PDA

View Full Version : kickbokstrainer molesteert beveiliger



rafi
05-05-2009, 17:46
Een 49-jarige man uit Oud-Beijerland is zaterdagavond aangehouden nadat hij een 27-jarige beveiliger van een kickboksgala in Vlaardingen in zijn gezicht had geslagen. Het slachtoffer moest met breuken in zijn oogkas een nacht in het Vlietlandziekenhuis blijven. De verdachte heeft zich gemeld op een politiebureau, volgens de politie omdat hij wist dat hij werd gezocht.
De politie kreeg rond 22.15 uur de melding dat tijdens het gala op de Baanstraat in Vlaardingen een trainer ruzie had gekregen met een beveiliger. Toen agenten de man wilden aanhouden bleek hij via een nooduitgang te zijn vertrokken.
De trainer zit in de cel op verdenking van zware mishandeling. De Rotterdamse politie onderzoekt wat er precies is gebeurd.

wrestler_nl
05-05-2009, 17:51
niet zo goed nieuws

Wiseguy
05-05-2009, 17:52
Die beveiliger had beter een beveiliger voor zichzelf kunnen huren.

NielsN
05-05-2009, 18:10
Nou, daar moeten we toch wel uitkomen: wie was het?

gieloe
05-05-2009, 18:38
dat zou ik ook wel willen leren met een klap! hahah

rafi
05-05-2009, 18:40
ik vind het heel knap een 47 jarige man die schade aanricht tegen een 27 jarige portier. en dat zijn collega.s hem niet hebben kunnen aanhouden.

sikkwitttet
05-05-2009, 18:46
maar het blijft slecht nieuws

A.F.
05-05-2009, 19:07
Toch niet.....

Ome jan he!

ol4a
05-05-2009, 19:10
Ome Jan? Hahahahaha
Vandaar dat de sportschool vandaag gesloten is.
En ik maar denken dat ze gesloten waren omdat 't bevrijdingsdag is...

bryan
05-05-2009, 19:13
ik heb wel een bekende trainer iemand een aardige tik zien geven op een gala in Rhoon... maar dat was geen beveiliger..

rafi
05-05-2009, 19:32
dit heeft iemand op kickboks.nl geplaatst



ik zag ineens wat gedouw en getrek waarna er vervolgens ook een klap werd uit gedeeld door jan oosterbaan aan iemand die ik niet herkende als een beveiliger en de schade die hij hier mee toe bracht was niet meer dan een rooie kaak!

nadat het gesust was en de partij van jordy sloof aan de gang was gingen wij onze spullen pakken in de sportzaal ernaast wat als kleed kamer diende voor de vechters waar wij 2 politie agenten troffen die jan oosterbaan stonden op te wachten toen de partij was afgelopen liep jan via de andere kant de ring uit wat er verder gebeurt is heb ik niks van mee gekregen.

wel moet ik zeggen dat de man die de klap ontving van jan oosterbaan iemand uit de vip was en deze man probeerde jan aan te vallen uit reactie haalde jan oosterbaan uit en even later was de man ook weer terug in de vip dus ik denk dat het verhaal wel is opgeblazen of er is iets aan vooraf gegaan waar ik niks van mee heb gekregen.

Jan heefd een tik uitgedeeld dit was ABSOLUUD NIET aan een beveiliger en had zeker ABSOLUUD NIET of GEEN breuken in de oogkassen tot gevolg.

Jeru
05-05-2009, 20:07
dit heeft iemand op kickboks.nl geplaatst

Jan heefd een tik uitgedeeld dit was ABSOLUUD NIET aan een beveiliger en had zeker ABSOLUUD NIET of GEEN breuken in de oogkassen tot gevolg.

Waarschijnlijk dan de schrijver van dit stukje met hersenbeschadiging tot gevolg en uitval van Nederlandse taalbeheersing ;)

RisingSun
05-05-2009, 20:16
ik vind het heel knap een 47 jarige man die schade aanricht tegen een 27 jarige portier. en dat zijn collega.s hem niet hebben kunnen aanhouden.

