PDA

View Full Version : Kevin Randleman set to make his Strikeforce debut against Mike Whitehead on June 6



Tony
08-05-2009, 09:37
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/05/randy-mikey.jpg
Strikeforce officials announced on Thursday that Kevin Randleman will make his return to action against The Ultimate Fighter (TUF) 2 contestant Mike Whitehead on the main card of the “Lawler vs. Shields” event set for June 6 from the Scottrade Center in St. Louis, Missouri.


“The Monster” (17-12) last competed on the second Sengoku card in May 2008, pulling out a unanimous decision victory over Ryo Kawamura. The fight was Randleman’s first MMA bout since 2006 — a submission loss to Mauricio “Shogun” Rua at Pride 32: “The Real Deal.”

It’s been a pretty bumpy ride for ex-Hammerhouse fighter.


In addition to surviving a SERIOUS staph infection (http://mmamania.com/2007/10/30/kevin-randleman-has-a-serious-staph-infection-pic)that could have killed him if went untreated, Randleman — who is now training with Xtreme Couture out of Las Vegas — was also stopped for Driving Under the Influence (DUI), intimidating a public officer and other charges in Sin City in late 2007.
He satisfied a one-year suspension from the Nevada State Athletic Commission (NSAC), which was issued for providing a non-human urine sample following his loss to Rua.


The two-time NCAA Division I Wrestling Champion from Ohio State University defeated Pete Williams at UFC 23 in 1999 to capture the vacant heavyweight title. Randleman’s title reign was brief, however, when Randy Couture stopped him the following year via technical knockout (strikes) at UFC 28 in round three of their championship bout.


Now nearly ten years later, the 37-year old Randleman is looking to recapture some of that old glory against one of the more recognizable faces from the second season of TUF.


Continue reading ‘Kevin Randleman set to make his Strikeforce debut against Mike Whitehead on June 6′ (http://mmamania.com/2009/05/07/kevin-randleman-set-to-make-his-strikeforce-debut-against-mike-whitehead-on-june-6/#more-12539)

PerfectTeam
08-05-2009, 09:41
Cool, dat een van de meest spectaculaire wrestlers zijn comeback gaat maken!

Ivo_Colos
08-05-2009, 09:50
Ja leuk om hem te zien vechten...
Ik dacht dat zijn record er wat mooier uit zag. Beetje matig...
Wel een vechter waar ik met plezier naar kijk. Ben benieuwd!!

el bastardo
08-05-2009, 18:35
Cool om Randleman weer te zien! Wordt een makkie voor m. Mooi om er weer ff in te komen.

NielsN
08-05-2009, 18:39
De Randleman die wij allemaal voor ogen hebben zat natuurlijk tjokvol met doping...

Ik heb geen idee in wat voor vorm hij nu is, dus ik doe geen voorspellingen...

A.F.
08-05-2009, 18:40
Mwah...

Randleman mag van mij stoppen... vond ze laatste partij echt ruk! Hij kon alleen maar shooten en lay en pray wat ik me herinner

kooivechter
08-05-2009, 18:42
Mwah...

Randleman mag van mij stoppen... vond ze laatste partij echt ruk! Hij kon alleen maar shooten en lay en pray wat ik me herinner

klopt ik vind randelman ook niks aan om naar te kijken.

MilfhunterMMA
08-05-2009, 19:04
mike is een fatso, die erg faalde in zijn TUF debuut, walkover voor randleman!

ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Whitehead is een degelijke vechter met een goed record en zn losses zijn voor namelijk tegen goede vechters.

TOON
08-05-2009, 19:54
hij heeft een goede periode in pride gehad....maar vond zelfs die partijen vaak ruk om te zien...

dirk5
08-05-2009, 20:04
Kevin Randleman de man waarvan we allemaal 1 seconde dachten dat ie van Fedor ging winnen.....

30 seconden later lag ie in de kimura :)

Tsuki
09-05-2009, 01:04
Dat staat er toch, the ultimate fighter(TUF4) kan je niet lezen?

doe eens lief ..............

micha
09-05-2009, 01:56
Randleman op ko

A.F.
09-05-2009, 02:04
Verlies op ko ja

NielsN
09-05-2009, 10:53
Dat staat er toch, the ultimate fighter(TUF4) kan je niet lezen?

?

Ik kan lezen (dacht ik), maar ik heb je beide posts meerdere keren bekeken, en ik snap er niets van.

Jij zegt dat het een prutser is, en dan zegt Milfhunter van niet, en dan zeg jij "kan je niet lezen?"... :confused:

Wat "staat er toch"? Dat het een degelijke vechter is? Dat had ik zelf niet uit je post gehaald...

MilfhunterMMA
09-05-2009, 11:08
?

Ik kan lezen (dacht ik), maar ik heb je beide posts meerdere keren bekeken, en ik snap er niets van.

Jij zegt dat het een prutser is, en dan zegt Milfhunter van niet, en dan zeg jij "kan je niet lezen?"... :confused:

Wat "staat er toch"? Dat het een degelijke vechter is? Dat had ik zelf niet uit je post gehaald...

Ja ik zie de link ook niet helemaal.

A.F.
09-05-2009, 11:58
Ja ik zie de link ook niet helemaal.

Een link? Waar..Zie ook geen link ... Ik druk overal op .. Maar ik heb geen link hoor! Kan iemand de juiste link geven!?

( 4x link in 1 regel)

MilfhunterMMA
09-05-2009, 13:48
Een link? Waar..Zie ook geen link ... Ik druk overal op .. Maar ik heb geen link hoor! Kan iemand de juiste link geven!?

( 4x link in 1 regel)

haha.... het verband dan?

Tony
09-05-2009, 13:57
Randleman is een echte veteraan.. maar van mij hoeft ie echt niet meer hoor...

Lay n pray.... x 10

dietrik
09-05-2009, 15:03
Whitehead bakte er in TUF idd weinig van.

Tony
09-05-2009, 15:43
Was toch TUF seizoen 2 he.. met die heavyweights... (en die ene met die cowboy hoed..)

wat een slecht seizoen vond ik dat... Alhoewel ik Joe Daddy Stevenson absoluut een topper vond toen.