PDA

View Full Version : Favoriete partij Arena



dtgerald
07-05-2009, 18:53
Ik denk toch dat Manhoef vs Leko een mooie pot wordt.Ben ook benieuwd naar Ricardo Fyeet vs Rico Verhoeven.

VOORPROGRAMMA
Kelly Lefever VS Sylvana Pruymboom
Nick Frese VS Zakaria Zouggary
Levon van Geest VS Maik Redan
Tarik Mokhtar VS Marat Grigorian
PART I
Dennis Schneidmiller VS Chris Ngimbi
Imro Main VS Sem Braan
Ricardo Fyeet VS Rico Verhoeven
Perry Ubeda VS Sahin 'Kaas' Yakut
Aschwin Balrak VS Björn Bregy
Attila Karacs VS Rustemi Kreshnik
Brian Lo-A-Njoe VS Murat Direkçi
Faldir Chahbari VS Giorgio Petrosyan
Shane Campbell VS Joerie Mes
IT'S SHOWTIME World Title 65 kg MAX
Orono vor Petchpoon VS Hassan El Hamzaoui
PART II
Stefan Leko VS Melvin Manhoef
William Diender VS Gago Drago
Mourad Bouzidi VS Errol Zimmerman
Tomas Hron VS Daniël Ghita
Chahid Oulad El Hadj VS Andy Souwer
Ruslan Karaev VS Tyrone Spong
IT'S SHOWTIME World Title Heavy Weight
Sem Schilt VS Badr Hari

simtekf1
07-05-2009, 19:02
Eigenlijk zoveel partijen, net zo'n dikke line up. :D

ICON
07-05-2009, 19:07
ik ga toch voor het vippubliek

dtgerald
07-05-2009, 19:10
Spong vs Karaev ook leuk.

wrestler_nl
07-05-2009, 19:10
manhoef vs leko
en schilt vs hari

Justinian
07-05-2009, 19:26
Moeilijk om een keuze te maken, het zijn wel erg veel partijen die top kunnen zijn. Hieronder een aantal partijen waar ik met name naar uit kijk:

Kelly Lefever VS Sylvana Pruymboom
Ik heb Sylvana onlangs op de pads gezien en ik druk me zacht uit wanneer ik zeg dat ik onder de indruk ben! Ben erg benieuwd naar haar wedstrijd.

Dennis Schneidmiller VS Chris Ngimbi
Schneidmiller heb ik nu een aantal keren zien vechten; Rings gala Enschede en Slamm!! Ngimby is ook een geweldige vechter en ik denk dat deze twee voor spektakel zorgen.

Ricardo Fyeet VS Rico Verhoeven
De langverwachte comeback van Fyeet! Zijn comeback is een aantal keren uitgesteld en nu is het dan zover. Laatst stond er hier nog een filmpje van Fyeet op de pads en zijn stootkracht lijkt alleen maar te zijn toegenomen. Nu dan een kickbokspartij tegen Verhoeven. Verhoeven is weliswaar de coming man, maar volgens mij heeft hij ondertussen al wel meer kickbokswedstrijden gedraaid als Verhoeven.

Aschwin Balrak VS Björn Bregy
Hoewel veel mensen op de een of andere manier een hekel hebben aan Bregy, heb ik dat niet zo. Mijns inziens een sympathieke kerel die hetzelfde probleem heeft als Sem.

Brian Lo-A-Njoe VS Murat Direkçi
Lo-A-Njoe vocht afgelopen jaar nog een kickbokspartij, die hij verloor van Dijkstra. Ik had hem liever een MMA wedstrijd zien vechten, maar ik ben wel benieuwd of en welke invloed de maanden training bij Mike's Gym hebben op zijn vechtstijl.

Faldir Chahbari VS Giorgio Petrosyan
Petrosyan is on a roll met (vermoedelijk) als hoogtepunt zijn overwinning op Souwer! Ik heb echter het idee dat Chahbari een lastige tegenstander is voor Petrosyan.

Stefan Leko VS Melvin Manhoef
In deze partij valt ongetwijfeld een ko, dat kan niet missen! Ik neig naar een ko-winst voor Manhoef, maar Leko lijkt in goede vorm te verkeren.

Ruslan Karaev VS Tyrone Spong
Spong verloor van Saki, maar deed het niet onverdienstelijk. Hij heeft nu kunnen voelen hoe het is om als zwaargewicht in de ring te staan. Ik vermoed dat Spong deze partij zal winnen op ko.

Sem Schilt VS Badr Hari
Schilt is erg moeilijk aan te pakken. Een van de weinige K-1 vechters die een oplossing had voor het probleem Schilt, was Peter Aerts. Moeilijk om te voorspellen of Hari ook een oplossing heeft. Het is in ieder geval een partij waar ik erg naar uitkijk.

adenane
07-05-2009, 19:53
Ben het helemaal met Justi eens, alleen kijk ik ook graag uit naar de partij Zimmerman vs Bouzidi.

Bij Bouzidi lijkt het er wel in te zitten maar het komt er nagenoeg niet uit. Misschien dat dit de ommekeer betekent voor hem. Voor Errol is het mooi om na 3 nederlagen te laten zien dat het maar incidentjes waren en hij gewoon aan de top hoort!

Verder is het leuk voor Gago dat hij een rematch krijgt tegen Diender.

En natuurlijk Schilt tegen Hari, nu al met afstand DE (kickboks)wedstrijd van 2009!

oliebol
07-05-2009, 20:08
Stefan Leko VS Melvin Manhoef
In deze partij valt ongetwijfeld een ko, dat kan niet missen! Ik neig naar een ko-winst voor Manhoef, maar Leko lijkt in goede vorm te verkeren.


Hoe kom je erbij dat Leko in vorm is eigenlijk? Vorige partij werd hij toch KO geslagen door een niet echt grote naam of heb ik nu een partij van hem gemist?

Mattie73
07-05-2009, 20:44
Justinian heeft er verstand van!!!

PS Vergeet Chahid vs Souwer niet; wordt ook een knalpartij.

oliebol
07-05-2009, 22:42
ja ik geloof ook wel dat ie er verstand van heeft:p maar ik vraag me af of ik dan zelf iets gemist heb ofzo.
want de laatste partij die ik gezien heb kreeg Leko billenkoek van een niet echt bekende gozer :D

iconian
07-05-2009, 22:51
ik denk dat schilt - hari een letdown wordt

marcelt
07-05-2009, 23:02
Als Schilt Hari een fijn pakkie geeft , waar ik wel vanuit ga, dan is dat voor mij de wedstrijd!

Haaija
07-05-2009, 23:06
Ruslan Karaev vs Tyrone Spong : Een van mijn favoriete partijen, ik denk dat Karaev zal winnen op een KO. Karaev veel te snel voor Spong.

Badr Hari vs Sem Schilt : Dit is eigenlijk de partij waar ik heb op zitten wachten. Het wordt lastig voor Badr maar ik denk dat hij op een KO zal winnen in de derde ronde.

Justinian
07-05-2009, 23:09
Hoe kom je erbij dat Leko in vorm is eigenlijk? Vorige partij werd hij toch KO geslagen door een niet echt grote naam of heb ik nu een partij van hem gemist?
Ik baseer het niet op de laatste partij van Leko, maar de vorm waarin ik hem heb gezien tijdens de training waar we bij waren (vorige week). Of hij werkelijk in goede vorm is zullen we zien in de ArenA ;)

ZakKa!
08-05-2009, 01:41
Ik kijk behoorlijk uit naar Chahid tegen Souwer. Ik hoop dat Chahid voor een upset weet te zorgen, de jongen heeft het in hem.

Omar.
08-05-2009, 04:23
badr vs schilt.

Karel
08-05-2009, 11:58
chadid - souwer
drago - diender

wil ook wel eens zien of de techniek van chabhari werkt tegen petrosyan
ben benieuwd hoe ze het doen en eruit komen, de finalisten straks..

renamer
08-05-2009, 14:05
maruuuuh.. die knaller van een mma patrij die ons voorgehouden werd?

Perfectteamcindy
08-05-2009, 16:12
Brian Lo-A-Njoe VS Murat Direkçi en Tarik Mokhtar VS Marat Grigorian zijn mijn favoriete partijen :-)

grim reaper
08-05-2009, 16:53
Ik ga voor Sem Schilt-Badr hari denk niet dat Badr van Sem zal winnen veel mensen klagen over de lompe vechtstyle van Sem, maar ga er maar tegenoverstaan.
Chahid-Souwer lijk me ook ver maar ik denk toch dat de routine van Souwer het zal winnen.

Sendur
08-05-2009, 16:56
Ik denk dat we kunnen stellen dat alle partijen de moeite waard zijn haha, bijna alle partijen staan hier boven genoemd.

Word iig knallen daar!!!!

dtgerald
08-05-2009, 17:53
ja ik geloof ook wel dat ie er verstand van heeft:p maar ik vraag me af of ik dan zelf iets gemist heb ofzo.
want de laatste partij die ik gezien heb kreeg Leko billenkoek van een niet echt bekende gozer :D
Melvin ook van een jap met funny haircut.Maar goed je kan altijd tegen een stoot aanlopen.Leko is zeker geen walkover voor Melvin.

spacebox
08-05-2009, 18:51
Sem Schilt VS Badr Hari

Ik denk dat Badr wint deze keer, Hij heeft bijna van alle grote gewonen inclusief de grootste Peter. Dus deze keer maar een gokje op Badr Ik onderschat Sem ook niet!!! We zullen het snel zien

Spong tegen karaev word ook een mooie partij met ko

Het is een top line-up vooral partII Ik kan niet wachten tot het begint

Solar
08-05-2009, 19:34
Sem Schilt VS Badr Hari

Ik hoop dat Semmy wint

ashi76
09-05-2009, 01:07
Zonder enige twijfel Schilt vs Hari, met Sem uiteraard als winnaar ! :thup:

oliebol
09-05-2009, 22:18
Ik baseer het niet op de laatste partij van Leko, maar de vorm waarin ik hem heb gezien tijdens de training waar we bij waren (vorige week). Of hij werkelijk in goede vorm is zullen we zien in de ArenA ;)

ok bedankt :) wel mooi dat Leko in vorm is dan, want ik begon al een beetje bang te worden dat de partij te snel over zou zijn:p
Hoop dan op een mooie knalpartij van beide kanten en een mooie ko van melvin:D