PDA

View Full Version : Wanderlei Silva Training for UFC 99 with former chutebox coach



Tony
01-05-2009, 17:45
YouTube - Wanderlei Silva training with former chuteboxe coach Rafael Cordeiro for UFC 99 (http://www.youtube.com/watch?v=AIBPVR7mdDA)

LittleWanderlei
01-05-2009, 18:10
Ik sta nog altijd achter the axe murderer! :)

NielsN
01-05-2009, 18:49
Ik denk dat hij best wel kansloos is tegen Franklin. Ik zie iig niet hoe hij dat zou moeten winnen.

In de clinch? Nee, want dan gaat het naar de grond.
Op de grond? Geen kans, dan wordt het of kloppen, of heel veel stoten eten.

Misschien staand als ze stoten gaan uitwisselen. Maar dan is Franklin volgens mij nog steeds veel scherper.

Nickuraba
01-05-2009, 20:03
Op de grond zie ik wanderlei echt niet kloppen of veel stoten eten! standup ben ik nooit echt impressed van hem geweest, het werkte vroeger, maar ook het niveau van striken neemt in het mma steeds meer en meer toe!

maar hij heeft wel tegen grote/zware gasten gestaan, denk dat die met dat en mede ervaring een hoop voordeel kan halen!

goro
02-05-2009, 01:25
Pfffff die technische uileg van jullie... wtf?

WARRRRRRR Wanderrrrrlei!!!!

refrein:
tumtumtum tumtumtum tum tererrerum tumtumtum tumtumtum tererererum 2X
met schelle stem: wand de lei siiiiiiiiil baaaaaaa!!
refrein: tumtumtum tumtumtum tum tererrerum tumtumtum tumtumtum tererererum 2X

YoMarK
02-05-2009, 02:15
Ziet er wel weer uit als een beest, ben benieuwd of hij z'n kin kan beschermen...dan kan hij het echt nog wel.

Sendur
02-05-2009, 12:49
Ik heb mijn twijfels over Wand, hoop wel dat hij Franklin klopt.

De man van 14K
02-05-2009, 14:17
zou echt super zijn als Wand zou winnen! Maar ik durf er geen vcash op te zetten(als ik dat zou hebben)

El Bambino
02-05-2009, 16:35
Ik sta nog altijd achter the axe murderer! :)


Ben een groot fan van Wanderlei maar eerlijk is eerlijk en het beste is er van af bij Wanderlei. Het is geen top meer en het is wel jammer want in zijn toptijd was ie een sensatie !

Jochem
02-05-2009, 22:16
dickheads. Wand wint dit natuurlijk.

LittleWanderlei
14-05-2009, 02:27
Das waar, hetzelfde met crocop.. (hoop nog op een vette comeback van hem!), maar toch gaat wanderlei 100% voor de show, kijk naar zijn fight tegen the iceman.. hij kreeg er, maar die agressie en doorzetting die ik van hem zie, speelt geen rol of ie verliest, das een monster en een voorbeeld van hoe je een show/fight moet geven :) op da niveau draait het niet alleen over winnen, maar meer met de fans en hoe je vecht en hoe je jezelf geeft voor het publiek.

LittleWanderlei
14-05-2009, 02:27
Ben een groot fan van Wanderlei maar eerlijk is eerlijk en het beste is er van af bij Wanderlei. Het is geen top meer en het is wel jammer want in zijn toptijd was ie een sensatie !


Das waar, hetzelfde met crocop.. (hoop nog op een vette comeback van hem!), maar toch gaat wanderlei 100% voor de show, kijk naar zijn fight tegen the iceman.. hij kreeg er, maar die agressie en doorzetting die ik van hem zie, speelt geen rol of ie verliest, das een monster en een voorbeeld van hoe je een show/fight moet geven :) op da niveau draait het niet alleen over winnen, maar meer met de fans en hoe je vecht en hoe je jezelf geeft voor het publiek.

Ralph
14-05-2009, 02:55
Zijn hoofd is een groot raakvlak itt zijn lichaam, ben benieuwd of hij nog veel energie overhoudt van zijn weight cut naar 185.

Vechten ze trouwens op 185 lbs? Er staat me iets van bij dat het een catchweight zou worden....

Tony
14-05-2009, 09:20
is idd op catchweight afaik

Sendur
14-05-2009, 09:30
dickheads. Wand wint dit natuurlijk.


That's the spirit:thup: