PDA

View Full Version : Wie kan Anderson Silva's winning streak tot een einde brengen



wrestler_nl
05-05-2009, 15:12
-Forrest Griffin ( @ light-Heavyweight)
-Dan Henderson (Rematch)
-Demian Maia
-Yushin Okami
-Michael Bisping
-Een andere vechter...Namelijk??
-Niemand:D

wrestler_nl
05-05-2009, 15:14
Als Michael Bisping van Dan Henderson weet te winnen, dan denk iik dat hij wel Silva kan verslaan.

Tony
05-05-2009, 15:28
Griffin denk ik sowieso (LHW)

En op Anderson's eigen gewicht alleen Bisping idd.
En Wandy op Middleweight geef ik ook kansen (omdat Wandy hem door en door kent)

Mule-Kick
05-05-2009, 15:38
Ik geef Bisping de beste kans samen met Maia mits deze wel bereid is te werken voor zn takedown en niet de tactiek van Leites volgt.

YoMarK
05-05-2009, 15:41
Maia.
Ik schat Bisping z'n striking is iets minder als Silva's, en z'n groundgame gelijk, dus ik zie hem niet winnen.

Maia heeft een goede kans om Silva te submutten.

Ulis-E
05-05-2009, 16:24
Maia op de grond, maar die wordt staand gesloopt..

euh.. bisping zie ik ook niet zo snel gebeuren..

Wiseguy
05-05-2009, 16:48
Maia by armbar

Nopain85
05-05-2009, 18:09
mijn gevoel zegt robbie lawler

el bastardo
05-05-2009, 20:27
forrest. Iemand anders van bovengenoemde zie ik t niet doen

Allinn
06-05-2009, 00:37
maia zou het kunnen doen, maar hij moet hem wel naar de grond zien te krijgen en houden. Verder denk ik dat Vitor belford de beste tegenstander voor anderson is. Bijde southpaws en beide goede strikers, ik denk zelfs dat belford beter in angles werkt dan anderson.

leks
06-05-2009, 00:46
Niemand van dat rijtje iig.

HUNTER
06-05-2009, 00:55
Bisping zie ik niet van Hendo winnen en al helemaal niet van Silva.

Maia is super goed, maar staand is hij nog te zwak om het Silva moeilijk te maken.

Beetje utopisch, maar ik denk dat Manhoef wel een leuke tegenstander voor Anderson is

Casparvdzouw
06-05-2009, 00:55
Ruthless robbie lawler!

Tony
06-05-2009, 09:48
Bisping zie ik niet van Hendo winnen en al helemaal niet van Silva.

Maia is super goed, maar staand is hij nog te zwak om het Silva moeilijk te maken.

Beetje utopisch, maar ik denk dat Manhoef wel een leuke tegenstander voor Anderson is

Wat denk je dat Griffin kan doen tegen Silva op 205?

Tony
06-05-2009, 09:48
Op welk gewicht zit Nick Diaz eigenlijk? Zelfde als Silva?

NielsN
06-05-2009, 09:53
Op welk gewicht zit Nick Diaz eigenlijk? Zelfde als Silva?

Nick Diaz?! Hoezo? :eek:

Tony
06-05-2009, 09:58
hierboven zei iemand: Robbie Lawler...

Zeg je Robbie Lawler... dan zeg ik direct Nick Diaz... (blijft een van mijn all time mma fights)

Nopain85
06-05-2009, 11:58
hierboven zei iemand: Robbie Lawler...

Zeg je Robbie Lawler... dan zeg ik direct Nick Diaz... (blijft een van mijn all time mma fights)

omdat diaz van lawler won ? als dat zo is lawler is 10 maal beter sinds dat gevecht en eerlijk gezegt vind ik diaz een beetje het zelfde als toen :D .

tom l
06-05-2009, 12:04
Demian Maia heeft volgens mij de beste kans. Die zie ik Silva submitten.

Fyodor
06-05-2009, 12:31
Okami heeft een redelijke kans om een decision eruit te slepen en denk ik de beste kansen.

