij als het op een submission dreigde te eindigen.. Helaas bij een vriend van me waren ze iets te laat dus een overstrekte arm maar geen verdere schade gelukkig.


Voor de rest allemaal relaxe sportieve mensen. Al mogen de duitsers iets minder luidruchtig coachen rofl... hele zaal kon elkaar niet meer verstaan als ze een partij hadden :D

Zanshin
08-06-2009, 00:44
Was inderdaad weer een top dag.
Kon jammer genoeg niet mee doen, vanwege een knie blessure. Baalde daar wel van, had graag weer willen meten waar ik stond. Maar goed, er komen nog meer toernooien.

Ik hoop na de zomer weer te kunnen knallen.

Grtz.

HUNTER
08-06-2009, 00:50
Ede was inderdaad weer erg leuk.... lekker veel gerold (7 partijen!!), en weer een hele berg nieuwe grappelers gezien. Het niveau wordt inderdaad steeds hoger, wat natuurlijk alleen maar goed is!

ook weer wat forumbroeders en -zusters in levende lijve mogen zien.. altijd gezellig.

Physical Ede is nog steeds echt super goed bezig

sikkwitttet
08-06-2009, 01:52
oke briant voor jou maak ik er misschien eentje, ga er een nachtje over slapen en na denken er over:P
en jah die duitsers doen dat aanmoedigen zoals ze alles doen daar in dat land

sebastiaan
08-06-2009, 08:59
Jochem is officieel de eerste in Nederland die mij met grappling 2x binnen een minuut heeft laten kloppen,een dubieuze eer..:S
hehe,maar wel leuke leerzame dag,de overstap naar -91 bevalt me prima,juist door het gewichtsverschil wel lache! (ik kan niet omhoog,want dan kan ik niet meer met -85 mee doen met no-gi en gewoon bjj)

SebasMMA
08-06-2009, 10:14
heeft toevallig iemand nog foto's gemaakt van de beginners klasse -83 (mat2)???

gr jos

+1!

Ik heb wel een filmpje van onze match Jos, als ik die heb zal ik 'm sowieso ff uploaden, was niet de meest spannende match allertijden maargoed :P

Foto's zou ik ook wel cool vinden ja, of als mensen beelden hebben van andere matches van die mat. Ik heb volgens mij van 3 van de 7 van mijn partijen een filmpje, zou de rest ook wel willen zien!

jopke
08-06-2009, 11:46
+1!

Ik heb wel een filmpje van onze match Jos, als ik die heb zal ik 'm sowieso ff uploaden, was niet de meest spannende match allertijden maargoed :P

Foto's zou ik ook wel cool vinden ja, of als mensen beelden hebben van andere matches van die mat. Ik heb volgens mij van 3 van de 7 van mijn partijen een filmpje, zou de rest ook wel willen zien!


wie was jij dan??

ik zou ook graag de matches terug willen zien!
foto's zijn ook leuk, we waren maar met 2 man dus hadden we geen tijd om te filmen helaas!

SebasMMA
08-06-2009, 11:52
wie was jij dan??

ik zou ook graag de matches terug willen zien!
foto's zijn ook leuk, we waren maar met 2 man dus hadden we geen tijd om te filmen helaas!

Sebastiaan, van de partij waarvan we allebei vonden dat 't eigenlijk een gelijkspel was haha :P

jopke
08-06-2009, 12:05
ja ik weet het weer!!

het was een mooie dag!!!

schurem
08-06-2009, 14:41
Jos, ik krijg een dezer dagen de opnamen van vijf minuten guard-frustratie met jou (kwartfinale), zal m doorsturen als ik m krijg.

jopke
08-06-2009, 14:43
Jos, ik krijg een dezer dagen de opnamen van vijf minuten guard-frustratie met jou (kwartfinale), zal m doorsturen als ik m krijg.


haha dat was jij?:P

ja sorry, moest even tactisch, een mooie partij is t niet geworden helaas, nog last van je nek gehad?

FightingDutchman
10-06-2009, 14:33
Kan iemand me vertellen hoe de puntentelling voor het NK over de drie dagen gaat? Dus wanneer is iemand na drie dagen "NL kampioen Grappling" in zijn klasse? Dat hij of zij daarvoor de meeste punten in dat gewicht moet hebben gehaald snap ik ;) maar hoeveel punten krijg je voor iedere plek en wat zijn de andere voorwaarden etc etc?

sikkwitttet
10-06-2009, 16:25
dacht zelf dat het zo ging.
je moet 2 keer van de 3 keer een podium plek krijgen. wil je uit eindelijk bij de nr 3,2 of 1 komen.
dus als je 1 keer eerste word en 2 keer buiten podium komt. pech gehad.
maar voor eerste plek dan 10 punten, 2 5 en 3de , dacht ik.weet neit zeker. maar het is inieder geval zoiets.

en jopke. ben jij die knul die bij -83 beginners 2 werd? die jongen die al die heupworpen maakte?

Jochem
10-06-2009, 16:54
1e, 2e, 3e is 10-7-5 , aan het eind meeste punten wint.

Perfectteamcindy
10-06-2009, 19:20
Dus als je een competitie gemist hebt kan je het eigenlijk al vergeten...
Jammer dak de eerste keer gemist heb dan!

Jochem
11-06-2009, 00:49
Dus als je een competitie gemist hebt kan je het eigenlijk al vergeten...
Jammer dak de eerste keer gemist heb dan!

Jah, tenzij je directe tegenstander een podium mist.

jopke
11-06-2009, 01:29
dacht zelf dat het zo ging.
je moet 2 keer van de 3 keer een podium plek krijgen. wil je uit eindelijk bij de nr 3,2 of 1 komen.
dus als je 1 keer eerste word en 2 keer buiten podium komt. pech gehad.
maar voor eerste plek dan 10 punten, 2 5 en 3de , dacht ik.weet neit zeker. maar het is inieder geval zoiets.

en jopke. ben jij die knul die bij -83 beginners 2 werd? die jongen die al die heupworpen maakte?


klopt, ben jij laurens die me goede tips gaf voor de finale?

A.F.
11-06-2009, 01:37
klopt, ben jij laurens die me goede tips gaf voor de finale?

Ja dat is hij...

Nou .. ff nummers uitwisselen en misschien kunnen jullie dan leuk gezellig daten.

schurem
12-06-2009, 14:57
alle matches van mij dit jaar. dat was op 83- beginners dus. (http://www.youtube.com/user/SchuremTheGrappler)

Tsuki
12-06-2009, 15:12
Ja dat is hij...

Nou .. ff nummers uitwisselen en misschien kunnen jullie dan leuk gezellig daten.

idd kan hij je is lekker in een heupworp nemen ..............

sikkwitttet
13-06-2009, 01:25
Ja dat is hij...

Nou .. ff nummers uitwisselen en misschien kunnen jullie dan leuk gezellig daten.


flipper jaloers.

tsuki. ........................zielig

Yoseikan Ede
14-06-2009, 22:15
De grappling uitslagen (http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=203&Itemid=1)staan op de site.

NielsN
14-06-2009, 23:29
Er waren maar 2 zwaargewichten (+100), beginners en gevorderd?

SebasMMA
15-06-2009, 12:49
De grappling uitslagen (http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=203&Itemid=1)staan op de site.


Het is Spartan Fights Groningen en bij -65 beginners was Yenkit 1e en Barry 2e :P