PDA

View Full Version : Stelling: "Paper Champ"???



Duncan
03-05-2009, 19:09
Wat vinden jullie?

-Mag een Nederlands kampioen MMA(A-klasse), wanneer hij zijn mma-titel mag/moet/gaat verdedigen, een door de promotor voorgedragen tegenstander weigeren omdat hij de tegenstander te ervaren vindt?

-Of vinden jullie net als ik dat wanneer je niet als "Paper Champ" gezien wilt worden maar als waardige kampioen je geen tegenstanders mag/moet weigeren omdat je deze te ervaren vindt?

phranq
03-05-2009, 19:12
Lijkt me een duidelijk verhaal Duncan... nu willen we natuurlijk allemaal weten om wie het gaat.. ;)

Jani
03-05-2009, 19:17
Of vinden jullie net als ik dat wanneer je niet als "Paper Champ" gezien wilt worden maar als waardige kampioen je geen tegenstanders mag/moet weigeren omdat je deze te ervaren vindt?

X2

als een kampioen iemand om die reden weigert,is hij geen kampioen..

A.F.
03-05-2009, 19:26
Wat vinden jullie?

-Mag een Nederlands kampioen MMA(A-klasse), wanneer hij zijn mma-titel mag/moet/gaat verdedigen, een door de promotor voorgedragen tegenstander weigeren omdat hij de tegenstander te ervaren vindt?

-Of vinden jullie net als ik dat wanneer je niet als "Paper Champ" gezien wilt worden maar als waardige kampioen je geen tegenstanders mag/moet weigeren omdat je deze te ervaren vindt?

Als je kampioen bent KAN en MAG je niemand weigeren!!!!

Ik heb een vermoeden over wie het gaat....

renamer
03-05-2009, 19:27
goh... over wie zou dat toch gaan..

maar ik heb idd ook wel eens gehoord dat "diegene" een beetje kieskeurig is met het uitkiezen van zijn tegenstanders..

Hiro
03-05-2009, 19:30
Gaat dit misschien om een WFCA titel?

Wanneer ga je weer vechten Marc? Laatst wat ik hoorde was dat je een schouderoperatie hebt gehad.

blackadder
03-05-2009, 19:33
goh... over wie zou dat toch gaan..
Wie dan?:confused:

TOON
03-05-2009, 19:36
Wie dan?:confused:

x100! ben zoooooooo nieuwsgierig.....zit me een partij te F5-en hier!! ZEG HET!!

renamer
03-05-2009, 19:39
komop jongens.. danken jullie dat ik dat hier ff aan de grote klok ga hangen.. ik kan er natuurlijk langs zitten (ik denk van niet) en dat wil ik niet op mijn geweten hebben..

inc
03-05-2009, 19:41
dan weet ik al genoeg inderdaad. trek het slecht dat iemand zich kampioen noemt en tegenstanders weigert vanwege het feit dat hij of zij zijn tegenstander te ervaren vindt. Als je bang bent om je titel kwijt te raken dan moet je stoppen... als je kampioen bent wil dit zeggen dat je in die klasse de beste bent bij die bond. tegenstanders weigeren is een teken van zwakte.

Ben
03-05-2009, 19:44
dan weet ik al genoeg inderdaad. trek het slecht dat iemand zich kampioen noemt en tegenstanders weigert vanwege het feit dat hij of zij zijn tegenstander te ervaren vindt. Als je bang bent om je titel kwijt te raken dan moet je stoppen... als je kampioen bent wil dit zeggen dat je in die klasse de beste bent bij die bond. tegenstanders weigeren is een teken van zwakte.

x2

123trisweat
03-05-2009, 19:50
hmm, ben wederom een noob hierin. Maaruh hoe zit dat dan? Een bond bepaalt toch wie je eerst volgende tegenstander is???

renamer
03-05-2009, 19:53
nee de promotor.. die kijkt wie hij kan hebben en kan betalen.. de bond heeft daar volgens mij niet veel in te zeggen

A.F.
03-05-2009, 20:38
Is het................................


















nah toch maar niet

micha
03-05-2009, 20:45
nou brand los

ICON
03-05-2009, 20:52
ik zat gewoon niet lekker in mn vel.

volgende keer vecht ik tegen je, maar dan moet jij wel een hand op je rug binden en geblinddoekt zijn! :ninja2:

De dikke nudist
03-05-2009, 20:53
Ik ga even een kopje thee zetten en genieten van deze thread.:lol:

BBC
03-05-2009, 21:05
Of je zegt om wie het gaat, of je zwijgt. Dat zijn de mogelijkheden. Geen hulplijnen, niet vragen aan het publiek, geen jokers, gewoon zeggen.

nila
03-05-2009, 21:19
Wie is het??

Wheelie
03-05-2009, 21:19
Ik ben ook wel erg benieuwd om wie het gaat.

Als kampioen moet je geen tegenstander uit de weg gaan.

TOON
03-05-2009, 21:23
oke....ik haak officieel af nu.....

succes ermee allemaal.....ik ben het overigens wel eens met de topic starter....een echte champ moet/mag niemand weigeren....

ben het niet zo eens met de manier hoe dit gepost wordt....roept veel vragen op joh! ;-)

Justinian
03-05-2009, 21:48
Gaat dit misschien om een WFCA titel?

Wanneer ga je weer vechten Marc? Laatst wat ik hoorde was dat je een schouderoperatie hebt gehad.
::-World.Full.Contact.Association-:: (http://www.wfca.info/titels-mma.htm)
Eens even redeneren. Marc zit in de klasse 70 a 75kg, dus ik denk dat hij op deze categorie doelt. Het gaat hier om de Nederlandse titel. Er zijn op MMA gebied volgens mij niet zoveel Nederlandse bonden. Als ik het goed heb: Shooto, WFCA, Nover/Rings. Alleen van de WFCA heb ik de titels kunnen achterhalen. In de klasse -75kg is op dit moment Danny Hoyer de kampioen.


Staat overigens een foutje op de site van de WFCA. Er staat dat Mazidi de 95+ NL-titel heeft gewonnen van Bourekba; dit is net andersom.

sikkwitttet
03-05-2009, 23:52
dus je zegt danny hoyer????

koc22_2
04-05-2009, 00:52
Betreft mijn gala op 27 september waar ik oorspronkelijk,
hoyer vs eddy ter veen had staan, deze hebben al tegen elkaar gestaan, en heb marc een tijd geleden benadert voor deze partij. Onlangs sprak ik marc, die aangaf eventueel zelf te vechten, voor het afgesproken bedrag!! Dit moet ik als promotor natuurlijk eerst bespreken met de tegen partij. Die aangaf liever tegen eddy te vechten. Duncan is natuurlijk een veel ervarende man ja.... ik heb zelf aangegeven dat ik hoyer vs marc duncan een veel mooiere affiche vind. Maar dit zou automatisch ook betekenen dat het gage van hoyer (eventueel ) moet veranderen, want op papier is duncan een betere tegenstander. Persoonlijk vind ik dit jammer dat het op deze manier op internet moet komen.... iemand heeft wel het recht om een partij te weigeren als er al een ander vast staat!! Danny heeft mij aangeven dat elke promotor die partij mag zetten, elk ander gala, maar niet 27 sept!

groeten


alan

http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/progress.gif

De man van 14K
04-05-2009, 10:55
Danny Hoyer werd nog niet zolang geleden zwaar ge Powned door onze Flipper.
Sterker nog, ik denk dat als je het Flipper vraag dat hij gewoon tegen Marc Duncan zou aantreden, titel of geen titel.

inc
04-05-2009, 10:56
Helder antwoord, maar dat neemt niet weg dat ik met name door jou laatste zin blijf denken dat het hem puur zou gaan om het behouden van die titel en een soort privilege heeft om zijn tegenstanders uit te kiezen. Zou een mooi verhaal worden als andere organisatie ook zo omzouden gaan met hun titels.
want als het zou gaan om voorbereidingstijd...heeft hij 4,5 maand.

renamer
04-05-2009, 11:43
mss geeft diegene er wel een goede reden voor...

maar we weten natuurlijk nogsteeds niet zeker dat het over diegene gaat...

Marchant
04-05-2009, 11:59
mss geeft diegene er wel een goede reden voor...

maar we weten natuurlijk nogsteeds niet zeker dat het over diegene gaat...

Ben ook benieuwd hoor .......wel spannend :sleep1:

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/464818885_5_AtaFkopie.jpg

new_world_order
04-05-2009, 15:58
lijkt me logisch dat het daar over gaat aangezien alle betrokkenen voor komen in dit verhaal.