Rafi, ik heb jou als uitsmijter toch ook al vaker aangepakt toen je aan de deur stond.:thup: en dat met mijn 25 jaar..

2beef
05-05-2009, 20:39
Waarschijnlijk dus heel veel ophef over 1 corrigerende tik:twak::whistling: Daar weet de beveiliging toch ook alles van?

2beef
05-05-2009, 20:48
Yep, net lid en nu al heel scherp!
hahahaha
reps

Dank je.. Deze tekst van jou: "gilbert weigert niemand"
qoute hurricaneyvel 17.03.2009 16.41 u.
"ik ben er in ieder geval klaar voor, heb er zin in.."
quote demolitionman 17.03.2009 23.05 u.
Vind ik ook zeer scherp. Weet jij wanneer deze wedstrijd daadwerkelijk plaats gaat vinden? Glory Passengers Terminal?

2beef
05-05-2009, 20:59
Mooi! Dan kunnen Gibert en Alistair weer een ander onderwerp in hun colms of intervieuws voor de Ringsports aansnijden.
Ben wel erg benieuwd wie die wedstrijd gaat winnen en met mij denk ik heel veel vechtsporters. Dus al media aandacht is niet voor niks geweest.

RisingSun
05-05-2009, 21:00
Misschien kunnen jullie er samen heen!

(ok vanaf nu weer ontopic ;) )

2beef
05-05-2009, 21:02
Misschien kunnen jullie er samen heen!

(ok vanaf nu weer ontopic ;) )

Ik hoop het. Heb je kaartjes voor ons?

RisingSun
05-05-2009, 21:06
Ik hoop het. Heb je kaartjes voor ons?

Tuurlijk! Wel de dubbele prijs, maar ze hebben dan wel een gouden randje ;)
Welkom op het forum trouwens:thup:

Ok, nu echt weer ontopic!:whistling:

Fr3ddy
05-05-2009, 22:17
Pics or it didn't happen :D

A.F.
05-05-2009, 22:21
had ik toch gelijk hé

sikkwitttet
05-05-2009, 22:25
Pics or it didn't happen :D
x2 ahahah

De man van 14K
05-05-2009, 22:31
Ome Jan mocht willen dat hij 47 was..

Dit waren de sportscholen die aanwezig waren, dat waren er nogal wat...

Kyoto Gym/Team Aerts
Garuda gym
Ommoord
Jellema
Vleesenbeek
Kyoto Gym
Thanigul Gym
Zarin gym
Budokai Breda
Team Pinas
FullKick
Thanigul Gym
Sportschool Kicks
Trojan Gym
Silent Dragon
Siam Style
Budokai Breda
Budokai Wildeboer
Fighting4All
Team de Jager
Siva Thai
Thanigul Gym
Trojan Gym
Team de Jager
Sportschool Kicks

Jeru
05-05-2009, 22:37
Ome Jan mocht willen dat hij 47 was..

Dit waren de sportscholen die aanwezig waren, dat waren er nogal wat...

Kyoto Gym/Team Aerts
Garuda gym
Ommoord
Jellema
Vleesenbeek
Kyoto Gym
Thanigul Gym
Zarin gym
Budokai Breda
Team Pinas
FullKick
Thanigul Gym
Sportschool Kicks
Trojan Gym
Silent Dragon
Siam Style
Budokai Breda
Budokai Wildeboer
Fighting4All
Team de Jager
Siva Thai
Thanigul Gym
Trojan Gym
Team de Jager
Sportschool Kicks

Fullkick en Sportschool Kicks vallen alvast af, want die hadden natuurlijk gewoon een trap gegeven. Hoewel het verdacht is dat Sportschool Kicks er 2 keer was natuurlijk :whistling:

De man van 14K
05-05-2009, 22:42
ik denk... Peter Aerts!

Hagelslag
05-05-2009, 23:38
Ome Jan mocht willen dat hij 47 was..

Dit waren de sportscholen die aanwezig waren, dat waren er nogal wat...

