PDA

View Full Version : Fedor & Gegard samen aant trainen



goro
04-05-2009, 11:58
http://www.m-1global.com/en/media

Ik nog niet gezien.

Casparvdzouw
04-05-2009, 12:09
fedor zijn throws zijn echt zooo vet

kickboxer1987
04-05-2009, 12:13
Inderdaad lekkere worpen! ook mooie escapes om te zien, erg technisch

Tony Galento
04-05-2009, 12:18
Hij speelt met 'm.

Ulis-E
04-05-2009, 12:23
die partij met aoki staat daar ook op, damnz wat een worpen man prachtig gewoon

Jeru
04-05-2009, 12:32
Geweldig die man!!

Tomcraft86
04-05-2009, 13:25
Dit is de directe link:

http://www.m-1global.com/en/media#/video/341

goro
04-05-2009, 13:44
Dit is fedor gegard 2, is er dan ook een 1?

Fasada
04-05-2009, 13:47
Nee er is geen part II, dit was omdat part I een ander bestandsformaat had die niet gebruikt kon worden vandaar dat er II achter staat...

De man van 14K
04-05-2009, 14:20
Nee er is geen part II, dit was omdat part I een ander bestandsformaat had die niet gebruikt kon worden vandaar dat er II achter staat...


deze is ook koel..

http://www.m-1global.com/en/media#/video/5

(geen Fedor welliswaar maar toch)

Wiseguy
04-05-2009, 14:26
Als ik dit zo zie zie ik de overstap naar hw niet zitten.

ICON
04-05-2009, 18:45
er zit een klasje kinderen bij dus wellicht is dit vantevoren "ingestudeerd" waardoor gegard er niet uitziet zoals hij normaal doet

Fyodor
04-05-2009, 19:00
er zit een klasje kinderen bij dus wellicht is dit vantevoren "ingestudeerd" waardoor gegard er niet uitziet zoals hij normaal doet

Dat dus. Blijft wel een genot om naar te kijken (ja ik ben een Fedor nutnugger)

Hoop dat Fedor Mousasi voldoende kan helpen voor zijn gevecht met Hunt. Heel benieuwd hoe Gegard dat gaat aanpakken!

a.s.c.
04-05-2009, 19:00
er zit een klasje kinderen bij dus wellicht is dit vantevoren "ingestudeerd" waardoor gegard er niet uitziet zoals hij normaal doet

Als dat niet het geval is kan de volledige HW divisie, ongeacht organisatie, beter de schuilkelder opzoeken tot een systeemfout fedor fataal wordt.

Spike_tm
04-05-2009, 19:11
Zo makkelijk en zo soepeltjes. Mooi om te zien.

sebastiaan
04-05-2009, 19:27
Nou wil ik niet rot doen,maar ik denk dat Fedor en Gegard sowieso nog heel ver van elkaar afliggen qua ground skills.
Heb mousasi maar één keer gezien bij ede,maar hij is qua skillz een blauwe misschien paarse band denk ik?
Hij zal beduidend sneller vooruitgaan dan de meeste door zijn constante training etc,maar ik vrees dat hij ook op full speed in een grappling partij net zo snel afgemaakt zou worden..

Fedorr
04-05-2009, 19:42
Fedor is gwn netals een anaconda:P

YoMarK
04-05-2009, 19:54
Nou wil ik niet rot doen,maar ik denk dat Fedor en Gegard sowieso nog heel ver van elkaar afliggen qua ground skills.
Heb mousasi maar één keer gezien bij ede,maar hij is qua skillz een blauwe misschien paarse band denk ik?
Hij zal beduidend sneller vooruitgaan dan de meeste door zijn constante training etc,maar ik vrees dat hij ook op full speed in een grappling partij net zo snel afgemaakt zou worden..
Beasser je dit op dit stukje film? Natuurlijk zijn Fedors skillz groter, maar in dit filmpje lijkt het meer op een soort demo/oefening aangezien Mousasi niet echt doorgaat is z'n moves, en Fedor wel.

Briant
04-05-2009, 21:13
Waarschijnlijk was dit om wat worpen en submissions van mma te laten zien (wellicht no gi judo achtige dingen). Je ziet ze ook allebei lachen, bij een serieuze training zouden hun gezichten mee rin een plooi liggen gok ik zo. Hoe het ook zij, Fedor is een geweldige knokker.