Betreft mijn gala op 27 september waar ik oorspronkelijk,
hoyer vs eddy ter veen had staan, deze hebben al tegen elkaar gestaan, en heb marc een tijd geleden benadert voor deze partij. Onlangs sprak ik marc, die aangaf eventueel zelf te vechten, voor het afgesproken bedrag!! Dit moet ik als promotor natuurlijk eerst bespreken met de tegen partij. Die aangaf liever tegen eddy te vechten. Duncan is natuurlijk een veel ervarende man ja.... ik heb zelf aangegeven dat ik hoyer vs marc duncan een veel mooiere affiche vind. Maar dit zou automatisch ook betekenen dat het gage van hoyer (eventueel ) moet veranderen, want op papier is duncan een betere tegenstander. Persoonlijk vind ik dit jammer dat het op deze manier op internet moet komen.... iemand heeft wel het recht om een partij te weigeren als er al een ander vast staat!! Danny heeft mij aangeven dat elke promotor die partij mag zetten, elk ander gala, maar niet 27 sept!

groeten


alan

A.F.
04-05-2009, 16:14
Danny Hoyer werd nog niet zolang geleden zwaar ge Powned door onze Flipper.
Sterker nog, ik denk dat als je het Flipper vraag dat hij gewoon tegen Marc Duncan zou aantreden, titel of geen titel.

Tsja...

Ik kan nu moeilijk NEE gaan zeggen hé... thnx Rosso ! :fp:

Zou wel een leuke partij zijn... heb het er laatst nog met hem over gehad...

Eerst maar eens kijken hoe me nek zich verder gaat ontwikkelen...

ps: dan mag ie wel eerst wat afvallen... de man is groot geworden

Ivo_Colos
04-05-2009, 16:30
Ik ben op regeltjes-gebied geen expert geen kenner maar het lijkt me niet dat iemand een titel partij mag weigeren op grond van te hoge ervaring (als het niet om een amateur-titel gaat).

Vind het zoiezo een beetje vreemd.
Ik ben de kampioen maar wil niet vechten omdat je te goed bent!?!?

Justinian
04-05-2009, 16:34
Ik ben op regeltjes-gebied geen expert geen kenner maar het lijkt me niet dat iemand een titel partij mag weigeren op grond van te hoge ervaring (als het niet om een amateur-titel gaat).

Vind het zoiezo een beetje vreemd.
Ik ben de kampioen maar wil niet vechten omdat je te goed bent!?!?
Kan het deels wel begrijpen als ik het verhaal van de promotor lees. Je neemt een partij aan voor een bepaald bedrag. Dat bedrag is mede afhankelijk van het niveau van de tegenstander lijkt me. Als ik het goed begrijp wil hij wel vechten tegen Duncan, maar niet op dit gala voor het afgesproken bedrag. Wel op een ander gala, maar dan hangt daar een ander prijskaartje aan. Moet natuurlijk wel een redelijk bedrag zijn ;)

NielsN
04-05-2009, 16:36
Dat zal het zijn, idd. Maar het blijft een beetje vreemd...

NielsN
04-05-2009, 16:37
Ik snap het niet, altijd maar het "tegenstander accepteren mentaliteit" in andere sporten komt dat toch ook niet voor, waar komt dit vandaan, wat is de basis hiervan?

Zal er mee te maken hebben dat in andere sporten er geen koppen afgeslagen worden bij een mismatch. ;)

M A F
04-05-2009, 16:55
Het gebeurt wel vaker dat tegenstanders geweigerd worden.
Er worden zelfs partijen geweigerd omdat de tegenstander te min zou zijn en dat er geen eer aan te behalen is.

Maar volgens mij is het zo dat een titel binnen een jaar verdedigd moet worden, zo niet dan is ie vacant.
Dat zou in het geval van Danny Hoyer 28 september zijn.

koc22_2
04-05-2009, 17:17
en laat het gala nou eens 27 september zijn !!! 2009

Wheelie
04-05-2009, 18:06
ik heb zelf aangegeven dat ik hoyer vs marc duncan een veel mooiere affiche vind.

Dat vind ik ook ;)


en laat het gala nou eens 27 september zijn !!! 2009

haha Precies op tijd.

Succes Alan

Duncan
04-05-2009, 18:44
@Alan en de rest :

Heb het net telefonisch al besproken maar wil toch het e.e.a. toelichten zodat de rest het ook snapt!
Ik heb bewust een stelling geplaatst zonder namen te noemen omdat ik niemand wilde schaden dus m.i is hier niets verkeerds aan. Had ik dit wel gewild dan had ik er simpelweg wel een naam bijgezet.

Er was idd een akkoord met de promotor over de partij Danny vs Eddy MAAR ik heb ook gezegd dat Eddy al 3 maanden niet heeft getraind i.v.m. een lelijke rugblessure en tot op heden nog geen serieuze training heeft gedaan. En of het hierdoor geen betere optie was dat ik de partij, inclusief Eddy’s gage overnam!?...rest van het verhaal kennen we…

De partij staat dus in zo verre “vast” dat Eddy wel volledig hersteld moet zijn wil deze partij doorgang vinden (Overigens ben ik hier wel positief over! Hebben immers nog 5 maanden te gaan!)

@Hali: Ik heb idd een schouderoperatie achter de rug en moet 6 – 9 (tot juni – sept) maanden revalideren.
De intentie is er om zeker nog 1 partij te draaien en het hangt van het verloop van deze partij af of ik nog verdere partijen ga draaien! Revalidatie gaat overigens perfect!

@Rosso: Van Flipper weet ik 100% zeker dat hij tegen me zou aantreden! Laatst nog over gehad met hem…mocht het tegen zitten met ons beider revalidatie dan stelde hij voor om een “G” klasse partij te knokken (“G”= zittend op de billen op elkaar inmeppen MAAR wel verantwoord, dus met hoofdkap!)

@Flipper: Groot?....biatch! ;-)

Zoals ik het nu begrijp is het dus een financieele kwestie?!

Hypothetische vraag: Zou de kampioen, wanneer hij ook mijn gage geschonken zou krijgen, misschien wel zijn titel willen verdedigen tegen mij?

Wheelie
04-05-2009, 18:55
Zoals ik het nu begrijp is het dus een financieele kwestie?!

Hypothetische vraag: Zou de kampioen, wanneer hij ook mijn gage geschonken zou krijgen, misschien wel zijn titel willen verdedigen tegen mij?
Misschien kan Danny Hoyer deze vraag zelf beantwoorden.
Hij is lid van Mixfight.nl en heeft vandaag nog het forum bezocht ;)

bryan
04-05-2009, 19:01
ik zeg WARRRR marc....

renamer
04-05-2009, 19:16
ok.. ik had dus gelijk ;)


beetje flauw idd maar ik heb zoon donkerbruin vermoeden dat hij die partij op zijn eigen gala wil hebben (zou ik ook willen)

maruuh als eddy niet optijd klaar is en hij wil marc nog niet aanpakken op dit gala.. wie gaat het dan worden wie staan er op de nominatie voor een titelkans?

(is wfca alleen nederlands of word er ook veel met belgen gewerkt)

ICON
04-05-2009, 19:38
@Alan en de rest :

Heb het net telefonisch al besproken maar wil toch het e.e.a. toelichten zodat de rest het ook snapt!
Ik heb bewust een stelling geplaatst zonder namen te noemen omdat ik niemand wilde schaden dus m.i is hier niets verkeerds aan. Had ik dit wel gewild dan had ik er simpelweg wel een naam bijgezet.



no offence maar 1+1=2

iedereen met een beetje kijk erop wist meteen al dat het om danny Hoyer gaat.

ik ben het verder wel met je eens dat je altijd je titel moet verdedigen, helemaal als het nog 5 maanden voorbereiding is.

je geeft ook al aan eventueel(maar stel je nou eens voor dat het niet hypothetisch zou zijn) je gage af te willen staan dus ik neem aan( ken je gage niet) dat het dan financieel ook opgelost is.

Solar
04-05-2009, 19:44
ok.. ik had dus gelijk ;)


beetje flauw idd maar ik heb zoon donkerbruin vermoeden dat hij die partij op zijn eigen gala wil hebben (zou ik ook willen)

maruuh als eddy niet optijd klaar is en hij wil marc nog niet aanpakken op dit gala.. wie gaat het dan worden wie staan er op de nominatie voor een titelkans?

(is wfca alleen nederlands of word er ook veel met belgen gewerkt)

Nope, geen Belgen in een Nederlands titelgevecht ;)

arne046
04-05-2009, 23:49
Wat is dit voor een onzin allemaal. Er is een titelgevecht geregeld tussen Danny Hoyer en Eddy Ter Veen en zitten Duncan en anderen hier nu een beetje te steuken met paperchamp e.d.... Komop Eddy is toch een leerling Marc, waarom probeert hij dan een titelgevecht van hem af te pakken? Hij moet trots zijn dat een leerling van hem voor de titel mag vechten en Danny heeft zelf aangegeven dat hij op een andere datum tegen Marc wil vechten. ik zie geen probleem of reden voor deze topic. Ik vind het een beetje respectloos tegen Danny om hem voor paper champ uit te maken.

