PDA

View Full Version : zimmerman vs pou zidi



lipke
05-05-2009, 20:47
wat denken jullie van deze partij ? ik hoor dat zimmerman flink aan het stappen is en dat pou keihard aan het trainen is

lipke
05-05-2009, 20:51
ik bedoel natuurlijk bou i.p.v. pou (wijntje bij het eten)!!!!!!

micha
05-05-2009, 20:59
tuurlijk bedoelt hij Bouzidi . Ik ga hier ook niet ontkennen dat Zimmermna wat problemen had met de discipline maar trainers en management zitten hier bovenop. Het is namelijk zijn achilleshiel maar goed dat weet hij ook.

16 Mei zal het uitwijzen.

WAR Zimmerman!!!!


zimmerman op ko

Jeru
05-05-2009, 20:59
Dat Golden Glory frituurbuikje lijkt het geheim van het succes van Zimmerman ;)

PigDog
06-05-2009, 11:24
WHaaarrrrrrrrrrrrrrr ZZZZZZZZZimmermhaw!
hips!

Ivo_Colos
06-05-2009, 11:32
Hoe zit het eigenlijk met de trainings verplichtingen bij teams zoals Golden Glory??
het gaat op prof vechters die betaald worden. Mogen ze buiten de wedstrijd doen wat ze willen of MOETEN ze een x aantal uren trainen?

nila
06-05-2009, 13:18
Hoe zit het eigenlijk met de trainings verplichtingen bij teams zoals Golden Glory??
het gaat op prof vechters die betaald worden. Mogen ze buiten de wedstrijd doen wat ze willen of MOETEN ze een x aantal uren trainen?


Hier ben ik inderdaad ook benieuwd naar, misschien dat iemand van GG hier wat meer info over zou kunnen geven.

En trouwens

WARRRRR ZIMMERMAN

Ralph
06-05-2009, 13:52
Jammer dat dit toch moeilijk blijft voor Zimmerman.... Hij hoeft maar een paar jaar van zijn leven te investeren om naam (en geld) te maken door wat minder te stappen en meer te trainen. Ik vind hem echt een toptalent met een zeer zware stoot in huis, maar je ziet bij hem wel vaak dat de conditie ontbreekt om een moeilijke partij naar zich toe te trekken naar mate de partij langer duurt (zie de partij tegen Badr die hij volgens mij best had kunnen winnen als ie een wat betere conditie had gehad).
Misschien is het voor hem wel een idee om in trainingskamp te gaan de tijd voor een wedstrijd op een plek waar zich geen verleidingen bevinden. Breda is gewoon te gezellig :)

Edit: kan ie niet bij Schilt gaan trainen? Daar is vast niks te doen :)

PigDog
06-05-2009, 16:05
Edit: kan ie niet bij Schilt gaan trainen? Daar is vast niks te doen :)

Oei, daar trap je een hoop ZOD'ers op hun hart!

:D

micha
06-05-2009, 16:38
je moet gewoon trainen en ikhoorde laatst iets over een boete systeem

nila
06-05-2009, 16:52
je moet gewoon trainen en ikhoorde laatst iets over een boete systeem


Boete systeem :(.

Behalve dat motivatie intrinsiek zou moeten zijn, denk ik persoonlijk niet dat een boete-systeem zou helpen. Geld is denk ik geen probleem bij zimmerman hij moet er gewoon van overtuigd zijn dat hij een grote kans weggooit en dat hij deze nooit meer zal krijgen.

Jarno
06-05-2009, 18:04
Die kerel is net in de 20... gek hé... dat hij dan soms wat last heeft gehad met discipline... als al je maten naar de stad gaan en gek doen en jij moet elke keer nee zeggen heb je op het laatst ook niet veel maten meer over ;)

Ralph
06-05-2009, 18:05
Zal best, maar er zijn genoeg jonge topsporters die dat wel kunnen (en zelfs sporters die vele malen minder verdienen!). Is gewoon een keuze die je maakt. Je bent nu eenmaal prof of niet.

Jeru
06-05-2009, 18:12
De boog kan inderdaad niet altijd gespannen zijn :D

Jarno
06-05-2009, 18:23
Zal best, maar er zijn genoeg jonge topsporters die dat wel kunnen (en zelfs sporters die vele malen minder verdienen!). Is gewoon een keuze die je maakt. Je bent nu eenmaal prof of niet.

Veel van die sporters hebben op latere leeftijd zo iets van "had ik toen maar"... tenzij je Berry van Aerle heet... want dan wordt je postbode ;)

Cruijf rookte net als een hele hoop andere voetballers ook gewoon stevig tijdens zijn actieve carrière... en ik blijf erbij dat topsport sowieso ongezond is en al helemaal als je er alles voor op offert... je leeft maar 1 keer...

rafi
06-05-2009, 18:28
ach zo hadden ze het hier ook allemaal over badr dat hij aan het kloten was. en hij presteert nog steeds. en kom hem nog vaak tegen in het uitgaans leven.

