PDA

View Full Version : Fedor barnett eindelijk



123trisweat
06-05-2009, 22:26
? (http://www.m-1global.com/en/news/detail/id/9331/fedor-vs-barnett-closed-to-being-finalized-for-affliction-iii)

Jeru
06-05-2009, 22:28
Tsja en het derde evenement is wanneer???

Tony Galento
06-05-2009, 22:31
Daar kom ik m'n bed voor uit.

Judas
06-05-2009, 22:31
Wat deze partij betreft, geloof ik het pas als ze mekaar in de ring een boks geven en dan de bel gaat...

761217186
06-05-2009, 22:34
dit zegt mij nog niets... eerst zien dan geloven.

chief108
07-05-2009, 07:58
zo het nu dan toch echt gaan gebeuren?

Sendur
07-05-2009, 08:47
Het gaat gebeuren maar deze match boeit me niet zo.

Fedor kan Barnett makkelijk verslaan.

Ik wil Fedor nu in de UFC zien, dan zijn we ook meteen van die bullshit af dat hij niet de beste i de wereld vecht bla bla bla.

dirk5
07-05-2009, 09:14
never gonna happen

Tony
07-05-2009, 10:01
Lol... mega gehypte partij.. zul je zien... eerste stoot van Barnett veroorzaakt een cut bij Fedor...

Winnaar: Barnett..

anticlimax in a box :D

sebastiaan
07-05-2009, 10:12
Het gaat gebeuren maar deze match boeit me niet zo.

Fedor kan Barnett makkelijk verslaan.

Ik wil Fedor nu in de UFC zien, dan zijn we ook meteen van die bullshit af dat hij niet de beste i de wereld vecht bla bla bla.

Denk niet dat hij hem "makkelijk" aankan,maar denk wel dat Barnett misschien niet de juiste Tools heeft,denk gewoon dat ie het net niet trekt,maar hij heeft denk ik wel de meest wezenlijke kans van alle tegenstanders op het moment!
Redelijke stand-up met een goed grondspel.

Denk dat Fedor in de UFC niet snel zal gebeuren..Bovendien,wie moet ie daar dan bevechten?
Brock? Die een puncher's chance,maar totaal geen techniek om Fedor te verslaan.

Tony
07-05-2009, 10:38
Barnett zal denk ik alleen kunnen winnen op punten lijkt me...

Op de grond zijn beiden virtuozen... Staand geef ik Fedor iets meer kans.. alhoewel Barnett ook flink beter geworden is.. vooral het basis boks werk.. (jabben)

YoMarK
07-05-2009, 10:40
Brock? Die een puncher's chance,maar totaal geen techniek om Fedor te verslaan.
Vergis je niet. Als Hunt Fedor op het grond kan houden, dan kan Brock dat ook.
Maar Fedor zal tegen Brock ook wel een master gameplan bedenken.

Verder denk ik dat Barnett geen kans heeft tegen Fedor, of het moet via submission zijn.

123trisweat
07-05-2009, 12:14
Maar Fedor zal tegen Brock ook wel een master gameplan bedenken.

Dat is vlgns mijn Fedor's achilles, hij maakt geen gameplan en gaat uit van zijn instinct. Hij traint aldoor hetzelfde en in zijn laatste bout tegen Arlovski leek het alsof Fedor niet goed wist wat te doen met Jabs.

Brock daarentegen leert volgens mij vrij snel en heeft een 30 tal gevechten plus sambo partijen om te analyseren.

anyway, hoop dat Mousasi heeeel veeeel leert van Fedor

dirk5
07-05-2009, 12:26
Dat is vlgns mijn Fedor's achilles, hij maakt geen gameplan en gaat uit van zijn instinct. Hij traint aldoor hetzelfde en in zijn laatste bout tegen Arlovski leek het alsof Fedor niet goed wist wat te doen met Jabs.

Brock daarentegen leert volgens mij vrij snel en heeft een 30 tal gevechten plus sambo partijen om te analyseren.

anyway, hoop dat Mousasi heeeel veeeel leert van Fedor

Fedor zijn gameplan is redelijk solid: kijken wat de andere zijn sterke punt is en hem daar mee kapot maken.

Fedor-Nog= Fedor heeft hem alle keren op de grond gesloopt, toch Nog zijn spelletje
Fedor-Sylvia= Sylvia is een striker, 36 seconden had ie nodig om hem staand te slopen
Fedor- Crocop= Beste stand up vechter die MMa ooit gekend heeft, gewoon staand heel de ring laten zien
Fedor-Arlovski= Arlovski veel getrained op boksen, wederom staand (zelfs toen Andrei het naar de grond wou brengen, liet Fedor het staan)

no worries wie er ook met hem de ring in klimt.

NielsN
07-05-2009, 12:28
Dat is vlgns mijn Fedor's achilles, hij maakt geen gameplan en gaat uit van zijn instinct. Hij traint aldoor hetzelfde en in zijn laatste bout tegen Arlovski leek het alsof Fedor niet goed wist wat te doen met Jabs.


:eek:

Wat zeg je nou?!

123trisweat
07-05-2009, 12:31
:eek:

Wat zeg je nou?!

effe checken of iedereen wakker is.

sorry zal niet meer vloeken in de kerk

NielsN
07-05-2009, 12:34
effe checken of iedereen wakker is.

sorry zal niet meer vloeken in de kerk

:lol:

dirk5
07-05-2009, 12:42
zowel in de partij Fedor-Barnett als Fedor-Lesnar zullen we hem dit zien doen:

http://img1.imagilive.com/0509/Fedor_T-Bone_plex.gif
http://img1.imagilive.com/0509/Fedor_hip_toss.gif
http://img1.imagilive.com/0509/Fedor_bell_to_belly_suplex.gif

sikkwitttet
07-05-2009, 12:59
kut zooi man. die titel geeft aan dan het gaat gebeuren.maar blijft dus hopen.zal wel een nooit partijtje worden denk ik zo

kickboxer1987
07-05-2009, 13:19
Topic titel beetje misleidend...

IF they sign.....

Ontopic:
Barnettlijkt me wel een beetje de meest logische kandidaat voor een partij met Fedor. Al zie niet een vlak waarop Barnett het Fedor erg moeilijk kan maken...