OehlersMan
05-05-2009, 00:54
anyway
marc heeft gewoon gelijk en deze discussie was al een keertje voorgekomen toen Hyram Rodriguez tegen hem wou vechten maar the paper champ wou alleen ducos zien en zijn titel niet op spel zeten

dus NU heeft hij niet alleen de titel maar ook een bijnaam gekregen te gek zeg
Danny "the paper champ" Hoyer
damn man i really proud of u man

maar idd nog 5 maanden te gaan

HUNTER
05-05-2009, 01:02
tsja....

dat heb je met zo veel bonden en bondjes. Dan kan het dus gebeuren dat er iemand kampioen is terwijl er in Nederland wellicht betere vechters zijn in een bepaalde klasse.
Denk dat de term 'paper champ' dan meer 'paper federation' mag heten. Als een organisatie iemand kampioen maakt terwijl hij daar niet de juiste persoon voor is, moet je het de vechter dan kwalijk nemen dat hij een titelkans aanpakt?

Dit lijkt mij gewoon weer een kwestie van pleiten voor die welhaast utopische ene bond, waarvan de Nederlands kampioen ook de allerbeste is in een bepaalde klasse. Maar nu wordt er overal gestrooid met titels. Logisch dat mensen hiervoor in aanmerking willen komen, hoe nietszeggend sommige titels ook zijn.

Het zou overigens wel heel vet zijn als er een -70 MMA Dutch GP zou worden georganiseerd. Zo veel talent en goede vechters hebben we hier... En dan drie of vier rondes over drie gala dagen verspreiden, met alle toppers er bij. Lijkt me echt mega vet!

sikkwitttet
05-05-2009, 01:10
vind door te zeggen paper champ dat je toch steek onder de gordel geeft.

lopez86
05-05-2009, 01:28
misschien wel, maar dat is dan ook puur aan de "kampioen" in kwestie te verwijten...

renamer
05-05-2009, 01:28
DUANE VAN HELVOIRT...........

ben046
05-05-2009, 09:18
anyway
marc heeft gewoon gelijk en deze discussie was al een keertje voorgekomen toen Hyram Rodriguez tegen hem wou vechten maar the paper champ wou alleen ducos zien en zijn titel niet op spel zeten

dus NU heeft hij niet alleen de titel maar ook een bijnaam gekregen te gek zeg
Danny "the paper champ" Hoyer
damn man i really proud of u man

maar idd nog 5 maanden te gaan

Sul hey! Moet je overal serieus op ingaan als je wordt uitgedaagd voor je titel waar je zo hard voor hebt getraind.. Hoezo nu de bijnaam paper champ?? Dit is steuken voor niks wat is dit voor een bullshit...

OehlersMan
05-05-2009, 10:17
Het zou overigens wel heel vet zijn als er een -70 MMA Dutch GP zou worden georganiseerd. Zo veel talent en goede vechters hebben we hier... En dan drie of vier rondes over drie gala dagen verspreiden, met alle toppers er bij. Lijkt me echt mega vet!


2X

A.F.
05-05-2009, 10:53
x3

Latoel... Duncan....romano... Van bergen.... Bogdan...helvoirt...wie hebben we nog meer? Sharifi natuurlijk...

Justinian
05-05-2009, 11:12
x3

Latoel... Duncan....romano... Van bergen.... Bogdan...helvoirt...wie hebben we nog meer? Sharifi natuurlijk...
...en Rotgans en Munter natuurlijk.

Helvoirt zit volgens mij op 75kg, maar ik kan me vergissen.

Bert Kops
05-05-2009, 11:51
...

Helvoirt zit volgens mij op 75kg

En Bogdan op 65kg. en als het moet op 60!

Dennuz
05-05-2009, 11:53
En Bogdan op 65kg. en als het moet op 60!

60kg??? :eek:

Ik wist dat er iets aparts was met die ledematen van hem, maar hij kan ze er dus afschroeven ;)

A.F.
05-05-2009, 12:06
Hahahaha...

OehlersMan
05-05-2009, 13:44
x3

Latoel... Duncan....romano... Van bergen.... Bogdan...helvoirt...wie hebben we nog meer? Sharifi natuurlijk...


5X

Latoel... Duncan....romano... Van bergen.... Bogdan...helvoirt....H Rodriguez .....Johan Croes....


of we moeten er een poll gemaakt worden voor stemen dat de GP gedaan worden
ik zeg binne 4 maanden

Jochem
05-05-2009, 13:44
...en Rotgans en Munter natuurlijk.

Helvoirt zit volgens mij op 75kg, maar ik kan me vergissen.

Voor dit tournooi komt ie wel een klasse lager is mijn inschatting, nu zit hij op 71-72 meen ik.

HUNTER
05-05-2009, 14:24
damn wat een vooruitzicht.....

zou echt wel heel vet zijn om zo'n toernooi in Nederland neer te zetten:

bogdan christea
marc duncan
arno flipper
danny van bergen
vincent latoel
danial shirifi
arman soufi
azad soufi
duane v helvoirt
hyram rodrigues
danny hoyer
romano de los reyes
johan croes
ben boekee
eddy ter veen
moien takalou

16 man... hoppa. Make it happen!!!!

phranq
05-05-2009, 14:27
damn wat een vooruitzicht.....

zou echt wel heel vet zijn om zo'n toernooi in Nederland neer te zetten:

bogdan christea
marc duncan
arno flipper
danny van bergen
vincent latoel
danial shirifi
arman soufi
azad soufi
duane v helvoirt
hyram rodrigues
danny hoyer
romano de los reyes
johan croes
ben boekee
eddy ter veen
moien takalou

16 man... hoppa. Make it happen!!!!

Hoort Hoyer dan niet thuis op zo'n toernooi?

sportfan
05-05-2009, 14:27
damn wat een vooruitzicht.....

zou echt wel heel vet zijn om zo'n toernooi in Nederland neer te zetten:

bogdan christea
marc duncan
arno flipper
danny van bergen
vincent latoel
danial shirifi
arman soufi
azad soufi
duane v helvoirt
hyram rodrigues
danny hoyer
romano de los reyes
johan croes
ben boekee
eddy ter veen
moien takalou

16 man... hoppa. Make it happen!!!!

Inderdaad en dan een 16 - 8 - 4 systeem verspreid over 3 evenementen! Zoiets als Pride FC, K1 en Dreams.

HUNTER
05-05-2009, 14:29
Hoort Hoyer dan niet thuis op zo'n toernooi?

volgens mij staat ie er bij Frankie.... :confused:

phranq
05-05-2009, 14:29
Sjips, ik heb niets gezegd... ;)

renamer
05-05-2009, 14:30
als iemand zoon tournooi weet neer te zettten dan heb je 100% gegarandeerd volle bak... tering wat lijkt me dat vet

A.F.
05-05-2009, 14:33
hmmmmm... om je vingers bij af te likken...

Ik denk dat ik liever in het publiek zit met een biertje lekker genieten dan dat ik zelf meedoe ;)

Toch leuk... heeft deze topic toch nog een positieve wendig gekregen....

renamer
05-05-2009, 14:34
ik denk dat als dat klaargespeeld kan worden dat we als mma land meteen op de kaart staan.. en flink ook...

koc22_2
05-05-2009, 14:37
nogal jammer reageren... heb de situatie al uitgelegd !! Ik heb danny hoyer vorig jaar laten vechten voor de titel, en die heeft hij gewonnen!! Nu beslis ik als promotor, dat ik hem tegen eddy laat vechten....punt!!

Een heel jaar lang, kon men hem uitdagen voor zijn titel die overigens op 75 kg is....een houder mag 1 keer weigeren, als je officieel uitdaagt bij de bond!! daarna komt de titel vacant te staan!!

Arno mengt zich ook in de strijd, waarom vecht jij niet voor niks tegen duncan, ik plaats die partij wel ?? zo kan ik het ook brengen ??

wens eddy en danny hoyer veel succe smet de voorbereiding!!

oesh

a.s.c.
05-05-2009, 14:39
damn wat een vooruitzicht.....

zou echt wel heel vet zijn om zo'n toernooi in Nederland neer te zetten:

bogdan christea
marc duncan
arno flipper
danny van bergen
vincent latoel
danial shirifi
arman soufi
azad soufi
duane v helvoirt
hyram rodrigues
danny hoyer
romano de los reyes
johan croes
ben boekee
eddy ter veen
moien takalou

16 man... hoppa. Make it happen!!!!

Duane vecht tot 76 kilo als ik me niet vergis. Hij ziet er ook niet uit of ie nog onder de 70 kan komen. De wonderen zijn de wereld echter nog niet uit :D. Mocht hij er wel komen dan staat ie er goed, anders kan Samir Noory van Tatsujin Amsterdam aantreden. Die heeft gewonnen van Johan Croes.

renamer
05-05-2009, 14:41
we vallen jou toch ook niet aan ;)

we geven je wel een mooi idee voor volgend jaar.. someone make it happen?

