PDA

View Full Version : Should Dana White fight?



nila
07-05-2009, 16:21
Vond ik net op een andere site wat vinden jullie hiervan??

Affliction VP Tom Atencio is fighting at "Ultimate Chaos" on June 27, and, as most of you have already seen, he even called out White (http://tinyurl.com/cxs4d6<br />) for not fighting.

Would you want to see Dana White step into the Octagon? If so, who would be the best opponent for him

Ivo_Colos
07-05-2009, 16:23
Hahahaha een heele goeie! Kunnen we eindelijk zien hoe hij klappen krijgt
kan niet wachten...

el bastardo
07-05-2009, 16:30
Zou wel kijken ja. Bring it on.

sikkwitttet
07-05-2009, 16:32
tegen de gebroeders overeem

Ivo_Colos
07-05-2009, 16:34
tegen de gebroeders overeem

Met de WC-dame als scheids !!!:lol:

Tony
07-05-2009, 16:48
en Bob Schrijber als Athletic Commission.. (kijken of de juiste regelgeving wordt toegepast)

wrestler_nl
07-05-2009, 17:13
ja tegen tito

Mule-Kick
07-05-2009, 17:26
Tenzij Atencio en White ooit tegen elkaar gaan knokken heb ik eigenlijk weinig intresse. Al zou het stiekem toch wel leuk zijn om White eens een keer goed klop te zien krijgen.

d3mon1977
07-05-2009, 17:32
Dana vs BROCK! :P

Tony
07-05-2009, 17:57
Tenzij Atencio en White ooit tegen elkaar gaan knokken heb ik eigenlijk weinig intresse. Al zou het stiekem toch wel leuk zijn om White eens een keer goed klop te zien krijgen.

Vergeet niet dat Dana een zeer verdienstelijk amateur bokser was....

Atencio heeft trouwens al een pro fight gehad als ik me niet vergis.

Pepe the Ice-Murderer
07-05-2009, 19:28
Hij heeft toch een tijd liggen roepen, althans dat gerucht heeft toch een tijd de ronde gedaan, dat hij tegen tito zou vechten (of boksen).
Uiteindelijk is er niks van in huis gekomen.

Ik zou hem wel een pak rammel willen zien krijgen :-) ik vind hem het imago van mixed martial artists naar beneden halen. Al die gasten in de ultimate figher en de vechters in de shows met hun tapout petjes schuin achterstevoren en al die ruige praat vind ik echt kut.

Wel respect voor wat hij samen met de fertitta's gedaan heeft met de ufc, maar toch vind ik hem een egotripper. Om over zijn minachtende mening over fedor nog maar te zwijgen.

Conclusie: Fedor vs White graag

Jochem
07-05-2009, 23:19
Hij heeft toch een tijd liggen roepen, althans dat gerucht heeft toch een tijd de ronde gedaan, dat hij tegen tito zou vechten (of boksen).
Uiteindelijk is er niks van in huis gekomen.

Ik zou hem wel een pak rammel willen zien krijgen :-) ik vind hem het imago van mixed martial artists naar beneden halen. Al die gasten in de ultimate figher en de vechters in de shows met hun tapout petjes schuin achterstevoren en al die ruige praat vind ik echt kut.

Wel respect voor wat hij samen met de fertitta's gedaan heeft met de ufc, maar toch vind ik hem een egotripper. Om over zijn minachtende mening over fedor nog maar te zwijgen.

Conclusie: Fedor vs White graag

lol jah, een bokspartij tegen Tito. Tito chickend out. (hij kreeg er niet genoeg geld voor vond hij, terwijl hij zelf de partij aanvroeg :) )

T15Boxing
08-05-2009, 00:33
Ja graag(net zo graag als ik Don King had willen zien boksen..of gebokst zien worden.)

Pepe the Ice-Murderer
08-05-2009, 02:04
lol jah, een bokspartij tegen Tito. Tito chickend out. (hij kreeg er niet genoeg geld voor vond hij, terwijl hij zelf de partij aanvroeg :) )


Ja juist! ik wist het niet meer precies, je hebt gelijk. Eeb uit de hand gelopen persoonlijke ruzie was dat eigenlijk.

Nopain85
08-05-2009, 02:38
Ben ik de enigste die denkt dat dit totaal weer niks met de sport te maken heeft ? net zoals jose canseco gaat vechten en shaq oneil wilt vechten .

Ben natuurlijk een groot mma fan , maar bv bij boksen ofzo zie je dat niet ,op top niveau zie je alleen maar top boksers die het ook echt kunnen , wtf moet canseco bv op een dream gala en waar slaat het op om 2 mma eigenaren tegen elkaar te laten vechten bewijzen ze daar mee wie de beste organisatie heeft ofzo?

hoe denken jullie daarover.

Tony
08-05-2009, 09:25
In het geval van Canseco... Tja, welkom in japan.. land of the freak shows... wij waarderen het niet... hun trekken er volle zalen mee.

Atencio-White bokswedstrijd... dat zou ik zelf wel kunnen zien alszijnde "vermakelijk".... daarbij rekening houdende met het feit dat beiden wel degelijk een partijtje kunnen knokken. dusja, zie het als sterrenboksen.. maar dan van hoger niveau.

Paganstars
08-05-2009, 11:25
Laten we het zo stellen... Dana gaat neer... boehoe... einde ufc...