Kyoto Gym/Team Aerts
Garuda gym
Ommoord
Jellema
Vleesenbeek
Kyoto Gym
Thanigul Gym
Zarin gym
Budokai Breda
Team Pinas
FullKick
Thanigul Gym
Sportschool Kicks
Trojan Gym
Silent Dragon
Siam Style
Budokai Breda
Budokai Wildeboer
Fighting4All
Team de Jager
Siva Thai
Thanigul Gym
Trojan Gym
Team de Jager
Sportschool KicksThanigul Gym was er ook helemaal niet. Zeker geen drie keer.

pavani
05-05-2009, 23:50
Ome Jan mocht willen dat hij 47 was..

Dit waren de sportscholen die aanwezig waren, dat waren er nogal wat...

Kyoto Gym/Team Aerts
Garuda gym
Ommoord
Jellema
Vleesenbeek
Kyoto Gym
Thanigul Gym
Zarin gym
Budokai Breda
Team Pinas
FullKick
Thanigul Gym
Sportschool Kicks
Trojan Gym
Silent Dragon
Siam Style
Budokai Breda
Budokai Wildeboer
Fighting4All
Team de Jager
Siva Thai
Thanigul Gym
Trojan Gym
Team de Jager
Sportschool Kicks

Ook Team de Jager was ruim vertegenwoordigd.

De man van 14K
05-05-2009, 23:56
Ik heb deze lijst van chickbox.nl gehaald, als je problemen ermee heb moet je die Hakim lastigvallen.


stelletje zuurpruimen

renamer
06-05-2009, 00:20
hmmm een vipper die jan oosterbaan aanvalt...


ongeveer hetzelfde als een koe die een intercity bestormt...


altijd weer die vippers.. ze hebben ze veelste dom gemaakt........ HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN

marcelt
06-05-2009, 01:03
Kyoyo Gym geeft les in Oud Beijerland; dus wie is de trainer (namin' and shamin' )

Highline
06-05-2009, 08:50
Kyoyo Gym geeft les in Oud Beijerland; dus wie is de trainer (namin' and shamin' )


die waren het iig niet, die zijn nog lang niet tegen die leeftijd dus Kyoto gym is het niet ;)

Richelieu
06-05-2009, 09:07
Er is wel een incidentje geweest op de avond zelf en dat was volgens mij tijdens de partij van el Boustati versus van Denderen waar ineens in de gang naar de kleedkamer de vlam in de pan sloeg. Maar van het hele verhaal met Jan heb ik niets meegekregen.

Foto's van die avond - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=92341

Karel
06-05-2009, 10:24
ringchicks in leren broeken, dat is een idee!

maar wist trouwens niet zo'n incident al direct zware mishandeling en molesteren is, dan had ie net zo goed meer kunnen doen

MJOKKIE
06-05-2009, 10:37
ringchicks in leren broeken, dat is een idee!

maar wist trouwens niet zo'n incident al direct zware mishandeling en molesteren is, dan had ie net zo goed meer kunnen doen

Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat een aantal mensen het een geestig bericht vindt. Erg apart

Karel
06-05-2009, 11:10
ik bedoelde, het is nogal apart toch dat er direct weer gepraat moet worden over gemolesteerd en verdenking van zware mishandeling door pers en polizei? er zijn er genoeg die die stempel niet eens krijgen

en voor die ringchicks zie het verslag van erboven

en ja het is toch wel geestig, niet hilarisch, maar toch

phranq
06-05-2009, 11:18
Er is wel een incidentje geweest op de avond zelf en dat was volgens mij tijdens de partij van el Boustati versus van Denderen waar ineens in de gang naar de kleedkamer de vlam in de pan sloeg. Maar van het hele verhaal met Jan heb ik niets meegekregen.

Foto's van die avond - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=92341

Dat was een heel ander gala Harmen. Ik was er nl wel bij, het verhaal op kickboks,nl klopt helemaal niet en is zwaar overtrokken, er was niet eens een vip gedeelte en er was ook geen beveiliger bij betrokken.. en wat er wel gebeurd is mag geen naam hebben, tis eerder slecht dat er hier een topic over word geopend.. Slotje!