A.F.
05-05-2009, 14:41
Duane vecht tot 76 kilo als ik me niet vergis. Hij ziet er ook niet uit of ie nog onder de 70 kan komen. De wonderen zijn de wereld echter nog niet uit :D. Mocht hij er wel komen dan staat ie er goed, anders kan Samir Noory van Tatsujin Amsterdam aantreden. Die heeft gewonnen van Johan Croes.

en dave dormans heeft ook gewonnen van johan croes... En die staat er ook alleen in omdat ie van danny bergen heeft gewonnen anders wist niemand wie die man was

a.s.c.
05-05-2009, 14:49
en dave dormans heeft ook gewonnen van johan croes... En die staat er ook alleen in omdat ie van danny bergen heeft gewonnen anders wist niemand wie die man was

Goeie knokker ook Dave Dormans. Het kan beter een 32 man toernooi worden :D valt me trouwens op dat in deze klasse het merendeel van de beste p4p vechters in Nederland zitten (als je een top 10 zou maken).

A.F.
05-05-2009, 14:50
nogal jammer reageren... heb de situatie al uitgelegd !! Ik heb danny hoyer vorig jaar laten vechten voor de titel, en die heeft hij gewonnen!! Nu beslis ik als promotor, dat ik hem tegen eddy laat vechten....punt!!

Een heel jaar lang, kon men hem uitdagen voor zijn titel die overigens op 75 kg is....een houder mag 1 keer weigeren, als je officieel uitdaagt bij de bond!! daarna komt de titel vacant te staan!!

Arno mengt zich ook in de strijd, waarom vecht jij niet voor niks tegen duncan, ik plaats die partij wel ?? zo kan ik het ook brengen ??

wens eddy en danny hoyer veel succe smet de voorbereiding!!

oesh

Uhmmmmmm..... ik heb even terug gelezen... En ik heb me nergens in de strijd gemengd hoor.

Trouwens... ik meen mij een gesprek met Danny te herinneren dat ie een rematch wou in september. Geeft niet hoor.... Ik ben ook wel is bang voor mezelf. Maar dat terzijde...

Voor niets tegen Marc vechten??? * zucht *

Sjonge jonge... De topic had net zo een leuke wending gekregen

a.s.c.
05-05-2009, 14:54
damn wat een vooruitzicht.....

zou echt wel heel vet zijn om zo'n toernooi in Nederland neer te zetten:

bogdan christea
marc duncan
arno flipper
danny van bergen
vincent latoel
danial shirifi
arman soufi
azad soufi
duane v helvoirt
hyram rodrigues
danny hoyer
romano de los reyes
johan croes
ben boekee
eddy ter veen
moien takalou

16 man... hoppa. Make it happen!!!!

Vergeet trouwens niet Cesario di Domenico en Kuku Victor.

A.F.
05-05-2009, 14:55
Kuku red de 70 echt niet meer denk ik...die man zit in een groeispurt...

koc22_2
05-05-2009, 15:06
grapje bedoeld arno...niet serieus opvatten!! ik dacht waarom niet een top partij erbij naast het titel gevecht voor niks nog wel :D:D:D

ben niet zo thuis in de mma wereld, maar een 16 mans toernooi, of een soort k-1, voor mma vechters zou niet misstaan !!! zet het maar op !!

en anders doe ik het volgend gala hahaha

De man van 14K
05-05-2009, 15:15
aha een grapje... daar hebben ze smiletjes voor he! ;)

A.F.
05-05-2009, 15:17
grapje bedoeld arno...niet serieus opvatten!! ik dacht waarom niet een top partij erbij naast het titel gevecht voor niks nog wel :D:D:D

ben niet zo thuis in de mma wereld, maar een 16 mans toernooi, of een soort k-1, voor mma vechters zou niet misstaan !!! zet het maar op !!

en anders doe ik het volgend gala hahaha

Ok, zo kwam het niet over... bij mij niet, maar ook bij andere niet geloof ik.

Succes met je gala... en doe wat aan je humor... cause it aint funny :D

OehlersMan
05-05-2009, 15:18
we vallen jou toch ook niet aan ;)

we geven je wel een mooi idee voor volgend jaar.. someone make it happen?


2X

en volgens mij werd hij ook een helejaar LANG uitgedacht

A.F.
05-05-2009, 15:19
2X

en volgens mij werd hij ook een helejaar LANG uitgedacht

swa... het is uitgedAAGD

OehlersMan
05-05-2009, 15:20
aha een grapje... daar hebben ze smiletjes voor he! ;)

heheheheeee er zijn veel kijk maar :) :D :lol: :rolleyes:

OehlersMan
05-05-2009, 15:21
swa... het is uitgedAAGD


se pero ma scibri lihe noh

koc22_2
05-05-2009, 15:35
mocht eddy het niet halen, dan zou jij wel een optie zijn!! nogmaals ben niet thuis in de mma wereld, meer in het thaiboks gebeuren!! stuur me even een mail met jou gegevens gym, wie ik moet bellen, gage etc etc

naar :

[email protected]



afz :thup: alan !!

renamer
05-05-2009, 16:37
se pero ma scibri lihe noh


que?

TOON
05-05-2009, 17:26
dat MMA toernooi over drie gala's verspreiden! ubervet!!
dat worden zeker drie kaartjes kopen voor mij mocht dit door gaan....

vind dit wel wat voor GLORY...

sikkwitttet
05-05-2009, 18:13
Ok, zo kwam het niet over... bij mij niet, maar ook bij andere niet geloof ik.

Succes met je gala... en doe wat aan je humor... cause it aint funny :D


ga toch fietsen flipper, lag in een deuk.:fp:

maar dat -70 gedoe, zou mega vet zijn.

Duncan
05-05-2009, 18:45
@Arne046,

Lees mijn voorgaande posts even goed door s.v.p!
Eddy ter Veen is momenteel geblesseerd en heeft nog wel even te gaan voordat hij weer volledig kan trainen, hierom i.o.m. Eddy(!) een m.i. vrij onschuldig aanbod gedaan!

Respectloos dat ik de term "paper champ" gebruik? Vindt zelf van niet!...de beste man geeft zelf invulling aan de term. Laat ik het zo stellen:

Ik heb er inmiddels een nachtje over kunnen slapen en ben, wanneer Eddy ter Veen over 2 a 3 maanden nog niet fit genoeg blijkt te zijn, bereidt om op 27 september 2009 als invaller te dienen en mijn gage aan Danny te schenken en hiermee dus voor €0 te knokken.

Mocht hij dit aanbod weigeren dan is de man toch gewoon een “Paper Champ”?, of zie ik het verkeerd?

@HUNTER,
De term “paper federation” gaat m.i. niet op in deze. Want Danny had en heeft groot gelijk dat hij voor de titel heeft geknokt en deze uiteindelijk heeft binnen gehaald!
Waar het mij meer om gaat is dat hij selectief zijn opponenten lijkt te kiezen voor het verdedigen van zijn titel...

Duncan
05-05-2009, 18:48
Wauw! Wat zou dat mega vet zijn zo'n toernooi met zo'n line-up!
Echt de enige gewichtsklasse in nederland waar een kwalitatief goeie 8 of 16 mans toernooi mee gehouden kan worden.
Heb al een aantal keren gepleit bij Martijn voor zo’n toernooi…hoop dat er spoedig zo’n toernooi komt, dat zou echt super dik zijn!
Zo niet, dan zal ik wanneer ik met wedstrijden kap, mijzelf gaan inzetten voor een “-70kg Dutch GP” ;-)

OehlersMan
05-05-2009, 19:10
que?


ey jij moet komen trainen en niet QUE

Solar
05-05-2009, 19:39
ey jij moet komen trainen en niet QUE

Ik heb jou gisteren anders ook niet gezien, vriend. :whistling:
Enamer was er (weer eens een keertje) wel :lol:

OehlersMan
05-05-2009, 19:45
Ik heb jou gisteren anders ook niet gezien, vriend. :whistling:
Enamer was er (weer eens een keertje) wel :lol:


hahah
nee idd ben ziek vandaar maar ik ben er morge wel

moest je niet zeggen nu weet jochem dat ik er niet was heheheheheh:twak:

sikkwitttet
05-05-2009, 19:52
vind die naam nog steeds niet kunnen in dit geval. als hij nou alles deed om jou te ontlopen, dan oke.
maar ik heb indruk van niet.

A.F.
05-05-2009, 20:05
mocht eddy het niet halen, dan zou jij wel een optie zijn!! nogmaals ben niet thuis in de mma wereld, meer in het thaiboks gebeuren!! stuur me even een mail met jou gegevens gym, wie ik moet bellen, gage etc etc

naar :

[email protected]



afz :thup: alan !!

