PDA

View Full Version : Andy Hug_Rest_In_Peace_by Machinemen



ChimiChero
03-05-2009, 19:25
YouTube - Andy Hug R.I.P by Machinemen (http://www.youtube.com/watch?v=IHwQ4KtwGf0&feature=player_embedded)

Garcia
03-05-2009, 19:37
:(

bryan
03-05-2009, 23:28
dan blijven de vetste K-1 jaren, hug, hoost, aerst allemaal in hun top tijd...

Khanom Thom
03-05-2009, 23:53
Een legende.. een gemis... Eén van de weinige vechters die weerstand kon bieden tegen het Nederlands geweld in jaren '90 in Japan.

Een geweldige vechter!

marcelt
04-05-2009, 00:49
lichting 1964 rules!

koc22_2
04-05-2009, 00:49
Betreft mijn gala op 27 september waar ik oorspronkelijk,
hoyer vs eddy ter veen had staan, deze hebben al tegen elkaar gestaan, en heb marc een tijd geleden benadert voor deze partij. Onlangs sprak ik marc, die aangaf eventueel zelf te vechten, voor het afgesproken bedrag!! Dit moet ik als promotor natuurlijk eerst bespreken met de tegen partij. Die aangaf liever tegen eddy te vechten. Duncan is natuurlijk een veel ervarende man ja.... ik heb zelf aangegeven dat ik hoyer vs marc duncan een veel mooiere affiche vind. Maar dit zou automatisch ook betekenen dat het gage van hoyer (eventueel ) moet veranderen, want op papier is duncan een betere tegenstander. Persoonlijk vind ik dit jammer dat het op deze manier op internet moet komen.... iemand heeft wel het recht om een partij te weigeren als er al een ander vast staat!!

groeten


alan

Khanom Thom
04-05-2009, 01:01
Betreft mijn gala op 27 september waar ik oorspronkelijk,
hoyer vs eddy ter veen had staan, deze hebben al tegen elkaar gestaan, en heb marc een tijd geleden benadert voor deze partij. Onlangs sprak ik marc, die aangaf eventueel zelf te vechten, voor het afgesproken bedrag!! Dit moet ik als promotor natuurlijk eerst bespreken met de tegen partij. Die aangaf liever tegen eddy te vechten. Duncan is natuurlijk een veel ervarende man ja.... ik heb zelf aangegeven dat ik hoyer vs marc duncan een veel mooiere affiche vind. Maar dit zou automatisch ook betekenen dat het gage van hoyer (eventueel ) moet veranderen, want op papier is duncan een betere tegenstander. Persoonlijk vind ik dit jammer dat het op deze manier op internet moet komen.... iemand heeft wel het recht om een partij te weigeren als er al een ander vast staat!!

groeten


alan

??? verkeerde topic..?

Karel
04-05-2009, 11:25
altijd genoten van zijn partijen, wel indrukwekkend al die mensen die daar nog de laatste eer bewijzen