PDA

View Full Version : The greatest fighter to have ever lived!



Sendur
02-05-2009, 12:54
Mooie highlight, helemaal kijken einde is the bomb.




http://www.youtube.com/watch?v=RE7diB6Z5TY

Allinn
02-05-2009, 13:05
Nice Shit !!!!

Wiseguy
02-05-2009, 13:18
Vind die titel dubieus

Fedor heeft misschien 25 partijen op rij gewonnen maar Ray Robinson heeft er 95 op rij gewonnen.

Fedor verdient het niet om de beste vechter allertijden genoemd te worden. Althans nog niet.

kooivechter
02-05-2009, 13:20
wat een beest is het

MilfhunterMMA
02-05-2009, 13:37
Vind die titel dubieus

Fedor heeft misschien 25 partijen op rij gewonnen maar Ray Robinson heeft er 95 op rij gewonnen.

Fedor verdient het niet om de beste vechter allertijden genoemd te worden. Althans nog niet.

ach hij hoort wel in het rijtje. Ook omdat het MMA is en hij is ongeevenaard.

Tony Galento
02-05-2009, 13:49
Vind die titel dubieus

Fedor heeft misschien 25 partijen op rij gewonnen maar Ray Robinson heeft er 95 op rij gewonnen.

Fedor verdient het niet om de beste vechter allertijden genoemd te worden. Althans nog niet.


Vreemde vergelijking.

Bovendien heeft Bruce Lee nooit verloren.

Durfal
02-05-2009, 17:51
Vreemde vergelijking.

Bovendien heeft Bruce Lee nooit verloren.

Volgens Ronald Wustenberg is Chris Dolman de sterkste vechter ter wereld..........

Garcia
02-05-2009, 18:31
Fedor is de champ!!!

kooivechter
02-05-2009, 18:46
Volgens Ronald Wustenberg is Chris Dolman de sterkste vechter ter wereld..........

als wustenberg het zegt zal het wel waar zijn

TheHagueBoxer
02-05-2009, 18:57
Vind die titel dubieus

Fedor heeft misschien 25 partijen op rij gewonnen maar Ray Robinson heeft er 95 op rij gewonnen.

Fedor verdient het niet om de beste vechter allertijden genoemd te worden. Althans nog niet.


tja ik ga er van uit dat er greatest mma fighter bedoeld word want het zou zowiezo nergens op slaan om hem met boksers te vergelijken. hele andere sport die ook veeeel meer geschiedenis heeft

ik vind fedor trouwens ook de beste mma vechter maar aardig irritant dat hij altijd zo opgehemeld wordt... hij moet vaker vechten en tegen betere tegenstanders

Wiseguy
02-05-2009, 19:35
Vreemde vergelijking.

Bovendien heeft Bruce Lee nooit verloren.


Volgens mij zijn boxers ook fighters. Dus zo vreemd vind ik de vergelijking niet.

Spike_tm
02-05-2009, 19:45
Atillah de Hun??
Nope, toch weer Fedor. Wil hem nu wel weer eens een partij zien knokken. Teken voor de lol bij UFC voor een paar partijen, sla Lesnar zo hard dat hij op ballet wil en ga dan weer rustig op vakantie in middle of nowhere Rusland. Nu is het wel erg stil...

Nopain85
02-05-2009, 20:16
Volgens mij zijn boxers ook fighters. Dus zo vreemd vind ik de vergelijking niet.

ik wel , dus jij kijkt alleen naar records ? Als je naar het totaal plaatje kijkt is fedor een veel betere vechter dan robinson , en ik hou er niet van om boksen en mma met elkaar te vergelijken maar boksen is voor mij meer alleen een sport dan echt vechten ( en ik train het zelf ook ) , ze zijn maar bezig met 1 iets en dat is hun handen.

Maarja ieder zijn mening .

Garcia
02-05-2009, 20:45
Atillah de Hun??
Nope, toch weer Fedor. Wil hem nu wel weer eens een partij zien knokken. Teken voor de lol bij UFC voor een paar partijen, sla Lesnar zo hard dat hij op ballet wil en ga dan weer rustig op vakantie in middle of nowhere Rusland. Nu is het wel erg stil...

Hij heeft net een partij tegen Arlovski gevochten eind januari.

Spike_tm
03-05-2009, 12:06
Hij heeft net een partij tegen Arlovski gevochten eind januari.

We zitten nu in mei, dat noem ik niet net een partij gevochten. Heb ook nog niks gehoord over de volgende partij.

Anderson
03-05-2009, 12:24
108 k.o. op je naam hebben en dan horen van een pubertje die waarschijnlijk nog geen eens 5 keer gevochten heeft in zijn leven, Ray Robinson is geen vechter maar een sportman.

slechtste post ooit.

micha
03-05-2009, 12:24
Hij vecht veel te weinig echt jammer

Mark105
03-05-2009, 12:39
Zoals ik het interpreteer bedoelen ze in het filmpje gewoon dat Fedor de Robinson van het MMA is, net zoals Woods van het golf en Jordan van het basketbal.