Wie? Marc duncan?

a.s.c.
05-05-2009, 20:24
Als ik heel eerlijk ben... denk ik dat er geen beter moment is voor Danny Hoyer om tegen Marc Duncan te knokken. Marc is zwaar geblesseerd geweest en heeft al een tijd niet in de ring gestaan. Misschien dat Danny nu alleen op punten verliest :D...

Even zonder grappen.. vette partij! alletwee als trainer de eer van een sterk team hoog te houden en een beetje bad blood is nooit verkeerd ;)

koc22_2
05-05-2009, 21:47
Wie? Marc duncan?

ik bedoelde haalt eddy het niet....of jij interesse had

Jeru
05-05-2009, 22:14
Volgens mij heeft Flipper een nekblessure waardoor hij voorlopig niet kan vechten.

A.F.
05-05-2009, 22:55
ik bedoelde haalt eddy het niet....of jij interesse had

Daar zeg ik geen nee tegen.... Moet alleen zien hoe me nek zich de komende tijd gaat gedragen.

Maar ik geloof dat Marc voor nop wil knokken en bij hem heb je de zekerheid.

De man van 14K
05-05-2009, 23:48
Gratis een dikke KO in huis halen is altijd goed, ;)

mama
06-05-2009, 00:01
zorg eerst maar dat jullie alle 2 (Arno en Marc) goed herstellen van jullie zware blessures. Lijkt me toch ook wel belangrijk.

renamer
06-05-2009, 01:27
ey jij moet komen trainen en niet QUE

ik werk vriend.......;)

sorry terug ontopic

Ivo_Colos
06-05-2009, 09:59
se pero ma scibri lihe noh

No bin bisami ku awo ta kuminsa wak spelling den forum tambe!? :ehhh:

Ivo_Colos
06-05-2009, 10:02
Wat staat eigenlijk in de weg van de organisatie van een dergelijk toernooi??
Daar is genoeg animo voor in dit land...

De man van 14K
06-05-2009, 10:12
No bin bisami ku awo ta kuminsa wak spelling den forum tambe!? :ehhh:


nigga what? :ehhh:

OehlersMan
06-05-2009, 10:20
No bin bisami ku awo ta kuminsa wak spelling den forum tambe!? :ehhh:



hesuu awo si e ko ki a bira un bada bada hahah papiamento a cai den wega un be ki ta cobamento di mama:thup:

Ivo_Colos
06-05-2009, 10:27
hesuu awo si e ko ki a bira un bada bada hahah papiamento a cai den wega un be ki ta cobamento di mama:thup:

Ai no... Ami stima tur hende su mama ;)

OehlersMan
06-05-2009, 10:30
Ai no... Ami stima tur hende su mama ;)


hahaha

A.F.
06-05-2009, 11:11
Ok... Get a room guys...

Justinian
06-05-2009, 11:13
Ok... Get a room guys...
x2! Ontopic blijven s.v.p. Het gaat hier om de stelling van Marc. Over het -70kg toernooi is bovendien al een topic aangemaakt, dus daar s.v.p. posten m.b.t. het toernooi.

FightingDutchman
06-05-2009, 14:07
vind die naam nog steeds niet kunnen in dit geval. als hij nou alles deed om jou te ontlopen, dan oke.
maar ik heb indruk van niet.

Ik vind paper champ toch ook echt wel een behoorlijke beschuldiging....

Misschien heb je een punt als je zegt dat een kampioen ook tegen de beste vechters moet aantreden (daar ben ik het helemaal mee eens!) maar als de bond aangeeft dat iemand 1 maal een tegenstander mag weigeren en de kampioen maakt gebruik van dit recht dan is het niet meteen een paper champ. Bovendien lijkt de kampioen in kwestie hier slechts meer geld te willen hebben voor een gevecht tegen een andere tegenstander en is de tegenstander niet direct volledig geweigerd. Op het aanbod om voor niets te knokken is voor zover ik weet nog geen reactie te komen. Misschien wordt dat wel gewoon geaccepteerd en is de hele discussie voor niets.

Duncan
06-05-2009, 21:24
...Bovendien lijkt de kampioen in kwestie hier slechts meer geld te willen hebben voor een gevecht tegen een andere tegenstander en is de tegenstander niet direct volledig geweigerd. Op het aanbod om voor niets te knokken is voor zover ik weet nog geen reactie te komen. Misschien wordt dat wel gewoon geaccepteerd en is de hele discussie voor niets.

De promotor van het gala heeft mij medegedeeld dat hij pertinent zeker niet tegen mij wilt knokken! Dus ik zie hem mijn aanbod ook niet alsnog accepteren...

Ik ben gisteren overigens door een andere promotor benaderd om deze partij neer te zetten, betaald overigens, maar de promotor kwam hierop terug nadat "De Kampioen" zijn aanbod had geweigerd.

Need i say more?....

I rest my case!...

Pimp-Daddy
06-05-2009, 21:31
Hahaha!!! Danny Hoyer is bang voor Marc Duncan...

TOON
06-05-2009, 21:41
ik ook wel een beetje.... ;)

maareh....als dat klopt wat marc zegt....begint dat paper champ verhaal wel wat meer dan een steek onder water gehalte te krijgen....

wil de tegenpartij wel eens horen wat ze hier van vinden...

Jetli
06-05-2009, 21:42
ik vind dat we elkaar wel wat meer in ere mogen houden en elkaar niet allemaal afkraken.... van buiten af krijgt de sport al kritiek genoeg.. Ga vooral zo door en blijf vooral letten op andere... Trek je eigen plan en laat andere met rust.

Cave
06-05-2009, 22:47
ik vind dat we elkaar wel wat meer in ere mogen houden en elkaar niet allemaal afkraken.... van buiten af krijgt de sport al kritiek genoeg.. Ga vooral zo door en blijf vooral letten op andere... Trek je eigen plan en laat andere met rust.

Een beetje discussie gaan mensen niet dood aan hoor. Ben je kampioen bij een bond dan kun je ook verwachten dat je onder de loep ligt. Kun je dan niet met kritiek omgaan dan moet je lekker gaan papier-macheën op je zolderkamertje.

Duncan
06-05-2009, 23:42
ik vind dat we elkaar wel wat meer in ere mogen houden en elkaar niet allemaal afkraken.... van buiten af krijgt de sport al kritiek genoeg.. Ga vooral zo door en blijf vooral letten op andere... Trek je eigen plan en laat andere met rust.

Beste Jetli,

Zoals ik al zei "I rest my case".

En deze thread heb ik gestart omdat ik de reden van het niet aannemen van de partij niet kon/kan waarderen. Toen de reden ineens een financieel iets werd, werd het voor mij meer een principe kwestie...
Ik zou overigens in een zelfde situatie bij ieder ander persoon een soortgelijke thread geopend hebben want het is niet dat ik iets heb tegen Danny Hoyer en de zijne heb maar meer tegen de manier handelen door in dit geval Danny Hoyer.

Vriendelijk groet,

Marc Duncan

De man van 14K
06-05-2009, 23:46
Post die Danny Hoyer hier niet? Je laat je toch niet zo het kaas van je brood eten?

SebasMMA
07-05-2009, 00:03
Beetje infantiel om dit via een publiek forum te spelen.

Hiro
07-05-2009, 00:06
Damn Danny wordt wel verbaal ge-assraped door Duncan. :D In de ring zal het niet anders zijn. ;)

BoysNoize
07-05-2009, 00:14
Wat ik niet begrijp....waarom zou je perse een hogere gage willen omdat je een andere tegenstander krijgt..Zie niet zo goed in wat je tegenstander met de gage te maken heeft als je kampioen bent..

Je verdedigd je titel tegen Pietje voor 1000 euro..maar omdat Pietje geblesseerd is en Jantje naar voren word geschoven vraag je ineens 2000 euro...vaag... (let op; fictieve namen en bedragen!!)

A.F.
07-05-2009, 01:02
tegen danny van bergen wil ie ook niet.... Alleen maar tegen koekies zoals mij, waar die denkt van te kunnen winnen.

lopez86
07-05-2009, 04:17
Beetje infantiel om dit via een publiek forum te spelen.

Hoezo?
Ook bij andere vechtsporten worden mensen publiekelijk uitgedaagd dus wat is hier mis mee?

Danny staat erom bekend tegenstanders uit te kiezen, hij heeft tenslotte een naam hoog te houden in zijn sportschool.
Niks mis mee maar doe jezelf dan niet voor als "de" kampioen, toch?
Ik hoop dat ze van Hoyer's Gym alsnog sportief zijn en de partij aannemen, zodat Marc kan laten zien wat een echte kampioen in huis heeft ;)

OehlersMan
07-05-2009, 10:02
Heeft Danny van Bergen officieel Danny Hoyer uitgedaagd? Zo ja, dan heeft Hoyer dus 2x iemand geweigerd en is de titel vacant.