Enne dat Mousasi blauw/paarse band zou zijn slaat nergens op, het is niet te vergelijken omdat hij niet met pak vecht en zijn grappling voor MMA specifiek is.

micha
04-05-2009, 21:19
top vechters

The Bulldog
04-05-2009, 23:23
zier er mooi uit inderdaad....

wat een explosieve kracht heeft Fedor zeg bahabahabh

sikkwitttet
05-05-2009, 00:05
mousasi is geen loser op de grond, maar vergeleken met fedor, ziet iedereen als beginner uit

sebastiaan
05-05-2009, 19:15
Waarschijnlijk was dit om wat worpen en submissions van mma te laten zien (wellicht no gi judo achtige dingen). Je ziet ze ook allebei lachen, bij een serieuze training zouden hun gezichten mee rin een plooi liggen gok ik zo. Hoe het ook zij, Fedor is een geweldige knokker.

Enne dat Mousasi blauw/paarse band zou zijn slaat nergens op, het is niet te vergelijken omdat hij niet met pak vecht en zijn grappling voor MMA specifiek is.

Je moet op de één of andere manier een meetlat leggen natuurlijk, ookal vecht hij niet met Gi.
Bovendien geloof ik niet zo in het grote verschil tussen Grappling en MMA grappling, op nuances na vrij dezelfde manier van sport dacht ik zo.

Zit het erin dat ze ooit een echte Grappling partij zullen doen?
Denk dat dat zeker interessant zou zijn.

sebastiaan
05-05-2009, 19:21
mousasi is geen loser op de grond, maar vergeleken met fedor, ziet iedereen als beginner uit
Denk dat dat in de meeste gevallen de bottemline is

Briant
05-05-2009, 19:48
Je moet op de één of andere manier een meetlat leggen natuurlijk, ookal vecht hij niet met Gi.
Bovendien geloof ik niet zo in het grote verschil tussen Grappling en MMA grappling, op nuances na vrij dezelfde manier van sport dacht ik zo.

Zit het erin dat ze ooit een echte Grappling partij zullen doen?
Denk dat dat zeker interessant zou zijn.

Met strikes krijg je een extra manier om het gevecht te beeindigen op de grond, er zijn genoeg gnp experts die van submissions weinig kaas gegeten hebben en waarschijnlijk eenvoudig opgevouwen worden door blue... purple belts in een grappling/bjj match.
Op papier lijkt het veel hetzelfde, maar geloof me als je in guard zit en er word op je geslagen dan denk je niet meer aan je sweeps en submissions enkel aan snel er voor zorgen dat je geen klappen meer krijgt.
Je moet maar een keer rollen met een maat en kleine handschoentjes aan en stompen er bij, dan merk je het vanzelf.

iconian
05-05-2009, 20:00
ik hoop niet dat mensen al te serieus afgaan op dit filmpje en niet op gegard's prestaties in de ring. dit was overduidelijk een demo voor een paar kinderen waar m1global een fedor filmpje van maakte, hier kun je dus allicht weinig uit opmaken over hoe zijn worpen/defense etc. zijn.

Mousasi zei van zijn echte trainingen met fedor dat hij zelfs naast fedor zich sterker voelde ondanks dat hij toen nog niet op HW zat (interview met een chick van UFC), hij wilde naar rusland om nog een x te trainen met red devil maar dat is er niet van gekomen.

Hier staat hij tegen Dong Sik, een judokampion met iets van 4 wereldtitels, en zie zijn grondwerk....

http://www.youtube.com/watch?v=ac_So90Kh6U

http://www.youtube.com/watch?v=sn9Kjc3A3vY

Briant
05-05-2009, 20:26
Het moge duidelijk zijn dat dit een demo was ja ze lachten de hele tijd.

tap-out
05-05-2009, 22:13
Nou wil ik niet rot doen,maar ik denk dat Fedor en Gegard sowieso nog heel ver van elkaar afliggen qua ground skills.
Heb mousasi maar één keer gezien bij ede,maar hij is qua skillz een blauwe misschien paarse band denk ik?
Hij zal beduidend sneller vooruitgaan dan de meeste door zijn constante training etc,maar ik vrees dat hij ook op full speed in een grappling partij net zo snel afgemaakt zou worden..

Mister Miyagi say:...belt only good for holding up pants!

Denis Kang's Official Website (http://www.deniskang.com/bio.html)

Dennis kang is een black belt....we weten allemaal hoe dat af is gelopen.

Als hij het (op de grond) moet afleggen is het omdat hij (IMO) geen natuurlijke HW is (en dus minder sterk is).