Maia is een geweldige BJJ vechter, maar ik betwijfel of hij Anderson naar de grond kan halen en submitten. Dat gevecht gaat denk ik hetzelfde als Anderson vs. Leites. Dan Henderson zal de rematch niet kunnen winnen en op decision verliezen. Bisping vind ik persoonlijk 'overrated', ik mag hem ook totaal niet en hij zal TKO gemept worden. Bos Griffin... weet niet hoe dat gevecht @ 205 zich afspeelt. Daar durf ik niets zinnigs over te zeggen, voor hetzelfde geld ligt Griffin 'out cold' op de mat na 1 minuut, wie weet sleept hij wel een beslissing eruit. Moeilijk.

Mule-Kick
06-05-2009, 13:02
omdat diaz van lawler won ? als dat zo is lawler is 10 maal beter sinds dat gevecht en eerlijk gezegt vind ik diaz een beetje het zelfde als toen :D .

Zo gek vind ik de suggestie van Diaz nog niet, hij is toch ook wel behoorlijk verbeterd sinds het gevecht tegen Lawler naar mijn idee en zn laatste gevecht tegen shamrock leek hij redelijk goed in zn vel te zitten als Middleweight (catchweight van 179 geloof ik). Waarschijnlijk niet genoeg om Anderson aan te kunnen maarja wie is dat wel :lol:

Jammer dat Mousasi nu op Heavyweight wil gaan vechten en klaar is op middleweight want hem had ik wel een kansje gegeven.

Mannen als Lawler en Manhoef (en als je op pure stootkracht kijkt zelfs Scott Smith) zouden natuurlijk ook altijd een punchers chance hebben.

Maar ook een rematch tegen Marquardt of Hendo zou ik vet vinden.

Nopain85
06-05-2009, 15:38
Zo gek vind ik de suggestie van Diaz nog niet, hij is toch ook wel behoorlijk verbeterd sinds het gevecht tegen Lawler naar mijn idee en zn laatste gevecht tegen shamrock leek hij redelijk goed in zn vel te zitten als Middleweight (catchweight van 179 geloof ik). Waarschijnlijk niet genoeg om Anderson aan te kunnen maarja wie is dat wel :lol:

Jammer dat Mousasi nu op Heavyweight wil gaan vechten en klaar is op middleweight want hem had ik wel een kansje gegeven.

Mannen als Lawler en Manhoef (en als je op pure stootkracht kijkt zelfs Scott Smith) zouden natuurlijk ook altijd een punchers chance hebben.

Maar ook een rematch tegen Marquardt of Hendo zou ik vet vinden.

Waarom ik lawler zeg inplaats van manhoef bv is omdat ik vind dat lawler een slimme vechter is geworden vroeger was het echt maaien en maar zien wat er gebeurt , tegenwoordig goed voeten werk , slippin punches goeie counters.

Eind mei ff 2,5 maand trainen bij lawler kijken hoe die traint :D

HUNTER
06-05-2009, 15:41
Wat denk je dat Griffin kan doen tegen Silva op 205?

ik denk dat Griffin een taaie mofo is. Als ie het spelletje goed speelt dan kan hij de zege op punten wel eens gaan pakken. Maar ik zie m Silva zeker niet slopen

kooivechter
07-05-2009, 00:08
shogun of evans op 205

Guile
07-05-2009, 00:18
205 een hele reeks wel denk ik. Evans, Machida, Shogun... Misschien Griffin al.

185 weet ik zo niet, maar denk dat Belfort op 185 echt kan gaan slopen. Of ie goed genoeg is om Silva te pakken is een tweede. Bisping zou kunnen idd, maar die moet eerst nog maar langs Hendo.

Punk in drublic
07-05-2009, 01:36
Ik geef Maia ook de meeste kans. Denk dat hij eerder in staat is dan Leites om het gevecht naar de grond te brengen. Maia is steeds weer indrukwekkend. Daarbij denk ik dat Silva langzamerhand onrustig wordt van het publiek en hij zich wat meer gaat openen om boe-geroep te voorkomen.