Hoe dan ook, als kampioen een tegenstander weigeren vind ik echt bullshit. Als je jezelf kampioen wilt noemen moet je 't ook echt verdienen! En tegenstanders weigeren hoort daar niet bij.

Ben benieuwd wanneer het kamp van Hoyer reageert want er lezen wel mensen uit die hoek mee op dit forum.



2x

volgens mij heeft hij meerdere geweigerd
duncan
van bergen
rodriguez

Wheelie
07-05-2009, 10:05
Post die Danny Hoyer hier niet? Je laat je toch niet zo het kaas van je brood eten?




Ben benieuwd wanneer het kamp van Hoyer reageert want er lezen wel mensen uit die hoek mee op dit forum.

Danny Hoyer heeft deze topic zelfs gelezen, maar wil blijkbaar niet reageren ;)

NielsN
07-05-2009, 10:51
Danny Hoyer heeft deze topic zelfs gelezen, maar wil blijkbaar niet reageren ;)

Begrijpelijk. Wat kan je daar nou op antwoorden?
"Ja, ik ben een papieren kampioen"
"Nee, ik wil graag vechten tegen Marc"

Dat lijken me zo'n beetje de opties... Dus dan houdt het snel op, denk ik.

Pimp-Daddy
07-05-2009, 12:09
Post die Danny Hoyer hier niet? Je laat je toch niet zo het kaas van je brood eten?

Ik denk dat die echt bang is...:cry2:

ROIDRAGE
07-05-2009, 12:38
@ "the champ"


AWKWARD

FightingDutchman
07-05-2009, 13:54
Heeft Danny van Bergen officieel Danny Hoyer uitgedaagd? Zo ja, dan heeft Hoyer dus 2x iemand geweigerd en is de titel vacant.

Hoe dan ook, als kampioen een tegenstander weigeren vind ik echt bullshit. Als je jezelf kampioen wilt noemen moet je 't ook echt verdienen! En tegenstanders weigeren hoort daar niet bij.

Tegenstanders weigeren hoort in mijn optiek ook niet bij het zijn van een kampioen. Echter wanneer een bond de kampioen de mogelijkheid geeft om tegenstanders te weigeren dan moet er niet raar opgekeken worden als hier ook gebruik van wordt gemaakt.

Volgens mij is het allemaal vrij simpel. Daag de kampioen 2 x officieel uit en dan zal er minimaal 1 van de twee vechters aan de bak komen. ZO niet is de titel vacant zoals ook door de bond werd aangegeven. Als de bond de kampioen dan blijft handhaven dan kan er ook bij de bond gereclameerd worden over hoe en waarom.
De vraag is dus of zowel Marc Duncan als Danny van Bergen de kampioen officieel hebben uitgedaagd en of Danny Hoyer ze officieel geweigerd heeft. Alhoewel de partij vs Danny van Bergen toch nog gewoon gematched staat? Dus dan is deze toch niet geweigerd, of haal ik nou een aantal mensen door elkaar?

A.F.
07-05-2009, 13:59
Tegenstanders weigeren hoort in mijn optiek ook niet bij het zijn van een kampioen. Echter wanneer een bond de kampioen de mogelijkheid geeft om tegenstanders te weigeren dan moet er niet raar opgekeken worden als hier ook gebruik van wordt gemaakt.

Volgens mij is het allemaal vrij simpel. Daag de kampioen 2 x officieel uit en dan zal er minimaal 1 van de twee vechters aan de bak komen. ZO niet is de titel vacant zoals ook door de bond werd aangegeven. Als de bond de kampioen dan blijft handhaven dan kan er ook bij de bond gereclameerd worden over hoe en waarom.
De vraag is dus of zowel Marc Duncan als Danny van Bergen de kampioen officieel hebben uitgedaagd en of Danny Hoyer ze officieel geweigerd heeft. Alhoewel de partij vs Danny van Bergen toch nog gewoon gematched staat? Dus dan is deze toch niet geweigerd, of haal ik nou een aantal mensen door elkaar?

Danny van Bergen is weet ik veel hoeveel keer geweigerd... ( ging niet om de titel ofzo)

inc
07-05-2009, 15:03
Ik ben sterk benieuwd naar een reactie van Danny's zijde. Blijkbaar zijn er meer mensen van overtuigd dat Danny's kampioenschap iets is waar hij zelf een behoorlijke vinger in de pap heeft. Ik zie graag Eddy tegen Danny vechten( en zie winnen). Dus ik hoop dat hij voortijdig herstelt, mocht dit niet het geval zijn zou ik het gepast vinden als Marc of een andere vechter - 70 met flink wat prof ervaring ( danny zelf is geen beginnende prof meer of zie ik dat verkeerd) eddy's plaats in neemt. Elke tegenstander van minder formaat doet af aan de nederlandse"titel" wie hem dan ook bezit.

Ik weet oprecht zeker dat dit niets persoonlijks is naar danny, maar de manier waarop zoals marc aangeeft.

zou mij niets verbazen als het uitdagingen regent bij de gym van Hoyer....( het is dat ik 20 kilo te zwaar ben.... ;)

sikkwitttet
07-05-2009, 15:06
want aan die parijt zat toch een voor geschiedenis of niet

FightingDutchman
07-05-2009, 15:17
Danny van Bergen is weet ik veel hoeveel keer geweigerd... ( ging niet om de titel ofzo)

Begrijp me niet verkeerd, ik ben van mening dat de titel gewoon verdedigd zou moeten worden en dit uiteraard tegen de sterkste tegenstanders! Ik wil alleen maar aangeven dat er een partij om de titel gematched staat en er dus officieel waarschijnlijk geen sprake is van het weigeren van een tengenstnader op dit moment. Er staat immers een partij om de titel op het programma.

NielsN
07-05-2009, 15:26
Begrijp me niet verkeerd, ik ben van mening dat de titel gewoon verdedigd zou moeten worden en dit uiteraard tegen de sterkste tegenstanders! Ik wil alleen maar aangeven dat er een partij om de titel gematched staat en er dus officieel waarschijnlijk geen sprake is van het weigeren van een tengenstnader op dit moment. Er staat immers een partij om de titel op het programma.

Ben je niet in de war met Eddy ter Veen?

FightingDutchman
07-05-2009, 15:31
Ben je niet in de war met Eddy ter Veen?

Ik dacht inderdaad eerst dat hij tegen Danny van BErgen gematched stond maar dat bleek Eddy ter Veen te zijn... My Bad!

Maar dan nog, als je puur naar de strijd om de titel kijkt is er op dit moment niemand geweigerd. Er staat namelijk een titelpartij op het programma.

Dat er buiten de strijd om de titel om een hoop tegenstanders geweigerd zijn lijkt me aan de vechter zelf. Het heeft ook niet mijn persoonlijke voorkeur om mensen vaak te weigeren maar dat moet Danny Hoyer in dit geval zelf weten lijkt me.

inc
07-05-2009, 15:41
Dat er buiten de strijd om de titel om een hoop tegenstanders geweigerd zijn lijkt me aan de vechter zelf. Het heeft ook niet mijn persoonlijke voorkeur om mensen vaak te weigeren maar dat moet Danny Hoyer in dit geval zelf weten lijkt me.

Daar gaat dus de hele stelling over....

FightingDutchman
07-05-2009, 15:49
Daar gaat dus de hele stelling over....

Nee, daar ging de stelling niet over, de stelling ging er over dat hij een Paper champ was omdat hij als kampioen zijnde (te) veel tegenstanders weigerd.

Het enige dat ik aangeef is dat hij officieel als kampioen op dit moment niemand heeft geweigerd omdat er een titelpartij gepland staat.

Ik snap natuurlijk ook wel dat hij Marc Duncan min of meer heeft geweigerd voor de belt maar mij lijkt dat de bond dit niet als een officiele uitdaging ziet aangezien er al een kampioenspartij gepland staat. Tegen wie hij verder wel of niet knokt zolang het niet om de belt gaat moet hij zelf weten.

koc22_2
07-05-2009, 16:02
maar vind beetje zielig hoe iedereen hier over een vechter heen valt. Het is in feite heel simpel, ik heb gebeld voor eddy vs hoyer....die partij stond vast!!! Als men dan hoyer wilt uitdagen dan moet men wachten....of danny officieel uitdagen bij de bond, waar een bepaalde promotor die partij bereid is neer te zetten !!! Makkelijker kan niet, maar van typen op je toetsenbord gaan alleen je vingers pijn doen.... de site van de wfca is

www.wfca.info (http://www.wfca.info) zoek wat informatie op, en daag hem dan op de enige juiste manier uit, je ziet soms ook dat er op gala, beleefd de ring in wordt gegaan, en dat men elkaar beleefd met respect uitdaagt!!! ik vind dit beetje beneden alle peil... mening uiten mag altijd... maar op sportief vlak kan je alleen maar iets bereiken als je de juiste weg bewandelt... and this ain't one off them

Als men via promotors gaat spelen kan een vechter altijd ja of nee op een partij tegen op een gala... dus make it official!!!

oesh

NielsN
07-05-2009, 16:02
Nee, daar ging de stelling niet over, de stelling ging er over dat hij een Paper champ was omdat hij als kampioen zijnde (te) veel tegenstanders weigerd.