Daar ben ik het wel mee eens.

tom l
03-05-2009, 13:34
Volgens mij zijn boxers ook fighters. Dus zo vreemd vind ik de vergelijking niet.

Die boksers waar jij het over hebt zouden door Fedor geownd worden. Ik denk dat er 'greatest fighter' staat omdat Fedor ook gewoon een betere 'echte' vechter is als die boksers. Zet Fedor tegen zo'n bokser en de bokser is kansloos.

TheHagueBoxer
03-05-2009, 14:10
Die boksers waar jij het over hebt zouden door Fedor geownd worden. Ik denk dat er 'greatest fighter' staat omdat Fedor ook gewoon een betere 'echte' vechter is als die boksers. Zet Fedor tegen zo'n bokser en de bokser is kansloos.

dit is echt weer een domme opmerking...

boksen en mma zijn allebij sporten toch?? in boksen verliest fedor gegarandeerd en in mma verliest een bokser gegarandeerd... en hoezo echte vechter omdat het meer op een echt gevecht (dus straatgevecht..) lijkt? het is tog sport!

ohja en als je fedor een betere sportman of vechter vind dan ray robinson durf ik te wedden dat je nog nooit 1 volledige bokswedstrijd van ray robinson bekeken hebt, verder ga ik daar nieteens op in

TOON
03-05-2009, 14:50
appels met peren vergelijken.....

maar als je beweert dat MMA het dichts bij een 'echt' gevecht staat en we zijn het er over eens dat Fedor de allerbeste MMA-er is aller tijden, dan zou je wel kunnen beweren dat ie de beste fighter of all times is....

maar goed....blijft een ongrijpbare discussie natuurlijk, zoals ik al zei, appels met peren vergelijken gaat gewoon niet....boksers met mma-ers vergelijken werkt ook niet...
zelfde als dat P4P verhaal, ook zo'n nutteloze discussie...

denk dat iedereen het iig erover eens is dat Fedor te weinig vecht!

RNLMC
03-05-2009, 15:03
Sugar Robinson vocht in de eerste 11 jaar van zijn profcarriere effe meer dan 130 partijen(voor zijn tijdelijke retirement), met meer dan 80 k.o`s. Gemiddeld ong. 1 keer per maand dus. In totaal vocht hij 200 partijen.

Maar toch vind je Fedor de betere sportman? met nog geen 30 partijen.

Ik vind Fedor btw ook de beste MMA!! vechter van alle tijden, denk niet dat je voor alle vechtsporten die er zijn 1 grootste uit kan zoeken. Elke tak zijn eigen nr. 1.

Tony Galento
03-05-2009, 16:43
Volgens mij zijn boxers ook fighters. Dus zo vreemd vind ik de vergelijking niet.

Het gaat toch om the greatest fighter?

Jij denkt dat Sugar Ray een kans had gemaakt tegen Fedor? :D

Bruce Lee misschien. ;)

Wiseguy
03-05-2009, 23:09
Die boksers waar jij het over hebt zouden door Fedor geownd worden. Ik denk dat er 'greatest fighter' staat omdat Fedor ook gewoon een betere 'echte' vechter is als die boksers. Zet Fedor tegen zo'n bokser en de bokser is kansloos.

Wat een tenenkrommende post.

Hoe kan je zo minachtend praten over een legende als Robinson. Je refereert naar hem als "zo'n" boxer. Ik dacht dat dit forum bestaat uit vechtsportkenners.

Wat een onwetendheid.

NielsN
03-05-2009, 23:17
Wie is die Robinson dan waar iedereen het de hele tijd over heeft?

:p

Wiseguy
03-05-2009, 23:30
Dat was 1 van die boksertjes.

Hij nam het 6 maal op tegen 1 of andere lamotta. Je weet wel nog zo'n koekebakker

p.s. Bisping en Andy wang rule.

superfreak
04-05-2009, 11:42
Bruce Lee zo iederen klaren. kies maar een vechtsport en hij zou geven.

Tony Galento
04-05-2009, 12:34
Bruce Lee zo iederen klaren. kies maar een vechtsport en hij zou geven.

John Wayne zou ook een goede kans maken.

kickboxer1987
04-05-2009, 12:41
Bruce Lee zo iederen klaren. kies maar een vechtsport en hij zou geven.

Bruce Lee, John Wayne.... Laat me niet lachen.

Er is maar 1 de beste!

http://students.georgiasouthern.edu/greeklife/Chuck-Norris.jpg

Einde discussie

dietrik
04-05-2009, 12:42
Chuck is de man.

Marchant
04-05-2009, 12:45
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/kick-boxerkopie.jpg