Ivo_Colos
06-05-2009, 18:32
ach zo hadden ze het hier ook allemaal over badr dat hij aan het kloten was. en hij presteert nog steeds. en kom hem nog vaak tegen in het uitgaans leven.

Maar Badr heeft geen conditieproblemen

Hans Vos
06-05-2009, 18:34
ach een beetje stappen moet kunnen , vroeger kwam je op zondag avond in de IT in amsterdam heel de vechtsport en voetbal top tegen . en die dronken dan niet alleen een spa blauw . je moet gewoon weten wanneer de rem er even op moet . een aantal weken voor een partij bijvoorbeeld . groet hans

rafi
06-05-2009, 18:40
Maar Badr heeft geen conditieproblemen
dat heb ik bij errol ook nog niet gezien.

micha
06-05-2009, 18:43
Errol loopt de blauwe route in het mastbos (5 km) in 18 minuten

NielsN
06-05-2009, 18:55
Errol loopt de blauwe route in het mastbos (5 km) in 18 minuten

So?

Jamila
06-05-2009, 19:55
Het is eigenlijk gek, want als je Errol ziet trainen dan zie je gewoon dat hij 100% geeft, het is alleen zo wat ik hoorde dat hij dan wel ineens weer een dag niet komt opdagen. Ik denk dat als Errol geen training zou overslaan hij echt een kampioens kanidaat zou zijn. In de wedstrijd zie je ook dat Errol echt karakter heeft, buiten dat hij kan uitdelen kan hij ook incasseren

Ik ga voor Errol .......... ( K.O. power, ervaring en explosiviteit )



Gr, Jamila:thup:

adenane
06-05-2009, 20:07
Het is eigenlijk gek, want als je Errol ziet trainen dan zie je gewoon dat hij 100% geeft, het is alleen zo wat ik hoorde dat hij dan wel ineens weer een dag niet komt opdagen. Ik denk dat als Errol geen training zou overslaan hij echt een kampioens kanidaat zou zijn. In de wedstrijd zie je ook dat Errol echt karakter heeft, buiten dat hij kan uitdelen kan hij ook incasseren

Ik ga voor Errol .......... ( K.O. power, ervaring en explosiviteit )



Gr, Jamila:thup:


Feit is wel dat hij zijn laatste 3 partijen allemaal verloren heeft. Straks krijg je weer de discussie of hij wel of niet te vroeg is gebracht door zijn management.

Ach, what the hell, is Errol niet te snel gebracht naar de top?

kooivechter
06-05-2009, 20:16
Feit is wel dat hij zijn laatste 3 partijen allemaal verloren heeft. Straks krijg je weer de discussie of hij wel of niet te vroeg is gebracht door zijn management.

Ach, what the hell, is Errol niet te snel gebracht naar de top?

nee die jongen is niet te snel gebracht als je bij de laatste 4 komt in de k1 finale. en ik ben het wel met jarno eens, die jongens kunnen niet 24/7 aan het traine zijn, soms hoort daar ontspanning bij, helemaal gezien zijn leeftijd is dat belangrijk en idd soms moeilijk

adenane
06-05-2009, 20:21
nee die jongen is niet te snel gebracht als je bij de laatste 4 komt in de k1 finale. en ik ben het wel met jarno eens, die jongens kunnen niet 24/7 aan het traine zijn, soms hoort daar ontspanning bij, helemaal gezien zijn leeftijd is dat belangrijk en idd soms moeilijk


Hij kwam bij de laatste 4 door te winnen van Texeira. Nou sorry hoor, maar die heb ik echt niet zo hoog zitten. En bij de laatste 16 won hij wel van Feitosa maar hij kreeg het wel heel zwaar in de laatste ronde. Toch misschien iets met z'n conditie te maken.....

simtekf1
06-05-2009, 20:43
Hij komt er vast wel.
Toen Badr net doorbrak had hij ook even een slechte periode. (Karaev en Graham)

PD_EC
06-05-2009, 21:01
je lichaam moet ook rusten en je voelt het zelf het best dus af en toe een training overslaan is niet erg

wordt een mooie pot bouzidi vs zimmerman

Hendy
06-05-2009, 21:18
Moeilijk te zeggen wie deze pot gaat winnen.. maar ik zet mn v-cash op bouzidi !

adenane
06-05-2009, 22:01
je lichaam moet ook rusten en je voelt het zelf het best dus af en toe een training overslaan is niet erg

wordt een mooie pot bouzidi vs zimmerman

Je lichaam laten rusten en een training af en toe overslaan is wat anders dan regelmatig stappen, helemaal als er binnenkort een groot gala is waarop je kan schitteren....;) Want vergeet niet dat door deze line-up de hele wereld meekijkt!

dontmindme
06-05-2009, 23:09
ik vind het best allemaal, ben toch automatisch voor Bouzidi



War Bouzidi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MB667
07-05-2009, 08:42
Ik ga voor Errol ..........

Gr, Jamila

had verw8 dat je voor bouzidi zou gaan....