Wat vinden jullie?

-Mag een Nederlands kampioen MMA(A-klasse), wanneer hij zijn mma-titel mag/moet/gaat verdedigen, een door de promotor voorgedragen tegenstander weigeren omdat hij de tegenstander te ervaren vindt?

-Of vinden jullie net als ik dat wanneer je niet als "Paper Champ" gezien wilt worden maar als waardige kampioen je geen tegenstanders mag/moet weigeren omdat je deze te ervaren vindt?

Jij vindt a, sommige anderen (de meesten, heb ik de indruk) b.

Sorry, ik probeer je niet af te zeiken, ofzo...

FightingDutchman
07-05-2009, 16:03
Het is in feite heel simpel, ik heb gebeld voor eddy vs hoyer....die partij stond vast!!! Als men dan hoyer wilt uitdagen dan moet men wachten....of danny officieel uitdagen bij de bond

Dat is wat ik probeerde te zeggen

FightingDutchman
07-05-2009, 16:06
Jij vindt a, sommige anderen (de meesten, heb ik de indruk) b.

Sorry, ik probeer je niet af te zeiken, ofzo...

NO offense taken ;)! Als het om de titel gaat vind ik overigens net als de meeste stelling B, alleen probeer ik aan te geven (zie vorige post) dat er al een partij om de titel gepland staat dus dat de rest gewoon moet wachten (zoals Koc22_2 ook al aangeeft)

NielsN
07-05-2009, 16:07
Ah. Ok, snap em...

A.F.
07-05-2009, 16:13
CageWarriors Forum - Powered by vBulletin (http://www.cagewarriors.com/forums)

Moet je is kijken hoe die engelsen partijen via internet lopen te regelen met uitdagen , bad blood creeeren etc.

Geeft toch een beetje een tintje aan een partij...

De man van 14K
07-05-2009, 16:53
CageWarriors Forum - Powered by vBulletin (http://www.cagewarriors.com/forums)

Moet je is kijken hoe die engelsen partijen via internet lopen te regelen met uitdagen , bad blood creeeren etc.

Geeft toch een beetje een tintje aan een partij...

http://www.cagewarriors.com/forums/showthread.php?t=35393
Aaron K is ook een regular daar..

mokumnised
07-05-2009, 22:40
lees ik er nou overheen of is het topic over de broertjes overeem nou echt verdwenen.
Als dat het geval is klopt het dus wel wat er in dat topic gesuggereerd werd.

Justinian
07-05-2009, 22:55
lees ik er nou overheen of is het topic over de broertjes overeem nou echt verdwenen.
Als dat het geval is klopt het dus wel wat er in dat topic gesuggereerd werd.
Nope, de topic bestaat nog steeds maar is alleen verplaatst naar het Offtopic gedeelte: Overeem broers feitje - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=92440)

De man van 14K
07-05-2009, 23:14
@ justinian; hebben jullie geen contacten bij Hoyer, dat je even een belletje kan plegen om zijn kant van het verhaal te horen? Het is nu een beetje 1 richtings verkeer.

Justinian
07-05-2009, 23:16
@ justinian; hebben jullie geen contacten bij Hoyer, dat je even een belletje kan plegen om zijn kant van het verhaal te horen? Het is nu een beetje 1 richtings verkeer.
Hoyer leest en post normaal gesproken op Mixfight.nl. Ik kan zien dat hij deze topic heeft gelezen, dus ik had eigenlijk ook wel een reactie verwacht. Ben wel met je eens dat het op deze wijze inderdaad eenrichtingsverkeer is, dus een reactie vanuit het Hoyer kamp zou niet verkeerd zijn.

Ronald
08-05-2009, 00:12
@ justinian; hebben jullie geen contacten bij Hoyer, dat je even een belletje kan plegen om zijn kant van het verhaal te horen? Het is nu een beetje 1 richtings verkeer.
Danny Hoyer leest hier ook mee. Aangezien hij nog niet gepost heeft heeft hij er blijkbaar voor gekozen om niet te reageren. Daar is hij uiteraard vrij in. Maar jouw oproep heeft hij vandaag of morgen dus vast wel gelezen ;) .

(Persoonlijk vind ik dit overigens een van de leukere topics van de laatste tijd.)

Ronald
08-05-2009, 00:13
Ah... Roy was me voor ;)

sikkwitttet
08-05-2009, 00:34
:whistling:reactie reactie reactie

Wheelie
08-05-2009, 00:46
0


Als men via promotors gaat spelen kan een vechter altijd ja of nee op een partij tegen op een gala... dus make it official!!!

oesh



Ik heb er inmiddels een nachtje over kunnen slapen en ben, wanneer Eddy ter Veen over 2 a 3 maanden nog niet fit genoeg blijkt te zijn, bereidt om op 27 september 2009 als invaller te dienen en mijn gage aan Danny te schenken en hiermee dus voor €0 te knokken.

Mocht hij dit aanbod weigeren dan is de man toch gewoon een “Paper Champ”?, of zie ik het verkeerd?


Marc Duncan bied hier openlijk aan tegen Hoyer te willen vechten die datum, als Eddy niet kan vechten ;)
Hij wil zelfs zijn gage afstaan.

Alan, jij hebt ook aangegeven dat je Duncan vs Hoyer een mooier affiche vind dus misschien kun je een balletje opgooien bij Danny Hoyer en is hij wel bereid te vechten tegen Duncan als Eddy uit valt.

Zolang er geen reactie is van Danny Hoyer blijven wij hier maar speculeren of hij nou wel of niet durft.

A.F.
08-05-2009, 00:59
Ik bedoel:

Als Eddy niet kan... Dan kan Hoyer wel tegen mij! Maar niet tegen Marc? En Marc vecht voor nop!

Waarom ik wel en Marc niet?

De man van 14K
08-05-2009, 01:10
Moet ik deze open deur in trappen? ;)

A.F.
08-05-2009, 01:23
Moet ik deze open deur in trappen? ;)


Ja ja...

Ik ben een koekkie en Marc niet... Ik weet het

sikkwitttet
08-05-2009, 01:31
en niet eens een lekker koekje

Ivo_Colos
08-05-2009, 09:12
en niet eens een lekker koekje

LOL :lol:

FightingDutchman
08-05-2009, 09:27
Hoe waarschijnlijk is het momenteel dat Eddy niet kan vechten?

koc22_2
08-05-2009, 09:30
dat zelfs wheelie hieraan mee doet, dat als eerste...!!!

nog een poging pffff zucht...

promotor belt voor hoyer vs eddy ter veen

we hebben een deal....!!!

opeens wil trainer eddy zelf vecht voor niks of hoe dan ook,

promotor legt het voor aan kamp danny, maar die willen zich liever houden aan eerste gemaakte afspraak!!! ( begrijpelijk ook )


dan is er nog maar 1 optie, of via rick cocu of hans loeffen!!! simpeler kan niet!!! Aanbieden via mixfight, is in mijn ogen een onofficiele uitdaging!!! En by the way hoyer heeft aangegeven, wel te vechten tegen duncan maar niet op dit gala!! Daarna zal hij de partij aan nemen, heeft hij tegen mij gezegt!! Laat iemand anders deze partij proberen te zetten na 27 september, maar plan dan 2 data want de houder mag 1 keer weigeren:D:D

Kan me ook heel goed voorstellen, dat als ik in danny's schoenen zou staan, dat ik nu zou zeggen, het wordt principieel.... Als zelfs de website houder mee gaat doen...sorry guys... Snap dat mensen die partij willen zien...but this is not the way!!!::-World.Full.Contact.Association-:: (http://wfca.info/titels-mma.htm)

benelux titel is trouwens nog vacant :thup: succes

De man van 14K
08-05-2009, 10:49
Alain, als jij zulke goede contacten heb met Hoyer kan je hem vast even vragen zelf te reageren; hij heeft toch geen babysitter nodig? :)

M A F
08-05-2009, 11:21
Danny is toch niet verplicht te reageren op een internetsite?
Hij heeft een partij staan voor 27 September, geregeld met de promoter (Alan).
Waarom zou die gaan reageren op een 7 pagina lang durend topic waarin iedereen loopt te roepen dattie tegenstanders uit de weg gaat.
Beetje vreemde gang van zaken zo.