Karel
06-05-2009, 11:19
het verhaal op kickboks,nl klopt helemaal niet en is zwaar overtrokken

dat is nog wel het meest schokkende nieuws :rolleyes:

PigDog
06-05-2009, 11:22
Haha hetzelfde is afgelopen weekend bijna in Rimini gebeurd...

Fyodor
06-05-2009, 11:41
Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat een aantal mensen het een geestig bericht vindt. Erg apart

Klopt, het wordt grappig gevonden, iets wat ik niet vind. Ik was er niet bij en weet dus ook niet wat er precies gebeurd is, maar als de kickbokstrainer voor de rechter verschijnt dan weegt het feit dat hij vechtsportexpert is wel zwaarder mee. De rechter zal dan zeggen dat hij het met meer gepast geweld had kunnen oplossen. Het zou mooi zijn als we wat meer (betrouwbare) informatie konden krijgen.

Feit is natuurlijk wel dat die ene klap wel goed raak was, damnz! :fp:

TOON
06-05-2009, 11:42
maar als het Jan Oosterbaan betrof gaat het er ook om of het DE jan oosterbaan is en niet de jan oosterbaan die het gek vond dat wij dachten dat hij DE jan oosterbaan was omdat ie als Jan Oosterbaan hier postte......

wil de echte jan oosterbaan nu opstaan!!!

Tony Galento
06-05-2009, 11:53
maar als het Jan Oosterbaan betrof gaat het er ook om of het DE jan oosterbaan is en niet de jan oosterbaan die het gek vond dat wij dachten dat hij DE jan oosterbaan was omdat ie als Jan Oosterbaan hier postte......

wil de echte jan oosterbaan nu opstaan!!!

Volgens mij was Jan niet degene die ging liggen. :D

Dennuz
06-05-2009, 12:31
Haha hetzelfde is afgelopen weekend bijna in Rimini gebeurd...

Haha, PigDog en een bepaalde corpulente "beveiliger" waren nou niet bepaald beste vrienden ;)

joost
06-05-2009, 12:56
Haha hetzelfde is afgelopen weekend bijna in Rimini gebeurd...


hahaha ja dat waren toch van die sukkels :D

A.F.
06-05-2009, 14:50
Crimesite - Kickbokstrainer vast na mishandeling portier (http://www.crimesite.nl/content/view/12732/26/)

wel of niet waar??? crimesite is vaak goed op de hoogte

phranq
06-05-2009, 15:10
Crimesite - Kickbokstrainer vast na mishandeling portier (http://www.crimesite.nl/content/view/12732/26/)

wel of niet waar??? crimesite is vaak goed op de hoogte

Dit gaat over een heel andere gala dan waar ik bij was.....

A.F.
06-05-2009, 15:31
volgens mij gaat dit om hetzelfde voorval als waar de topic om begon

el bastardo
06-05-2009, 15:49
http://ilovehasse.com/Mr%20Miyagi.jpg

Richelieu
06-05-2009, 16:25
Dit gaat over een heel andere gala dan waar ik bij was.....

Op welk gala was dat dan Frank? Afgelopen weekend was er één gala in Vlaardingen (waar volgens het bericht de beveiliger werd mishandeld) en dat was van Ring Sensation "Knock em Down"

phranq
06-05-2009, 18:05
Op welk gala was dat dan Frank? Afgelopen weekend was er één gala in Vlaardingen (waar volgens het bericht de beveiliger werd mishandeld) en dat was van Ring Sensation "Knock em Down"

Daar was ik inderdaad niet bij, dat gala hebben mijn collega's gedaan. Ik was afgelopen weekend in Friesland, dat ging allemaal erg gemoedelijk..

ICON
06-05-2009, 19:16
Daar was ik inderdaad niet bij, dat gala hebben mijn collega's gedaan. Ik was afgelopen weekend in Friesland, dat ging allemaal erg gemoedelijk..


lol:D

De man van 14K
06-05-2009, 20:24
Heeft die uitsmijter toch nog iets geleerd op dat kickbox gala, 'Handjes hoog houden!'