renamer
08-05-2009, 11:22
hoyer reageerd niet.. heel vreemd

hoyer is zeer selektief met het uitzoeken van zijn tegenstanders en vecht zo min mogelijk voor de titel.. daar zijn wel woorden voor te bedenken maar die ga ik niet in de mond nemen

Pimp-Daddy
08-05-2009, 12:06
hoyer reageerd niet.. heel vreemd

hoyer is zeer selektief met het uitzoeken van zijn tegenstanders en vecht zo min mogelijk voor de titel.. daar zijn wel woorden voor te bedenken maar die ga ik niet in de mond nemen

Ik denk dat die bang is...:whistling:

Fr3ddy
08-05-2009, 12:32
http://www.10paperairplanes.com/images/802-how-to-fold-paper-airplanes.jpg

http://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/ama/lowres/aman124l.jpg

Ivo_Colos
08-05-2009, 12:41
http://www.mixfight.nl/forum/picture.php?albumid=56&pictureid=229:D

Wheelie
08-05-2009, 12:49
dat zelfs wheelie hieraan mee doet, dat als eerste...!!!

nog een poging pffff zucht...

promotor belt voor hoyer vs eddy ter veen

we hebben een deal....!!!

opeens wil trainer eddy zelf vecht voor niks of hoe dan ook,

promotor legt het voor aan kamp danny, maar die willen zich liever houden aan eerste gemaakte afspraak!!! ( begrijpelijk ook )

Als zelfs de website houder mee gaat doen...sorry guys... Snap dat mensen die partij willen zien...but this is not the way!!!::-World.Full.Contact.Association-:: (http://wfca.info/titels-mma.htm)

benelux titel is trouwens nog vacant :thup: succes

Logisch dat hij tegen Eddy gaat en wil vechten, dat is op dit moment ook de afspraak ;)
Ik post dan ook: Stel dat Eddy niet op tijd fit is, is Marc Duncan dan een optie ?

De man van 14K
08-05-2009, 12:58
Dat zou wat wezen als het op de spits werd gedreven door Marc Duncan, door met Eddy af te spreken dat hij zich ziek meld maar Marc wel in zijn plaats wil knokken.

Effective
08-05-2009, 13:09
Zou leuk zijn voor Eddy als de pot doorgaat, heeft ie z'n rematch en een titelshot. Kan Arno die weer van Eddy Winnen en vervolgens wint Marc hem weer van Arno. Als Hoyer daarna weer een kans krijgt hebben we alsnog Hoyer vs Duncan. Eind goed al goed.:D

Pimp-Daddy
08-05-2009, 13:16
Zou leuk zijn voor Eddy als de pot doorgaat, heeft ie z'n rematch en een titelshot. Kan Arno die weer van Eddy Winnen en vervolgens wint Marc hem weer van Arno. Als Hoyer daarna weer een kans krijgt hebben we alsnog Hoyer vs Duncan. Eind goed al goed.:D

Je verhaal klinkt leuk, alleen het enige punt is dat Marc niet van Arno wint...:cool2:

Flipper is de baas!!!!!

el bastardo
08-05-2009, 13:32
Je verhaal klinkt leuk, alleen het enige punt is dat Marc niet van Arno wint...:cool2:

Flipper is de baas!!!!!

In het aquarium ja ;)

A.F.
08-05-2009, 13:41
http://www.bordersetsbyinge.nl/aquarium.gif

De man van 14K
08-05-2009, 13:44
Zou leuk zijn voor Eddy als de pot doorgaat, heeft ie z'n rematch en een titelshot. Kan Arno die weer van Eddy Winnen en vervolgens wint Marc hem weer van Arno. Als Hoyer daarna weer een kans krijgt hebben we alsnog Hoyer vs Duncan. Eind goed al goed.:D


opzich wel slim, als dit zo helemaal gehyped wordt en er een paar partijen uit kunnen rollen waar veel belangstelling voor is.

renamer
08-05-2009, 13:44
http://www.mixfight.nl/mama/2007/staredowncity/27.10.jpg

Pimp-Daddy
08-05-2009, 14:14
Nu je hier toch bent el Bastardo, kun je ons mss ook wel wat inside information geven...

el bastardo
08-05-2009, 14:16
Attentie attentie:

Hoyers Gym zet de aanval in.....

Iedereen paraat...
Haha, als ik Hoyers Gym zou moeten vertegenwoordigen, dan waren ze slecht af. Ik train nog zelden. Feit dat ik er zo af en toe nog eens kom staat los van de dolfijntjes op jouw rug, toch?
Niet gedacht dat je zo snel op je vinnen getrapt zou zijn. :)

A.F.
08-05-2009, 14:19
Biiiiiijna.... die zat echt ... biiiiiiiiiijna

toch grappig...

wel typerend van Hoyers gym ... niet inhoudelijk op de discussie ingaan maar over dolfijntjes en flippers lullen...

el bastardo
08-05-2009, 14:23
Nu je hier toch bent el Bastardo, kun je ons mss ook wel wat inside information geven...
Like I said, ben al weken (om niet te zeggen maanden) niet meer op de gym geweest door de kleine hiero. Zou niet durven zeggen wat er speelt. Ik hou me het liefst buiten deze discussie, al moet ik zeggen dat er af en toe wat minder geroepen mag worden voordat er duidelijkheid is. Ik denk dat Dan niemand uit de weg zal gaan, maar dat kan ie alleen maar zelf beamen. Mocht ik wat horen, dan zal ik het posten. Er zitten meer mensen van Hoyers Gym hier, die misschien meer weten dan ik.

Tony
08-05-2009, 14:23
Kwark eten..... is overal goed voor.

Anyway...

back ontopic dan maar...

Bastardo lijkt me idd absoluut geen boegbeeld van instituut Hoyer.... Denk dat hun daar wel andere mensen voor hebben.

Pimp-Daddy
08-05-2009, 14:28
@Tony: Don't fuck up the topic please...

@ El Bastardo: Niet naar de sportschool kunnen door een kleintje, daar kan ik over mee praten...

Dan moeten we maar even wachten op iemand anders van Hoyer's Gym die ons wat meer kan vertellen. Maar tot die tijd verdenk ik Danny Hoyer ervan dat die bang is voor Marc D...:pimp:

el bastardo
08-05-2009, 14:28
Biiiiiijna.... die zat echt ... biiiiiiiiiijna

toch grappig...

wel typerend van Hoyers gym ... niet inhoudelijk op de discussie ingaan maar over dolfijntjes en flippers lullen...
Flippert, ik kom er zelden meer. Kan er dus niet inhoudelijk op ingaan, buiten het feit dat ik denk, zoals ik Danny ken, hij dit gevecht niet uit de weg zal gaan en zijn redenen zal hebben. Maar goed, die kent hij alleen en voor ons blijft dat gissen. Voor mij net zo goed als jou.
Ik maakte een grap over die pic, maar omdat er hoyers gym in mn sig staat neem je het wat te serieus op volgens mij. Wat tussen jou en Danny is, is tussen jou en Danny. Staat los van de rest die bij Hoyer traint ook denk ik.
M.a.w. ik heb niks tegen de mensen die tegen Danny vechten, gevochten hebben of willen vechten. Ik zou de partij zelf ook graag zien.

inc
08-05-2009, 15:15
Dat zou wat wezen als het op de spits werd gedreven door Marc Duncan, door met Eddy af te spreken dat hij zich ziek meld maar Marc wel in zijn plaats wil knokken.

dat zou inderdaad wat wezen.... maar ik train met marc en eddy... dus ik weet dat eddy een zware blessure heeft... en ik weet dat als eddy fit was, gewoon weg had gevochten. Als dit niet zo was had Marc bij de aanvraag van de partij al aangegeven zelf te willen vechten ipv Eddy....

De man van 14K
08-05-2009, 15:18
wat een compassie van de Pimp, ik had verwacht dat we / jullie zich nu gingen richten op EL Bastardo, Beter iets dan niets zeg maar!

(Natuurlijk met niets persoonlijks Boris ;) )

De man van 14K
08-05-2009, 15:19
dat zou inderdaad wat wezen.... maar ik train met marc en eddy... dus ik weet dat eddy een zware blessure heeft... en ik weet dat als eddy fit was, gewoon weg had gevochten. Als dit niet zo was had Marc bij de aanvraag van de partij al aangegeven zelf te willen vechten ipv Eddy....

Dat heeft hij al een paar keer gedaan en kennelijk wil Hoyer niet, dan is dit wel een handige set om dat aan het licht te krijgen.
Hoyer kan dan geen andere excuses aanleveren namelijk..

el bastardo
08-05-2009, 15:59
wat een compassie van de Pimp, ik had verwacht dat we / jullie zich nu gingen richten op EL Bastardo, Beter iets dan niets zeg maar!

(Natuurlijk met niets persoonlijks Boris ;) )
Tuurlijk niet! :cool2: